Side 10 af 103 FørsteFørste ... 789101112132060 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-zeca-afloeser

    PC indrømmer at kende til Collado, og så er han ude efter en ny Zeca. Her skulle man allerede have et navn i kikkerten. Jeg håber virkelig det navn er Patrick Berg fra Bodø/Glimt.
    Det med Collado er en and. Det må det være. Han er jo højrekant.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-zeca-afloeser

    PC indrømmer at kende til Collado, og så er han ude efter en ny Zeca. Her skulle man allerede have et navn i kikkerten. Jeg håber virkelig det navn er Patrick Berg fra Bodø/Glimt.
    Jeg er ikke sikker på Patrick Berg ville være den optimale løsning,
    det han nyder godt af er de mange løb der kommer foran ham.
    Hvor han kan ligge som en dybdeliggende playmaker der tidligt i spillet kan lave stikninger ned i bagrummet hos modstanderen
    men da vi ikke rigtig har nogen spillere pt. der kan udfordre i bagrummet ser jeg ham ikke
    som en løsning.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på Patrick Berg ville være den optimale løsning,
    det han nyder godt af er de mange løb der kommer foran ham.
    Hvor han kan ligge som en dybdeliggende playmaker der tidligt i spillet kan lave stikninger ned i bagrummet hos modstanderen
    men da vi ikke rigtig har nogen spillere pt. der kan udfordre i bagrummet ser jeg ham ikke
    som en løsning.
    Nu skriver jeg jo netop, at de forhåbentlig også kommer. Desuden er Berg altså en fremragende bold-erobrer, og han har store lederegenskaber. Han vil være klart den bedste vi kan få i Skandinavien, og så er det en fordel, at norske klubber helst sælger i vintervinduet pga. deres sæsonafvikling.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mon ikke Berg ryger videre til en sjovere adresse, hvis det endelig er. Jeg tvivler oprigtigt på, at han skulle have den store interesse i at skifte til et underpræsterende, dysfunktionelt galehus som vores, medmindre han gerne vil smadre sin karriere.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har godt nok ikke lyst til at betale 25-30 millioner for en norsk midtbane spillere. I min verden vil den optimale løsning være en der er noget ældre. Omkring de 27-28 med en god potion erfaring. Dem må der være en del af vi kan komme i nærheden af og også med et godt CV specielt sådan som transfer market ser ud i øjeblikket. Vi har masser af unge spillere. Vi har brug for nogle spillere som har prøvet noget. Vi har allerede i masser af unge spillere i 1. holdtruppen og sådan som U17 og U19 spillere, så dem kommer der masser de kommende år. Vi skal ikke bruge flere penge på at købe talenter som skal bruge 1-2 år på at slå igennem.
    - Torben

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nu er det jo fjollet at kassere nogen, bare fordi de er nordmænd. Der løber fx en nordmand rundt i angrebet hos Dortmund, som vi kunne have fået, hvis ikke nogen i klubben havde kasseret ham for nogle år siden...

    Når det er sagt, kender jeg intet til Patrick Berg, og når jeg ser Bodø/Glimts opblomstring, kan jeg ikke lade være med at tænke lidt på Östersunds FK, og om vi er ude i endnu et eventyr om en humlebi, der kortvarigt flyver, selv om den ikke burde kunne? Papagiannopoulos viste sig at være en ret middelmådig spiller, der blomstrede i et par år i kraft af et forrygende kollektiv. Måske er det det samme med Patrick Berg?

    Uanset hvad virker det fjollet på mig at brænde en masse penge af på en central midtbanespiller, der først skal spilles ind på holdet, når vi har så mange centrale midtbanespillere, som man hurtigere burde kunne få i gang. Brug hellere pengene på offensiven, hvor vi virkelig mangler kvalitet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi har helt sikkert behov for forstærkninger til offensiven, men skulle man have været i tvivl viser den seneste periode, at vi er voldsomt udfordrede på den centrale midt. Det har været et problem i flere år efterhånden, at der ikke er et gyldigt alternativ til Falk på den centrale midt. Vi har simpelthen behov for hans evner med bolden derinde, da vores andre midtbanespillere ikke er teknisk stærke nok til at volde modstanderne problemer. Uden Falk er vores midtbane alt for nemt at lukke ned. Det er muligt, at Johanneson på sigt kan udfylde Falks rolle, men han er der ikke endnu. Biel kan til nød spille pladsen, men han er afhængig af at have teknisk stærke spillere omkring sig, da han ikke har fysikken eller dribleevnerne til at holde på bolden. Når Biel varmer bolden, resulterer det som regel i et boldtab, og dem kan man ikke have for mange af på den position.

    Zecas fravær har vist, at vi bestemt heller ikke har en erstatning klar for ham. Lerager fungerer slet ikke på vores midt, og jeg ser ham snarere som et alternativ til kanten á la Stage (allerhelst ser jeg ham dog i en anden klub). En ny højrekant vil kunne frigøre Stage til at spille på midten, men er han løsningen? Jeg tvivler.

    Selvom at jeg tvivler på, at han har fysikken til det, kunne jeg godt tænke mig at se Boilesen på den centrale midt. Han har helt sikkert teknikken og blikket for spillet til at ligge længere fremme på banen, og hans defensive blundere vil måske ikke være så dyre. Nogle har nævnt Diks som en mulighed centralt, men det virker ikke oplagt på mig. Jeg tror ikke, han kan bidrage med noget centralt, som vi ikke kan få fra Stage.

  11. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er “sjovt” så mange rutinerede spillere, som udviser en forkert attitude under Thorup!

    - vi mangler Zanka. Han ville være bedre end de fleste vi har og Boilesen kunne bruges på Venstre back. Jeg er på ingen måder ked af VK, men Boilesen har faktisk lavet mange fejl centralt.
    - Vi mangler Fischer. Han ville være langt bedre end alle de kantspillere der er i truppen pt. Kan godt være han ikke præstere på det niveau vi ønskede, men selv det niveau var jo nivea’er over Bøving (igen, ingen kritik af ham… han er ung og har gjort det godt, han er bare ikke helt klar endnu)

    Selv Bundu kunne jo forstærke holdet pt. Salget af Daramy var en kæmpe fejl, når vi intet alternativ havde klar. Alt i alt har Pc og JT bare fejlet. Vi kan simpelthen ikke have en ungdomstræner til at styre FCK og PC har jo ikke vist noget som helst and end Singh - alle andre køb var allerede på FCK`s radar og hvis han nu skal tilskrives Graba… så ligner det jo efterhånden også et fejlkøb.

    Arbejder vi overhovedet ikke med mennesker og motivation hos FCK eller skal vi bare skyde skylden på hvert enkelt individ

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er “sjovt” så mange rutinerede spillere, som udviser en forkert attitude under Thorup!

    - vi mangler Zanka. Han ville være bedre end de fleste vi har og Boilesen kunne bruges på Venstre back. Jeg er på ingen måder ked af VK, men Boilesen har faktisk lavet mange fejl centralt.
    - Vi mangler Fischer. Han ville være langt bedre end alle de kantspillere der er i truppen pt. Kan godt være han ikke præstere på det niveau vi ønskede, men selv det niveau var jo nivea’er over Bøving (igen, ingen kritik af ham… han er ung og har gjort det godt, han er bare ikke helt klar endnu)

    Selv Bundu kunne jo forstærke holdet pt. Salget af Daramy var en kæmpe fejl, når vi intet alternativ havde klar. Alt i alt har Pc og JT bare fejlet. Vi kan simpelthen ikke have en ungdomstræner til at styre FCK og PC har jo ikke vist noget som helst and end Singh - alle andre køb var allerede på FCK`s radar og hvis han nu skal tilskrives Graba… så ligner det jo efterhånden også et fejlkøb.

    Arbejder vi overhovedet ikke med mennesker og motivation hos FCK eller skal vi bare skyde skylden på hvert enkelt individ
    Nu er det ikke, fordi jeg skal være Thorups advokat, men du skriver "mange", men nævner kun to. Og ud af de to kunne alle vel se, at Zanka det meste af sidste sæson udviste mangelfuld attitude.

    Fischer og Thorup har åbenbart et anstrengt forhold til hinanden, der stammer fra U21-landsholdet, hvilket angiveligt gjorde den konstellation dødfødt fra start. Forstå mig ret, jeg ville hellere have haft Fischer end Thorup i klubben nu, men jeg mangler lidt flere eksempler for at æde din påstand om "mange." :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    I mine øjne SKAL der hentes mindst en kantspiller og en boksangriber til vinter, hvis man på nogen måde mener det seriøst i guldkampen.
    Og mon ikke Gabrielsen sendes tilbage, da han nok var en nødløsning da Zanka handlen glippede til sidst.

    Så vi kan lægge en CB oven i PC's to do liste. Han går endnu et travlt vindue i møde, og januar vinduet er et kringlet vindue, så jeg er spændt på hvordan han klare det.

    Der må også gerne ryge lidt ud. Oviedo, Bengtsson, Wilczek, Grytebust, Marios.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er det ikke, fordi jeg skal være Thorups advokat, men du skriver "mange", men nævner kun to. Og ud af de to kunne alle vel se, at Zanka det meste af sidste sæson udviste mangelfuld attitude.

    Fischer og Thorup har åbenbart et anstrengt forhold til hinanden, der stammer fra U21-landsholdet, hvilket angiveligt gjorde den konstellation dødfødt fra start. Forstå mig ret, jeg ville hellere have haft Fischer end Thorup i klubben nu, men jeg mangler lidt flere eksempler for at æde din påstand om "mange." :-)
    Jeg er nu ret sikker på, at du kan smide Wankersen og Bjelland med i den pulje. Ligesom jeg også tror Bengtsson og Oviedo har de holdninger, men de er tilpas langt nede i hierarkiet til for alvor at få negativ indflydelse på truppen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er nu ret sikker på, at du kan smide Wankersen og Bjelland med i den pulje. Ligesom jeg også tror Bengtsson og Oviedo har de holdninger, men de er tilpas langt nede i hierarkiet til for alvor at få negativ indflydelse på truppen.
    Nu er det jo ikke ligefrem uhørt, at spillere, der ikke spiller fast, kan være lidt mopsede. Bjelland virkede ikke just som en humørspreder under Ståle, Fischer slog ud med armene hver gang noget ikke gik hans vej, Michael Santos blev angiveligt sendt væk fordi han havde en negativ indflydelse på dele af truppen... eksemplerne findes også under Ståle. Boilesen udtalte for nylig, at det nuværende omklædningsrum, var det bedste han har været en del. Situationen har muligvis ændret sig den seneste måned, men hvis det står til troende, er opbakningen til Thorup blandt spillerne næppe fuldstændigt fraværende.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #148
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi skal ud og hente minimum 2 kvalitets kanter og en central midtbanespiller til vinter. Håber særligt at fart bliver prioriteret og en der kan sætte en mand.
    Jonas Wind og Pep Biel spil lider jo af at vi netop ingen kanter har så det er let for modstander holdene at lukke af centralt også kan vi intet gøre.

    Torsteinsson har et halvt år tilbage af sin kontrakt og ville sikkert kunne købes til en slik og ville allerede nu
    være en klart opgradering i forhold til de kanter vi har nu. Hvis man så oven i det købte en spiller på det niveau vi fiskede efter
    i sommers kunne jeg virkelig godt se det for mig blive godt.


    Der kan vel heller ikke gå længe før vi får set Roony og Orri på førsteholdet, selvom vi har en del unge med i truppen allerede.
    Roony fylder i hvert fald 16 her den 15 november og Orri brager kasser ind på U19 er 17 år og ligner ikke han mangler noget på fysikken.
    Sidst redigeret af boombastic : 27.10.21 kl. 00:14 Årsag: Stavefejl
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis vi kan få 2 kanter, så kan jeg godt leve med den ene er Torsteinsson. Han vil nok ikke være så voldsom dyrt hverken som indkøb eller som løntung. En god rotationsspiller. Kunne da godt blive bekymret for at vi vil have have gratis og AGF spiller kostbar som med PC. Hvilket så vil sige han først kommer til sommer.

    Dog vigtigt at vi får en fra en høj hylde som første prioritet til kanten. Alder er i den forbindelse sekundær for mig. Tager gerne en 26-27 år med høj kvalitet. Det skal ikke nødvendigvis være alle spillere som kan sælges dyrt igen efter 2-3 år.
    - Torben

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nu er det jo ikke ligefrem uhørt, at spillere, der ikke spiller fast, kan være lidt mopsede. Bjelland virkede ikke just som en humørspreder under Ståle, Fischer slog ud med armene hver gang noget ikke gik hans vej, Michael Santos blev angiveligt sendt væk fordi han havde en negativ indflydelse på dele af truppen... eksemplerne findes også under Ståle. Boilesen udtalte for nylig, at det nuværende omklædningsrum, var det bedste han har været en del. Situationen har muligvis ændret sig den seneste måned, men hvis det står til troende, er opbakningen til Thorup blandt spillerne næppe fuldstændigt fraværende.
    Boilesen er en af mine favoritter og i mine øjne en af de vigtigste i truppen. Han har bare ikke præsteret særlig godt på der seneste og han spreder ikke ligefrem positiv energi. Mht Fischer, Santos, Zanka så ville en anerledes tilgang kunne motivere dem. Thorup kan i mine øjne ikke motivere og det er hans vej or the highway. Hvis det er rigtigt problemer ned Fischer stammer fra U21 - så siger det godt nok meget om JT. Han ligner det største fejl cast meget længe. En træner i FCK skal kunne håndtere stjerner (også dem med nøkker), det er jo ligefør han ville sig nej til Ronaldo fordi han nok ville være for krævende at arbejde med.

    Vi har ansat en ungdomstræner - ungdomshold vinder ikke guld og det er allerede for sent at rette op. Det vil tage år

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •