Side 17 af 103 FørsteFørste ... 7141516171819202767 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Men det er vel ikke ligefrem den plads, vi mangler spillere på?
    Nu er det ikke fordi, at jeg mener, at vi skal gå efter Gylfi, men han er vel en ret alsidig spiller, der bl.a. har en del kampe som central midt og venstre wing.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad er egentlig status på hans pædofilisag?
    Jeg ved det ikke, men da jeg googlede ham i går, kunne jeg se, at han angiveligt bor i et “safe house”, og at Everton ønsker at skille sig af med ham til sommer. Hvorfor lige til sommer og ikke nu, skal jeg ikke kunne sige, men det kunne hænge sammen med, at man forventer sagen afsluttet til den tid.

  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg ved det ikke, men da jeg googlede ham i går, kunne jeg se, at han angiveligt bor i et “safe house”, og at Everton ønsker at skille sig af med ham til sommer. Hvorfor lige til sommer og ikke nu, skal jeg ikke kunne sige, men det kunne hænge sammen med, at man forventer sagen afsluttet til den tid.
    Hans kontrakt udløber sommeren 2022, så mon ikke der bare hentydes til, at de ikke ønsker at forlænge med ham :-)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi har forlænget med Victor Kristiansen frem til udgangen af 2025.
    https://www.fck.dk/nyhed/fc-koebenha...or-kristiansen
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Har hørt forskellige podcasts med PC.

    Han gør ikke meget for at sænke vi fans' forventninger til vinterens transfervindue.. :)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-noget-snart/

    Boile gør sig tanker om fremtiden. Jeg vil ikke blive ked af det, hvis han finder et nyt eventyr. Han har været og er en rigtig god repræsentant for klubben. Men han er også en del af nedturen. Og så synes jeg ikke, han fysisk er stærk nok til CB.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #247
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-noget-snart/

    Boile gør sig tanker om fremtiden. Jeg vil ikke blive ked af det, hvis han finder et nyt eventyr. Han har været og er en rigtig god repræsentant for klubben. Men han er også en del af nedturen. Og så synes jeg ikke, han fysisk er stærk nok til CB.
    Måske læser jeg mellem linjerne, men jeg læser det meget som om han beder om en forlængelse.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #248
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Måske læser jeg mellem linjerne, men jeg læser det meget som om han beder om en forlængelse.
    Det gør jeg også. Men jeg håber nok mere på et farvel.

  14. #249
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-noget-snart/

    Boile gør sig tanker om fremtiden. Jeg vil ikke blive ked af det, hvis han finder et nyt eventyr. Han har været og er en rigtig god repræsentant for klubben. Men han er også en del af nedturen. Og så synes jeg ikke, han fysisk er stærk nok til CB.
    Jeg håber, han forlænger. Han er stadig en fremragende fodboldspiller, selv om han har spillet under niveau på det seneste ligesom andre af nøglespillerne (Zeca, host host). Jeg er sikker på, at han kan løfte sit spil igen, hvis PC kan få rettet op på trupsammensætningen, og jeg tror, det er meget vigtigt i den proces at holde på nogle af de erfarne kræfter, som både har et fodboldmæssigt niveau, erfaringen og en tryghedsskabende rolle i truppen. Og så kan han dække to pladser, hvilket ikke er uvæsentligt, når vi nu uden tvivl skiller os af med både Bengtsson og Oviedo inden for det næste halve år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  15. #250
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    En af de første prioriteter skal også være at få forlænget med Boilesen.

    Der synes at være en eller anden mærkelig undervurdering af Boilesen, noget der iøvrigt i årtier har været af hans type spillere i FCK. Men en dansk topspiller på 29 år, erfaring, eminent pasningsspiller og anfører. Han skal selvfølgelig forlænges hurtigst muligt, så han kan få sikkerhed karrieren ud.

    Mange hæfter sig ved manglende nærkamps- og luftstyrke. Jovist, hvis det var eneste vigtige egenskab for en stopper. Men Boilesen læser spillet eminent og har derfor sjældent behov for disse dueller. Hans pasningsspil er international topklasse. Det er som om, at folk helt overser dette fordi det ser så 'let' ud. Men Boilesen kan som ingen spille bolde op gennem kæderne og bringe holdet i overtal, ligesom han altid er spilbar og kan sætte ro på spillet.

    Der har været enkelte fejl, bestemt. Men det er ligesom ikke mærkeligt, når samtlige spillere kyler bolden i fødderne på ham og forventer, at han skal tage ansvaret. Det har været grelt efter Falks skade, hvor 9 ud af 10 bolde Boilesen sender op på de centrale midtbanespillere bliver sendt direkte tilbage til ham. Når de offensive spillere så ingen fart eller bevægelse har, så bliver han en gang i mellem tvunget ud i nogle tvivlsomme aktioner.

    Få et par hurtigere kanter og en boldfast central midtbane, så er det problem løst.

    Endvidere så er det jo bare at kigge på statistikken. Både i denne og sidste sæson lukker holdet markant færre mål ind med ham i forsvaret. Så det skyldes altså hverken Zanka, Nelsson eller Khocholava.

    Slutteligt er Boilesen den formentlig mest vellidte spiller i truppen. Manden der formår at binde de forskellige dele af truppen sammen.

    Så giv ham den fortjente og langvarige forlængelse. Og lad armbindet sidde på ham de kommende år.


  16. #251
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Lige en tanke ift. den centrale midtbane.
    Stage har gjort det ret fornuftigt som 6'er på det seneste, og har tidligere udtrykt et ønske om at spille centralt i banen. Hvis vi køber en højtprofileret Zeca-afløser, så får Stage længere til spilletid der. Ville det ikke være en ide at lade Stage være førstevalg på positionen i foråret, og så have Stamenic som back-up på positionen i foråret? Og så bruge vinterens transferbudget på offensive forstærkninger i stedet?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 13 brugere er enige:

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lige en tanke ift. den centrale midtbane.
    Stage har gjort det ret fornuftigt som 6'er på det seneste, og har tidligere udtrykt et ønske om at spille centralt i banen. Hvis vi køber en højtprofileret Zeca-afløser, så får Stage længere til spilletid der. Ville det ikke være en ide at lade Stage være førstevalg på positionen i foråret, og så have Stamenic som back-up på positionen i foråret? Og så bruge vinterens transferbudget på offensive forstærkninger i stedet?
    Helt enig! Synes Lerager og Stage ser ud til at komplimentere hinanden godt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Helt enig! Synes Lerager og Stage ser ud til at komplimentere hinanden godt.
    Falk skal vel ind at spille den igen?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Falk skal vel ind at spille den igen?
    Det er vel et positivt dilemma :-)

  23. #255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Helt enig! Synes Lerager og Stage ser ud til at komplimentere hinanden godt.
    Stage har oppet sit pasningsspil gevaldigt. Jeg kunne godt se ham sammen med Falk. Lerager er ikke ren Grindheim, men det er bare heller ikke rigtig godt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •