Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
Ikke for at kneppe fluer, men Singh blev købt, efter vi havde solgt Fischer. Efter vi solgte Daramy, blev Johannesson købt, efter at flere egentlige kanterstatninger mod slutningen af vinduet angiveligt var smuttet fra PC.

Ikke at det gør den store forskel for facit, men Singh havde sikkert været en okay Fischer-erstatning, hvis ikke efteråret var gået helt galt for ham. Det var den manglende Daramy-erstatning til sidst, der var den store undladelsessynd.
Ja det er i den grad flueknepperi. Fischer gider jeg ikke engang kalkulere med. Singh blev købt 1 uge efter Daramy blev solgt så man havde jo allerede sonderet markedet da man vidste Daramy var på vej ud af døren, så i min Bog var Singh Daramys afløser, men du kan selvfølgelig også vælge at se det fra en Fischer vinkel om man vil :)

Det ændrer bare ikke det faktum at vi ikke fik den spiller af høj kaliber der kunne vise det niveau Daramy havde og Fischer slet ikke havde mere, og nej jeg tænker ikke på assists, men udfordringer mand mod mand som ikke løber ud i sandet :)