Side 13 af 103 FørsteFørste ... 3101112131415162363 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu skal man selvfølgelig passe på med at konkludere alt for meget, hvis Daramy har udtalt at, hvis han havde fået tilbudt en større kontrakt var han blevet. Jeg har så også tidligere hørt at han selv gerne ville væk da Chancen var for stor til at sige nej til Ajax. Anyway sket er sket.

    Det ændre bare ikke på at PC havde 1 opgave. At finde en Daramy afløser som bare kunne levere lidt af det samme. Det fejlede grumt og nu er vi 5 point bagefter FC MUHH. Jeg er ret overbevist om med den formkurve Daramy havde, så havde vi haft 6-9 point yderligere på kontoen end vi har nu.

    Så ja det har været et dyrt salg PC, uden en erstatning i rettidig omhu, som med stor sandsynlighed koster DM guldet.
    Ja, spørgsmålet er, om Daramy havde udtalt det, hvis han var braget ind på Ajax' hold. Anyway, hvis muligheden opstår for at lave en ny Cornelius, skal vi da bare gribe den. Det gør den jo nok ikke... Men ja, vi er formentlig alle enige om, at den store fejl var, at der ikke blev købt en erstatning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, spørgsmålet er, om Daramy havde udtalt det, hvis han var braget ind på Ajax' hold. Anyway, hvis muligheden opstår for at lave en ny Cornelius, skal vi da bare gribe den. Det gør den jo nok ikke... Men ja, vi er formentlig alle enige om, at den store fejl var, at der ikke blev købt en erstatning.
    Jeg håber, at den her slags handler lærer os, at det er bedre at holde lidt længere fast i de store talenter end at sparke dem af sted, så snart man har en økonomisk lukrativ chance for det. Det var i al fald tydeligt, at man ikke havde den helt store afløser for Daramy klar, og det er svært andet end at konkludere, at den handel har kostet os points på bundlinjen. Endda desværre points, der kan vise sig at have været mange millioner af kroner værd.

    Samtidig er det klart, at jo bedre end track record, vi har for at sende færdige talenter af sted, som fra dag 1 levererer på det niveau, de er indkøbt til - des bedre.

    At sælge Daramy ligesom han peaker, er et sats. Med mindre Daramy var løbet ind i en langtidsskade i FCK, ville det nærmest kun have været en fordel at have ham sæsonen ud. Han var næppe blevet mindre værd, med mindre man da i FCK betragtede Daramy som en døgnflue (det tvivler jeg på). Havde Daramy blevet, kunne han have fundet sig ordentligt til rette som stjernespiller i FCK med det ekstra pres, det giver, når alle forventer lækkerier, hver gang han modtager bolden. Samtidig ville han have haft tid til at finde sig til rette på landsholdet i stedet for, at han nu skal kæmpe for både klubplads og landsholdsplads.

    Det er altid let at være bagklog. Men tror nu, de fleste af os herinde i den grad krydsede fingre for, at PC havde slået koldt vand i blodet i stedet for at råflirte med Brugge og siden Ajax. Selvfølgelig kan presset fra agent og familie have været for stort for FCK. Men det overrasker mig, at PC og Daramy ikke var bedre og mere på talefod, end at Daramy sendte en lang SMS, som han aldrig fik svar på. Det virker ikke særligt seriøst.

    Og igen virker det hele lidt som om, at man ikke gider at lægge en langsigtet plan for FCK. Alt i alt er vi de seneste transfervinduer kommet ud med en stor ekstra portion millioner på bankbogen. Taget i betragtning, at vi er i gang med en genopbygning, virker det...spøjst! Det får mig igen til at tro, at man er ude i at sælge klubben fra i 2022 og så ser større samlet potentiale i at få cashet ind på de største salgspotentialer (minus Wind) end at hente dyr erfaring ind. Man har så i stedet brugt nogle håndfulde millioner ind på at hente unge spillere ind med stort videresalgspotentiale. Det giver mening i forhold til at sælge klubben - eller i det mindste lave overskud på fodbolden, men det giver godt nok ikke nogen mening, hvis man satser på syv ud af de næste ti mesterskaber.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg tror bare at PC var i pres for at sælge. At han kunne have svaret, tjae hvem ved?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er bare virkelig nemt for os at sige, at vi ud af sagen skal lære at holde længere på talenterne. I denne sag stod vi med en spiller som pressede for at komme væk (det var i hvert fald historien tidligere) og som havde en mundtlig aftale om det (så vidt jeg husker). Og vi havde/har en klub i store økonomiske udfordringer (og dermed nok et pres om salg fra baglandet), samtidig med at vi havde en salgsvare som prismæssigt er rekordhøj og som nemt kan falde i pris (det er ikke givet, at han ville kunne holde niveau).
    Man havde også hentet Singh (man kunne ikke vide, at han åbenbart slæber rundt på en sygdom), man arbejdede formentlig på andre alternativer (det er ikke kommet ud, men det er svært at forestille sig andet) og man havde ikke en (langtidsskadet) skadet Falk og Zeca. Med andre ord, så har man sikkert godt kunne forudse en lille svækkelse på den korte bane (da vi sælger den varmeste spiller i truppen), men man har næppe kunne forudse det strækscenarie som kom senere med alvorlige skader og sygdom og evt missede transfers. Man tog (formentlig med Thorups velsignelse) en chance ved ikke at købe en ekstra kant (da flere handler kollapsede og man ikke havde flere gode alternativer), men hentede i stedet for Isak Johannesson. Det gamble gav i hvert fald på den korte bane ikke bonus.

    Så jo i en ideel verden holder man længere på Daramy eller man har indkøbt en stor profil inden man sælger. I den virkelige verden er det måske ikke altid muligt. Set udefra og set i lyset af de katastrofer som senere er indtruffet, så har man da lavet en fejl. Men i selve momentet (uden at vide noget om fremtidige skader og sygdom) så tror jeg ikke, at PC ville/kunne have gjort voldsomt meget anerledes.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #185
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er bare virkelig nemt for os at sige, at vi ud af sagen skal lære at holde længere på talenterne. I denne sag stod vi med en spiller som pressede for at komme væk (det var i hvert fald historien tidligere) og som havde en mundtlig aftale om det (så vidt jeg husker). Og vi havde/har en klub i store økonomiske udfordringer (og dermed nok et pres om salg fra baglandet), samtidig med at vi havde en salgsvare som prismæssigt er rekordhøj og som nemt kan falde i pris (det er ikke givet, at han ville kunne holde niveau).
    Man havde også hentet Singh (man kunne ikke vide, at han åbenbart slæber rundt på en sygdom), man arbejdede formentlig på andre alternativer (det er ikke kommet ud, men det er svært at forestille sig andet) og man havde ikke en (langtidsskadet) skadet Falk og Zeca. Med andre ord, så har man sikkert godt kunne forudse en lille svækkelse på den korte bane (da vi sælger den varmeste spiller i truppen), men man har næppe kunne forudse det strækscenarie som kom senere med alvorlige skader og sygdom og evt missede transfers. Man tog (formentlig med Thorups velsignelse) en chance ved ikke at købe en ekstra kant (da flere handler kollapsede og man ikke havde flere gode alternativer), men hentede i stedet for Isak Johannesson. Det gamble gav i hvert fald på den korte bane ikke bonus.

    Så jo i en ideel verden holder man længere på Daramy eller man har indkøbt en stor profil inden man sælger. I den virkelige verden er det måske ikke altid muligt. Set udefra og set i lyset af de katastrofer som senere er indtruffet, så har man da lavet en fejl. Men i selve momentet (uden at vide noget om fremtidige skader og sygdom) så tror jeg ikke, at PC ville/kunne have gjort voldsomt meget anerledes.
    Åh ja, det er så let at være bagklog. Og endnu lettere at kaste armene i vejret og påberåbe sig den ene undskyldning efter den anden når man nu står i lort til halsen. Vi var endog RIGTIG mange, der kunne se, hvor kæmpe stor en fejl det var at skibe Daramy afsted på det tidspunkt. Og så klinger det fandensparkemig hult, når ledelsen med den ene mundvig fabler om 7 mesterskaber ud af 10 mulige, europæisk succes og alt muligt andet - og med den anden siger god for at sælge arvesølvet til højestbydende.

    Der kan vel ingen tvivl være om, at skaderne til Falk og Zeca i den grad har gjort tilstanden værre - men selv en halvblind aalborggensisk 3.G'er over midnat på J-dag kunne da se, at stilladset var noget vakkelvornt, når Falk var en af de to eneste garanter for offensiv tankekraft på hele holdet.

    Der. Er. Ingen. Undskyldning! Man har selv sat sig i denne lortesituation, hvor man må tage til oprykkerne i Silkeborg med et håb om ét sølle point. Nordens Flagskib. Jeg må le. Øster Allé burde være svært fremkommelig for de rullende hoveder.


  10. #186
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    jeg kom til at tænke på den gigantiske organisation af mellemledere vi har opbygget efterhånden. Det giver os formentligt svar på hvorfor vores fodboldbudget er stukket helt af på det seneste. Vi har ganske enkelt hyret og hyret mellemledere fra andre klubber og organisationer, og det har helt sikkert ikke været billigt. Det er penge der forsvinder fra spillertruppen, hvis ikke budgettet bliver udvidet. Hver gang der er en mellemleder, så er der formentligt også et team under ham. Før i tiden lå 5-6 af de stillinger alene hos Ståle, og derfor var vores mere lean opsætning formentligt noget billigere...

    Det er bare en faktor vi skal have med fremadrettet, da det formentligt koster 40-50 mio bare at have den del af organisationen til at fungere... det er inklusiv lønninger som 7-9 mio til Jess og måske også et mio til PC.


    For TALENT afdelingen:
    - head of PLAYER DEVELOPMENT
    - head of MEDICAL SERVICES
    - FOOTBALL DATA & TECHNOLOGY & PROJECTS
    - EDUCATION & WELLFARE
    - SCOUTING & RECRUITMENT, TALENT
    - OPERATIONS
    - DIRECTOR OF DEVELOPMENT

    For FCKs A hold:
    - Director of Football Operations and International Affairs
    - SCOUTING OG ANALYSE
    - Sportsdirektør
    - PHYSICAL PERFORMANCE
    - Club doctor
    - TREATMENT
    - PEOPLE AND CULTURE
    - ANALYTICS
    - OPERATIONS
    Very Nice

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    jeg kom til at tænke på den gigantiske organisation af mellemledere vi har opbygget efterhånden. Det giver os formentligt svar på hvorfor vores fodboldbudget er stukket helt af på det seneste. Vi har ganske enkelt hyret og hyret mellemledere fra andre klubber og organisationer, og det har helt sikkert ikke været billigt. Det er penge der forsvinder fra spillertruppen, hvis ikke budgettet bliver udvidet. Hver gang der er en mellemleder, så er der formentligt også et team under ham. Før i tiden lå 5-6 af de stillinger alene hos Ståle, og derfor var vores mere lean opsætning formentligt noget billigere...

    Det er bare en faktor vi skal have med fremadrettet, da det formentligt koster 40-50 mio bare at have den del af organisationen til at fungere... det er inklusiv lønninger som 7-9 mio til Jess og måske også et mio til PC.


    For TALENT afdelingen:
    - head of PLAYER DEVELOPMENT
    - head of MEDICAL SERVICES
    - FOOTBALL DATA & TECHNOLOGY & PROJECTS
    - EDUCATION & WELLFARE
    - SCOUTING & RECRUITMENT, TALENT
    - OPERATIONS
    - DIRECTOR OF DEVELOPMENT

    For FCKs A hold:
    - Director of Football Operations and International Affairs
    - SCOUTING OG ANALYSE
    - Sportsdirektør
    - PHYSICAL PERFORMANCE
    - Club doctor
    - TREATMENT
    - PEOPLE AND CULTURE
    - ANALYTICS
    - OPERATIONS
    Hvem vil du spare væk i det setup?

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #188
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    jeg kom til at tænke på den gigantiske organisation af mellemledere vi har opbygget efterhånden. Det giver os formentligt svar på hvorfor vores fodboldbudget er stukket helt af på det seneste. Vi har ganske enkelt hyret og hyret mellemledere fra andre klubber og organisationer, og det har helt sikkert ikke været billigt. Det er penge der forsvinder fra spillertruppen, hvis ikke budgettet bliver udvidet. Hver gang der er en mellemleder, så er der formentligt også et team under ham. Før i tiden lå 5-6 af de stillinger alene hos Ståle, og derfor var vores mere lean opsætning formentligt noget billigere...

    Det er bare en faktor vi skal have med fremadrettet, da det formentligt koster 40-50 mio bare at have den del af organisationen til at fungere... det er inklusiv lønninger som 7-9 mio til Jess og måske også et mio til PC.


    For TALENT afdelingen:
    - head of PLAYER DEVELOPMENT
    - head of MEDICAL SERVICES
    - FOOTBALL DATA & TECHNOLOGY & PROJECTS
    - EDUCATION & WELLFARE
    - SCOUTING & RECRUITMENT, TALENT
    - OPERATIONS
    - DIRECTOR OF DEVELOPMENT

    For FCKs A hold:
    - Director of Football Operations and International Affairs
    - SCOUTING OG ANALYSE
    - Sportsdirektør
    - PHYSICAL PERFORMANCE
    - Club doctor
    - TREATMENT
    - PEOPLE AND CULTURE
    - ANALYTICS
    - OPERATIONS
    Et af Ståles problemer til sidst var vel netop af han havde for mange kasketter på?

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #189
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvem vil du spare væk i det setup?
    det var kun for at tydeliggøre at vi bruger ekstremt mange penge på ting som ikke direkte påvirker vores resultater på den korte bane. Det er en investering som vi vælger at lave uden reelt set at vide om det giver et afkast på den lange bane. Om man skulle bruge pengene på en angriber mere i stedet for at bygge en organisation op af mellemledere ved jeg ikke, men det er klart at pengene pt. IKKE bliver brugt på a-truppen men i høj grad på organisationen....

    Vi må se om en PEOPLE AND CULTURE chef fra BØF eller en Analytics chef som er BØF kommer til at betyde vi vinder flere kampe.
    Very Nice

  16. #190
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    det var kun for at tydeliggøre at vi bruger ekstremt mange penge på ting som ikke direkte påvirker vores resultater på den korte bane. Det er en investering som vi vælger at lave uden reelt set at vide om det giver et afkast på den lange bane. Om man skulle bruge pengene på en angriber mere i stedet for at bygge en organisation op af mellemledere ved jeg ikke, men det er klart at pengene pt. IKKE bliver brugt på a-truppen men i høj grad på organisationen....

    Vi må se om en PEOPLE AND CULTURE chef fra BØF eller en Analytics chef som er BØF kommer til at betyde vi vinder flere kampe.
    Vores BØF-coach har været ganske stille siden sit (alt for?) dybdegående interview med Kvart i Bold. Resultaterne har haltet samtidig, så måske ikke lige meget "shine" at hente. Tænker dog ikke, at de andre spillere finder det særligt betryggende, at man er så åbenmundet omkring personlige detaljer fra hypersensitive samtaler (jf. Bartolec).

    Når det så er sagt, synes jeg ikke det er utrygsskabende at man ser på en organisation som en samlet entitet, der skal skabe fundamentet for et mesterskab uagtet, at det er fodboldspillerne der er de primære aktører. Tvivler på, at der i førnævnte opremsning er lønkroner der kan matche Thorup, Oviedo, Bengtsson, Marios eller andre marginalspillere (ja, jeg sætter jeg Thorup i samme kategori fordi det er humoristisk).

    Glæder mig til at se til- og afgange for 21/22. Jeg har svært ved at gætte på hvor meget aktivitet vi kan/skal forvente. Særligt med henblik på, at arvtageren for Mo ligger på hospitalet (uden at oplyse nærmere omstændigheder eller hvilket hospital det drejer sig om), Zeca tidligst er tilbage i efteråret 2022, og at Falk er svært at spå om. Ved ikke om PC med sin 'big dick energy' er den rette i disse stunder. Havde hellere set en sportsdirektør med talenter som snarrådighed, der kunne træffe beslutninger baseret på evidensbaserede grundlag, har et internationalt ry og sætter scouts (og data) højere end at skulle lege hård hund. Det er nok bare mig, der er romantisk her.
    "Tro kan flytte dværge."

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #191
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Det er nok bare mig, der er romantisk her.
    Nej, det er ikke kun dig.
    Macho-chefer (M/K) er et klart red flag. Når de skrider efter ca. 3 år står man ofte med en usammenhængende organisation, hvor erfarne og engagerede medarbejdere er fyret eller skredet, og erstattet med uerfarne døgnfluer...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #192
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Særligt med henblik på, at arvtageren for Mo ligger på hospitalet (uden at oplyse nærmere omstændigheder eller hvilket hospital det drejer sig om), ..
    Åh gud. Antyder du, at det ikke er Rigshospitalets afdeling for tropesygdomme (jeg antager, at Riget har sådan én), men i stedet indlæggelse på en psykiatrisk afdeling?

  21. #193
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser

    Det er bare en faktor vi skal have med fremadrettet, da det formentligt koster 40-50 mio bare at have den del af organisationen til at fungere...
    Hvor mange ansatte er der i alt tale om? 40-50 mio. kr. er et voldsomt højt tal for fx. 10 personer, men vel ok for 75'ish ansatte årligt? Specielt hvis det betyder, at vi vinder DM og kvalificerer os til CL 1-2 gange indenfor de næste 5 år.
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Åh ja, det er så let at være bagklog. Og endnu lettere at kaste armene i vejret og påberåbe sig den ene undskyldning efter den anden når man nu står i lort til halsen. Vi var endog RIGTIG mange, der kunne se, hvor kæmpe stor en fejl det var at skibe Daramy afsted på det tidspunkt. Og så klinger det fandensparkemig hult, når ledelsen med den ene mundvig fabler om 7 mesterskaber ud af 10 mulige, europæisk succes og alt muligt andet - og med den anden siger god for at sælge arvesølvet til højestbydende.

    Der kan vel ingen tvivl være om, at skaderne til Falk og Zeca i den grad har gjort tilstanden værre - men selv en halvblind aalborggensisk 3.G'er over midnat på J-dag kunne da se, at stilladset var noget vakkelvornt, når Falk var en af de to eneste garanter for offensiv tankekraft på hele holdet.

    Der. Er. Ingen. Undskyldning! Man har selv sat sig i denne lortesituation, hvor man må tage til oprykkerne i Silkeborg med et håb om ét sølle point. Nordens Flagskib. Jeg må le. Øster Allé burde være svært fremkommelig for de rullende hoveder.
    Jeg er generelt enig. Ledelsen KAN ikke være så historieløs, at den ikke kan huske, hvad der skete i 2019/2020-sæsonen, da vi på samme uge mistede Ndoye og Wind og gik fra at flå ligaen fra hinanden til at tabe hele lortet.

    Jeg tror dog heller ikke, at PC er superglad for, at ejerne har kunnet hente over 100 mio. kr. i overskud på transferkontoen. For mig ligner PC mere og mere en administrativ mellemleder uden særligt stort råderum - økonomisk som strategisk. Der er i al fald himmelvid forskel på, hvad han meldte ud ved sin ansættelse, hvor han søgte profiler og vildskab, til nu hvor FCK åbenbart skal være en slags FCN 2.0 - bare med komplet urealistiske forventninger til mesterskaber.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Åh gud. Antyder du, at det ikke er Rigshospitalets afdeling for tropesygdomme (jeg antager, at Riget har sådan én), men i stedet indlæggelse på en psykiatrisk afdeling?
    Den tanke har også strejfet mig - altså at vi måske nærmere har at gøre med en svær depression end en mere "fysisk" sygdom.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •