Side 4 af 103 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi har da rigeligt med folk til den centrale midtbane. Ja, han var god, men også totalt ugidelig defensivt. Tilmed en lad attitude. Glad for PC bruger de (mange) lønkroner på en kant med fart til januar i stedet :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Vi har da rigeligt med folk til den centrale midtbane. Ja, han var god, men også totalt ugidelig defensivt. Tilmed en lad attitude. Glad for PC bruger de (mange) lønkroner på en kant med fart til januar i stedet :-)
    Det kunne være interessant at genoptage forhandlingerne med Peter Olayinka nu, da han åbenbart er på vej tilbage fra sin skade.
    https://www.transfermarkt.com/peter-...spieler/248393

    Hvis han kan spille sig langsomt i form nu, har vi også vinter opstarten til at spille ham ind på holdet fysisk og taktisk.
    Han kan spille de 4 pladser i front og dermed lukke det sidste hul i truppen.
    Trøje nummer 11 venter på ham.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det kunne være interessant at genoptage forhandlingerne med Peter Olayinka nu, da han åbenbart er på vej tilbage fra sin skade.
    Spillere dumper ikke et lægecheck pga. en aktuel skade men pga. risikoen for fremtidige skader.

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ikke-fremtid/

    Jon Dagur Thorsteinsson med kontraktudløb juni 2022. En oplagt billig løsning til kanten i januar. Ja/nej?

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nej. Kantpositionen er en af dem, vi må forvente at bruge nogle penge på, så vi henter fra en høj nok hylde (3-5 mio. euro), som jeg ikke ser ham være på (bl.a. fordi han har smidt sig..). Desuden er han for meget en douchebag til at jeg gider se ham i København.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ikke-fremtid/

    Jon Dagur Thorsteinsson med kontraktudløb juni 2022. En oplagt billig løsning til kanten i januar. Ja/nej?
    Også et kæmpe NEJ!!!! herfra. Dels fordi som Kiwi så flot beskriver at han er en usympatisk spiller samt han er simpelthen ikke god nok. Tror ikke han har potentiale & talent nok til at rykke København spillemæssigt.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Er der nogen grund til at Thorsteinsson diskuteres så meget herinde udover PC-forbindelsen? Er han ikke bare en temmelig ordinær Superliga-spiller? Han har selvfølgelig alderen med sig, men det er jo ingen garanti for fremtidig succes.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22


  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Hvorfor skulle vi være med? Kan se han lige har haft en alvorlig ledbåndsskade hvilket nok er grunden til at en klub som Randers tænker de kan få ham kontraktfrit da der nok ikke er så meget interesse fra de større klubber.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvorfor skulle vi være med? Kan se han lige har haft en alvorlig ledbåndsskade hvilket nok er grunden til at en klub som Randers tænker de kan få ham kontraktfrit da der nok ikke er så meget interesse fra de større klubber.
    Han er ung, talentfuld og angriber der er et internationalt anerkendt talent. Hvis han kommer over sin skade ? Han er gratis og det er sgu bedre end at smide 20+ millioner for eks. En kaufmann. Jeg savner noget afrikan power på holdet !

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nå, godt set af PC, at vi ville få brug for otte centrale midtbanespillere i truppen... :-(

    Men måske skulle han nu gå på seriøs jagt efter en transferfri wing, for Johannesson bliver ikke ledig til at erstatte Daramy (sic) før om lang tid. Til vinter kan løbet være kørt...

    Ellers kan det jo være, vi skal se frem til, at Roony Bardghji kan være med i de sidste fire kampe før vinterpausen (er han egentlig spilleberettiget i ECL, når han fylder 16?)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg frygter i hvert fald at skaden slutter Zecas karriere hos os. Såfremt Lerager og Stage ikke har niveauet til at overtage pladsen skal der i hvert fald til at tænkes fremadrettet.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har samme bekymring ift. Zeca, og om han nogensinde finder sit topniveau igen for os. Så PC skal have fundet en god og kvalificeret løsning allerede fra starten af dette vindue, som kan spilles ind i vinter-opstarten. Sammen med 1-2 nye kantspillere, og så forhåbentlig en god angriber, der kan supplere Wind, og evt. losse Wilczek ud af truppen..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har svært ved at se Lerager være løsningen på den centrale midt. Det kan selvfølgelig være, at Zecas fravær får ham til at blomstre, men jeg tvivler. Desværre hænger vi jo nok på Lerager i en rum tid, hvis rygterne om, at vi er tvunget til at købe ham efter et vist antal kampe, holder vand. Reelt er savnet af Falk dog nok større, og jeg er ikke sikker på, at Isak kan udylde den rolle på nuværende tidspunkt. Nogle har talt om at rykke Biel ned på Falks plads, men det tror jeg vil være en fejl. Så hellere rykke Boilesen op på midten, hvis hans fysik kan holde til det. Han har helt sikkert evnerne med bolden til at spille på den centrale midt, og det kan være at nogle af hans defensive blundere bliver mindre dyre, når de foregår længere fremme på banen.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har samme bekymring ift. Zeca, og om han nogensinde finder sit topniveau igen for os. Så PC skal have fundet en god og kvalificeret løsning allerede fra starten af dette vindue, som kan spilles ind i vinter-opstarten. Sammen med 1-2 nye kantspillere, og så forhåbentlig en god angriber, der kan supplere Wind, og evt. losse Wilczek ud af truppen..
    Vil du have flere centrale CM'er? Forstår jeg ikke helt.

    Som udgangspunkt er løsningen vel Lerager eller evt Stage (hvis der købes en kant). Ligeledes har vi jo også tilføjet Isak og Baldur.

    Zan

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •