Side 40 af 103 FørsteFørste ... 30373839404142435090 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Det er meget flueknepperi, men så er der vel også kun 10, der tjener mere og to, der tjener det samme :D
    Og hvis man tager den for FCK https://salarysport.com/de/football/...lub-københavn/ så siger det vel alt om den kilde.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Og hvis man tager den for FCK https://salarysport.com/de/football/...lub-københavn/ så siger det vel alt om den kilde.
    Man kan i stedet gisne, om ikke det budget er for lavt sat – lidt mere etablerede Berliner Zeitung skønner, at lønbudgettet er helt oppe på 600 mio. kr. om året, hvilket da heller ikke er bæredygtigt og skal skæres ned af Fredi Bobic, den nye sportsdirektør, der i stedet skal hente spillere, der som type lyder en del som Skov Olsen:
    Der Investor vertraut der Strategie von Neu-Manager Fredi Bobic, der viele Profis mit hohen Gehältern von der Lohnliste streichen wollte, um den Gehalts-Etat (zuletzt 80 Mio.) zu entlasten.

    Davon sollen Spieler mit weniger Gehalt und mehr Mentalität geholt werden, die sich zu Stars entwickeln. Das schaffte Bobic zuletzt in Frankfurt.

    Frem for fantasifulde teorier om, at det vil gøre os konkurrencedygtige i forhold til tyskerne, at Hertha ikke kan tillade sig at vende op og ned på lønstrukturen på grund af hierarkiet, skal man vel snarere håbe, at de vil skære budgettet så kraftigt ned, at nye Leistungsträger skal tilbydes samme løn som topspillere i København. Men det virker meget optimistisk. Lå det på €80m, er selv et halveret Hertha-lønbudget langt højere end vores.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Frem for fantasifulde teorier om, at det vil gøre os konkurrencedygtige i forhold til tyskerne, at Hertha ikke kan tillade sig at vende op og ned på lønstrukturen på grund af hierarkiet, skal man vel snarere håbe, at de vil skære budgettet så kraftigt ned, at nye Leistungsträger skal tilbydes samme løn som topspillere i København. Men det virker meget optimistisk. Lå det på €80m, er selv et halveret Hertha-lønbudget langt højere end vores. [/COLOR][/COLOR]
    Men er den nye Zidanes y Pavones-tilgang i København mon ikke tænkt til netop at kunne imødegå konkurrencen fra mere velhavende klubber om de største profiler (i Københavnmålestok)?

    En god case på det eksempel er netop Skov Olsen, som i Berlin næppe vil blive hentet som en af stjernerne med en dertil hørende kæmpekontrakt. I København vil han omvendt komme til som en af spillerne helt i toppen af lønhierarkiet og dermed sandsynligvis hente en Zeca/Falk-løn i omegnen af 10 mio. Spørgsmålet er så, hvor meget mere han som udviklings-/trupspiller (eller hvad de nu vil betegne ham som dernede) vil kunne hente i en klub som Hertha?

    Det bliver i hvert fald spændende at se, hvad den nye(re) strategi kommer til at betyde for indkøb til toppen. Allerede i de sidste år under Ståle så man jo uhyre mange indkøb omkring eller over 20 mio kr., samt flere spillere der sprængte det hidtidige lønloft på 6’ish mio pr år. Det er noget, man må forvente får et kraftigt nøk op, i takt med at man kommer af med den dyre dødvægt og fylder op med egenudviklede spillere.

    Jeg vil ikke være overrasket, hvis vi inden for de næste få år ser enkelte indkøb i omegnen af €5-7 mio og måske 5-8 spillere i truppen på 10 mio kr-kontrakter.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #589
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    FC igen linket til ASO og nu er vi alene inde i billedet. Skal man da tro lokal italienske kilder. (Citerer en FB-bruger som er bedre til sproget end jeg er.)https://www.bolognasportnews.it/news...BaalHdABY2vKUc
    Sidst redigeret af Devil : 07.01.22 kl. 11:04

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #590
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    FC igen linket til ASO og nu er vi alene inde i billedet. Skal man da tro lokal italienske kilder. (Citerer en FB-bruger som er bedre til sproget en jeg er.)https://www.bolognasportnews.it/news...BaalHdABY2vKUc
    Lad os håbe det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #591
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    For at slå tiden ihjel, mens vi venter på forhåbentligt snarlige transfernyheder, vil jeg kaste en undren op. Den er sikkert ligegyldig, men anywho...

    Der er seks U19-spillere, der træner med Superliga-truppen i sæsonoptakten. Det giver god mening, men hvorfor er Roony - som er en af de seks - ikke allerede nu blevet meldt rykket op i førsteholdstruppen? Der er vel ingen, der forestiller sig, at han kommer til at spille flere U19-kampe for FCK, og selv hvis vi henter en forstærkning til højrekanten, vil han jo uden tvivl være fast mand i alle kamptrupper i den kommende halvsæson.

    Som sagt, man skal sikkert ikke lægge noget i det, men den lille nagende frygt i mig går på, om det skal ses som et udtryk for, at der kan være et salg nært forestående. Hvad tænker I?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #592
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    For at slå tiden ihjel, mens vi venter på forhåbentligt snarlige transfernyheder, vil jeg kaste en undren op. Den er sikkert ligegyldig, men anywho...

    Der er seks U19-spillere, der træner med Superliga-truppen i sæsonoptakten. Det giver god mening, men hvorfor er Roony - som er en af de seks - ikke allerede nu blevet meldt rykket op i førsteholdstruppen? Der er vel ingen, der forestiller sig, at han kommer til at spille flere U19-kampe for FCK, og selv hvis vi henter en forstærkning til højrekanten, vil han jo uden tvivl være fast mand i alle kamptrupper i den kommende halvsæson.

    Som sagt, man skal sikkert ikke lægge noget i det, men den lille nagende frygt i mig går på, om det skal ses som et udtryk for, at der kan være et salg nært forestående. Hvad tænker I?
    Det er da meget sandsynligt at Roony får nogle formdyk eller problemer med fysikken, hvorfor det ikke er urealistisk hvis han lige skal ned og spille/træne i U19 truppen nogle gange

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #593
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det er da meget sandsynligt at Roony får nogle formdyk eller problemer med fysikken, hvorfor det ikke er urealistisk hvis han lige skal ned og spille/træne i U19 truppen nogle gange
    Det tror jeg ikke. Altså, jo, han skal nok få formdyk og have brug for kampe på bænken, men det ville undre mig, hvis han ikke bliver fast inventar i førsteholdstruppen i den kommende halvsæson.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #594
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    For at slå tiden ihjel, mens vi venter på forhåbentligt snarlige transfernyheder, vil jeg kaste en undren op. Den er sikkert ligegyldig, men anywho...

    Der er seks U19-spillere, der træner med Superliga-truppen i sæsonoptakten. Det giver god mening, men hvorfor er Roony - som er en af de seks - ikke allerede nu blevet meldt rykket op i førsteholdstruppen? Der er vel ingen, der forestiller sig, at han kommer til at spille flere U19-kampe for FCK, og selv hvis vi henter en forstærkning til højrekanten, vil han jo uden tvivl være fast mand i alle kamptrupper i den kommende halvsæson.

    Som sagt, man skal sikkert ikke lægge noget i det, men den lille nagende frygt i mig går på, om det skal ses som et udtryk for, at der kan være et salg nært forestående. Hvad tænker I?
    Ja, det er lidt spøjst.

    Jeg tror ligesom dig, at han er kommet i førsteholdstruppen for at blive. Andet ville jo også være helt sort.

    Jeg frygter dog ikke det kan have noget med salg at gøre; hvis man endelig skulle beslutte sig for at sælge, så vil det vel kun forøge hans værdi at være medlem af førsteholdstruppen?
    Om ikke andet i symbolsk forstand.

    Mon ikke bare det er kommunikationsafdelingen, som er lidt slow, eller et eller andet intern logistik der skal ordnes, eller at man måske vil gøre en smule ud af at han kommer op i førsteholdstruppen.

    (Det betyder dog ikke jeg ikke anser et salg for relativt realistisk...)

    Zan

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #595
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Men er den nye Zidanes y Pavones-tilgang i København mon ikke tænkt til netop at kunne imødegå konkurrencen fra mere velhavende klubber om de største profiler (i Københavnmålestok)?

    En god case på det eksempel er netop Skov Olsen, som i Berlin næppe vil blive hentet som en af stjernerne med en dertil hørende kæmpekontrakt. I København vil han omvendt komme til som en af spillerne helt i toppen af lønhierarkiet og dermed sandsynligvis hente en Zeca/Falk-løn i omegnen af 10 mio. Spørgsmålet er så, hvor meget mere han som udviklings-/trupspiller (eller hvad de nu vil betegne ham som dernede) vil kunne hente i en klub som Hertha?
    Jeg ville være forsigtig med at gå ud fra forveksle en "udviklingsspiller" efter vores begreber med en spiller, der som nævnt her kan udvikle sig til videresalg. Hertha har brug for reelle forstærkninger på kanterne, så det virker usandsynligt, at de går på indkøb efter en efterhånden etableret landsholdsspiller i Serie A uden at se ham som en vigtig del af truppen. Han vil være en Pep Biel snarere end en Højlund, med andre ord :-)

    Jeg forstår lysten til at se optimistisk på det, men selv med det sænkede budget, de går efter, vil det helt enkelt være ulogisk, hvis de ikke vil kunne udkonkurrere selv en toplønning i Superligaen ;-)

  18. De følgende 12 brugere er enige:

  19. #596
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hallo PC, vinduet er åbent!! Og jeg er træt af at høre rygter - vil gerne have noget handling.. :)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #597
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Hallo PC, vinduet er åbent!! Og jeg er træt af at høre rygter - vil gerne have noget handling.. :)
    Jeg frygter at vi igen skal igennem et vindue hvor vi skal høre det ene rygte efter det andet vedrørende interessante offensive spillere, hvorefter vi en time før vinduet smækker i, får landet et ungt skandinavisk supertalent, som vi aldrig har hørt om før, men som ifølge bulletinerne skulle være det største offensive talent siden Zlatan - kun for tre dage senere at konstatere, at han rent faktisk er venstre back.

    Men vi må se.. Det her med at “sætte baren højt” har det desværre bare med at give lidt bagslag synes jeg..

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #598
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er klart, at der kan være personlige/geografiske forhold, der vejer tungt. Men at en spiller skulle spekulere i præstationsmæssige synergier ved at spille på hold med nogen, han måske skal spille på landsholdet med, lyder lidt søgt i mine ører. Og realistisk set er det ret tvivlsomt, at Falk, Boile og Stage kommer til at spille særlig mange flere landskampe.

    Mht. lønnen tror jeg, både Hertha og Rangers kan tilbyde mere. I Hertha ville han givetvis ikke blive lønførende, men deres lønbudget er så meget større end FCK's, at han ville få mere. Så vidt jeg kan google mig frem til, tjener Rangers' bedst betalte spiller 15 mio. om året, mens Falk hos os tjener 9 mio. I modsætning til i Hertha ville Skov Olsen formentlig ryge ind i toppen af hierarkiet i Rangers, så det ville nok kræve en heftig sprængning af lønhierarkiet i FCK, hvis vi skal konkurrere på den parameter. Nok er Skov Olsen ung, men i Rangers ville han være en stjerne at gafle oven på hans gode EM og store potentiale.
    Mht synergierne, så er pointen primært, at en gruppe potentielle landsholdsspillere fra samme land, har det med at gøre hinanden bedre. Det er klart, at finder de potentielle landsholdsspillere ind i et unikt samarbejde på klubplan, så er det også noget landstræneren vil skele til, når han skal udtage sin trup, og dermed kan der komme yderligere synergier i spil, som i så fald dog primært vil komme landsholdet til gode.

    Alt i alt må det dog være en overvejelse ASO og hans bagland gør sig, og som tæller til vores fordel.

    Hvis synergien alene består i, at spillerne bliver bedre af også at spille sammen på landsholdet, så er det ikke bare søgt, men også lidt langt ude :-)

  24. #599
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg frygter at vi igen skal igennem et vindue hvor vi skal høre det ene rygte efter det andet vedrørende interessante offensive spillere, hvorefter vi en time før vinduet smækker i, får landet et ungt skandinavisk supertalent, som vi aldrig har hørt om før, men som ifølge bulletinerne skulle være det største offensive talent siden Zlatan - kun for tre dage senere at konstatere, at han rent faktisk er venstre back.

    Men vi må se.. Det her med at “sætte baren højt” har det desværre bare med at give lidt bagslag synes jeg..

    Ja Januar vinduet er jo som regel et vindue hvor der skal repareres på truppen.
    Det bliver spændende om vi kan tiltrække de store navne, det virkede tydeligt
    som om vi i sidste vindue særligt de sidste uger brugte meget tid, på at jagte det navn
    uden held og endte med Isak Bergmann som har spillet langt under det niveue,
    Jeg i hvert fald forventede han havde og selvfølgelig uden at opgive ham ser et større lys i Haraldsson.

    Men under alle omstændigheder bliver det spændende at se om PC kan hente det store navn
    vi alle går og håber på, jeg frygter dog godt nok lidt for at spilleren ikke når med i Pre Season
    Hvis vi ikke lander en kantspiller der kan gå ind og styrke vores trup fra day one
    vil jeg tillade mig at kalde vinduet for en fiasko.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  25. #600
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis ASO glipper, kan vi måske overveje Gustav Wikheim? Han er løst fra sin kontrakt i Saudi Arabien og kender Thorup fra Midtjylland. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-sin-kontrakt

    Han har noget x-factor og kan ikke være vanvittig dyr i løn. Han har spillet mange kampe i efteråret og må være i fin form. Jeg er godt klar over, at han nok ikke står øverst på nogens liste herinde, men han er vel ikke den værst tænkelige plan B eller C.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •