Side 63 af 103 FørsteFørste ... 13536061626364656673 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Pierre Bengtson til Djurgården
    Sidst redigeret af tor340 : 23.01.22 kl. 19:08
    Øvre C'er

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #932
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Pierre Bengtson til Djurgaarden
    Selv om anden periode i klubben blev langt fra så succesfuld som den første, så er der stadig tale om den udenlandske spiller med flest kampe for Byens Hold, og i Top-4 over flest kampe nogensinde for klubben, kun overgået af klublegender som Mathias Zanka og Hjalte Bo Nørregaard. Og som var med i to ud af vores 4 CL-kampagner gennem tiden, i 10/11, hvor han var med i kampene mod Chelsea, og i 13/14 sæsonen.

    Det må vi ikke glemme at hylde Pierre Bengtsson for. Så en stor tak skal lyde til Pierre herfra, og et ønske om alt det bedste i fremtiden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  4. #933
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Selv om anden periode i klubben blev langt fra så succesfuld som den første, så er der stadig tale om den udenlandske spiller med flest kampe for Byens Hold, og i Top-4 over flest kampe nogensinde for klubben, kun overgået af klublegender som Mathias Zanka og Hjalte Bo Nørregaard. Og som var med i to ud af vores 4 CL-kampagner gennem tiden, i 10/11, hvor han var med i kampene mod Chelsea, og i 13/14 sæsonen.

    Det må vi ikke glemme at hylde Pierre Bengtsson for. Så en stor tak skal lyde til Pierre herfra, og et ønske om alt det bedste i fremtiden.
    Det har du ret i selvom jeg må indrømme pokalkampen stadig nager mig. Det er også derfor jeg ikke bryder mig om, når vi henter tidligere spillere hjem, det bliver bare ofte skuffende (Ragner, Zanka, Poulsen, Oviedo.... men jeg synes godt nok også det er vildt at han kan skifte til de svenske bronzevindere. Det siger lidt om niveauet i sverige...

  5. #934
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Det har du ret i selvom jeg må indrømme pokalkampen stadig nager mig. Det er også derfor jeg ikke bryder mig om, når vi henter tidligere spillere hjem, det bliver bare ofte skuffende (Ragner, Zanka, Poulsen, Oviedo.... men jeg synes godt nok også det er vildt at han kan skifte til de svenske bronzevindere. Det siger lidt om niveauet i sverige...
    Jeg synes nu også vi har eksempler på spillere, der er vendt retur og gjort det godt:
    Dame, Corner, Zanka ... Flere kan nok nævnes. Men det bliver bare unuanceret at opremse et par navne. Hvad blev de hentet for at udfylde? Jeg synes det er en spændende diskussion, men den er ikke simpel.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #935
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Bengtsson faldt utvivlsomt i niveau, men han brokkede sig aldrig (i hvert fald ikke offentligt) over at sidde på bænken. Så selvom han nok var et fejlkøb i anden omgang, skal der alligevel lyde en tak til Pierre for en professionel indsats!


  8. #936
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    Er der egentlig nogen, der kan huske, hvor hurtigt Vavro begyndte at levere på højt niveau hos os?
    Jeg husker, at det tog 6-12 måneder før han var i omdrejninger. Han var købt sammen med Lüftner, og sidstnævnte var på papiret det største talent af de to - at det blev lige omvendt overraskede mig en del, og Vavro tog først fat i sit "no-nonsense" fodbold da han ikke længere skulle være aktiv i fase 1. Her havde han Bjelland. Som Kiwi længere oppe også pointerer, har vi mange (flere) der kan afhjælpe, hvor både Falk og Biel er set falde så langt ned i banen for at bygge op.

    Jeg tror sgu, han passer godt ind. Der er masser af presence, én man slår sig på og én, der betyder noget på dødbolde (offensivt såvel som defensivt). Glæder mig i øvrigt til at se, hvordan Babacar klarer den opgave.
    "Tro kan flytte dværge."

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #937
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Lige en lille detalje, hvad angår hele transfersagaen med ASO og Brugge:

    Brugges nye træner er hollandske Alfred Schreuder, der tidligere var træner i Hoffenheim. Han var forresten den træner, der i sin tid fik ideen med at omskole Robert Skov til venstre wingback i et 3-5-2 system. Noget, som ikke ligefrem viste sig at være en bragende succes. Jeg kan godt forestille mig, at ASO har haft samtaler med Robert Skov om netop dette. Hvis vi også antager, at ASO er blevet i Belgien hen over weekenden for at se holdets kamp i weekenden, vil han se at de under den nye træner også spiller 3-5-2. Altså mere eller mindre det system, ASO ville væk fra i Italien. Tror at hvis ikke der bliver offentliggjort en handel i morgen, så bør Brugge være væk som potentiel konkurrent i kampen om ASOs underskrift.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #938
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lige en lille detalje, hvad angår hele transfersagaen med ASO og Brugge:

    Brugges nye træner er hollandske Alfred Schreuder, der tidligere var træner i Hoffenheim. Han var forresten den træner, der i sin tid fik ideen med at omskole Robert Skov til venstre wingback i et 3-5-2 system. Noget, som ikke ligefrem viste sig at være en bragende succes. Jeg kan godt forestille mig, at ASO har haft samtaler med Robert Skov om netop dette. Hvis vi også antager, at ASO er blevet i Belgien hen over weekenden for at se holdets kamp i weekenden, vil han se at de under den nye træner også spiller 3-5-2. Altså mere eller mindre det system, ASO ville væk fra i Italien. Tror at hvis ikke der bliver offentliggjort en handel i morgen, så bør Brugge være væk som potentiel konkurrent i kampen om ASOs underskrift.
    Nu er trøje nummer 11 desværre taget. Det kunne have været sjovere, hvis Babacar havde taget en hvis nr. 14.
    Egentlig synes der altid har været lidt rod med vores numre, som jeg af en eller anden autistisk grund går op i.
    Zeca skulle eksempelvis aldrig have haft nummer 10, selvom han er en stor spiller.


  13. #939
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I min optik er vi to forstærkninger fra at have en passende bredde, mens vi vel reelt skal hente tre når nu indkøbet af Singh ikke gik som håbet.

    Jeg tror ikke Boilesen regnes som gardering på venstrebacken. Derfor tror jeg at valget har stået mellem Pierre og Oviedo, men ikke dem begge. Så kan vi få Vavro på en lejeaftale passer pengene vel i forsvaret. Det virker lidt usandsynligt at Thelander vil bruge sin karrieres efterår som tredje/fjerdevalg hos os, men han vil bestemt ikke være et dårligt valg trods jeg ser ham som en ret begrænset forsvarer. Der bør i hvert fald hentes en ekstra ind uanset hvad når nu Lund er ude.

    Den anden forstærkning kan være både højrekant eller central midtbanespiller, afhængigt af om man vil have Stage på højrekanten eller ej. Skal Roony have en del mere spilletid giver det måske ikke meget mening at hente en ind til kanten, men lykkes det ikke at hente en ekstra har vi problemer så snart den første skade kommer (og det hele falder til jorden hvis det er Stage der skades).

    Lykkes det ikke at hente to spillere yderligere, så ender vi hurtigt med at stå med noget af et puslespil, når startopstillingen skal sættes og så er der heller ikke meget at skyde med fra bænken, når skaderne så småt kommer.

  14. #940
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Det har du ret i selvom jeg må indrømme pokalkampen stadig nager mig. Det er også derfor jeg ikke bryder mig om, når vi henter tidligere spillere hjem, det bliver bare ofte skuffende (Ragner, Zanka, Poulsen, Oviedo.... men jeg synes godt nok også det er vildt at han kan skifte til de svenske bronzevindere. Det siger lidt om niveauet i sverige...
    Det er godt nok vildt at nævne den pokalkamp og at den stadig sidder i dig. Holdet spillede rigtig dårligt og det gjorde en rusten Bengtsson også (bliver skiftet hurtigt ud og gjort til syndebuk, men den udskiftning gjorde jo ingen en forskel - vi røg stadig ud).

    Vi taler om en af de mest loyale spillere i klubbens historie - en spiller med 4 flest kampe for os og den udenlandske spiller med flest kampe. En mand som inderligt elsker København og klubben. Her tager man lige og sluger sine kameler og siger mange tak for indsatsen ;).

    Bengtsson virker i den grad til at være en mand med en god personlighed og jeg ønsker ham alt godt


  15. #941
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Nu er trøje nummer 11 desværre taget. Det kunne have været sjovere, hvis Babacar havde taget en hvis nr. 14.
    Egentlig synes der altid har været lidt rod med vores numre, som jeg af en eller anden autistisk grund går op i.
    Zeca skulle eksempelvis aldrig have haft nummer 10, selvom han er en stor spiller.
    Enig. Jeg er også små-autistisk med dette :-D - det må være på tide at give nr. 3 til VK, nr. 4 til Khocholava, og nr. 5 til Boile (til nøds kan jeg acceptere at Khoc beholder nr. 5 og Boile får nr 4)- så er der i det mindste styr på nummering af bagkæden.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #942
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Jeg husker, at det tog 6-12 måneder før han var i omdrejninger. Han var købt sammen med Lüftner, og sidstnævnte var på papiret det største talent af de to - at det blev lige omvendt overraskede mig en del, og Vavro tog først fat i sit "no-nonsense" fodbold da han ikke længere skulle være aktiv i fase 1. Her havde han Bjelland. Som Kiwi længere oppe også pointerer, har vi mange (flere) der kan afhjælpe, hvor både Falk og Biel er set falde så langt ned i banen for at bygge op.
    I forlængelse af dette er det mest oplagt, at Vavro vil være en god makker for Boile. Men det er nok mest sandsynligt, at det er Boile, han kan vil kunne komme til at aflaste i første omgang.

    Og ja, skulle det blive Vavro og Khocholava i nogle kampe, vil det kræve nytænkning på sekseren i form af mere pasningssikre typer på den position, end vi har været vant til.

    Vavro skal da være så velkommen, men den ideelle signing ville i min bog være en klon imellem Erik J, Bjelle og Boile uden deres respektive svagheder (ok, sådan en spiller koster også penge - men sådan er det jo med kvalitet).

  18. #943
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    den ideelle signing ville i min bog være en klon imellem Erik J, Bjelle og Boile uden deres respektive svagheder (ok, sådan en spiller koster også penge - men sådan er det jo med kvalitet).
    Jeg kunne godt tænke mig Vavro på leje indtil sommerferien, hvorefter vi henter en Alexander Scholz hjem fra Japan :-)

  19. #944
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er godt nok vildt at nævne den pokalkamp og at den stadig sidder i dig. Holdet spillede rigtig dårligt og det gjorde en rusten Bengtsson også (bliver skiftet hurtigt ud og gjort til syndebuk, men den udskiftning gjorde jo ingen en forskel - vi røg stadig ud).

    Vi taler om en af de mest loyale spillere i klubbens historie - en spiller med 4 flest kampe for os og den udenlandske spiller med flest kampe. En mand som inderligt elsker København og klubben. Her tager man lige og sluger sine kameler og siger mange tak for indsatsen ;).

    Bengtsson virker i den grad til at være en mand med en god personlighed og jeg ønsker ham alt godt
    Jeg er 100% enig med dig i dine argumenter. For mig vil Bengtsons rolle i FCK dog altid være plettet af, at han aldrig burde have fået så mange kampe for klubben. Han er ufrivilligt blevet symbolet på en forfejlet transferpolitik i slutningen af Ståles sidste periode, hvor man hentede gamle profiler hjem, selvom mange alarmklokker ringede undervejs i processen.

    Netop debatten om gamle profiler synes jeg er interessant at hive frem netop nu hvor Vavro rygtes hjem. Vavro var god - fremragende faktisk - i den sidste tid i FCK, men han har siden skiftet til Lazio haft en tvivlsom karriereudvikling. Jeg er bestemt ikke tryg ved at hente ham hjem på leje i 6 måneder med en mulig option, blot ud fra kriteriet, at han er kendt af og kender klubben. Jeg synes simpelthen, at historien viser os, at det langt fra altid er en god idé at hente gamle spillere hjem.

    I min verden skal spillerne være Delaney, Corner eller en Zanka der gider, før det skal komme på tale, at historikken alene kan fordre at hente tidligere spillere hjem.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #945
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Tipsbladet.dk skriver her til.morgen at
    Vavro er i København lige nu. Hvis det er rigtigt så
    Begynder det at se godt ud....bliver en spændende uge :-)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •