Side 58 af 103 FørsteFørste ... 8485556575859606168 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bevares. Jeg formodede, at man kunne stole på Honses informationer...
    Det er Rosenborg selv der kalder ham angriber.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det er Rosenborg selv der kalder ham angriber.
    Baseret på diverse highlights videoer på YouTube, som jo plejer at fremstille spillere i det bedste lys, så er jeg dælme lunken ved vores senegalesiske ven. Virker ikke hurtig, afslutter skidt og virker ikke som typen, der ligger et hidsigt pres.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #858
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Hot take! Altså bortset fra at Ceïde sjældent (aldrig) spiller angriber?
    Emil Konradsen Ceïde spiller som regel som den ene angriber i en 4-3-3. Er du sikker på at du ikke tænker på Emils tvillingebror Mikkel der spiller i forsvaret?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #859
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Emil Konradsen Ceïde spiller som regel som den ene angriber i en 4-3-3. Er du sikker på at du ikke tænker på Emils tvillingebror Mikkel der spiller i forsvaret?
    Altså, han spiller den ene kant i en 4-3-3? Det er Dino Islamovic der spiller helt fremme for Rosenborg, Ceide spillede til venstre.

  8. #860
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg undre mig lidt over folk herinde, syntes godt nok at folk er svære at stille tilfreds når et indkøb er på vej til klubben. Nu er der en ny på vej og straks er folk lunken ved tanken, eller mener at der skulle købes en anden spiller istedet. Ingen skriver godt gået PC .... vi er klar over at FCK ikke har den samme pengepose som et hold i Italien, jeg sidder her med tanken om at folk og PC i FCK ved lidt mere om det end vi gør. Jeg glæder mig over at der endelig sker lidt, og håber på et godt vindue.
    FOZA FCK


  9. #861
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg undre mig lidt over folk herinde, syntes godt nok at folk er svære at stille tilfreds når et indkøb er på vej til klubben. Nu er der en ny på vej og straks er folk lunken ved tanken, eller mener at der skulle købes en anden spiller istedet. Ingen skriver godt gået PC .... vi er klar over at FCK ikke har den samme pengepose som et hold i Italien, jeg sidder her med tanken om at folk og PC i FCK ved lidt mere om det end vi gør. Jeg glæder mig over at der endelig sker lidt, og håber på et godt vindue.
    FOZA FCK
    Godt for dig, at du kan glædes alene over nyheden om en ny spiller til FCK. Klog af skade tillader jeg mig (og andre, sikkert også) dog at undersøge og vurdere vores indkøb, førend jeg sender takkebreve afsted til vores sportsdirektør for at have sat sin underskrift på en check.

    Modsat en julegave fra grandonkel Peter, så er det i transferøjemed ikke tanken der tæller.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #862
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg undre mig lidt over folk herinde, syntes godt nok at folk er svære at stille tilfreds når et indkøb er på vej til klubben. Nu er der en ny på vej og straks er folk lunken ved tanken, eller mener at der skulle købes en anden spiller istedet. Ingen skriver godt gået PC .... vi er klar over at FCK ikke har den samme pengepose som et hold i Italien, jeg sidder her med tanken om at folk og PC i FCK ved lidt mere om det end vi gør. Jeg glæder mig over at der endelig sker lidt, og håber på et godt vindue.
    FOZA FCK
    Men hvad bevæger du dig ind på et debatforum for, hvis du ikke vil se en debat? Jeg synes, at jeg hylder klubben rigeligt ved at have været sæsonkortholder i 11 år i træk og i langt de fleste af de år rejst Europa og Danmark tyndt for at stå og synge i lortevejr, når vi spiller som en sæk lort på en mark i Jylland. Må jeg ikke have lov til også at være kritisk overfor klubben og give min mening til kende ud fra den information der er fremme i offentligheden?

    Jeg er da sikker på, at PC og resten af staben ved bedre end jeg, men det forhindrer vel ikke en debat om vores spillere? Men du hylder måske stadig PC for Singh og Isak til kanten?

    Jeg er virkelig træt af typer som dig, der ikke mener, vi må debattere om spillere, bare fordi vi ikke er sportsdirektør eller scout. Folk har lige være helt hypet over Amoo, så må man da også være det modsatte over en spiller med semi-ringe stats, skidt skadeshistorik og videoer hvor han ikke ser fandens god ud.

    Vi håber da alle sammen herinde, at klubbens transfers lykkes og bliver en kæmpe succes, det må du da ikke tage fejl af.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #863
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Modsat en julegave fra grandonkel Peter, så er det i transferøjemed ikke tanken der tæller.
    Hmm. Michel W.D skriver ellers på twitter:

    "FC København og Sassuolo er enige om rammerne for en aftale om Khouma Babacar, som jeg forstår det. Den senegalesiske angriber ligner rigtig meget en kommende FCK-tank:"

    Det lyder da netop som om, at det er "tank'en" der tæller..... :)

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #864
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Isoleret set synes jeg det er spændende at hente en stor stærk senegalisk angriber som backup til Wind.

    Men jeg klapper først af PC når han har hentet den kantspiller profil han har haft TO transfervinduer til at hente (han fejlede stort i sommers) + noget fornuftigt backup til forsvaret

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #865
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Baseret på diverse highlights videoer på YouTube, som jo plejer at fremstille spillere i det bedste lys, så er jeg dælme lunken ved vores senegalesiske ven. Virker ikke hurtig, afslutter skidt og virker ikke som typen, der ligger et hidsigt pres.
    Har lige snakket med en tyrkisk ven som siger han er en klasse angriber og han er overrasket over han ikke er blevet solgt til større klubber før.
    Jeg udtrykte også min skepsis vedr diverse videoer på YouTube men han sagde han er brøl stærk og hen mener at han er stærkere og bedre end N'Doye...... Det må tiden jo vise men sætter dog mine forventninger op fra 3 til 6 på en 10'er skala.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #866
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Har lige snakket med en tyrkisk ven som siger han er en klasse angriber og han er overrasket over han ikke er blevet solgt til større klubber før.
    Jeg udtrykte også min skepsis vedr diverse videoer på YouTube men han sagde han er brøl stærk og hen mener at han er stærkere og bedre end N'Doye...... Det må tiden jo vise men sætter dog mine forventninger op fra 3 til 6 på en 10'er skala.
    Det lyder jo klasse! Jeg skulle lige til at spørge, om ikke der var nogen der kunne sætte lidt mere kvalificerede ord på ham.. Det eneste der undrer mig lidt er, at han ikke har fået flere landskampe i en alder af 28…

  20. #867
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Har lige snakket med en tyrkisk ven som siger han er en klasse angriber og han er overrasket over han ikke er blevet solgt til større klubber før.
    Jeg udtrykte også min skepsis vedr diverse videoer på YouTube men han sagde han er brøl stærk og hen mener at han er stærkere og bedre end N'Doye...... Det må tiden jo vise men sætter dog mine forventninger op fra 3 til 6 på en 10'er skala.
    Han ligner også et ordentligt brød. Jeg har længe savnet noget african power :) jeg synes det er meget spændende. Og tænker ikke han kan have kostet alverden i transfersum :) så der er råd til et par kanter også :) i øvrigt er ham jakobsen ikke god nok som backupi CB ? Han ser god ud :)
    Sidst redigeret af Chobby : 21.01.22 kl. 16:29

  21. #868
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det lyder jo klasse! Jeg skulle lige til at spørge, om ikke der var nogen der kunne sætte lidt mere kvalificerede ord på ham.. Det eneste der undrer mig lidt er, at han ikke har fået flere landskampe i en alder af 28…
    Det tror jeg mest siger noget om, at Senegal har haft ret mange gode angribere til rådighed de sidste ti år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #869
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Tidl. Football manager wonderkid :p ...bare det ikke er en freddy Adu :)

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #870
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    …men han sagde han er brøl stærk og hen mener at han er stærkere og bedre end N'Doye......
    Det er immervæk noget af et statement(!), men det kan jo være han tænker på Trabzonspor-versionen af Dame, hvor han vist spillede mest på kanten. At lande en angriber der er et større monster i Superliga-regi, end en prime N’Doye… Dét ville jeg ikke klage over!

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •