Viser resultater 1 til 15 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #86
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det pludselig er en sandhed at vi henter endnu en CM.

    Det figurerer flere steder, men har JT eller PC nævnt det? Det har de jo nok, men det undrer mig lidt.

    Hvorfor ikke køre Lerager ind som 6'er. Jeg er med på han ikke har imponeret, men man bør vel kunne få mere ud af ham.

    Vi har et alternativ i Stage, medmindre man mener den kant helt alvorligt.

    Udover det har vi Falk og Isak - samt den anden islandske gut, som jo faktisk også skulle være 6'er typen.
    (Er med på sidstnævnte indtil videre kun er leje).

    Jeg så hellere man brugte alt krudtet på en kant og en angriber. (Angriberen kan diskuteres hvis man tror på Højlund fra nu af).

    Opstår en Amartey-agtig mulighed, kan man selvfølgelig snakke om tingene... ;-)

    Zan
    Helt enig… Krudtet må og skal bruges på de offensive positioner, hvor vi er virkelig tyndt besat og i den grad mangler fart og gennembrudskraft. Jeg forudser desværre et vanskelligt efterår, hvor vi kommer til at lave en del pointtab, især mod dårligere hold, som stiller sig tilfredse med ét point fra første fløjt. Det er desværre for nemt for modstanderne at lukke ned centralt i banen, hvor vores eneste dygtige spillere er placeret, og så lade deres backs stå alene med vores kanter, som ikke har evnerne til at sætte en mand. Det vil unægteligt komme til at koste en masse points, at PC har sat os i denne position.

    Jeg håber bare virkelig ikke at masserne lader deres frustrationer gå ud over trænerstaben, som ikke har den trup at arbejde med, som de burde.

    Mht Amartey, så husker jeg ham faktisk som værende lidt for langsom på bolden til at han var RIGTIG god på CM. Han fysik og power er outstanding og han har formentlig tilegnet sig en hurtigere boldomgang i PL, men jeg er ikke rigtig hooked på ideen…

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •