Side 54 af 103 FørsteFørste ... 4445152535455565764 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser

    Plus:
    + Vanvittig hurtig
    + Syg balance
    + Gode driblinger
    + Fantastisk skud (oplagt som frisparksskytte)
    + Deltager meget i det opbyggende spil og tilbyder sig konstant

    Minus:
    - Dribler for meget så det bliver til blindgyder et par gange
    - Fysisk vigtede de ham bare væk en del gange (ekstra faresignal, da jeg ser den danske liga som mere fysisk end den svenske)
    - En del fejlafleveringer
    - Deltog ikke særlig intensivt i presset.
    Spændende betragtninger, og plusserne overvejer da det negative. Fart er lige hvad vi har brug for, hvis han bare laver lange træk ude på kanterne, så har vi ikke brug for fysikken derude. Fejlafleveringer og for meget dribleri, tjah, det passer meget godt på en 19 årig kant, mon ikke han kan forbedre dette med tiden?

    jeg siger umiddelbart ja tak ud fra hvad jeg hører og kan se på youtube

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er en frisk teori, men jeg er ikke helt med på, hvordan et stille vindue skulle hjælpe på købsmulighederne. Og ASO (og alle andre) vil vel helst til den rigtige klub. Hvad har det med vinter- kontra sommervinduer at gøre?
    Der må være spillere, som gerne vil have styr på deres fremtid hurtigst muligt. Det er ikke altid en god løsning for spiller eller klub, når man venter til sidste dag. Måske kan man være heldig at få et større navn på sidste dag og måske kan man få presset prisen yderligere, men så er det spillere som havde håbet på noget større og hvis en sælgende klub ved vi er presset, så gør det næppe noget godt for prisen.

    Køber vi fx Victor Jensen (som jeg godt kunne tænke mig) og Amoo (kender ham slet ikke), så har vi jo styr på kanterne og så kan vi måske glippe ASO, som ville være den vildeste drømmetransfer - men lige i vores situation mht kanterne, så ville jeg altså hellere have en fugl i hånden end 10 på taget

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Der må være spillere, som gerne vil have styr på deres fremtid hurtigst muligt. Det er ikke altid en god løsning for spiller eller klub, når man venter til sidste dag. Måske kan man være heldig at få et større navn på sidste dag og måske kan man få presset prisen yderligere, men så er det spillere som havde håbet på noget større og hvis en sælgende klub ved vi er presset, så gør det næppe noget godt for prisen.

    Køber vi fx Victor Jensen (som jeg godt kunne tænke mig) og Amoo (kender ham slet ikke), så har vi jo styr på kanterne og så kan vi måske glippe ASO, som ville være den vildeste drømmetransfer - men lige i vores situation mht kanterne, så ville jeg altså hellere have en fugl i hånden end 10 på taget
    Victor Jensen til kanten? Det ville INGEN mening give synes jeg.. Som type minder han i virkeligheden om Johanneson.. Og det han viste for FCN var desuden milevidt fra FCK-niveau.. Det ville overraske mig meget, hvis PC faldt på den..


  6. #799
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ifølge dagens udgave af BTs "Transfervinduet", så vil klubben gerne af med Marios, Pierre, Oviedo og Grytebust i dette vindue, og deres afgange vil i så fald for alvor sætte gang i flowet ind og ud af klubben.
    Hvis det sker, så skal vi have en spillende midterforsvarer ind som gardering for Boilesen i dette vindue, fordi Boilesen så også skal dække en rolle som back-up for VK34 i tilfælde af skader og/eller karantæner. At smide Diks på den position da VK34 var skadet mod PAOK var ikke ligefrem en succes.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #800
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Victor Jensen til kanten? Det ville INGEN mening give synes jeg.. Som type minder han i virkeligheden om Johanneson.. Og det han viste for FCN var desuden milevidt fra FCK-niveau.. Det ville overraske mig meget, hvis PC faldt på den..
    Jeg er ikke engang uenig. Jeg synes bare han kan spille pladsen, ville være brugbar trupspiller og FCK talent.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #801
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu var jeg tilfældigvis i Sverige i efteråret, hvor jeg så Hammarby mod Örebro, og han fangede ret hurtigt min interesse. Her kommer der lige mit take udelukkende ud fra den kamp, som Hammarby vandt 3-2 og hvor han scorede. Så må i bruge det som i vil.

    Plus:
    + Vanvittig hurtig
    + Syg balance
    + Gode driblinger
    + Fantastisk skud (oplagt som frisparksskytte)
    + Deltager meget i det opbyggende spil og tilbyder sig konstant

    Minus:
    - Dribler for meget så det bliver til blindgyder et par gange
    - Fysisk vigtede de ham bare væk en del gange (ekstra faresignal, da jeg ser den danske liga som mere fysisk end den svenske)
    - En del fejlafleveringer
    - Deltog ikke særlig intensivt i presset

    Jeg var tæt på at smide ham herinde efter kampen, men droppede det. Han var den klart mest iøjefaldende spiller, og man håbede på han fik bolden hele tiden, for der skete bare altid noget så, men det var altså også imod et bundhold. Men uden tvivl en spændende spiller, og nu har jeg jo kun set en kamp med ham, og aldrig set de klassiske YouTube film, så det er kun én kamp, jeg vurderer ham ud fra.
    Hvordan så det ud mht. indlæg fra baglinjen?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. #802
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvordan så det ud mht. indlæg fra baglinjen?
    Jeg mindes ikke et eneste indlæg fra ham. Hammarby spillede meget gennem venstre side, hvorfra indlæggene kom. Når Amoo fik bolden til højre fik han typisk sendt den ind mod midten enten ved aflevering eller driblinger, og han lå ofte inde som en 10’er. Deres indlæg fra højre var stort set altid backen, hvor Amoo så var i eller omkring feltet. Det er også ret sigende, at hans mål vist var på hovedstød på et indlæg fra højre side.

    Så jeg kan ikke rigtig svare brugbart på det.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #803
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Der må være spillere, som gerne vil have styr på deres fremtid hurtigst muligt. Det er ikke altid en god løsning for spiller eller klub, når man venter til sidste dag. Måske kan man være heldig at få et større navn på sidste dag og måske kan man få presset prisen yderligere, men så er det spillere som havde håbet på noget større og hvis en sælgende klub ved vi er presset, så gør det næppe noget godt for prisen.

    Køber vi fx Victor Jensen (som jeg godt kunne tænke mig) og Amoo (kender ham slet ikke), så har vi jo styr på kanterne og så kan vi måske glippe ASO, som ville være den vildeste drømmetransfer - men lige i vores situation mht kanterne, så ville jeg altså hellere have en fugl i hånden end 10 på taget
    Jeg er med på, at det måske forholder sig sådan i enkelte spilleres tilfælde, men i et generelt perspektiv køber jeg ikke, at et stille vindue - og dermed ofte et vintervindue - skulle være en fordel for en købende klub.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #804
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg mindes ikke et eneste indlæg fra ham. Hammarby spillede meget gennem venstre side, hvorfra indlæggene kom. Når Amoo fik bolden til højre fik han typisk sendt den ind mod midten enten ved aflevering eller driblinger, og han lå ofte inde som en 10’er. Deres indlæg fra højre var stort set altid backen, hvor Amoo så var i eller omkring feltet. Det er også ret sigende, at hans mål vist var på hovedstød på et indlæg fra højre side.

    Så jeg kan ikke rigtig svare brugbart på det.
    Det hænger egentlig fint sammen med de data Kvart i Bold lagde ud; der skulle han rate exceptionelt dårligt på indlæg.

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #805
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Med tanke på at vi sidste sommer smed +30 mio for en i sammenligning middelmådig islænding i samme liga, slipper vi næppe med 30 mio for et langt større og mere spændende talent.
    Vi smed ikke 30+ mio for Isak. BT og Svenske SportXpressen skrev 22.5 mio, og efterfølgende var Norrköping ude og påstå, at prisen var langt højere. Det nyeste jeg har læst er 18 mio. Så er der nok en fin videresalgsklausul og nogle bonusser med i prisen, men der er altså gået Pep Biel fantasi-priser i den.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  17. #806
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge dagens udgave af BTs "Transfervinduet", så vil klubben gerne af med Marios, Pierre, Oviedo og Grytebust i dette vindue, og deres afgange vil i så fald for alvor sætte gang i flowet ind og ud af klubben.
    Hvis det sker, så skal vi have en spillende midterforsvarer ind som gardering for Boilesen i dette vindue, fordi Boilesen så også skal dække en rolle som back-up for VK34 i tilfælde af skader og/eller karantæner. At smide Diks på den position da VK34 var skadet mod PAOK var ikke ligefrem en succes.
    Vi skal vel have en god centerback ind på niveau med Boile og Khocholava uanset om Marios ryger i dette vindue eller ej, hvilket jeg tvivler meget på han gør.

    Ser faktisk den signing som endnu vigtigere end en kant, hvis jeg absolut skulle vælge. Centerbacken er den mest sårbare position pt, da fravær af Boile eller Khocholava vil få konsekvenser alt efter hvilken og hvor mange kampe de mangler i. Niveauet fra de to ned til Marios er stort, og vi kender alle Boile's fysik plus Khocholava kører med et snit på gult i hver anden kamp.

    Er ret spændt på hvem der kommer ind her, for der skal simpelthen en god centerback ind i dette vindue.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #807
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Vi skal vel have en god centerback ind på niveau med Boile og Khocholava uanset om Marios ryger i dette vindue eller ej, hvilket jeg tvivler meget på han gør.

    Ser faktisk den signing som endnu vigtigere end en kant, hvis jeg absolut skulle vælge. Centerbacken er den mest sårbare position pt, da fravær af Boile eller Khocholava vil få konsekvenser alt efter hvilken og hvor mange kampe de mangler i. Niveauet fra de to ned til Marios er stort, og vi kender alle Boile's fysik plus Khocholava kører med et snit på gult i hver anden kamp.

    Er ret spændt på hvem der kommer ind her, for der skal simpelthen en god centerback ind i dette vindue.
    Meget uenig. Hvorfor kanten er mere vigtig end centerback viser sig meget nemt ved at en ny kant går direkte ind i start 11'eren - centerbacken sætter sig på bænken.

    Bevares, vi skal OGSÅ have en centerback, men kvaliteten af hvilken kant vi får er langt vigtigere end centerbacken.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #808
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg synes, det er uhensigtsmæssigt og meget kortsigtet at brænde størstedelen af vores tre europæiske udskiftninger af på defensivt orienterede spillere. Og det bliver vi tvunget til, hvis vi skiller os af med Marios. De defensive forstærkninger kan i høj grad godt vente til sommer. Vi kan sagtens være med, hvor det gælder i Superligaen, selv hvis Marios eller Mattias Jakobsen skal spille et par kampe i løbet af foråret i stedet for Boilesen eller Khocholava.

    Det er vigtigere at få lagt kvalitet på offensiven, fordi det var der, vi havde det svært i anden halvdel af efteråret. Vi kom ikke frem til lige så store chancer, og så har det været nemmere at smide point, som vi har gjort mod Viborg, AGF, SønderjyskE, og på sin vis også FCM, fordi vi ikke har været skarpe nok når det gjaldt.

    Jeg er med på at det er altafgørende at vinde DM i år. Men det er fandme også vigtigt, at vi præsterer yderligere i Europa i denne sæson, hvis vi skal have en jordisk chance for at være seedet i CL-kvalen. Og det kræver sejre og meget større kvalitet i det offensive output, når modstanderens niveau bliver væsentligt højere end hvad vi ellers har mødt i denne sæson.

    En af udskiftningerne er bundet på en central midtbanespiller lige meget hvad, uanset om det bliver Stamenic, Ekdal eller en helt anden tilføjelse.
    Hvis vi også henter en ny midterforsvarer nu, så er der endnu en udskiftning, der skal bruges på det.
    Og så er der kun én udskiftning tilbage. Hvem skal den bruges på? Roony? En ny kantspiller? Orri? En ny angriber?
    Og hvis vi skiller os af med BÅDE Pierre og Oviedo nu, hvem skal så være back-up for VK i de europæiske kampe?

    Så hellere bruge én udskiftning i truppen på den centrale midtbane, og så to på offensive spillere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #809
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi kan sagtens være med, hvor det gælder i Superligaen, selv hvis Marios eller Mattias Jakobsen skal spille et par kampe i løbet af foråret i stedet for Boilesen eller Khocholava.
    Så du har fuldstændig ro i maven hvis Boile eller Khocholava får en længerevarende skade?
    Eller hvis vi mangler Khocholava i en afgørende kamp om DM guldet i Herning i næstsidste spillerunde?

    Det kan være hele forskellen på guld eller sølv at vi har ordentlige backups.

    En ting er i øvrigt kvalitet som backup - Noget andet er at vores startende spillere kan mærke en konkurrent ånde dem i nakken.
    Nu er midterforsvaret ikke der man skifter allermest ud, men det er stadig vigtigt at at der er konkurrence om pladserne overalt på banen...

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #810
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes, det er uhensigtsmæssigt og meget kortsigtet at brænde størstedelen af vores tre europæiske udskiftninger af på defensivt orienterede spillere. Og det bliver vi tvunget til, hvis vi skiller os af med Marios. De defensive forstærkninger kan i høj grad godt vente til sommer. Vi kan sagtens være med, hvor det gælder i Superligaen, selv hvis Marios eller Mattias Jakobsen skal spille et par kampe i løbet af foråret i stedet for Boilesen eller Khocholava.

    Det er vigtigere at få lagt kvalitet på offensiven, fordi det var der, vi havde det svært i anden halvdel af efteråret. Vi kom ikke frem til lige så store chancer, og så har det været nemmere at smide point, som vi har gjort mod Viborg, AGF, SønderjyskE, og på sin vis også FCM, fordi vi ikke har været skarpe nok når det gjaldt.

    Jeg er med på at det er altafgørende at vinde DM i år. Men det er fandme også vigtigt, at vi præsterer yderligere i Europa i denne sæson, hvis vi skal have en jordisk chance for at være seedet i CL-kvalen. Og det kræver sejre og meget større kvalitet i det offensive output, når modstanderens niveau bliver væsentligt højere end hvad vi ellers har mødt i denne sæson.

    En af udskiftningerne er bundet på en central midtbanespiller lige meget hvad, uanset om det bliver Stamenic, Ekdal eller en helt anden tilføjelse.
    Hvis vi også henter en ny midterforsvarer nu, så er der endnu en udskiftning, der skal bruges på det.
    Og så er der kun én udskiftning tilbage. Hvem skal den bruges på? Roony? En ny kantspiller? Orri? En ny angriber?
    Og hvis vi skiller os af med BÅDE Pierre og Oviedo nu, hvem skal så være back-up for VK i de europæiske kampe?

    Så hellere bruge én udskiftning i truppen på den centrale midtbane, og så to på offensive spillere.
    Jeg syntes ikke, at vi skal udskifte Marios i dette vindue nødvendigvis. Jeg syntes derimod det er vigtigt, at få en god centerback ind, fordi vi er sårbare på den position. Det virker ikke til, at folk forstår hvad det vil betyde, hvis Boile eller Khocholava går i stykker.

    Jeg er helt med på statistikken med en god defensiv og en offensiv der haltede efter Daramy blev solgt og Falk skadet. Men nu er Falk tilbage. Allerede der kommer det til at gøre en markant forskel for vores offensive output.

    Med hensyn til at tilmelde spillere til UCL, så kan man jo vælge at undlade den nye CB og så tilmelde Roony, ny kant og ny 6'er. Det er nok ikke så mange kampe vi skal spille der. Realistisk nok max 2 runder mere.

    Hvis der derimod kommer en længere skade til Boile eller Khocholava, så er vi fucked med hensyn til ligaen.

    Der skal nok komme en god kantspiller. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Men det er altså ekstremt vigtigt også at signe en god CB, da det er et meget højt spil at spille, ved at satse på, at der ikke kommer skader i centerforsvaret. Der kommer helt sikkert karantæner, og den kan sagtens ligge mod FCM eller en anden god modstander, og kan koste dyrt.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •