Side 9 af 103 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Apropos det med at leje spillere, der ikke har niveauet...

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det kommer ikke til at ske, men PC burde sætte alt ind på at få ophævet lejeaftalen med Lerager. Han er pivringe, og giver mig Bjelland-vibes med sin udstråling. Han ligner simpelthen en, der ikke gider være i klubben.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det kommer ikke til at ske, men PC burde sætte alt ind på at få ophævet lejeaftalen med Lerager. Han er pivringe, og giver mig Bjelland-vibes med sin udstråling. Han ligner simpelthen en, der ikke gider være i klubben.
    nu jeg tænker tilbage, så er jeg ret sikker på, at Lerager ofte(st) spillede på kanten i en flad 4-4-2 i Genoa. På mange måder en defensiv kantspiller.

    Er der ikke nogen her på siden, der har set Lerager spille i enten Belgien, Frankrig eller Italien? Jeg kan personligt slet ikke se hvilke kvaliteter der har givet ham et fint CV Med halvstore ligaer rundt omkring i Europa

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    nu jeg tænker tilbage, så er jeg ret sikker på, at Lerager ofte(st) spillede på kanten i en flad 4-4-2 i Genoa. På mange måder en defensiv kantspiller.

    Er der ikke nogen her på siden, der har set Lerager spille i enten Belgien, Frankrig eller Italien? Jeg kan personligt slet ikke se hvilke kvaliteter der har givet ham et fint CV Med halvstore ligaer rundt omkring i Europa
    Jeg ved ikke, hvor pålidelig Transfermarkts opgørelse over placeringer på banen er, men hvis den står til troende, har Lerager spillet 17 af sine knap 300 seniorkampe på kanten. Så det er næppe forklaringen på mysteriet. Men det er ved Gud et mysterium, hvordan man opbygger sådan et CV, når man ser så middelmådig ud i langt de fleste kampe.

    Men han har jo set god ud i glimt, så spørgsmålet er, om det ikke er det mentale, der er problemet. Måske giver hans glædesløse ansigt i kampene netop svaret? Måske er det samme fortælling som med Zanka: En spiller, der kom til at tage et skridt ned, han fandt ud af, at han ikke gad alligevel?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvor pålidelig Transfermarkts opgørelse over placeringer på banen er, men hvis den står til troende, har Lerager spillet 17 af sine knap 300 seniorkampe på kanten. Så det er næppe forklaringen på mysteriet. Men det er ved Gud et mysterium, hvordan man opbygger sådan et CV, når man ser så middelmådig ud i langt de fleste kampe.

    Men han har jo set god ud i glimt, så spørgsmålet er, om det ikke er det mentale, der er problemet. Måske giver hans glædesløse ansigt i kampene netop svaret? Måske er det samme fortælling som med Zanka: En spiller, der kom til at tage et skridt ned, han fandt ud af, at han ikke gad alligevel?
    Måske Lerager troede han skulle hjem til DK og spille sig i EM varmen, og nu er skuffet efter at han har indset at niveauet ikke er der?

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Måske giver hans glædesløse ansigt i kampene netop svaret? Måske er det samme fortælling som med Zanka: En spiller, der kom til at tage et skridt ned, han fandt ud af, at han ikke gad alligevel?
    Jeg tror præcis det som er problemet. Der var jo hellere ingen der tvivlede på Zankas fodboldmæssige egenskaber, men om han kunne "sætte sig" op til de "mindre" kampe, som han tydeligvis ikke kunne og som han selv også var offentlig ude at sige. Det var jo Kun BIG GAME kampe.

    Jeg har lidt den samme "Vibe" med Lerager. Netop den følelse af at han har taget et skridt ned.

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.kickoff.com/news/article...so-zuma/705152

    Ved ikke hvilken Luther, Zuma har set :(

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    En noget slankere og fit udgave hvis man kigger på billedet.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    En noget slankere og fit udgave hvis man kigger på billedet.
    Nu kan billeder snyde, men det er alligevel en ret stor forskel. Vel nok en 5kg + forskel på en fit Singh og ham vi ser pt.

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det skal selvfølgelig tages med et gran salt, men han får en hård medfart i kommentarsporet. Måske han bare er skod?

  15. #131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ville det ikke være oplagt og smide et bud på Torsteinsson
    Han kan nok ikke være dyr med et halvt år tilbage af sin kontrakt
    Og en klart forstærkning.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  16. #132
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ville det ikke være oplagt og smide et bud på Torsteinsson
    Han kan nok ikke være dyr med et halvt år tilbage af sin kontrakt
    Og en klart forstærkning.
    Det ville jeg jo mene, men jeg tror der bliver næsten “Mike Jensensk” tilstande herinde, hvis det sker….

    … Okay, han er også virkelig irriterende at se på. Men det syntes alle andre end os selv jo også om Zanka og Fischer, som er blandt de mest populære spillere her all time…

  17. #133
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ville det ikke være oplagt og smide et bud på Torsteinsson
    Han kan nok ikke være dyr med et halvt år tilbage af sin kontrakt
    Og en klart forstærkning.
    Synes ikke han er god nok. Han brænder jo ikke ligaen af og er vel bedst en gennemsnitlig Superliga spiller. Han er ikke en jeg ser der kommer og hæver vores niveau. Til næste år er Bøving bedre end ham.

    Så heller vente end at hente ligegyldigt fyld i mine øjne

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #134
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes ikke han er god nok. Han brænder jo ikke ligaen af og er vel bedst en gennemsnitlig Superliga spiller. Han er ikke en jeg ser der kommer og hæver vores niveau. Til næste år er Bøving bedre end ham.

    Så heller vente end at hente ligegyldigt fyld i mine øjne
    Philippo, jeg er tit enig med dig, men ikke her.. Vi kan ikke hente spillere, som allerede brænder ligaen af.. Desværre.. Og Thorsteinsson står i mine øjne netop foran sådan et gennembrud.. Bøving er meget langt fra hans niveu pt, men selvfølgelig også en del yngre. Der går minimum to år før Bøving når Thor’s nuværende niveau… Men jeg er heller ikke helt ædru da jeg skriver dette :)

  20. #135
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-zeca-afloeser

    PC indrømmer at kende til Collado, og så er han ude efter en ny Zeca. Her skulle man allerede have et navn i kikkerten. Jeg håber virkelig det navn er Patrick Berg fra Bodø/Glimt.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

Side 9 af 103 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •