Side 53 af 103 FørsteFørste ... 3435051525354555663 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skal Falk væk til sommer? Den har jeg da helt misset så.. Håber jeg ved gud ikke..
    Jeg tror begge dele er muligt - jeg hælder dg til at han gerne vil til udlandet, om ikke andet så for at få de sidste penge med ud af karrieren. Til sommer er han 32½ år og det ligner sidste chance for at komme af sted på gode vilkår. Vil klubben stå i vejen for en spiller, der til den tid har leveret i 6 år?
    Goldbæks Højrefod

  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Til sommer er han 32½ år
    Det lyder underligt, da han fyldte 30 i lørdags :)
    HIC SUNT LEONES


  3. #783
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det lyder underligt, da han fyldte 30 i lørdags :)
    Sorry :-) jeg kiggede forkert sted
    Goldbæks Højrefod

  4. #784
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Klubben vil gerne af med Kamelen :)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-at-skifte/
    og så kan vi hænge på hans dyre løn de næste 1½ år også... tak for den handel...

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #785
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    FC København jagter ny Kamaldeen:
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...r-ny-kamaldeen

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #786
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Han ser rigtig spændende ud, dog er han kun 19 år og 163 cm høj. Virker som et stort talent, men er det én der kan gå ind og blive en profil fra dag et eller mere et projekt ala Johanesson

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #787
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Med i analysen hører at de spillere PC efter al sandsynlighed kigger efter er på et niveau, hvor de som udgangspunkt ikke vil have FC som førstevalg. Især ikke en sæson, hvor vi kun spiller Conf L. Det er PCs arbejdsvilkår. Derfor blir det sent i vinduet at købene kommer.
    Så meget desto vigtigere er det vi vinder mesterskabet, så vi kan vende trenden og blive endnu mere attraktive for spillere på det niveau vi ønsker.
    Den forklaring bar man i hvert fald hørt før og det kan sagtens være rigtigt. Dog så er markedet ret stille og måske kan man ligenetop få fat i spillere pga det stille marked. For eksempel er det jo ikke sikkert ASO har lyst til at gamble og vente til sidste sekund, men hellere vil til den rigtige klub. Klubberne har måske også svært ved at sælge og vil hellere sikre sig et salg lidt under forventningerne end at ende med slet ikke at få solgt.

    Kig på FCK. Kan vi skippe Bengtsson, Gryte, Oviedo, Kamil af uden at lave de bedste handler (men bedre end 0 og betale alt løn), så er vi jo nok åbne for dialog fordi de netop kan gøre plads i lønbudgettet til nye.

  11. #788
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Han ser rigtig spændende ud, dog er han kun 19 år og 163 cm høj. Virker som et stort talent, men er det én der kan gå ind og blive en profil fra dag et eller mere et projekt ala Johanesson
    Ja, det er det store spørgsmål. Rygter om etablerede offensive spillere udebliver i dette vindue, og de var heller ikke mange i forrige vindue. Er det utopi at tænke, at FCK har ekstremt svært ved at finde emner? Det kan jo virke tosset, når man tænker på vores scouting setup, position i Norden, budget, osv., men det tror jeg faktisk, at vi har. Ud fra denne betragtning:

    FCK har - som PC har været inde på - skåret et par grupper af spillere fra. Vi fylder op nede fra med ungdommen i stedet for halvdyre, halvdårlige spillere, hvilket så bør frigive flere transfer- og lønkroner til toppen af hierakiet. Her kan vi nu byde 5, måske endda 6, mio. euro for, hvad vi mener bør være en klasse-klasse-klasse spiller, som kan rykke os fra dag 1. Alt sammen lyder godt på papiret. Men måske er FCK ved at finde ud af, at det er sværere i praksis? Måske er 5-6 mio. euro (som ville sprænge alle vores rekorder) måske alligevel ikke sååå meget i dagens fodboldindustri, måske er forskellen på emner til 3-4 mio. og 5-6 mio. ikke stor? Eller også vil de spillere, der ligger i kategorien hellere til andre klubber.

    Hvilket så efterlader én mulighed i den kategori: de mest talentfulde spillere i Norden, som vi også så det i sommer med Isak.

    Lad os se, om det holder stik eller ej i løbet af den næste halvanden uges tid.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #789
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Nu var jeg tilfældigvis i Sverige i efteråret, hvor jeg så Hammarby mod Örebro, og han fangede ret hurtigt min interesse. Her kommer der lige mit take udelukkende ud fra den kamp, som Hammarby vandt 3-2 og hvor han scorede. Så må i bruge det som i vil.

    Plus:
    + Vanvittig hurtig
    + Syg balance
    + Gode driblinger
    + Fantastisk skud (oplagt som frisparksskytte)
    + Deltager meget i det opbyggende spil og tilbyder sig konstant

    Minus:
    - Dribler for meget så det bliver til blindgyder et par gange
    - Fysisk vigtede de ham bare væk en del gange (ekstra faresignal, da jeg ser den danske liga som mere fysisk end den svenske)
    - En del fejlafleveringer
    - Deltog ikke særlig intensivt i presset

    Jeg var tæt på at smide ham herinde efter kampen, men droppede det. Han var den klart mest iøjefaldende spiller, og man håbede på han fik bolden hele tiden, for der skete bare altid noget så, men det var altså også imod et bundhold. Men uden tvivl en spændende spiller, og nu har jeg jo kun set en kamp med ham, og aldrig set de klassiske YouTube film, så det er kun én kamp, jeg vurderer ham ud fra.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #790
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Jeg forstår dog ikke... Han må da være helt afsindigt(!!) dyr for os?

    Eller har jeg misset noget i den artikel?

    Læser der bliver spået om hvad der svarer til ca 30 mio kroner.
    Men med de salgstrumfer Hammarby har på hånden, forestiller jeg mig at det hurtigt kan blive markant mere.

    Zan

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #791
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er en utrolig spændende type og egentlig den kanttype man har søgt efter, jeg bliver bare nødt til at skrive at det er alfa og omega at man vinder DM i denne her sæson, og af den grund ved jeg ikke hvor hensigtsmæssigt det er at købe flere teenagere, jeg så hellere at man fik en med lidt mere erfaring.
    Desuden dækker han samme plads som Roony og begge to er venstrebenet. Det ville i så fald bremse Roony.
    Sidst redigeret af Kongen af København : 22.01.22 kl. 13:58

  18. #792
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Med tanke på at vi sidste sommer smed +30 mio for en i sammenligning middelmådig islænding i samme liga, slipper vi næppe med 30 mio for et langt større og mere spændende talent.
    Sidst redigeret af Moo : 19.01.22 kl. 14:47

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #793
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Med tanke på at vi sidste sommer smed +30 mio for en i sammenligning middelmådig islænding i samme liga, slipper vi næppe med 30 mio for et langt større og mere spændende talent.
    Isak var trods alt også rimelig hyp'et - men det lød jo som om det var helt unikt at vi kunne få fat i ham.

    Og derudover er denne fyrs stats jo temmelig fine, ligesom han er offensiv spiller.

    Han lyder spændende, men dyr.

    Interessant at der er så stor forskel på det danske og svenske marked. Så markant at vi kan spille med om hvad der lyder som de største talenter.
    Det kommer bag på mig.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 19.01.22 kl. 15:36

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #794
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Med tanke på at vi sidste sommer smed +30 mio for en i sammenligning middelmådig islænding i samme liga, slipper vi næppe med 30 mio for et langt større og mere spændende talent.
    Hvorfor mener du at Johanesson var et mindre talent? Han brændte allsvenskan af som 18 årig og lavede 10 assists på en sæson i Allsvenskan + havde også interesse fra en række store klubber. Jeg vil umiddelbart vurderer at de er talenter på samme niveau?

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #795
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den forklaring bar man i hvert fald hørt før og det kan sagtens være rigtigt. Dog så er markedet ret stille og måske kan man ligenetop få fat i spillere pga det stille marked. For eksempel er det jo ikke sikkert ASO har lyst til at gamble og vente til sidste sekund, men hellere vil til den rigtige klub. Klubberne har måske også svært ved at sælge og vil hellere sikre sig et salg lidt under forventningerne end at ende med slet ikke at få solgt.

    Kig på FCK. Kan vi skippe Bengtsson, Gryte, Oviedo, Kamil af uden at lave de bedste handler (men bedre end 0 og betale alt løn), så er vi jo nok åbne for dialog fordi de netop kan gøre plads i lønbudgettet til nye.
    Det er en frisk teori, men jeg er ikke helt med på, hvordan et stille vindue skulle hjælpe på købsmulighederne. Og ASO (og alle andre) vil vel helst til den rigtige klub. Hvad har det med vinter- kontra sommervinduer at gøre?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •