Side 34 af 103 FørsteFørste ... 24313233343536374484 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mon ikke at Andreas Skov Olsen vil være et sted hvor han er sikret spilletid frem mod VM om under et år for ellers kunne han jo blive hvor han var.

    I Hertha skal han ihvertfald primært kæmpe mod
    Marco Ritcher der senest scorede to mål mod Dortmund.
    men der sidder også spillere som Kevin Prince Boateng og Myziane Maolida.

    i Torino spiller de primært med en 3 backkæde hvilke betyder at han vil stå i lidt samme situation som Robert Skov i Hoffenheim nemlig,
    at han enten skal spille angriber, wingback eller kombinationsspiller og uden at kende ASO til fingerspidserne
    ser jeg ikke nogen af de positioner som hans foretrukne.

    Hvis han ender der kan jeg næsten ikke forestille mig det bliver som Wingback
    altså derfor ville nogen af hans konkurrenter blive Marko Pjaca, Magnus Warming,
    Josip Brekalo og Dennis Praet dog kun frem til sommer.

    Lad os håbe hans gode kammersjuk Wind kan presse lidt på,
    tror virkelig de to vil kunne gøre underværker sammen og måske være med til at forløse Wind
    endnu mere og eventuelt spille dem tættere på landsholdet
    hvilke også på sigt vil kunne betyde noget for deres værdi.
    Sidst redigeret af boombastic : 03.01.22 kl. 12:18 Årsag: konjunktur
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg håber virkelig ASO til København bliver en realitet. Men tror også der skal gåes aggressivt til værks fra FCK’s side og så få ham hurtigst muligt i vinduet. Da der kan være for mange andre åbninger til ASO senere.
    samtidig virker det med tanke på VM så tror jeg at han kan vægte fastspilletid i København rigtig højt. Samtidig har han jo før udtalt at han valgte udlandet fremfor FCK sidst pga vi havde Robert Skov der lige havde brændt ligaen af og han var stadig i klubben. Så han har før villet til FCK.
    Hvis vi får ham ser jeg på ingen måde vi skal af med Roony pga dette. Et 50 mill indkøb tror jeg ikke vil udelukke flere indkøb. Da man med et køb af ASO må ses som en relativ sikker investering både med hensyn til alder og landsholdsstatus.
    Så jeg krydser alt for at det her sker og vil samtidig også sende et kæmpe signal om at vi som klub stadig vil være en magtfaktor i dansk fodbold.
    Vi kan jo håbe ASO kommer, men tvivler.

    Men du har fuldstændig ret i at vi som klub har behov for at sende et stærkt signal, og om vi stadig vil være en magtfaktor i dansk fodbold. Så skal der altså investeres i nogle spillere som får vores konkurrenter til at ryste i bukserne. Om det bliver ASO eller nogle andre ved jeg ikke af høj kaliber ved jeg ikke, men vi bliver klogere snart.

    Det kan jo også være kassen er tom og vi bliver FCN light i fremtiden. Bedømt på alle de unge spillere som har været i aktion og strategien jeg har hørt og set hidtil, kunne meget jo tyde op det. Det kommer bare til at have konsekvenser i form af mindre mesterskaber på sigt er min påstand.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #498
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Tror folk at Luther Singh er færdig i Kbh? - Afstemning herunder

    https://www.strawpoll.me/45913042
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Tror folk at Luther Singh er færdig i Kbh? - Afstemning herunder

    https://www.strawpoll.me/45913042
    ??

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #500
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Tror folk at Luther Singh er færdig i Kbh? - Afstemning herunder

    https://www.strawpoll.me/45913042
    Han er vel knap nok begyndt? Tror helt klart han får flere chancer.

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #501
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Tror folk at Luther Singh er færdig i Kbh? - Afstemning herunder

    https://www.strawpoll.me/45913042
    Det finder vi måske ud af på fredag, men mon ikke

  11. #502
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Tror folk at Luther Singh er færdig i Kbh? - Afstemning herunder

    https://www.strawpoll.me/45913042
    Det håber jeg virkelig ikke, men jeg tror det. Desværre.

  12. #503
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Tror folk at Luther Singh er færdig i Kbh? - Afstemning herunder

    https://www.strawpoll.me/45913042
    Fisk
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #504
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Tror folk at Luther Singh er færdig i Kbh? - Afstemning herunder

    https://www.strawpoll.me/45913042
    Hvorfor laver du ikke afstemningen på Sidelinien?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #505
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Hvis vi får ham ser jeg på ingen måde vi skal af med Roony pga dette. Et 50 mill indkøb tror jeg ikke vil udelukke flere indkøb.
    Jeg vil gerne lige holde fast i temaet ASO og Roony på samme tid.

    For jeg synes det er lidt nemt bare at sige vi skal beholde dem begge, fordi det ville være dejligt.

    Det ville det bestemt, men den er imo også lidt nem at sætte et "enig" på, uden at forholdt sig til nogen form for nuancer.


    Synes der er nogle væsentlige punkter der skal udfordres ift at have to spillere med SÅ høj værdi på samme position:


    * Skulle ASO komme til DK, ville det jo - uden tvivl - betyde markant mindre spilletid til Roony.

    * Roonys kontrakt er ikke voldsomt lang. Hvis han ser frem imod en bænkplads; så kan det vel ikke umiddelbart styrke vores chance for en forlængelse?

    * Hvis vi virkelig vil lave en økonomisk home run på Roony, så hjælper det vel ikke på prislappen, at han pludselig skal spille anden violin?

    * Vi kunne stå i en situation hvor vi er tvunget til at sælge ham for meget mindre, da hans kontrakt er kortere til sommer + han ikke har kunne følge op på hype'en gennem reel spilletid?

    Jeg siger ikke der ikke er en realistisk vej, men vil gerne høre et bud med mere substans end "vi beholder da bare dem begge".

    Zan

  16. #506
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg vil gerne lige holde fast i temaet ASO og Roony på samme tid.

    For jeg synes det er lidt nemt bare at sige vi skal beholde dem begge, fordi det ville være dejligt.

    Det ville det bestemt, men den er imo også lidt nem at sætte et "enig" på, uden at forholdt sig til nogen form for nuancer.


    Synes der er nogle væsentlige punkter der skal udfordres ift at have to spillere med SÅ høj værdi på samme position:


    * Skulle ASO komme til DK, ville det jo - uden tvivl - betyde markant mindre spilletid til Roony.

    * Roonys kontrakt er ikke voldsomt lang. Hvis han ser frem imod en bænkplads; så kan det vel ikke umiddelbart styrke vores chance for en forlængelse?

    * Hvis vi virkelig vil lave en økonomisk home run på Roony, så hjælper det vel ikke på prislappen, at han pludselig skal spille anden violin?

    * Vi kunne stå i en situation hvor vi er tvunget til at sælge ham for meget mindre, da hans kontrakt er kortere til sommer + han ikke har kunne følge op på hype'en gennem reel spilletid?

    Jeg siger ikke der ikke er en realistisk vej, men vil gerne høre et bud med mere substans end "vi beholder da bare dem begge".

    Zan
    Altså – Roony er et kæmpe talent, men han er altså kun lige fyldt 16, og kommer ikke til at være banens bedste i alle kampe. Han er vel perfekt som indskifter i foråret, og kan også sagtens kæmpe med Bøving og Singh om venstrekanten. Eller endda spille helt fremme. Truppen er utrolig sårbar for skader, og ASO er klasse.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #507
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg vil gerne lige holde fast i temaet ASO og Roony på samme tid.

    For jeg synes det er lidt nemt bare at sige vi skal beholde dem begge, fordi det ville være dejligt.

    Det ville det bestemt, men den er imo også lidt nem at sætte et "enig" på, uden at forholdt sig til nogen form for nuancer.


    Synes der er nogle væsentlige punkter der skal udfordres ift at have to spillere med SÅ høj værdi på samme position:


    * Skulle ASO komme til DK, ville det jo - uden tvivl - betyde markant mindre spilletid til Roony.

    * Roonys kontrakt er ikke voldsomt lang. Hvis han ser frem imod en bænkplads; så kan det vel ikke umiddelbart styrke vores chance for en forlængelse?

    * Hvis vi virkelig vil lave en økonomisk home run på Roony, så hjælper det vel ikke på prislappen, at han pludselig skal spille anden violin?

    * Vi kunne stå i en situation hvor vi er tvunget til at sælge ham for meget mindre, da hans kontrakt er kortere til sommer + han ikke har kunne følge op på hype'en gennem reel spilletid?

    Jeg siger ikke der ikke er en realistisk vej, men vil gerne høre et bud med mere substans end "vi beholder da bare dem begge".

    Zan
    Jeg er som bekendt ret enig i dine bekymringer. Men vi er omvendt også nødt til at styrke kanterne op til den kommende super vigtige halvsæson - og samtidig vil Skov Olsen være en mulighed, vi er nødt til at gribe, hvis den opstår.

    Min tanke omkring det er, at Roony vel burde kunne spille i venstre side også, og dermed kunne Skov Olsen sidde fast på højre kantpladsen, mens Roony og Bøving kunne deles om venstre side og gardere for Skov Olsen i højre, hvilket ville give pænt med spilletid til begge. Hvis Singh er inde i billedet, ville han så måtte finde sig i at være yderligere gardering, hvilket han burde kunne acceptere efter sin rocky start.

    Til sommer må man så vurdere situationen igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #508
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg vil gerne lige holde fast i temaet ASO og Roony på samme tid.

    For jeg synes det er lidt nemt bare at sige vi skal beholde dem begge, fordi det ville være dejligt.

    Det ville det bestemt, men den er imo også lidt nem at sætte et "enig" på, uden at forholdt sig til nogen form for nuancer.


    Synes der er nogle væsentlige punkter der skal udfordres ift at have to spillere med SÅ høj værdi på samme position:


    * Skulle ASO komme til DK, ville det jo - uden tvivl - betyde markant mindre spilletid til Roony.

    * Roonys kontrakt er ikke voldsomt lang. Hvis han ser frem imod en bænkplads; så kan det vel ikke umiddelbart styrke vores chance for en forlængelse?

    * Hvis vi virkelig vil lave en økonomisk home run på Roony, så hjælper det vel ikke på prislappen, at han pludselig skal spille anden violin?

    * Vi kunne stå i en situation hvor vi er tvunget til at sælge ham for meget mindre, da hans kontrakt er kortere til sommer + han ikke har kunne følge op på hype'en gennem reel spilletid?

    Jeg siger ikke der ikke er en realistisk vej, men vil gerne høre et bud med mere substans end "vi beholder da bare dem begge".

    Zan
    Selv med ovenstående i mente skal vi stadig huske på st Roony er bare 16 år.
    Han er udentvivl en spiller med kæmpe potientale og spillede 2 virkelig gode kampe og jeg er også blown away over ham.
    Men med det sagt så kan vi ikke sætte vores lid til at vores wings består af en 16 årig og en 18 årig, vi er nødtil at have noget mere erfaring på mindst en af kanterne, og her vil jeg gerne tage ASO anyday selvom han spiller i samme side som Roony.
    Roony skal nok få spille tid som indskifter og måske også starter. Ser ham godt kunne spille venstre kant og så trække ind i banen og skyde. Især med tanke på vi har VK på venstre back som kan løbe solen sort. Og Roony kan også spille centralt. Så ser egentlig tilføjelsen af ASO som en gave til Roony, han skal ikke bære unødigt pres i en alder af 16 år, vi kan se ham på flere positioner, samt han har “tid” til at udvikle sig.
    Jeg ser faktisk at Roony kunne spille Pep Biels plads bedre end han spiller højre kant. Så forhåbentlig kan han få noget spilletid derinde så man kan se det, for en Pep Biel flyver jo nok fra reden til Sommer.

    Så igen jeg ser bestemt ikke at man skal skilde sig af med Roony såfremt ASO kommer.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #509
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvorfor skulle Roony ikke kunne være fast starter allerede? Han har startet inde i de sidste 2 kampe og har stortset ikke sat en fod forkert hverken pasningmæssigt, driblemæssigt, defensivt osv? Eneste negative er vel at han var uheldig med at hans forsøg mod Gymnastik Foreningen ikke gik ind efter en verdensklasse berøring. Jeg er sikker på at han er fast starter allerede nu, især fordi vi ingen har til højrekanten og fordi vi mangler x factor og spillere der kan sætte en mand og skyde udefra og så stiger hans værdi også ved at spille kontinuerligt. Jeg håber ikke at vi henter ASO, vi har simpelthen ikke brug for ham, MEN der skal kraft**me hentes en til venstrekant, for Bøving er der absolut intet godt i. Bliver der ikke hentet en klasse venstrekant, så er vinduet en skandale uanset hvem vi ellers måtte hente, for med en Roony og en klasse spiller på den anden kant, så vil vi være ualmindelig stærke!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #510
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Selv hvis vi har Andreas Skov Olsen rendende som førstevalg i halvandet år fra nu, og vi sælger ham i sommeren '23, så er Roony stadig blot 17 år til den tid. Han vil have fået masser af indhop, løbende spilletid på seniorniveau i perioden uden stort pres, og tid til at udvikle sig i ro og fred. Og mon ikke at vi løbende kan lave gode kontraktforlængelser med ham i den forbindelse? Hans forældre virker ifølge klubben til at være ret fornuftige, og er i god dialog med klubben om hans fremtid. Og med tanke på at lillebror Rayan også render rundt hos FCK Talent, så er det ikke umuligt at kunne holde Roony i klubben længe nok til at han både kan "stå i skyggen" af Skov Olsen OG slå igennem for os.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •