Side 15 af 103 FørsteFørste ... 5121314151617182565 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg håber lidt, at vi til sommer måske går efter Jacob Rasmussen, som er udlejet til Vitesse fra Fiorentina. Han har efterhånden været i Holland i knapt halvandet år, og han spiller fast dernede, men virker ikke til at indgå i planerne i Fiorentina. Forhåbentlig kan PC gøre brug af det netværk i Fiorentina, som han har fået ifm. købet af Kevin Diks.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg håber lidt, at vi til sommer måske går efter Jacob Rasmussen, som er udlejet til Vitesse fra Fiorentina. Han har efterhånden været i Holland i knapt halvandet år, og han spiller fast dernede, men virker ikke til at indgå i planerne i Fiorentina. Forhåbentlig kan PC gøre brug af det netværk i Fiorentina, som han har fået ifm. købet af Kevin Diks.
    Det ville være godt, men mon ikke han er udenfor rækkevidde? Han er fast mand på et ambitiøst hollandsk subtophold. Tror sagtens han kunne få chancen i f.eks. PSV eller Feyenoord, hvilket vel trods alt er at foretrække.

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://twitter.com/totalfl/status/1...363470338?s=20

    "
    Eggert Aron Gudmundsson (2004) has been training with FCK in this week. Today he trained with Orri Óskarsson & FCK 1st team"

    17-årig islænding der spiller jævnligt i den islandske liga og netop har fået debut for U19-landsholdet.

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    .oO(Hvor stor en procentdel af Islands befolkning har efterhånden været til prøvetræning i FCK..?)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #215
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så kort sagt:
    - Forlæng med Gabrielsen
    - Send enten Pierre eller Oviedo videre, og vent med den anden til sommer.
    - Køb en 6'er
    - Køb en venstre kant
    - Køb en angriber
    - Sælg Wilczek
    Jeg vil også have en højrekant. Jeg finder det decideret useriøst, hvis PC ikke henter to kanter. Derimod mener jeg godt at erstatningen for Wind kan vente til sommer.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-11...ervejer-skifte

    Håber der er mulighed for at hente Andreas Skov Olsen, der ikke er tilfreds med sin situation i Bologna.


  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-11...ervejer-skifte

    Håber der er mulighed for at hente Andreas Skov Olsen, der ikke er tilfreds med sin situation i Bologna.
    Og i Transfervinduet sagde MWD at PC skulle have udtalt, at der var ressourcer til at hente en spiller på Skov-Olsens hylde. Han havde endda betegnet ham som en mulighed.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvor længe mon vi kan holde på Viktor K? Han er nu fast mand for både FCK og U21-landsholdet i en alder af 18 år. Venstrebacks med det CV hænger ikke på træerne.
    Jeg tror da sagtens, vi kan holde på ham. Han har spillet godt af en 18-årig at være, men han er stadig for ustabil til at tiltrække vilde bud, vi ikke kan sige nej til, er jeg sikker på. Det ville undre mig meget, hvis han ikke som minimum spiller her 1½ år mere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #219
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror da sagtens, vi kan holde på ham. Han har spillet godt af en 18-årig at være, men han er stadig for ustabil til at tiltrække vilde bud, vi ikke kan sige nej til, er jeg sikker på. Det ville undre mig meget, hvis han ikke som minimum spiller her 1½ år mere.
    Der udløber hans kontrakt vist også…

    Så få nu forlænget de kontrakter i tide!

    Zan

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #220
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Der udløber hans kontrakt vist også…

    Så få nu forlænget de kontrakter i tide!

    Zan
    Ja, eller et halvt år senere iflg. Transfermarkt: https://www.transfermarkt.com/victor...spieler/564529
    Det er så lidt spøjst, at den tilsyneladende udløber ved årsskiftet, men uanset hvad ligner en forlængelse noget, PC burde se på hurtigst muligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #221
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, eller et halvt år senere iflg. Transfermarkt: https://www.transfermarkt.com/victor...spieler/564529
    Det er så lidt spøjst, at den tilsyneladende udløber ved årsskiftet, men uanset hvad ligner en forlængelse noget, PC burde se på hurtigst muligt.
    Valdemar Lund og Højlund har også udløb samme tid. Alle 3 fik en 3 årlig kontrakt sidste vinter.

  18. #222
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Og i Transfervinduet sagde MWD at PC skulle have udtalt, at der var ressourcer til at hente en spiller på Skov-Olsens hylde. Han havde endda betegnet ham som en mulighed.
    En lejeaftale med Skov-O til højrekanten og Peter Olayinaka eller lignenende ind på en permanent kontrakt til venstrekanten, det må være ambitionen. Jeg kan slet ikke forestille mig, at en permanent Skov-O kontrakt er realistisk, og hvis den er, så må det betyde at al transferkrudtet bruges der, hvilket vi trods alt er for smalle til pt.

    Leje med option kunne være optimalt. Hvis vi så lykkes i foråret og mod alle odds får hjemført guldet, så kan vi slå til i sommerens vindue.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #223
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    En lejeaftale med Skov-O til højrekanten og Peter Olayinaka eller lignenende ind på en permanent kontrakt til venstrekanten, det må være ambitionen. Jeg kan slet ikke forestille mig, at en permanent Skov-O kontrakt er realistisk, og hvis den er, så må det betyde at al transferkrudtet bruges der, hvilket vi trods alt er for smalle til pt.
    Andreas Skov Olsen kunne være rigtig fin, men Olayinka fejlede et lægetjek, så ham kan du og andre formentlig godt skyde en hvid pil efter.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #224
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    En lejeaftale med Skov-O til højrekanten og Peter Olayinaka eller lignenende ind på en permanent kontrakt til venstrekanten, det må være ambitionen. Jeg kan slet ikke forestille mig, at en permanent Skov-O kontrakt er realistisk, og hvis den er, så må det betyde at al transferkrudtet bruges der, hvilket vi trods alt er for smalle til pt.

    Leje med option kunne være optimalt. Hvis vi så lykkes i foråret og mod alle odds får hjemført guldet, så kan vi slå til i sommerens vindue.
    Selvom jeg nævner Skov-Olsen-kommentaren som PC åbenbart skulle have ytret, så tror jeg ikke nødvendigvis at Skov-Olsen er en mulighed. Havde han samtidig med klubsituationen ikke spillet godt på landsholdet, ja så havde det været en anden snak. Men jeg tror der er klubber i Belgien og Holland som nemt vil byde ham op til dans, og så tror jeg desværre ikke vi er interessante nok for ham. Jeg finder det derfor langt vigtigere, at det er den hylde PC kigger på. For jeg nægter at tro, at der på markedet ikke er andre med samme kvaliteter, pris og situation, som FCK kan hente, og så er det da lidt fortrøstningsfuldt, at der er penge til det.

    EDIT: dem der svinede PC for manglende Daramy-forhandlinger, bør man nok forholde Igen til, at Daramy eftersigende forlangte op imod 15 mio i løn. Er det rigtigt, så forstår jeg fint PC. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sterloen-i-fck
    Sidst redigeret af Devil : 12.11.21 kl. 12:19

  23. #225
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Selvom jeg nævner Skov-Olsen-kommentaren som PC åbenbart skulle have ytret, så tror jeg ikke nødvendigvis at Skov-Olsen er en mulighed. Havde han samtidig med klubsituationen ikke spillet godt på landsholdet, ja så havde det været en anden snak. Men jeg tror der er klubber i Belgien og Holland som nemt vil byde ham op til dans, og så tror jeg desværre ikke vi er interessante nok for ham. Jeg finder det derfor langt vigtigere, at det er den hylde PC kigger på. For jeg nægter at tro, at der på markedet ikke er andre med samme kvaliteter, pris og situation, som FCK kan hente, og så er det da lidt fortrøstningsfuldt, at der er penge til det.

    EDIT: dem der svinede PC for manglende Daramy-forhandlinger, bør man nok forholde Igen til, at Daramy eftersigende forlangte op imod 15 mio i løn. Er det rigtigt, så forstår jeg fint PC. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sterloen-i-fck
    Der er altid 2 sider til en sag, så overrasker mig ikke. Daramy vil jo bare gerne være sikker på han er sikret, hvilket er helt naturligt. Han skal jo tænke på sin fremtid.
    - Torben

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •