Side 33 af 103 FørsteFørste ... 23303132333435364383 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis man har brug for en billig back up til Wind (hvis pengene skal kanaliseres mod en kant, central midt og/eller midterforsvarer), så kan man måske kigge her:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tykker/9065902

    Måske er manden ikke længere god nok (det må klogere mennesker end jeg vurdere) og jeg er helt med på, at manden har været virkelig meget plaget af skader i sin tid i Tyskland. Men i sine skadesfri perioder har han kunnet lave en forskel på højere niveau end FCK. Han har (så vidt jeg husker) meget af det vi lidt savner på bænken som plan b, nemlig noget fysik og hovedstødsstyrke i perioder, hvor vi f.eks. skal jagte et mål.

  2. #482
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi skal jo også huske Luther Singh i kantkabalen, hvis han bliver ordentligt klar til forårssæsonen - og Thorup har tillid til ham. Han er primært venstrekant, men har iflg. Transfermarkt også spillet en del kampe i højre side, så han kan potentielt gardere i begge sider.

    Jeg synes virkelig, kantsituationen er dilemmafyldt nu. Både Bøving og især Roony bør få chancen i foråret, og det vil være trist at se dem tilbage på bænken. På den anden side er det et kæmpe sats ikke at forstærke kanterne og blot satse på to talenter og Singh (og evt. Stage). Og hvis vi henter en eller to kvalitetskanter ind, kan man vanskeligt lade ham eller dem være backup til en 16-årig og en 18-årig.

    For mig at se bliver kunsten for Thorup at hente en forstærkning, der er tilpas stærk til at løfte holdet, men som samtidig "kan acceptere" at skulle dele pladsen med et ungt ubeskrevet blad.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #483
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi skal jo også huske Luther Singh i kantkabalen, hvis han bliver ordentligt klar til forårssæsonen - og Thorup har tillid til ham. Han er primært venstrekant, men har iflg. Transfermarkt også spillet en del kampe i højre side, så han kan potentielt gardere i begge sider.

    Jeg synes virkelig, kantsituationen er dilemmafyldt nu. Både Bøving og især Roony bør få chancen i foråret, og det vil være trist at se dem tilbage på bænken. På den anden side er det et kæmpe sats ikke at forstærke kanterne og blot satse på to talenter og Singh (og evt. Stage). Og hvis vi henter en eller to kvalitetskanter ind, kan man vanskeligt lade ham eller dem være backup til en 16-årig og en 18-årig.

    For mig at se bliver kunsten for Thorup at hente en forstærkning, der er tilpas stærk til at løfte holdet, men som samtidig "kan acceptere" at skulle dele pladsen med et ungt ubeskrevet blad.
    Her er jeg så uenig. Hvis vi vil vinde mesterskabet skal vi have en klasse kantspiller ind - så må Bardelj, Singh og Bøving osv. kæmpe om de sidste pladser. De kommer 100 % ikke til at holde højt niveau igennem hele foråret. Vi skal ikke være en klub som FCN, der kan accepterer en middelsæson i superligaen fordi vi skal spille mange talenter ind. Vi skal gå efter mesterskabet hvert år.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #484
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Her er jeg så uenig. Hvis vi vil vinde mesterskabet skal vi have en klasse kantspiller ind - så må Bardelj, Singh og Bøving osv. kæmpe om de sidste pladser. De kommer 100 % ikke til at holde højt niveau igennem hele foråret. Vi skal ikke være en klub som FCN, der kan accepterer en middelsæson i superligaen fordi vi skal spille mange talenter ind. Vi skal gå efter mesterskabet hvert år.
    Hvor henne læser du, at jeg argumenterer for en middelsæson uden mesterskab? Jeg skriver netop, at det er for risikabelt ikke at forstærke kanterne - men at det samtidig indebærer nogle dilemmaer, fordi vi har to unge kanttalenter, der viser meget højt niveau formentlig meget hurtigere, end de fleste havde forventet. For et halvt år siden var situationen meget mere lige ud ad landevejen, er min pointe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #485
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man har brug for en billig back up til Wind (hvis pengene skal kanaliseres mod en kant, central midt og/eller midterforsvarer), så kan man måske kigge her:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tykker/9065902

    Måske er manden ikke længere god nok (det må klogere mennesker end jeg vurdere) og jeg er helt med på, at manden har været virkelig meget plaget af skader i sin tid i Tyskland. Men i sine skadesfri perioder har han kunnet lave en forskel på højere niveau end FCK. Han har (så vidt jeg husker) meget af det vi lidt savner på bænken som plan b, nemlig noget fysik og hovedstødsstyrke i perioder, hvor vi f.eks. skal jagte et mål.
    Kæmpe, kæmpe nej tak. Han har haft en god halvsæson i Bundesligaen for 3-4 år siden, men han er en af de mest skadesplagede danske spillere, jeg kan komme i tanke om. Han var skadet næsten hele sine 3,5 år i Mainz inkl. tre meget meget lange og alvorlige skader og har også været meget skadet i Fürth det seneste halvandet år. Helt seriøst tror jeg, han skal være heldig, hvis han finder noget bedre end den danske 1. division.

    Så vil jeg langt hellere rykke Orri op i førsteholdstruppen, han har i det mindste en kanon fysik og en masse selvtillid.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi skal jo også huske Luther Singh i kantkabalen, hvis han bliver ordentligt klar til forårssæsonen - og Thorup har tillid til ham. Han er primært venstrekant, men har iflg. Transfermarkt også spillet en del kampe i højre side, så han kan potentielt gardere i begge sider.

    Jeg synes virkelig, kantsituationen er dilemmafyldt nu. Både Bøving og især Roony bør få chancen i foråret, og det vil være trist at se dem tilbage på bænken. På den anden side er det et kæmpe sats ikke at forstærke kanterne og blot satse på to talenter og Singh (og evt. Stage). Og hvis vi henter en eller to kvalitetskanter ind, kan man vanskeligt lade ham eller dem være backup til en 16-årig og en 18-årig.

    For mig at se bliver kunsten for Thorup at hente en forstærkning, der er tilpas stærk til at løfte holdet, men som samtidig "kan acceptere" at skulle dele pladsen med et ungt ubeskrevet blad.
    Ja sidst på sæsonen så det jo positivt ud med Roony og især Bøving som løftede sit niveau gevaldigt. Så ja det er et svært dilemma om man skal ud og bruge kassen på en kantspiller nu. Jeg ved godt Singh har skuffet også måske i forbindelse med nogle personlige sundheds problemer, men som du er inde på så skal vi jo ikke glemme Ham i denne kabale. Singh må da være ultra motiveret på at bevise hvad han kan i det nye år, såfremt han får en 100 % god vinteropstart sammen med resten af truppen. Han skal hvertfald have en chance i min bog for at bevise det.

    Nææ der, hvor jeg virkelig føler vi har behov for kvalitet er på Angriber positionen. Jeg har altså ikke den store tiltro til at Wind og Kamil bare hamre kasser ind. Jeg håber virkelig der bliver brugt nogle penge på at finde en kompetent angriber.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #487
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja sidst på sæsonen så det jo positivt ud med Roony og især Bøving som løftede sit niveau gevaldigt. Så ja det er et svært dilemma om man skal ud og bruge kassen på en kantspiller nu. Jeg ved godt Singh har skuffet også måske i forbindelse med nogle personlige sundheds problemer, men som du er inde på så skal vi jo ikke glemme Ham i denne kabale. Singh må da være ultra motiveret på at bevise hvad han kan i det nye år, såfremt han får en 100 % god vinteropstart sammen med resten af truppen. Han skal hvertfald have en chance i min bog for at bevise det.

    Nææ der, hvor jeg virkelig føler vi har behov for kvalitet er på Angriber positionen. Jeg har altså ikke den store tiltro til at Wind og Kamil bare hamre kasser ind. Jeg håber virkelig der bliver brugt nogle penge på at finde en kompetent angriber.
    Håber vi snart for noget af vide om han har fået det bedre og skal være en del af fremtidsplanerne..
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #488
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Man må i hvert fald håbe, at ledelsen ikke så let lader sig forblænde af et øjebliksbillede som nogle her vist gør.

    Kantsituationen i efteråret var en skandale. Man brugte en central midtbanespiller der i store perioder og var enkelte gange nødt til at sætte en 18-årig back ind på pladsen. Det holder naturligvis ikke en meter.

    Så er det fint, at Bøving efter mange sløje kampe sluttede godt af og at Roony er et talent, der går årtier imellem. Der skal simpelthen noget mere kvalitet og bredde ind. Og nej, selvfølgelig vil en etableret spiller ikke dele pladsen med en ung. Så er det i hvert fald en middelmådig etableret og det er der ikke brug for.

    Der skal hentes to top kanter med fart, der går direkte ind og løfter holdet Fischer-style. Så har man Roony og Bøving klar til at aflaste og komme ind i kampene.

    Hvis man ikke ønsker et FCN-koncept er det også langt bedre for de unge spillere at få jævnt spilletid på et stærkt hold end meget spilletid på et middelmådigt hold. Og et mandskab består altså af mere end 11 spillere. Tænk f.eks. på efteråret 2002, hvor Backe stort set hver gang satte en spiller ind, der afgjorde kampene.


  15. #489
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har neglet følgende link fra en bruger på Kvart i bolds FB. https://www.bolognasportnews.it/news...eTEYma7W9Q37XM

    Skal man tro linket, så har vi budt 50 mio og 10% videresalgsklausul og både Bologna og Skov-Olsen er interesserede i en handel. Jeg tvivler på det kan være rigtigt, men er det det, så siger jeg sgu "wow" og hold da kæft en penis-transfer.


  16. #490
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Skal man tro linket, så er Bologna ikke bare villig til at leje ham ud, de er også villige til at sælge ham for omkring 6-7 mio. Euro plus en videresalgsklausul, og vi skulle være klar til at komme med et bud i nærheden af det. Der står ikke, så vidt jeg kan se, noget om at vi allerede har budt.

    Samme medie skriver for resten andetsteds at både Rangers og Sampdoria er inde i billedet.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #491
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    …og de vil også gerne af med Santander

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #492
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Historien om ASO er nu også på bold.dk

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ck-naermer-sig

    Det er én af de chancer der nok er ret få af.

    Men det er satme også mange penge, og MÅ betyde noget for hvad vi kan i forhold til CB og Striker.
    (Personligt forstår jeg ikke ønsket om en ekstra CM..)

    Hvis man punger 50 mio ud, kunne det måske give mening at sælge Roony mens han er red hot. Selvom det gør ondt, I know…
    Så er der råd til noget mere på CB og Striker.

    Zan

  21. #493
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    ASO bliver forhåbentligt den store udskrivning, mens der på andre positioner enten bliver billige indkøb (spillere med halv år tilbage af kontrakten) eller leje af spillere.
    - Torben

  22. #494
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Historien om ASO er nu også på bold.dk

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ck-naermer-sig

    Det er én af de chancer der nok er ret få af.

    Men det er satme også mange penge, og MÅ betyde noget for hvad vi kan i forhold til CB og Striker.
    (Personligt forstår jeg ikke ønsket om en ekstra CM..)

    Hvis man punger 50 mio ud, kunne det måske give mening at sælge Roony mens han er red hot. Selvom det gør ondt, I know…
    Så er der råd til noget mere på CB og Striker.

    Zan
    jeg ser det ikke ske. Han er kun 22 og allerede nu meldes torino og hertha interesserede. Rangers kan vi konkurere med pga ASO er dansker. Men muligheden for at spille i de store europæriske tuneringer må veje tungere for ham, han kan også tjene væsentligt mere. Derudover tror jeg heller ikke at europæisk fodbold herunder også muligheden for CL med fck vejer tungere end at spille i en midt/bund klub i tyskland/italien. Dertil er pengene og kampene for store. Han har jo stadig chancen for at komme til en subtop/top klub efter nogle års spilletid i en stor liga.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #495
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg håber virkelig ASO til København bliver en realitet. Men tror også der skal gåes aggressivt til værks fra FCK’s side og så få ham hurtigst muligt i vinduet. Da der kan være for mange andre åbninger til ASO senere.
    samtidig virker det med tanke på VM så tror jeg at han kan vægte fastspilletid i København rigtig højt. Samtidig har han jo før udtalt at han valgte udlandet fremfor FCK sidst pga vi havde Robert Skov der lige havde brændt ligaen af og han var stadig i klubben. Så han har før villet til FCK.
    Hvis vi får ham ser jeg på ingen måde vi skal af med Roony pga dette. Et 50 mill indkøb tror jeg ikke vil udelukke flere indkøb. Da man med et køb af ASO må ses som en relativ sikker investering både med hensyn til alder og landsholdsstatus.
    Så jeg krydser alt for at det her sker og vil samtidig også sende et kæmpe signal om at vi som klub stadig vil være en magtfaktor i dansk fodbold.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •