Side 21 af 103 FørsteFørste ... 11181920212223243171 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg synes, kabalen går op, hvis man når man må undvære Falk, rykker Pep Biel derned, og så enten sætter Hákon eller Wind på 10'eren, og så en ny angriber oppe foran. Og mens Stamenic primært spiller 6'er i HB Køge, så spiller han 8'er på All Whites med en del felt-til-felt løb, både offensivt og defensivt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tror, at skal vi have glæde af Roony, skal han spille nu. Kan han præstere på det nuværende niveau og lægge på fysisk (som i spille 90 minutter), er behovet for en ny spiller til venstrekanten heller ikke så stort som tidligere. Det er dog et dillemma, da vi helst skal have dobbeltdækning på alle pladser, og der skal helst handles til startopstillingen. Den pragmatiske løsning kan være at starte med en ny højrekant. Bøving har spillet sig op på det seneste, men præsterer ikke på et niveau, hvor han skal spille. I virkeligheden er vores største udfordring nok den centrale angriber, hvor Wind bare ikke leverer nok. Han kan så mange ting, men mangler en angribers dræberinstinkt eller en midtbanespillers arbejdsiver og tilbøjelighed til de enkle løsninger. Jeg ved ikke helt, hvad vi skal stille op med ham, men jeg er ikke i tvivl om, at en rigtig dygtig angriber, vil gøre os stærkere.

    Jeg synes i øvrigt, at vi stadig har behov for en midtbanespiller, men måske ikke i stedet for Zeca, men som et alternativ til Falk. Der er lidt for meget rugbrød og lidt for lidt flair i både Stage og Lerager - som i øvrigt begge lader til at være bedst når de kommer op i eller omkring feltet. Vi ved, at Stage kan spille kant (men ser sig selv central midt) - måske Lerager kan det samme?
    Ja det er et svært dilemma nu, hvor en Roony stormer frem og Bøving ser bedre ud, Men det er stadig for skrøbeligt. Vi har jo set udsving fra Bøving som du er inde på, og det kommer vi også til at se fra Roony, selvom han har gjort det godt. Så jeg er ret sikker på vi henter en Kantspiller som går direkte ind på holdet så må de unge bidrage i ny og næ. Men du har en pointe. Vi mangler så meget en angriber. Wind bliver aldrig nogensinde en født angriber i min bog. Vi så jo i dag han havde mange andre gode kvaliteter som vi jo kendte til i forvejen. God i det opbyggende spil samt at forsvar eget felt ved dødbolde.

    Problemet er bare. de 2 pladser til offensiven vi søger med "kvalitet" og som kan gå direkte ind på holdet er noget af det sværeste at finde og som koster kassen. Jeg er spændt på hvad PC og Co. finder frem til.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #303
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Efter ugens kampe, så er min ønskeliste:

    - en 6'er med erfaring som kan køre de svære kampe hjem når vi bliver sat under tryk. Hverken stage, lerager kan dette. Falk en smule, men ikke nok i forbindelse svære kampe i europa eller i slutspillet.
    - en kant enten til højre eller venstre side. Kvalitet er vigtigst
    - en 9'er goalgetter. Wind er væk til sommer og så har vi et angreb som består af Kaufmann, Højlund, Haakon, Orri og wilcrek. Gerne en med erfaring som kan vise de unge drenge, hvordan man er effektiv. Og en som kan afgøre kampene når vi spiller europæisk til foråret og næste efterår.
    - Torben

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Den optimale løsning ift. kantpositionen må være at finde en spiller, der har sit udgangspunkt til venstre, men også kan dække højre side. På den måde blokerer man ikke for Roony, men samtidig har man flere muligheder, hvis han skulle løbe ind i formdyk eller skader (ny spiller, Stage, til dels Bøving og måske endda Singh, hvis det lykkes at få ham i omdrejninger).

    En spiller som eksempelvis Andreas Skov Olsen, der stort set kun kan bruges på højre kant i vores system, synes ikke længere så oplagt som for bare to kampe siden – og da slet ikke på en fire måneder lang lejeaftale uden købsoption.
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Utroligt som tingene kan ændre sig hurtigt. For nyligt ville jeg give et par ben og en enkelt arm for 2 x kanter. Når jeg gør det op, ser det faktisk anderledes ud.

    Tror ikke vi får mere end 2 spillere ind. Så ser min opgørelse således ud.

    (Om den fx hedder Grabara/ Kalle, Stage/Lerager er anden snak).

    GK - Grabara (Kalle + Guadagno) - FINT
    LB - VK (Boile) - FINT
    CB - Boile (Gabrielsson) - Her kunne jeg godt ønske mig noget bedre
    CB - Kocholava (Marios) - FINT
    RB - Diks (Anker + Jelert) - FINT

    CM - Falk (Johannesson) - FINT
    CM - Lerager (Stage / Baldur) - FINT

    ARM - Roony (Stage) - FINT
    ALM - Bøving (???) - Her er vi helt klart for tyndt besat. Bøving skal have spilletid, men der SKAL være et skarpt alternativ.

    ACM - Biel (Johannesson + Haraldsson) - FINT

    STRK - Wind (Wilzcek + Højlund) - Her bør vi finde en kompetent afløser for Wind allerede nu.

    Det får mig til at ønske: 1 x ALM /// 1 x STRK /// (1 x CB)

    Jeg har ikke inkluderet Lund, Zeca, Bengtsson, Oviedo (da det næremest lugter af vi hellere stiller med en U14 end at de to sidstnævnte får spilletid).

    Jeg så gerne Oviedo, Bengtsson, Baldur, Gabrielsson, Marios og (til dels) Wilzcek ryge afsted asap. (Jeg synes ikke Wilzcek er så sløj som de fleste, men kan godt se han nok er en færdig mand. Skader/alder taget i betragtning).
    Det bliver nok først til sommer med Bengtsson, Oviedo og naturligvis Baldur - Wilczek hænger vi sgu nok på til kontraktudløb.
    Gabrielsson og Marios er sikkert super flinke, men presser på ingen måde på til en plads i start-11. Og det skal vores reserver gerne! Som minimum vores 3. forsvarer! Derfor duer det bare ikke. Vi må selvfølgelig beholde dem begge, hvis vi ikke prioriterer CB.

    Zan

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #306
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Den optimale løsning ift. kantpositionen må være at finde en spiller, der har sit udgangspunkt til venstre, men også kan dække højre side. På den måde blokerer man ikke for Roony, men samtidig har man flere muligheder, hvis han skulle løbe ind i formdyk eller skader (ny spiller, Stage, til dels Bøving og måske endda Singh, hvis det lykkes at få ham i omdrejninger).

    En spiller som eksempelvis Andreas Skov Olsen, der stort set kun kan bruges på højre kant i vores system, synes ikke længere så oplagt som for bare to kampe siden – og da slet ikke på en fire måneder lang lejeaftale uden købsoption.
    Jeg synes netop man skal se på en højrekant, da jeg ser Roony som en teknisk spiller, der kan spille i begge sider og gå begge veje rundt om modstanderen. Når man er så ung vil der også komme udsving på præstationer over en sæson, ligesom der skal lægges på fysisk, selvom man ikke må træne muskler (tungt) før man er 18 år.

    Andreas Skov Olsen må være et prima mål til at sikre et mesterskab i forårssæsonen.
    Derudover skal vi køre en ny stjerne 9'er ind, da Wilcheck, Wind og Biel tæt på afslutningen af deres FCK tid af vidt forskellige årsager.
    Jeg tror på Orri i fremtiden, men han skal ikke paces, som vi har gjort med mange andre fra u19.

    På den centrale midtbane er vi godt dækket ind med Falk, Stage, Lerager, Biel og Stamenic.
    Forlæng Gabrielsen med ½ år så vi kan købe en ny stærk forsvarer a la Khocholava til sommeren 2022.

    Derfor er de 3 nye der skal registreres til foråret. Roony, Andreas Skov Olsen og en striker.
    Det er der rigeligt med penge til efter alle de spillere, der forlader os på dyre kontrakter i seneste, i dette eller sommerens transfervindue.

    Så skal vi til gengæld til at kigge på vores u19 hold, da de har lidt voldsom aflast til førsteholdet. Særlig mangler vi defensive midtbanespillere og en venstre back.

  11. #307
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Utroligt som tingene kan ændre sig hurtigt. For nyligt ville jeg give et par ben og en enkelt arm for 2 x kanter. Når jeg gør det op, ser det faktisk anderledes ud.

    Tror ikke vi får mere end 2 spillere ind. Så ser min opgørelse således ud.

    (Om den fx hedder Grabara/ Kalle, Stage/Lerager er anden snak).

    GK - Grabara (Kalle + Guadagno) - FINT
    LB - VK (Boile) - FINT
    CB - Boile (Gabrielsson) - Her kunne jeg godt ønske mig noget bedre
    CB - Kocholava (Marios) - FINT
    RB - Diks (Anker + Jelert) - FINT

    CM - Falk (Johannesson) - FINT
    CM - Lerager (Stage / Baldur) - FINT

    ARM - Roony (Stage) - FINT
    ALM - Bøving (???) - Her er vi helt klart for tyndt besat. Bøving skal have spilletid, men der SKAL være et skarpt alternativ.

    ACM - Biel (Johannesson + Haraldsson) - FINT

    STRK - Wind (Wilzcek + Højlund) - Her bør vi finde en kompetent afløser for Wind allerede nu.

    Det får mig til at ønske: 1 x ALM /// 1 x STRK /// (1 x CB)

    Jeg har ikke inkluderet Lund, Zeca, Bengtsson, Oviedo (da det næremest lugter af vi hellere stiller med en U14 end at de to sidstnævnte får spilletid).

    Jeg så gerne Oviedo, Bengtsson, Baldur, Gabrielsson, Marios og (til dels) Wilzcek ryge afsted asap. (Jeg synes ikke Wilzcek er så sløj som de fleste, men kan godt se han nok er en færdig mand. Skader/alder taget i betragtning).
    Det bliver nok først til sommer med Bengtsson, Oviedo og naturligvis Baldur - Wilczek hænger vi sgu nok på til kontraktudløb.
    Gabrielsson og Marios er sikkert super flinke, men presser på ingen måde på til en plads i start-11. Og det skal vores reserver gerne! Som minimum vores 3. forsvarer! Derfor duer det bare ikke. Vi må selvfølgelig beholde dem begge, hvis vi ikke prioriterer CB.

    Zan
    Jeg er stort set enig, men stoler på at Singh kommer tilbage i form gennem vinteropstarten.
    Han er jo ikke et ukendt blad internationalt, og har været en profil for de hold han har spillet på tidligere.
    Jeg tror at det i høj grad handler om selvtillid og tilpasning af kulturen. Per Wind kommer til at arbejde for sin sidste løn frem til sommer.

    Vi kan heller ikke være bekendt at lægge så meget ansvar på Roony. Han skal bygges langsom op.
    Derfor giver det faktisk mening at leje Andreas Skov Olsen frem til VM 2022. (også uden købsoption)

  12. #308
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg er stort set enig, men stoler på at Singh kommer tilbage i form gennem vinteropstarten.
    Han er jo ikke et ukendt blad internationalt, og har været en profil for de hold han har spillet på tidligere.
    Jeg tror at det i høj grad handler om selvtillid og tilpasning af kulturen. Per Wind kommer til at arbejde for sin sidste løn frem til sommer.

    Vi kan heller ikke være bekendt at lægge så meget ansvar på Roony. Han skal bygges langsom op.
    Derfor giver det faktisk mening at leje Andreas Skov Olsen frem til VM 2022. (også uden købsoption)
    Med det forløb Singh er inde i kan vi slet slet ikke tillade os at forvente noget der.. Det vil nærmest være uansvarligt af den sportslige ledelse at gøre det. Altså der skal vel hentes offensive forstærkninger, og venstrekanten er unægteligt der vi ser aller tyndest ud, så hvis ikke vi handler der, så ved jeg ikke hvor vi gør. Derfor er jeg helt enig i, at det må være en venstre kant, samt en dygtig striker, der står øverst på ønskesedlen. Kommer Singh tilbage og banker på til en plads i start 11’eren, så vil det da være lækkert flødeskum på kransekagen, men vi kan simpelthen ikke regne med det.

    Til højrekanten har vi udover Roony, som i min verden bare skal spille, også Stage der kan gøre sig gældende. Og får vi held med at hente en klasse striker, så kan Wind i nogle kampe spille på 10’eren mens bøde Biel og Falk vil kunne gøre sig til ude på højrekanten.

    To gode offensive spillere til hhv venstre kant og striker, vil altså gøre voldsomt meget for vores offensive muligheder.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #309
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg synes netop man skal se på en højrekant, da jeg ser Roony som en teknisk spiller, der kan spille i begge sider og gå begge veje rundt om modstanderen. Når man er så ung vil der også komme udsving på præstationer over en sæson, ligesom der skal lægges på fysisk, selvom man ikke må træne muskler (tungt) før man er 18 år.

    Andreas Skov Olsen må være et prima mål til at sikre et mesterskab i forårssæsonen.
    Jeg er ikke enig. Hentes Andreas Skov Olsen på en kort kontrakt, må han forventes at skulle spille hver gang, og det betyder, at Roony enten ender på bænken eller skal spilles ude af position. Jeg ved ikke, hvor du har fra, at han uden problemer kan dække begge kanter, men jeg kan bare se, at han stort set udelukkende har gjort sig på højre kant på U19, og at en af hans største spidskompetencer på Superliga-niveau allerede nu er at kunne gå ind i banen og bruge sin sparketeknik (også selvom hans antrit og driblinger gør ham i stand til at komme den anden vej rundt), hvilket ikke på samme måde kan lade sig gøre fra venstre side. Jeg mener, at Roony allerede nu er så god, at han kan starte inde regelmæssigt, men naturligvis med den rette bredde i tilfælde af formdyk eller skader.

    En anden ting er, at Andreas Skov Olsen næsten med garanti kun kan hentes uden frikøbsklausul, og dermed udskyder man bare problemet til næste sommer, hvor man formentlig også skal ud og erstatte Wind og Pep Biel. Derfor bør PC's førsteprioritet være at finde en mere permanent løsning. I venstre side er Bøvings formkurve opadgående, men han kan sagtens leve med at være rotationsspiller både i foråret og til næste sæson. Peter Olayinka havde med sin erfaring, fysik og evne til at komme i feltet været en fremragende supplement til de typer, vi ellers råder over. Forhåbentlig er det muligt at finde noget lignende et sted derude.
    Mvh.
    Dane

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #310
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg synes nu godt, man kan beholde Gabrielsen og Marios frem til sommer, og det er der et par grunde til:
    1) De har vist sig at kunne være nogenlunde driftsikre erstatninger på kort sigt for både Boilesen og Khocholava.
    2) Når nu Valdemar Lund er ude resten af sæsonen, så er det ikke fordi de to tager spille- og udviklingsminutter fra et talent på positionen.
    3) De er vellidte i truppen, og især Marios har en positiv effekt på humøret i truppen.
    4) De er afklarede med deres rolle og position i truppens hierarki.
    5) Det ville være uhensigtsmæssigt at bruge nogle af de tre udskiftninger i truppen, som UEFA tillader, på midterforsvarere, medmindre man lige pludselig får kylet en landsholdsspiller på øverste niveau efter sig. Så hellere bruge dem på offensive spillere, og så se på situationen til sommer.

    Men jeg tænker at det nok er et passende tidspunkt at tage afsked med de to spillere til sommerens transfervindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  17. #311
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #312
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Gabrielsson og Marios er sikkert super flinke, men presser på ingen måde på til en plads i start-11. Og det skal vores reserver gerne! Som minimum vores 3. forsvarer! Derfor duer det bare ikke. Vi må selvfølgelig beholde dem begge, hvis vi ikke prioriterer CB.
    Bare til orientering: Gabrielsen smutter helt automatisk her til vinter, hvis vi ikke gør noget...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #313
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Maxsø kan erhverves for 11 mio til januar. Ved det er et hamrende upopulært forslag, men det er en pris der gør, at man måske kunne lokke med en monster sign-on. Bliver selvfølgelig først relevant, hvis ikke der kommer de udenlandske bud han håber på. Han har vel efterhånden en alder, hvor han også begynder at kigge på, at der skal tjenes til efter karrieren også. Og de fodboldmæssige kvaliteter er der bestemt, han ville være et super supplement til Khocho og Boile. Samtidig svækker vi en rival markant og sender ikke mindst et meget skarpt signal til deres irriterende fanskare. Ja jeg ville gøre forsøget, hvis jeg var PC..

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #314
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ja altså ja tak til Maxsø. Også selvom det aldrig ville ske. Han er desværre forrygende dygtig.

  24. #315
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Selvfølgelig skal vi ikke hente Brøndbys anfører. Slut.
    Mvh.
    Dane


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •