Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,120

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nå men vi må videre i jagten på forstærkninger. Forhåbentlig har PC en plan B med kvalitet - man kan for fa'en ikke have regnet med at lykkes med Skov Olsen. Men jeg må da indrømme, at jeg som mange andre fans begynder at blive noget nervøs. Vi er halvvejs igennem vinduet og der er ikke sket en skid (i hvert fald ikke officielt)
    Ja, især fordi man husker, hvordan det gik i sommers. Det er jo svært at vide, hvad der foregår bag kulisserne, men jeg kan godt begynde at frygte, at PC måske er lidt for stædig over småpenge i forhandlingerne. Det har næppe gjort en forskel mht. Skov Olsen, men hvis det er rigtigt, at det er en million eller to, der nu har skilt os og Sampdoria i flere uger, virker det ikke kløgtigt. Jeg er ikke udpræget på røven over udsigten til Ekdal, men hvis vi skal have ham, så smid dog bare de to millioner kroner, PC. Du risikerer ikke at få ham, og de småpenge, du måske sparer, betyder til gengæld, at han mangler i en stor del af sæsonopstarten, hvor han skal spilles sammen med resten af holdet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,198

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, især fordi man husker, hvordan det gik i sommers. Det er jo svært at vide, hvad der foregår bag kulisserne, men jeg kan godt begynde at frygte, at PC måske er lidt for stædig over småpenge i forhandlingerne. Det har næppe gjort en forskel mht. Skov Olsen, men hvis det er rigtigt, at det er en million eller to, der nu har skilt os og Sampdoria i flere uger, virker det ikke kløgtigt. Jeg er ikke udpræget på røven over udsigten til Ekdal, men hvis vi skal have ham, så smid dog bare de to millioner kroner, PC. Du risikerer ikke at få ham, og de småpenge, du måske sparer, betyder til gengæld, at han mangler i en stor del af sæsonopstarten, hvor han skal spilles sammen med resten af holdet.
    Ja som fan tænker jeg præcis det samme. Lige nu er ikke tiden til at spare "mindre" beløb hist og her med den risiko at vi misser en spiller eller får denne for sent ind i opstarten.

    På den anden side er han netop hevet ind bl.a. af den årsag, at han ikke betaler for meget for spillerne, ligesom vores økonomi stadig må formodes at være presset bl.a. med endnu en nedlukning af badelandene (ikke at jeg ved, at det har noget betydning). Han har formentlig også en rimelig fast grænse for hvor meget han må spendere dette vindue, og der er en del indkøb som gerne skulle laves, hvorfor han måske ikke bare kan smide lidt ekstra mio for Ekdal, hvis det så koster muligheden for det næste indkøb. Ja vores spekulationer er mange - meget nervøsitet vil kunne løsnes, hvis man snart præsenteret et virkelig godt indkøb :-)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    159

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I mangel af bedre må man jo selv tage fat i at smede rygter…

    Kan John Guidetti være noget for os? Uagtet at han vist tidligere har udtalt at han ikke kan udstå FCK.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...em-til-sverige

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er med på at transfervinduet generelt har været sløvt, og ikke bare i FCK og Superligaen, men helt generelt i Europa.. Men ffs, hvor sker der bare intet.
    Sidste år fik Kvist ophævet kontrakten med Santos, solgt Ragnar, Hjælmhof og Daghim, og sendt Mudrazija og Pierre af sted på lejeaftaler i et corona-præget vindue. I år har PC ladet en lejeaftale med Gabrielsen udløbe..

    Lige så bekymrende som at der ikke er kommet forstærkninger, lige så bekymrende er det at der med 2 uger tilbage ikke er solgt en eneste spiller. At man har forlænget aftalerne med Højlund-brødrene, Haarbo og VK34, som alle sammen stadig har alderen til at spille U19, det får mig sgu ikke op og støde over hvad der indtil videre er på bundlinjen for det her transfervindue.

    Der skal fandme ske nogle vilde ting hen over de næste 15 dage, hvis det her vindue skal betegnes som en succes.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    I mangel af bedre må man jo selv tage fat i at smede rygter…

    Kan John Guidetti være noget for os? Uagtet at han vist tidligere har udtalt at han ikke kan udstå FCK.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...em-til-sverige
    Hvor har han sagt det henne ? Er helt klart også fortaler for manden, han har gennembrudsstyrke, hidsighed i sit spil, scorer mål, stor erfaring og stadigvæk i en god alder, kun 29, der bør vel stikkes en føler ud fra PC ?
    Sidst redigeret af Mr.Aller : 16.01.22 kl. 14:56
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    159

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr.Aller Se meddelelser
    Hvor har han sagt det henne ? Er helt klart også fortaler for manden, han har gennembrudsstyrke, hidsighed i sit spil, scorer mål, stor erfaring og stadigvæk i en god alder, kun 29, der bør vel stikkes en føler ud fra PC ?
    Jeg har det udelukkende fra en svag erindring, da han skiftede klub for år tilbage. Så intet link eller mere at skyde med der, det kan også være jeg husker forkert.

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det var ikke en sviner til FCK, det var en sviner til Thorup og Danmark efter U21 EM, hvor Sverige vandt semifinalen over Danmark, og han kaldte det danske landshold for det dårligste, de havde mødt i hele turneringen, og at han brugte det meste af kampen på at svine den danske bænk til. Grunden til at han var så meget oppe og køre i den kamp, var fordi han havde misforstået hvad Thorup, som på det tidspunkt var landstræner for U21, havde sagt i pressen. Guidetti havde troet, at Thorup havde sagt at det ville være let at slå svenskerne, men i virkeligheden havde vores nuværende træner sagt, at han foretrak at møde Sverige frem for England eller Italien.
    Guidetti har siden da undskyldt for noget af det.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det var ikke en sviner til FCK, det var en sviner til Thorup og Danmark efter U21 EM, hvor Sverige vandt semifinalen over Danmark, og han kaldte det danske landshold for det dårligste, de havde mødt i hele turneringen, og at han brugte det meste af kampen på at svine den danske bænk til. Grunden til at han var så meget oppe og køre i den kamp, var fordi han havde misforstået hvad Thorup, som på det tidspunkt var landstræner for U21, havde sagt i pressen. Guidetti havde troet, at Thorup havde sagt at det ville være let at slå svenskerne, men i virkeligheden havde vores nuværende træner sagt, at han foretrak at møde Sverige frem for England eller Italien.
    Guidetti har siden da undskyldt for noget af det.
    Korrekt.

    Det var denne her:

    https://www.bt.dk/fodbold/nu-siger-s...-jeg-danskerne

    Det kan man nok godt tilgive for 15 kasser ;-)

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    I mangel af bedre må man jo selv tage fat i at smede rygter…

    Kan John Guidetti være noget for os? Uagtet at han vist tidligere har udtalt at han ikke kan udstå FCK.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...em-til-sverige
    Tyder ikke på det er noget vi er interessede i...

    (Alaves vil gerne sælge, men ingen klub har budt sig til).

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...na-en-transfer

    Zan

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,581

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja som fan tænker jeg præcis det samme. Lige nu er ikke tiden til at spare "mindre" beløb hist og her med den risiko at vi misser en spiller eller får denne for sent ind i opstarten.

    På den anden side er han netop hevet ind bl.a. af den årsag, at han ikke betaler for meget for spillerne, ligesom vores økonomi stadig må formodes at være presset bl.a. med endnu en nedlukning af badelandene (ikke at jeg ved, at det har noget betydning). Han har formentlig også en rimelig fast grænse for hvor meget han må spendere dette vindue, og der er en del indkøb som gerne skulle laves, hvorfor han måske ikke bare kan smide lidt ekstra mio for Ekdal, hvis det så koster muligheden for det næste indkøb. Ja vores spekulationer er mange - meget nervøsitet vil kunne løsnes, hvis man snart præsenteret et virkelig godt indkøb :-)
    PC skal i min Bog snart til at levere og vi taler ikke middelmådig køb nu. Der er virkelig brug for nogle Signings som er i en kaliber, der gør at jeg får tro på at vi kan vinde DM guldet. PC fik sidste transfer en masse Goodwill fra min side, da jeg ville se hvad han kunne levere og her dumpet han efter min mening. Især fordi han ikke lykkedes med at finde en Daramy Afløser (Singh) som kunne levere bare 60/70 % af Daramy's niveau. Nu er Falk jo forhåbentlig 100 % klar og vi har stadig Lerager og Stage til at dække midtbanen, så efter min mening er det på Angriber positionen jeg mener der virkelig mangler noget. Jeg har altså ikke den store tiltro til at Wind og Kamil bare høvler mål ind. Vi har virkelig brug for en Topangriber, men de er selvfølgelig svære at finde, Men det er jo derfor vi har PC og en top tunet scouting afd, som får en høj løn for at spotte netop disse.

    Sæt i gang tak. Nu er pre-season gået i gang, så det er da bare med at få truppen på plads hurtigst muligt, så nye spillere kan være med i en vigtig vintertrænings opstart.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,120

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Især fordi han ikke lykkedes med at finde en Daramy Afløser (Singh) som kunne levere bare 60/70 % af Daramy's niveau.
    Ikke for at kneppe fluer, men Singh blev købt, efter vi havde solgt Fischer. Efter vi solgte Daramy, blev Johannesson købt, efter at flere egentlige kanterstatninger mod slutningen af vinduet angiveligt var smuttet fra PC.

    Ikke at det gør den store forskel for facit, men Singh havde sikkert været en okay Fischer-erstatning, hvis ikke efteråret var gået helt galt for ham. Det var den manglende Daramy-erstatning til sidst, der var den store undladelsessynd.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,581

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ikke for at kneppe fluer, men Singh blev købt, efter vi havde solgt Fischer. Efter vi solgte Daramy, blev Johannesson købt, efter at flere egentlige kanterstatninger mod slutningen af vinduet angiveligt var smuttet fra PC.

    Ikke at det gør den store forskel for facit, men Singh havde sikkert været en okay Fischer-erstatning, hvis ikke efteråret var gået helt galt for ham. Det var den manglende Daramy-erstatning til sidst, der var den store undladelsessynd.
    Ja det er i den grad flueknepperi. Fischer gider jeg ikke engang kalkulere med. Singh blev købt 1 uge efter Daramy blev solgt så man havde jo allerede sonderet markedet da man vidste Daramy var på vej ud af døren, så i min Bog var Singh Daramys afløser, men du kan selvfølgelig også vælge at se det fra en Fischer vinkel om man vil :)

    Det ændrer bare ikke det faktum at vi ikke fik den spiller af høj kaliber der kunne vise det niveau Daramy havde og Fischer slet ikke havde mere, og nej jeg tænker ikke på assists, men udfordringer mand mod mand som ikke løber ud i sandet :)

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,120

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er i den grad flueknepperi. Fischer gider jeg ikke engang kalkulere med. Singh blev købt 1 uge efter Daramy blev solgt så man havde jo allerede sonderet markedet da man vidste Daramy var på vej ud af døren, så i min Bog var Singh Daramys afløser, men du kan selvfølgelig også vælge at se det fra en Fischer vinkel om man vil :)

    Det ændrer bare ikke det faktum at vi ikke fik den spiller af høj kaliber der kunne vise det niveau Daramy havde og Fischer slet ikke havde mere, og nej jeg tænker ikke på assists, men udfordringer mand mod mand som ikke løber ud i sandet :)
    Jeg ved ikke, om det er en slåfejl fra din side, men Singh blev købt 10 dage FØR Daramy blev solgt.

    Det er da meget fint, du ikke gider at kalkulere med Fischer, men faktum er, at vi solgte ham fra en trup, der i forvejen var tynd på kantspillere. Derefter købte vi Singh.

    Et par uger senere - til allersidst i vinduet - solgte vi så Daramy, hvorefter vi købte Johannesson, som i den grad blev omtalt som et stortalent, der selv om han primært var central midtbanespiller, godt kunne spille på kanten. Og PC var efterfølgende ude at sige, at man havde prøvet at hente flere kantspillere som afløser for Daramy, men det var ikke lykkedes, hvorefter man så satsede på Johannesson.

    At kalde Singh for Daramys erstatning er altså noget vrøvl.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,581

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om det er en slåfejl fra din side, men Singh blev købt 10 dage FØR Daramy blev solgt.

    Det er da meget fint, du ikke gider at kalkulere med Fischer, men faktum er, at vi solgte ham fra en trup, der i forvejen var tynd på kantspillere. Derefter købte vi Singh.

    Et par uger senere - til allersidst i vinduet - solgte vi så Daramy, hvorefter vi købte Johannesson, som i den grad blev omtalt som et stortalent, der selv om han primært var central midtbanespiller, godt kunne spille på kanten. Og PC var efterfølgende ude at sige, at man havde prøvet at hente flere kantspillere som afløser for Daramy, men det var ikke lykkedes, hvorefter man så satsede på Johannesson.

    At kalde Singh for Daramys erstatning er altså noget vrøvl.
    Ja det var 1 uge før jeg mente. Ja jeg mener Singh blev købt da man vidste Daramy var på vej ud af døren (Fischer var allerede glemt da Daramy begyndte at Shine), så jeg mener absolut ikke det er noget vrøvl, men det er jo spekulationer, medmindre du har insider viden om noget andet, så er det vel også spekulationer fra din side.

    Men det ændre stadig ikke på det faktum at vi skulle have en spiller der kunne udfordre ala Daramy og som Fischer gjorde de første 6 måneder af sin tid i FCK og som siden hen en evne han mistede. Det fik vi ikke i sommervinduet og medvirkede til i min bog vi mistede mange unødvendige point.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det var 1 uge før jeg mente. Ja jeg mener Singh blev købt da man vidste Daramy var på vej ud af døren (Fischer var allerede glemt da Daramy begyndte at Shine), så jeg mener absolut ikke det er noget vrøvl, men det er jo spekulationer, medmindre du har insider viden om noget andet, så er det vel også spekulationer fra din side.

    Men det ændre stadig ikke på det faktum at vi skulle have en spiller der kunne udfordre ala Daramy og som Fischer gjorde de første 6 måneder af sin tid i FCK og som siden hen en evne han mistede. Det fik vi ikke i sommervinduet og medvirkede til i min bog vi mistede mange unødvendige point.
    Og efter Daramy blev solgt gik der rygter om Peter Olayinka, Olimpiu Morutan og ham Dame noget, så uden tvivl vi gik efter at få en anden ind.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •