Side 32 af 103 FørsteFørste ... 22293031323334354282 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I har hørt om Wheel of Wings.

    I 2022 er det... Keeper Karrussellen!

    Nogen skal ud, men hvem bliver det?
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    I har hørt om Wheel of Wings.

    I 2022 er det... Keeper Karrussellen!

    Nogen skal ud, men hvem bliver det?
    Sikke en fin karrusel!!

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    I har hørt om Wheel of Wings.

    I 2022 er det... Keeper Karrussellen!

    Nogen skal ud, men hvem bliver det?
    Kørte den 10 gange:

    5 gange Sten Michael Grytebust

    4 gange Kamil Grabara

    1 gang Kalle Johansson

    0 gange Johan Guadagno

    Det er vel en meget plausibel "vinder", den forudser?
    Sidst redigeret af guldsmed : 29.12.21 kl. 23:07
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #469
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Bologna vil hellere udleje Skov Olsen (evt. med købsoption), end de vil sælge ham her og nu.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...-en-lejeaftale

    Hvis vi kan hente ham på en lejeaftale med købsoption i dette vindue, og først lægge pengene for ham til sommer, hvor vi evt. ved om vi er garanteret et gruppespil (det er denne sæsons danske mester nemlig), så bliver det en mindre risikabel investering at gå benhårdt efter ham på nuværende tidspunkt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #470
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bologna vil hellere udleje Skov Olsen (evt. med købsoption), end de vil sælge ham her og nu.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...-en-lejeaftale

    Hvis vi kan hente ham på en lejeaftale med købsoption i dette vindue, og først lægge pengene for ham til sommer, hvor vi evt. ved om vi er garanteret et gruppespil (det er denne sæsons danske mester nemlig), så bliver det en mindre risikabel investering at gå benhårdt efter ham på nuværende tidspunkt.
    Jeg mister mere og mere troen på, at FCK kan lokke Skov Olsen til København i dette vindue. Der virker til, at være ret mange bejlere til ham fra større ligaer, og som kan lægge en højere løn. FCKs lille overhånd her må være geografien og fast spilletid.

    Hvis det overhovedet skal blive en mulighed er PC nok nødt til at være iskold og afvente længe frem til eller tæt på deadline day før flere af hans bejlere har fundet andre løsninger, så FCK pludselig er bedste mulighed på Skov Olsens egen liste.

    Jeg syntes heller ikke FCK skal vente for længe. For så misser vi sandsynligvis flere stærke profiler på listen, plus der vil der være kortere tid til at blive integreret og spillet ind inden sæsonstart.

    Første træning 7/1. Træningskampe 19/1, 24/1 og 29/1. Portugal 1/2. OB 20/2
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  9. #471
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Saprissa spøger igen ift. Oviedo. Ifølge tipsbladet.dk vil de forsøge at tilknytte ham fra sommerens vindue, hvor Oviedos kontrakt udløber, og så derudover leje ham fra januar. Hvis det går igennem, så bliver Pierre Bengtsson frem til sommer, så der er en back-up til venstre back.
    Kilde: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...andlingsbordet
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #472
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nu spørg jeg helt dumt, men er Skov Olsen virkelig en drømme transfer nu og her? Med det spil Roony leverede de to sidste kampe, så ville en ASO vel blot sætte en stopper for en Roony i start11éren?
    Spørgsmålet er så bare hvor lang tid vi kan holde på det unge talent.

    Jeg så hellere man gik benhårdt efter en venstrekant. en top top spiller, og så med bøving som backup.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Aksel Se meddelelser
    Nu spørg jeg helt dumt, men er Skov Olsen virkelig en drømme transfer nu og her? Med det spil Roony leverede de to sidste kampe, så ville en ASO vel blot sætte en stopper for en Roony i start11éren?
    Spørgsmålet er så bare hvor lang tid vi kan holde på det unge talent.

    Jeg så hellere man gik benhårdt efter en venstrekant. en top top spiller, og så med bøving som backup.
    Vi skal lige huske på, at Roony altså kun næsten lige er fyldt 16 år og har kun spillet to kampe. Alle (næsten) og især meget unge spillere vil få en periode med et formdyk. Se bare Schjelderup som eksempel. Så man kan ikke forvente, at Roony holder det niveau resten af sæsonen. Derudover ligger der et stort pres på ham fra fans og medier. Han har brug for en ældre og mere erfaren spiller, der kan aflaste ham fysisk og også tage en masse af presset fra ham. Så kan han starte i enkelte kampe, og ellers få en masse indhop, så han kan vende sig til tempoet og har nemmere ved at præstere højt. Husk han lå med krampe efter hvad, 65 min i Parken?

    Det kommer til at give bagslag, hvis der ikke findes en profil der kan aflaste Roony. Både for hans udvikling, men også fordi holdet skal styrkes sportsligt og skabet skal hjem i år.

    Det kunne også være, at man henter en venstrekant og så en hybrid kant/angriber type?

    Min prioritering hedder pt.

    1. Kant og CB.
    2. Angriber og 6'er.

    Minimum skal der hentes en kant og en CB. Derudover tror jeg PC slår til hvis den rette angriber og/eller 6'er bliver mulig.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Aksel Se meddelelser
    Nu spørg jeg helt dumt, men er Skov Olsen virkelig en drømme transfer nu og her? Med det spil Roony leverede de to sidste kampe, så ville en ASO vel blot sætte en stopper for en Roony i start11éren?
    Spørgsmålet er så bare hvor lang tid vi kan holde på det unge talent.

    Jeg så hellere man gik benhårdt efter en venstrekant. en top top spiller, og så med bøving som backup.
    Jeg er fuldstændig enig.. Det kan godt være han kun er 16, men det han leverede i sine to kampe var på så højt et niveau, at det virkelig ville være ærgerligt at bringe en spiller ind, som mere eller mindre blokerer for spilletid til Roony.. Typemæssigt er han en ægte ‘international’ kant, med både driblefærdigheder og en monster stærk afslutningsfod.. Når han kommer i endnu bedre fysisk forfatning, hvilket må forventes at ske når han har en fuld vinteropstart med resten af holdet, så kan det næsten kun blive endnu bedre. Jeg foretrækker derfor også en venstrekant med tårnhøjt niveau, selvom det vil gå ud over spilletid til Bøving, der også var fremragende i den sidste del af efteråret.

    Hvis det er sandt at vi er efter en klasse 6’er a la Ekdal, så frigøres både Falk og Stage i princippet til de to kantpladser, hvis de unge skulle rende ind i formdyk. Jeg synes derfor at én klasse kantspiller, med venstre side som sin foretrukne position, bør kunne gøre det. Derudover skal der gerne suppleres med en angriber, da vi er uhyre afhængige af, at Wind ikke går i stykker.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #475
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Grytebust til FCN virker oplagt.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #476
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Gad vide hvad der sker i sagaen om Albin Ekdal det virker som om det er blusset lidt ned igen?

    Håber virkelig at Dennis Hadzikadunic bliver til noget, efter at have tjekket lidt op på ham, virker han godt nok, som en dygtig spiller og en vi normalt ikke kan få fat på.
    Plus han har fremtiden foran sig og sikkert vil kunne sælges igen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #477
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Gad vide hvad der sker i sagaen om Albin Ekdal det virker som om det er blusset lidt ned igen?

    Håber virkelig at Dennis Hadzikadunic bliver til noget, efter at have tjekket lidt op på ham, virker han godt nok, som en dygtig spiller og en vi normalt ikke kan få fat på.
    Plus han har fremtiden foran sig og sikkert vil kunne sælges igen
    Ja, det lød ellers til at Ekdal var tæt på. Men kan jo være at han fokuserer på familien her henover jul/nytår og beslutter sig i begyndelse af det nye år. Der er vidst også stor interesse fra andre serie A klubber. Jeg håber ihvertfald på at Ekdal og Hadzikadunic bliver til noget, for så har vi fået tilført stor kvalitet til holdet og international rutine. Så mangler der bare en kvalitets kantspiller og måske en angriber (men afhænger nok af om vi kan få Wilzcek solgt/udlejet hvilket ikke virker realistisk).

    Kantspilleren skal dog nok komme, ellers så må PC pakke sit tøj og gå - for så er missionen mislykkedes TO vinduer i træk

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #478
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Har lige læst om rygter, der sender Nelsson til Inter for 25 mio. euro. Håber godt nok vi har en fed videresalgsklausul på ham, for han røg da godt nok billigt til Galatasaray i sin tid.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #479
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Har lige læst om rygter, der sender Nelsson til Inter for 25 mio. euro. Håber godt nok vi har en fed videresalgsklausul på ham, for han røg da godt nok billigt til Galatasaray i sin tid.

    Så det godt kunne næsten ikke tro hvad jeg læste, at han skulle afsted efter 6 måneder men det må jo betyde han gør det godt dernede
    Dog skal det lige siges jeg ved ikke hvor troværdig det tyrkiske medie Sporx er.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  26. #480
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I øvrigt har den norske offensivspiller Tokmac Chol Nguen fra Ferencvaros, som vi tidligere har været sat i forbindelse med, kontraktudløb til sommer. Han har denne sæson spillet alle de forreste fire pladser på banen. Han har spillet hhv. EL, CL og EL-gruppespil de seneste tre sæsoner og kunne være en god billig løsning, hvis vi skal have noget mere bredde uden at sætte f.eks. Roony unødvendigt på bænken.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •