Side 50 af 103 FørsteFørste ... 404748495051525360100 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så har PC igen hævet buddet på Ekdal med 100.000 kroner og en pose pant: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-forhoejet-bud

    Forhåbentlig lidt mere, så vi kan få lukket den og komme videre i teksten...
    Tvivler på, at den bliver lukket i denne uge. Sampdoria hænger i bunddyndet i Serie A og har en ultravigtig kamp mod Spezia på søndag. Så træneren vil nok insistere på at holde på alt, hvad der kunne være relevant at sende på banen i løbet af den kamp.

  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det siger du jo, hvor jeg mener noget andet og det er også fair nok.
    Bortset fra at jeg mener, at kronologien taler ret meget for, at Singh blev købt som en afløser for Fischer, kan man jo eksempelvis tage det her citat fra Thorup, da nyheden om, at vi havde signet Johannesson kom:

    Vi har hele tiden vidst, at vi ikke fik en ny Daramy, men i Ísak får vi et stort talent med nogle andre egenskaber, som jeg ser et godt match med i forhold til de andre typer, vi har på holdet.
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-koeber-...nn-johannesson

    Men okay, vi kører i ring. Vi er i hvert fald enige om, at vi gik ud af sommervinduet væsentligt svækket på kanterne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det siger du jo, hvor jeg mener noget andet og det er også fair nok.
    Singh blev ikke hentet som afløser for Daramy. Han blev hentet som supplement efter man var nede med to kanter (Bundu og Fischer) Senere blev Daramy solgt, og så gik jagten ind på en stor profil. Singh var naturligvis ikke den profil. Hverken af timing eller kvalitet.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #739
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Tvivler på, at den bliver lukket i denne uge. Sampdoria hænger i bunddyndet i Serie A og har en ultravigtig kamp mod Spezia på søndag. Så træneren vil nok insistere på at holde på alt, hvad der kunne være relevant at sende på banen i løbet af den kamp.
    Til gengæld kan man være næsten 100% sikker på, at kontrakten er forhandlet på plads, da de mange bud i den grad indikerer, at PC ved, at Ekdal vil til FCK og helst med det samme. For mig at se, er vi vidne til en stirre-konkurrence, hvor den der blinker først mister 2-3 mio.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #740
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Tvivler på, at den bliver lukket i denne uge. Sampdoria hænger i bunddyndet i Serie A og har en ultravigtig kamp mod Spezia på søndag. Så træneren vil nok insistere på at holde på alt, hvad der kunne være relevant at sende på banen i løbet af den kamp.
    Sampdoria har endvidere lige fyret træneren. Så er spørgsmålet om det er en god ting (den nye vil ikke bruge Ekdal) eller en dårlig ting (den nye vil beholde ham). Under alle omstændigheder får det nok ikke forløbet til at gå hurtigere, da man sikkert gerne vil have en eventuel ny træners accept inden.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #741
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bortset fra at jeg mener, at kronologien taler ret meget for, at Singh blev købt som en afløser for Fischer, kan man jo eksempelvis tage det her citat fra Thorup, da nyheden om, at vi havde signet Johannesson kom:



    https://www.fck.dk/nyhed/fck-koeber-...nn-johannesson

    Men okay, vi kører i ring. Vi er i hvert fald enige om, at vi gik ud af sommervinduet væsentligt svækket på kanterne.
    Ja vi kører i ring, men ja jeg er 100 % enig vi gik svækket ud af sommervinduet i henhold til kanterne.

    Men det er da muligt du og andre har ret, jeg har ikke insider viden fra FCK, rent spekulation fra min side. Måske er jeg også bare frustreret over hvad det blev til og der stadig ikke er sket noget i dette transfer vindue fra PC af. Jeg håber ikke vi havner i en situation, hvor det bliver i sidste øjeblik vi henter spillere, hvor Preseason er overstået.

    Kom nu PC....

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #742
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ja slut nu jeres debat om hvem var hvad.. og hold jer nu til alle de rygter som IKKE er der :D

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #743
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Til gengæld kan man være næsten 100% sikker på, at kontrakten er forhandlet på plads, da de mange bud i den grad indikerer, at PC ved, at Ekdal vil til FCK og helst med det samme. For mig at se, er vi vidne til en stirre-konkurrence, hvor den der blinker først mister 2-3 mio.
    Kæft jeg er glad for vi har fået en sportsdirektør der udskyder køb og udsætter sammenspilningen af truppen, for at spare 2-6 millioner kroner på en midaldrende svensker der er uber liderlig for at komme tættere på Sverige.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #744
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Ja slut nu jeres debat om hvem var hvad.. og hold jer nu til alle de rygter som IKKE er der :D
    ja hvor fanden er alle rygterne henne. Det godt nok tørt :)

    Damn N Doye gør Comeback FCK (Måske fake news :p )

  17. #745
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Var der ikke på tale at vi skulle leje en masse spillere ud?

    Jeg går stadig og håber på at vi kan lave noget der minder om samme ting som FCM gjorde sidste år med Fredercia
    Hvor både Oluf Eliasson og Onyuedika kom ud og fik førsteholds fodbold i første div også kom ind og er i start 11eren for FCM
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  18. #746
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    "Kvart i bold" melder at Silkeborg IF's, Sebastian Jørgensen, skifter til klubben på en femårig aftale.

  19. #747
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    "Kvart i bold" melder at Silkeborg IF's, Sebastian Jørgensen, skifter til klubben på en femårig aftale.
    Den falske "Kvart i bold" :)

  20. #748
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Den falske "Kvart i bold" :)
    Jeg går bare ind og lægger mig ;-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #749
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det virker som om, at den nye ledelse kører en meget lukket stil i forhold til hvad der slipper ud af rygter omkring transfers.
    Jeg kan også sagtens forestille mig, at diverse kilder som diverse sportsjournalister har haft, simpelthen ikke er i klubben længere.
    Det tager nok noget tid at genopbygge sladrehanke og relationer for journalisterne. Og så er det selvfølgelig også et spørgsmål om
    kommunikations og forhandlingsstrategi fra klubbens side.

    Det er kedeligt for os, men jeg er sikker på, at PC arbejder benhårdt for at ruste os til foråret. Jeg håber bare han lykkes.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #750
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Sebastian Jørgensen er dog et virkelig godt bud på en oplagt kant. Han er en case fuldstændig som Robert Skov - de var/er begge 21 år, været afgørende for SIF med mål og assist, fremragende venstreben, udfordrende og har et kæmpe potentiale.

    Kunne vi lave den samme som med Skov, og købe ham til 1 mio euro (han har kontraktudløb om et år) og lade ham konkurrere med Bahghadji så han stadig kan udvikle sig, det ville da være helt oplagt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •