Side 101 af 103 FørsteFørste ... 51919899100101102103 SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Bestemt. Men til sommer er mesterskabet også afgjort og det skulle gerne være til vores fordel, derfor fint med en Falk-gardering
    Nu er det vel ikke en Falk-gardering, vi mangler?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1502
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er det vel ikke en Falk-gardering, vi mangler?
    Det er muligt, at en defensiv midt, ville kunne få typer som Stage og Lerager til at stråle centralt, men jeg har min tvivl. I min verden mangler vi en ordentlig gardering for både Zeca og Falk.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1503
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Lidt halvt off topic...
    Nogen som ved hvor langt Luther Singh er i sin proces ? Jeg ved ikke helt hvorfor men jeg vil bare rigtig gerne at han lykkedes :) Tror han er virkelig giftig når/hvis han kommer rigtigt igang

  5. #1504
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mon ikke vi ser ham få nogle minutter i reserveliga d. 24/3. Og så tror jeg fokus bliver på, at få bygget ham op til den nye sæson, enten her eller så han er i en forfatning hvor han kan lejes ud.

  6. #1505
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er muligt, at en defensiv midt, ville kunne få typer som Stage og Lerager til at stråle centralt, men jeg har min tvivl. I min verden mangler vi en ordentlig gardering for både Zeca og Falk.
    Jeg ser det meget på samme måde. Af de CM vi har pt., synes jeg kun det reelt er Zeca og Falk, der passer til FCK. De øvrige er med garanti rigtig gode spillere, men som typer passer de ikke ind. Jeg har faktisk lidt ondt af Stage, at han ikke fik lov at rejse til Bundesligaen i januar - jeg synes, at han fortjente det. De penge kunne vi så have brugt på Ekdal, hvis han reelt var en mulighed.
    Goldbæks Højrefod

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1506
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Lidt halvt off topic...
    Nogen som ved hvor langt Luther Singh er i sin proces ? Jeg ved ikke helt hvorfor men jeg vil bare rigtig gerne at han lykkedes :) Tror han er virkelig giftig når/hvis han kommer rigtigt igang
    Nænner næsten ikke at fortælle dig de uofficielle rygter, når du er så positiv omkring ham. Mon ikke han bliver sendt videre til sommer.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  9. #1507
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Nænner næsten ikke at fortælle dig de uofficielle rygter, når du er så positiv omkring ham. Mon ikke han bliver sendt videre til sommer.
    Hvad går de på? Han er yderst aktiv, på sociale medier, hvor han liker både klubbens og holdkammeraters opslag.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1508
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Hvad går de på? Han er yderst aktiv, på sociale medier, hvor han liker både klubbens og holdkammeraters opslag.
    Der har været flere hints blandt journalister med gode kilder i klubben i artikler og podcasts - MWD, Farzam Abolhosseini, Kasper fra Kvart i Bold er dem jeg lige kan huske - at både PC og Jess ikke længere tror på projektet Singh.

    Samtidig giver det jo god mening, at man ikke har kunne komme af med ham, da situationen jo også kan læses og tolkes af mulige interesserede klubber.

  12. #1509
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der har været flere hints blandt journalister med gode kilder i klubben i artikler og podcasts - MWD, Farzam Abolhosseini, Kasper fra Kvart i Bold er dem jeg lige kan huske - at både PC og Jess ikke længere tror på projektet Singh.

    Samtidig giver det jo god mening, at man ikke har kunne komme af med ham, da situationen jo også kan læses og tolkes af mulige interesserede klubber.
    Virkelig mystisk sag ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #1510
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg ser det meget på samme måde. Af de CM vi har pt., synes jeg kun det reelt er Zeca og Falk, der passer til FCK. De øvrige er med garanti rigtig gode spillere, men som typer passer de ikke ind. Jeg har faktisk lidt ondt af Stage, at han ikke fik lov at rejse til Bundesligaen i januar - jeg synes, at han fortjente det. De penge kunne vi så have brugt på Ekdal, hvis han reelt var en mulighed.
    Hmm, jeg har nu ret meget fidus til, at en Johannesson kan blive en fin Falk-type på midtbanen. Teknisk og kreativ, men også energisk og arbejdsom synes jeg passer ret godt på dem begge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1511
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hmm, jeg har nu ret meget fidus til, at en Johannesson kan blive en fin Falk-type på midtbanen. Teknisk og kreativ, men også energisk og arbejdsom synes jeg passer ret godt på dem begge.
    Jeg er helt enig. Og vi skal tænke på. Knægten er 18 år. Han skal nok blive en gevinst for os på sigt

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1512
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Og vi skal tænke på. Knægten er 18 år. Han skal nok blive en gevinst for os på sigt
    Ja - eller en dyr Nicolaj Thomsen. Jeg får desværre til tider sådanne vibes, selvom jeg generelt også er optimistisk omkring ham. Når vi er begyndt at købe hundedyre talenter, så må vi også forberede os på at det går galt af og til. Det er vel chancen man tager og selvom risikoen er større, så er det bedre end når etablerede slet ikke slår til (som Thomsen).

    Selvom jeg tror Johannesson kan blive en succes og at man skal give ham tid, så synes jeg stadig det er rigtig mange penge at betale for en spiller i udkanten af truppen

  18. #1513
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ja - eller en dyr Nicolaj Thomsen. Jeg får desværre til tider sådanne vibes, selvom jeg generelt også er optimistisk omkring ham. Når vi er begyndt at købe hundedyre talenter, så må vi også forberede os på at det går galt af og til. Det er vel chancen man tager og selvom risikoen er større, så er det bedre end når etablerede slet ikke slår til (som Thomsen).

    Selvom jeg tror Johannesson kan blive en succes og at man skal give ham tid, så synes jeg stadig det er rigtig mange penge at betale for en spiller i udkanten af truppen
    Jeg synes, det er tydeligt, at Johannessons tekniske potentiale er langt højere end Thomsens. Men det er selvfølgelig ingen garanti for, at det også bliver udfoldet.

    Og indkøbet af ham var skørt i den forstand, at vi havde brug for en wing, men købte en udpræget central midt. Men forhåbentlig går det som med Pep Biel, der også led under at blive købt ind til den forkerte plads, men foldede potentialet (som man også tidligt i glimt kunne se var der) ud, da han fik kontinuerlig spilletid på sin foretrukne plads.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1514
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt argumentet. Vi deltager i tre turneringer med en trup, og som del af den har han startet tyve kampe af 37 – du kan cherrypicke efter behag; jeg nævner bare kendsgerningerne.

    Men jeg kan da tilføje, at tallet ikke er seks, men 14 starter i 27 ligakampe, dvs. 52% af superligakampene vs. 54%, hvis vi taler alle kampe.

    Havde han været god nok, havde han jo nok fortrængt Wind eller fremtvunget et systemskifte – det lykkedes ham af indlysende grunde aldrig nogensinde.
    Really? Du mener simpelthen, at havde Wilczek bare levet op til den kongetransfer, han var hentet ind på (ironi kan være anvendt), så ville man også have bygget spillet op omkring vores nye, 32-årige angriber?

    Lad os lige tage fakta: Wilczek blev købt ind af Ståle som et meget specifikt supplement til vores daværende system - og med absolut ét succeskriterie for øje: At score mål.

    Det lykkedes Wilczek med fem scoringer i sine syv officielle kampe under Ståle. Vi skal vel nærmest tilbage til Mark Robbins for at finde lignende scoringsgennemsnit for en debutant.

    Ståle røg og Hjalte kom til uden - af gode grunde - at ændre på synderligt meget. Her blev Wilczek skadet efter 20 minutter i Hjaltes første kamp mod AaB, men vendte retur i Lyngbykampen, hvor han igen scorede.

    Så tager Thorup over, indfører nyt system og sender straks Wilczek på bænken. Her bliver han ikke siddende, men det er tydeligt, at Wilczek slet ikke er en spiller efter JT's hoved. Det er der intet galt i. Der er altid spillere, som ryger ud i kulden på et trænerskifte, og her stod Wilzcek først for.

    Men 'hønen og ægget' er ret tydeligt her. Wilczek blev købt ind til Ståles system og virkede. Og Wilczek blev vraget til JT's system, hvor han ikke virkede. Og når han blev benyttet, var det tydeligt, at han ikke længere passede ind.

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tjah, jeg forstår ikke din trang til at forsvare ham.

    Han er ikke det første Brøndbykoryfæ med blågult hjerte, der lyder hårde ord om herinde, og han bliver ikke det sidste heller. Jeg kommer aldrig til at tale pænt om ham.
    Jeg kan virkelig godt lide Delaney, selv om han har børn med Mike Jensens søster aka Henrik Jensens datter. Ja, faktisk så jeg ham meget gerne tilbage til klubben, selv om han har valgt en tidligere Brøndby-legende som svigerfar.

    Ligeledes kan det virkelig ikke hidse mig op, at en polsk fodboldspiller ikke havde det helt store problem med at spille for to rivaliserende klubber i Danmark.

    Og havde Brøndby en spiller, der i den grad kunne løfte FCK, ville jeg da håbe, at vi købte ham, uanset hvor meget han forinden havde pleaset sin arbejdsgivers fans.

    Sådan er vi så forskellige...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1515
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvad tænker folk om en mulig udlejning af Isak? Når Falk og Zeca er tilbage virker han meget langt fra spilletid, og som der rigtigt nok bliver skrevet, er han stadig ung og har nogle færdigheder, der kan gøre ham rigtig god, men kan han virkelig udvikle sig så meget til træning?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •