Side 102 af 103 FørsteFørste ... 2529299100101102103 SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hvad tænker folk om en mulig udlejning af Isak? Når Falk og Zeca er tilbage virker han meget langt fra spilletid, og som der rigtigt nok bliver skrevet, er han stadig ung og har nogle færdigheder, der kan gøre ham rigtig god, men kan han virkelig udvikle sig så meget til træning?
    Lige i den kommende sæson er det nok særligt vigtigt at have en meget bred trup, når man tænker på det tætte kampprogram, der kommer qua VM i Qatar.

  2. #1517
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis vi skal diskutere hvordan truppen skal se ud efter sommerferien, burde vi oprette en ny tråd "Til- og afgange: sommer 2022"

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1518
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Sådan er vi så forskellige...
    Jeps. Enig. Meget forskellige.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1519
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er det vel ikke en Falk-gardering, vi mangler?
    Jeg synes godt vi har kunne se at Falk har manglet og hvilken forskel han gjorde da han kom på banen senest. Så egentligt, jo, i min optik.

  7. #1520
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Jeg synes godt vi har kunne se at Falk har manglet og hvilken forskel han gjorde da han kom på banen senest. Så egentligt, jo, i min optik.
    Jamen, helt enig i, at han har været voldsomt savnet. Nu var det bare, fordi diskussionen oprindeligt handlede om det langvarige ønske om at få en afløser for Zeca, jvf. Ekdal-føljetonen.

    Som nævnt tidligere har jeg ret meget fidus til Johannesson som en Falk-agtig kreativ midt ved siden af en mere oprydderagtig type. Og jeg tror også - apropos forslaget om at leje ham - han ret hurtigt kan gå ind og udfylde den rolle, hvis han får mere spilletid, så jeg håber, vi beholder ham og giver ham flere minutter på banen (når kampene og trupsituationen tillader det).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1521
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg troede vi snakkede på bagkant af GFs Wilshere-handel. For jeg drømmer også om at Isak kommer til at brænde igennem for os, men jeg er ikke overbevist om, at det bliver i denne halvsæson. Falk har døjet med skader og hvem ved om han render ind i følgeskader, derfor kunne behovet for en gardering opstå. Det var her jeg tænkte Wilshere ind, på de villår som han har fået i GF, når nu han var tilgængelig.

  10. #1522
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Hvis vi skal diskutere hvordan truppen skal se ud efter sommerferien, burde vi oprette en ny tråd "Til- og afgange: sommer 2022"
    Er lavet :)

  11. #1523
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I lyset af den triste nyhed om Khocholava familiære tragedie er den her historie ikke blevet mindre relevant: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...re-lov/9162455

    Det ku' godt være, vi skulle se på en mulig kortvarig forstærkning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #1524
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I lyset af den triste nyhed om Khocholava familiære tragedie er den her historie ikke blevet mindre relevant: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...re-lov/9162455

    Det ku' godt være, vi skulle se på en mulig kortvarig forstærkning.
    Vi har Marios!

  13. #1525
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Med al respekt for vor nuværende træner føler jeg mig absolut ikke overbevist om at han løser opgaven, at hente mesterskabet i år. Faldt i anden sammenhæng over denne udtalelse fra Kasper Hjulmand til bold.dk om Bo Svensson:

    "Bo Svensson
    udfører tingene, træningerne og kampene med substans. Han har et super overblik over alt, hvad der foregår i en klub. Da jeg var i Mainz (hvor Bo Svensson var U-træner, red.) sad han der allerede, når jeg kom om morgenen. Og jeg kom tidligt. Og vi snakkede sammen sent om aftenen. - Han er meget nysgerrig på spillet og besidder en stor integritet. I 2021 har han hamret mange point afsted med en meget tydelig spillestil, og det er bare stærkt trænerarbejde. Kæmpe kredit til Bo".

    Man kunne have det lønlige håb at Bo bliver cheftræner før eller siden!! :-)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1526
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Med al respekt for vor nuværende træner føler jeg mig absolut ikke overbevist om at han løser opgaven, at hente mesterskabet i år. Faldt i anden sammenhæng over denne udtalelse fra Kasper Hjulmand til bold.dk om Bo Svensson:

    "Bo Svensson
    udfører tingene, træningerne og kampene med substans. Han har et super overblik over alt, hvad der foregår i en klub. Da jeg var i Mainz (hvor Bo Svensson var U-træner, red.) sad han der allerede, når jeg kom om morgenen. Og jeg kom tidligt. Og vi snakkede sammen sent om aftenen. - Han er meget nysgerrig på spillet og besidder en stor integritet. I 2021 har han hamret mange point afsted med en meget tydelig spillestil, og det er bare stærkt trænerarbejde. Kæmpe kredit til Bo".

    Man kunne have det lønlige håb at Bo bliver cheftræner før eller siden!! :-)
    ja man kan ærge sig over fck kun var interesseret i at give ham en midlertidig kontrakt. Han kunne have været spændende at få.
    dog tror og håber jeg at vi går store ting imøde med Thorup. Noget gør han rigtig. Vi er det mest scorende hold og lukket færrest ind.
    vi har desværre haft nogle slutminuts blundere. Og burde have ført ligaen større nu.
    Dog kæmpe prøvelse søndag for ham. Det skal vise om vi er på vej imod nye tider.
    Sidst redigeret af Chmpen85 : 09.03.22 kl. 13:03

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1527
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Dreyer ryger nok til FCM, men kan det evt. tænkes at vi henter Hadzikadunic, der har spillet i Rostov?

    https://www.transfermarkt.com/dennis...spieler/322065

  18. #1528
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Næppe, han skrev med Malmø i går

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1529
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Næppe, han skrev med Malmø i går
    Det ville alt andet end lige heller ingen mening give.. Vi kæmper i forvejen med at skulle vælge mellem Khocho og Vavro, så en 4. mand der også skal spille fra start, og som ikke direkte vil gå ind og hæve kvaliteten i start 11 (som eksempelvis Dreyer) ville jo ingen mening give..

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1530
    Tilmeldingsdato
    Nov 2021
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg ved godt det bare er mig der drømmer, men med alt det der sker i Ukraine, håber jeg lidt på vi kan få verbic tilbage til parken, også selv hvis det kun er et halvt års tid.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •