Side 52 af 103 FørsteFørste ... 2424950515253545562102 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvis Oviedo forlanger hele sin løn for de sidste 6 måneder udbetalt, så kan vi lige så godt beholde ham. Så er der jo ikke nogen ekstraomkostning, og kan være en okay reserve hvis der kommer mange skader
    Især fordi vi angiveligt også er ved at skille os af med Bengtsson. Hvis både Oviedo og Bengtsson smutter nu, har vi kun Boilesen som vikar til venstre back, og det vil godt nok være satset, når man tænker på, hvor tyndt det centrale forsvar er. Vi skal have en kvalitetsspiller ind til det centrale forsvar, før jeg vil være tryg ved at sende begge de to af sted nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvis Oviedo forlanger hele sin løn for de sidste 6 måneder udbetalt, så kan vi lige så godt beholde ham. Så er der jo ikke nogen ekstraomkostning, og kan være en okay reserve hvis der kommer mange skader
    Ja det virker som en overordentlig hård forhandlingsposition. What´s in it for us :-D

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #768
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Også utroligt flabet at Saprissa ikke vil betale en overgangssum for at få ham mens han stadig er på kontrakt hos os. Ikke engang en symbolsk overgangssum. Hvis de tilbød at dække halv skade på lønomkostningen (ca. 1 mio. kr.), tror jeg nok man ville kunne finde en løsning, som alle var tilfredse med.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #769
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Især fordi vi angiveligt også er ved at skille os af med Bengtsson. Hvis både Oviedo og Bengtsson smutter nu, har vi kun Boilesen som vikar til venstre back, og det vil godt nok være satset, når man tænker på, hvor tyndt det centrale forsvar er. Vi skal have en kvalitetsspiller ind til det centrale forsvar, før jeg vil være tryg ved at sende begge de to af sted nu.
    Vi har også Diks, som kan gardere derovre, og med Jelert som noget nær fast medlem af truppen, er vi rigeligt garderet i højre side. Jeg vil ikke være bekymret, og jeg mener, at man skal sende dem begge afsted ved førstkommende lejlighed. Så kan det også være, at der bliver plads i budgettet til lidt mere end bare en ny lappeløsning i midterforsvaret.

    Men det er klart, at hvis Oviedo vitterligt ikke er parat til at opgive en krone af sin løn for at komme afsted, så skal han bare beholdes som træningskegle.
    Mvh.
    Dane


  8. #770
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Grytebust skulle åbenbart være detaljer fra at skifte til IFK Göteborg på en permanent aftale.
    https://twitter.com/EirikNH/status/1483404926793527296
    Håber godt nok på en ketchup-effekt, hvor der sker ting og sager i en lind strøm hvad angår indgående og udgående transfers..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #771
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis jeg var i Jess Thorups sted, tror jeg at jeg ville være en smule rasende vi er 12 dage fra transfervinduets luk og der er stadigvæk ikke kommet nye spillere ind,
    det begynder mere og mere at ligne den situation der var i sommers.
    Hvor Jess Thorup udtalte at han regnede med minimum to offensive profiler ind i truppen blot en uge inden luk og endte med at få Isak ind
    som nok også har vist sig at være mere en spiller til fremtiden end en der kan gøre en forskel nu.

    og med tanke på at vi nu også står med viden om hvor langt Luther Singh er fra holdet står vi virkelig i en endnu dårligere situation, end i sommers
    frygter lidt vi ender ud i at Jess må ud og opfinde en spiller til en anden position ala Jens Stage.
    Alt i alt synes jeg lidt at PC melder et ud og gør noget andet.
    Vi mangler spillere på virkelig vitale pladser på det her hold, og var jo kun heldige i efteråret at Jens Stage kunne træde til
    og dernæst Roony.

    En skade til Boilesen eller karantæne til Khocholava også er vi fucked, alt ære og respekt til Mathias Jakobsen
    men ser ham ikke som en spiller der endnu kan hive guld hjem til Parken.

    På venstre kant har vi William Bøving og det er lidt det.
    På højre kant har vi Roony som er ung og sikkert også kommer til at ha sin form nedgang på et tidspunkt, alternativt Jens Stage.
    På angriber positionen har vi Jonas Wind men mangler virkelig en back-up, Højlund har ikke vist noget i sine indhop
    og jeg er i tvivl om Kamil Wilzhek stadig spiller fodbold.

    Konklusionen jeg prøver at sige er at PC ikke gør det let for Jess Thorup og jeg godt ved hvor pilen peger såfremt vi er i problemer i foråret.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #772
    Tilmeldingsdato
    Jan 2022
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ens tålmodighed bliver godt nok testet.

    Ekdal har dog ikke spillet de to sidste kampe, hvilket er et godt tegn ift. en transfer. Og jeg støtter, modsat mange andre herinde, fuldstændig op om behovet for en CM type som Ekdal. Lerager og Stage er mere boks til boks og har begge fine løb i dybden, men efterlader en del at ønske i Zecas rolle. Dertil så er jeg ikke imponeret af Stage, hvor der ofte er langt mellem tanke og handling. Sælg gerne. Isak og Falk er primært offensive med hver deres spidskompetencer - Falks vævre driblinger og Isaks pasninger/overblik. Ekdal ville komplimentere vores andre typer rigtig fint.

    Men vi savner dertil en erfaren kant og en back-up i forsvaret. Syntes egentlig at vores norske lejesvend udfyldte rollen fint, så det havde været okay at forlænge med ham. Et andet lejemål er fint for nu.
    Bøving er ikke nær et færdigt produkt og spørgsmålet er om han nogensinde bliver god nok. Her skal der død og pine købes ind, hvis mesterskabet skal hjem.

    Med andre ord, så har PCs præstation i sidste og dette vindue skuffende. Han må være fortid, hvis han ikke får lukket de åbenlyse huller i truppen og vinder mesterskabet. Baren er sat højt og nu skal der leveres!

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #773
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvis jeg var i Jess Thorups sted, tror jeg at jeg ville være en smule rasende vi er 12 dage fra transfervinduets luk og der er stadigvæk ikke kommet nye spillere ind,
    det begynder mere og mere at ligne den situation der var i sommers.
    Hvor Jess Thorup udtalte at han regnede med minimum to offensive profiler ind i truppen blot en uge inden luk og endte med at få Isak ind
    som nok også har vist sig at være mere en spiller til fremtiden end en der kan gøre en forskel nu.

    og med tanke på at vi nu også står med viden om hvor langt Luther Singh er fra holdet står vi virkelig i en endnu dårligere situation, end i sommers
    frygter lidt vi ender ud i at Jess må ud og opfinde en spiller til en anden position ala Jens Stage.
    Alt i alt synes jeg lidt at PC melder et ud og gør noget andet.
    Vi mangler spillere på virkelig vitale pladser på det her hold, og var jo kun heldige i efteråret at Jens Stage kunne træde til
    og dernæst Roony.

    En skade til Boilesen eller karantæne til Khocholava også er vi fucked, alt ære og respekt til Mathias Jakobsen
    men ser ham ikke som en spiller der endnu kan hive guld hjem til Parken.

    På venstre kant har vi William Bøving og det er lidt det.
    På højre kant har vi Roony som er ung og sikkert også kommer til at ha sin form nedgang på et tidspunkt, alternativt Jens Stage.
    På angriber positionen har vi Jonas Wind men mangler virkelig en back-up, Højlund har ikke vist noget i sine indhop
    og jeg er i tvivl om Kamil Wilzhek stadig spiller fodbold.

    Konklusionen jeg prøver at sige er at PC ikke gør det let for Jess Thorup og jeg godt ved hvor pilen peger såfremt vi er i problemer i foråret.
    Vi har trods alt stadig Marios, som nok står foran Mathias i køen, hvis Boile eller Khocho ryger.. Falk kan desuden spille venstrekanten, hvis ikke Bøving rammer formen fra efteråret.. Så helt så skidt synes jeg ikke det ser ud - meeeeen, jeg er da godt nok også ved at blive utålmodig, det skal jeg indrømme.. Januar er en lang og mørk måned, og PC formår ikke rigtig at gøre den kortere og lysere for os fans, desværre😊

  15. #774
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Todi Se meddelelser
    Men vi savner dertil en erfaren kant og en back-up i forsvaret. Syntes egentlig at vores norske lejesvend udfyldte rollen fint, så det havde været okay at forlænge med ham. Et andet lejemål er fint for nu
    Enig at gabrielsen virkede ok som backup, men så kom skaderne også, så jeg synes egentlig det er ok ikke at forlænge, men vi skal helt sikkert finde en anden vi kan leje

  16. #775
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I sommers var jeg bekymret for truppens sammensætning før vinduet startede og endnu mere efter. Det har ikke ændret sig
    Jeg var nervøs for PC kvalitet og personlighed (jeg synes slet ikke han passer ind hos FCK og det gjorde han hellere ikke som spiller). Manden hentede velkendte superliganavne, folk vi allerede havde på radaren og Singh. Nu står han igen med store armbevægelser og har endnu ikke fået sendt overskudspiller afsted (Gryte, Bengtsson, Oviedo) og det ligner kke rigtigt vi er tæt på nogle af de nødvendige spillere, men derimod Ekdal… kommer jeg tilbage til, men håber ikke de misser kantspillere pga en masse penge/kræfter bliver brugt her.

    - En målmand SKAL ud og det ligner heldigvis Gryte er på vej afsted.
    - Bengtsson og Oviedo skal afsted og det bør gøre plads til en rigtig god center forsvar. Fx Vavro og så kan Boilesen vikarer på venstre back (ham skal der forlænges med)
    - Ekdal virker som et rigtig godt køb og jeg tror sagtens han kan have 2-3 gode pr i sig. Det må dog betyde farvel til Baldursson og i virkeligheden også Zeca, når han er klar. Desuden kan det også betyde et farvel til Stage, som så skal give plads til reelle kantspillere. Jeg kan godt lide Stage, men hvis Ekdal kommer har vi så mange til den centrale midt, at Stage kan sælges for at gøre plads til 2 kantspillere (en til hver sin side)
    - Angrebet mangler også og her må Singh og Wilczek gerne sendes videre.

    Vavro, Ekdal, Victor Jensen, et kæmpenavn til kanten og en angriber… det når vi ikke.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #776
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I sommers var jeg bekymret for truppens sammensætning før vinduet startede og endnu mere efter. Det har ikke ændret sig
    Jeg var nervøs for PC kvalitet og personlighed (jeg synes slet ikke han passer ind hos FCK og det gjorde han hellere ikke som spiller). Manden hentede velkendte superliganavne, folk vi allerede havde på radaren og Singh. Nu står han igen med store armbevægelser og har endnu ikke fået sendt overskudspiller afsted (Gryte, Bengtsson, Oviedo) og det ligner kke rigtigt vi er tæt på nogle af de nødvendige spillere, men derimod Ekdal… kommer jeg tilbage til, men håber ikke de misser kantspillere pga en masse penge/kræfter bliver brugt her.

    - En målmand SKAL ud og det ligner heldigvis Gryte er på vej afsted.
    - Bengtsson og Oviedo skal afsted og det bør gøre plads til en rigtig god center forsvar. Fx Vavro og så kan Boilesen vikarer på venstre back (ham skal der forlænges med)
    - Ekdal virker som et rigtig godt køb og jeg tror sagtens han kan have 2-3 gode pr i sig. Det må dog betyde farvel til Baldursson og i virkeligheden også Zeca, når han er klar. Desuden kan det også betyde et farvel til Stage, som så skal give plads til reelle kantspillere. Jeg kan godt lide Stage, men hvis Ekdal kommer har vi så mange til den centrale midt, at Stage kan sælges for at gøre plads til 2 kantspillere (en til hver sin side)
    - Angrebet mangler også og her må Singh og Wilczek gerne sendes videre.

    Vavro, Ekdal, Victor Jensen, et kæmpenavn til kanten og en angriber… det når vi ikke.
    Jeg ser truppen på stort set samme måde. Med den tilføjelse, at vi skal have to kantspillere med høj kvalitet. Jeg er modstander af, at vi 'rydder brættet' for at gøre plads til unge spillere. De unge spillere skal have chancen undervejs i kampene og i turneringen, men skal de have pladsen permanent, skal de slå en kvalitetsspiller af først (ca. skandinavisk landsholds niveau).

    Så 6-7 spillere ud og 5 spillere ind, så er vi dækket ind det næste halve år. Det vil være ideelt, men med PC's handlekraft og indtil videre demonstrerede evne til at identificere internationale kvalitetsspillere, så tvivler jeg på at det hele kommer i mål.

    Catch'en i det her er, at selvom vi kører et optimalt vindue, så kan vi meget vel være bagefter allerede til sommer. Biel, Wind og Falk skal væk til sommer og Boile kan også være på vej væk. Så står vi med en decimeret trup. Den tid den sorg, men de tider, hvor der var handlekraft, rettidig omhu, investeringsvillighed mm. er long gone.
    Goldbæks Højrefod

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #777
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Med i analysen hører at de spillere PC efter al sandsynlighed kigger efter er på et niveau, hvor de som udgangspunkt ikke vil have FC som førstevalg. Især ikke en sæson, hvor vi kun spiller Conf L. Det er PCs arbejdsvilkår. Derfor blir det sent i vinduet at købene kommer.
    Så meget desto vigtigere er det vi vinder mesterskabet, så vi kan vende trenden og blive endnu mere attraktive for spillere på det niveau vi ønsker.
    h

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #778
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg ser truppen på stort set samme måde. Med den tilføjelse, at vi skal have to kantspillere med høj kvalitet. Jeg er modstander af, at vi 'rydder brættet' for at gøre plads til unge spillere. De unge spillere skal have chancen undervejs i kampene og i turneringen, men skal de have pladsen permanent, skal de slå en kvalitetsspiller af først (ca. skandinavisk landsholds niveau).

    Så 6-7 spillere ud og 5 spillere ind, så er vi dækket ind det næste halve år. Det vil være ideelt, men med PC's handlekraft og indtil videre demonstrerede evne til at identificere internationale kvalitetsspillere, så tvivler jeg på at det hele kommer i mål.

    Catch'en i det her er, at selvom vi kører et optimalt vindue, så kan vi meget vel være bagefter allerede til sommer. Biel, Wind og Falk skal væk til sommer og Boile kan også være på vej væk. Så står vi med en decimeret trup. Den tid den sorg, men de tider, hvor der var handlekraft, rettidig omhu, investeringsvillighed mm. er long gone.
    Skal Falk væk til sommer? Den har jeg da helt misset så.. Håber jeg ved gud ikke..

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #779
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Klubben vil gerne af med Kamelen :)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-at-skifte/

  25. #780
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skal Falk væk til sommer? Den har jeg da helt misset så.. Håber jeg ved gud ikke..
    Nej! Han har heldigvis en lang kontrakt, og selv om han gerne vil prøve udlandet, er han også tilfreds i København. Så det kommer nok meget an på, hvad der kommer af bud. For fire måneder siden snakkede han om det i Onside, og der lød det, som om han er ved at vænne sig til tanken om, at hans udlandsskifte - hvis det bliver - måske snarere bliver af den eksotiske eventyrslags til fx USA end et karriereskifte opad til eksempelvis Spanien. I så fald kan det jo sagtens vente nogle år, til efter han har vundet et par mesterskaber mere i København. :-)

    https://www.tv3sport.dk/sport/motors...har-vaeret-der
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •