Viser resultater 1 til 15 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,592

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Singh i stedet med alt inkl.(transfer, løn og andre omkostninger) Viktor Fischer er nok nær den værste transferombytning FCK nogensinde har lavet.... Jeg må indrømme at jeg stadig er sur over at VF ikke er spiller her mere.
    VF7 er vi mange der savner. Men er det ikke mere qua hans fantastiske personlighed fremfor spillet på banen?
    Vi skal godt nok lang tid tilbage for at finde en Fischer der leverede kontinuerligt....

    Jeg tror ikke på at han havde gjort en forskel på vores nuværende hold, han har fået masser af chancer efter sin skade...

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,619

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    VF7 er vi mange der savner. Men er det ikke mere qua hans fantastiske personlighed fremfor spillet på banen?
    Vi skal godt nok lang tid tilbage for at finde en Fischer der leverede kontinuerligt....

    Jeg tror ikke på at han havde gjort en forskel på vores nuværende hold, han har fået masser af chancer efter sin skade...
    Meget enig. jeg tror det er vigtigt at se Fischer fra 2 perioder. Hans niveau før hans skade og så efter hans skade. Det er som Nat og Dag. Det vi har brug for er Speed, Udfordringer og målfarlighed. Det var jo netop disse egenskaber VF havde mistet og som vi akut har brug for. Så nej jeg er ikke ked af vi mistet Fischer. Man kan også argumentere for at den opblomstring vi fik i vores spil i vores gode periode faktisk skete lige efter VF forlod os.

    Det jeg er allermest mavesur over, at at vi ikke har formået i rettidig omhu at erstatte Daramy med nogen af de samme kvaliteter fra Day one. Singh var åbenbart ikke svaret lige nu og her.

    Det står for mig egen regning, men jeg tror han har haft en negativ inflydelse i omklædningsrummet, men ja det er gætværk...

  4. #3
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mundo Deportivo skriver, at FC København angiveligt skulle være med i kapløbet om FC Barcelonas Alex Collado:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/medie-fc-koebenhavn-jagter-barcelona-kant
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,404

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Den købsoption udnytter de nok ikke.

    Ligner endnu et flop.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...fcker-fravalgt

    Zan

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den købsoption udnytter de nok ikke.

    Ligner endnu et flop.
    Der er næppe mange, der havde regnet med, at en ung spiller, som udmærker sig ved ikke at have nævneværdige spidskompetencer, og vis niveau på daværende tidspunkt ikke rakte til et topklub i Superligaen, skulle kunne tage til en falmet storklub i 2. Bundesliga og blive et hit. Frank Arnesen har dog af en eller anden grund fidus til ham. Det skal selvfølgelig siges, at Kaufmann stadig er ung, så løbet er jo ikke kørt, men jeg tænker, at han er endnu et af disse unge talenter, der qua en fysisk fordel markerer sig i ungdomsrækkerne, men kommer i vanskeligheder når den står på seniorbold. Jeg er med på, at han gjorde det hæderligt for AaB inden skiftet til FCK, men historien er jo fyldt med eksempler på AaB-talenter, der ikke evner at tage det næste skridt.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    920

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi kunne godt bruge Kauf nu! Hiv ham retur til vinter - giv ham chancen i foråret. Ud til sommer, hvis ikke forløst

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,404

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vi kunne godt bruge Kauf nu! Hiv ham retur til vinter - giv ham chancen i foråret. Ud til sommer, hvis ikke forløst
    Er sådan set enig. Hvis han skulle have chancen, skulle det da være nu, hvor vi står med en enkelt angriber, en skrøbelig og gammel porcelænsfigur.

    Så kunne Kaufmann og Højlund kæmpe om hvem af de to der for alvor skal satses på...

    Ikke optimalt, men har ikke den store tiltro til vi hiver en striker-kanin op ad hatten denne vinter.

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Mundo Deportivo skriver, at FC København angiveligt skulle være med i kapløbet om FC Barcelonas Alex Collado:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/medie-fc-koebenhavn-jagter-barcelona-kant
    Alle tiders. Når PC igen står tomhændet tilbage efter næste transfervindue, kan han gentage budskabet om, at han sigtede efter en høj hylde. Det er tilsyneladende PC-logik, at valget står imellem uopnåelige og ubrugelige spillere.

  15. De følgende 3 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •