Side 16 af 103 FørsteFørste ... 6131415161718192666 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Der er altid 2 sider til en sag, så overrasker mig ikke. Daramy vil jo bare gerne være sikker på han er sikret, hvilket er helt naturligt. Han skal jo tænke på sin fremtid.
    Det er helt fair. Ligesom at det er helt fair, at klubben siger nej til det lønkrav. Og så er den logiske udgang at sælge ham.

    Problemet er, at der ikke blev fundet en afløser...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er helt fair. Ligesom at det er helt fair, at klubben siger nej til det lønkrav. Og så er den logiske udgang at sælge ham.

    Problemet er, at der ikke blev fundet en afløser...
    Det behøvede vel hverken være enten/eller. Han havde en kontrakt hos os der gjaldt til udgangen af 2023. Hvis man havde haft lidt nosser + fornuft havde man ventet med at sælge til vinter 2021/sommer 2022. Der er opstået en eller anden sandhed om, at man ikke kan sige nej til en spiller på kontrakt, der helst vil væk.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #228
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Det behøvede vel hverken være enten/eller. Han havde en kontrakt hos os der gjaldt til udgangen af 2023. Hvis man havde haft lidt nosser + fornuft havde man ventet med at sælge til vinter 2021/sommer 2022. Der er opstået en eller anden sandhed om, at man ikke kan sige nej til en spiller på kontrakt, der helst vil væk.
    Ja, det kunne man da. Men for det første ved man, at salgsprisen falder i takt med kontraktens længde (naturligvis ikke uafhængigt af alle mulige andre faktorer, men som tommelfingerregel), så hvis man ved, at en forlængelse er udelukket, er det mere oplagt at tænke, at man skal smede, mens jernet er varmt.

    For det andet er man nødt til at tage spillerens tilfredshed og forholdet mellem spilleren og klubben med i overvejelsen. Hvis forholdet kølnes, stiger risikoen for dårligere præstationer og konflikter, hvilket også fordrer tanken om at smede osv.

    Men altså, set i bakspejlet var et jo oplagt dumt ikke at holde på ham. Hvis nu vi havde fået en anden wing ind, der havde brændt ligaen af, havde vi ikke brugt krudt på den her diskussion nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #229
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Det behøvede vel hverken være enten/eller. Han havde en kontrakt hos os der gjaldt til udgangen af 2023. Hvis man havde haft lidt nosser + fornuft havde man ventet med at sælge til vinter 2021/sommer 2022. Der er opstået en eller anden sandhed om, at man ikke kan sige nej til en spiller på kontrakt, der helst vil væk.
    Ligesom at man kunne have sagt til agent og spiller at man ønsker at sælge men at man agter at få erstatningen på plads inden. Det er jo som når en boligsælger skal vælge mellem risikoen for at stå uden tag over hovedet eller risikoen for at hænge på en dobbeltudgift/prisfald. Man valgte at gamble med det sportslige fremfor det økonomiske og det ser vi så resultatet af nu. At fundamentet i den midlertidige løsning så endte med at slå sprækker (skader) samtidig med stiv kuling fra vest (FCM’s resultatmæssige stabilitet) gør kun konsekvenserne værre og man kommer nu til at smide nogle af de penge ind man ikke turde satse i første omgang hvis man skal have rettet op på det sportslige efterslæb.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det kunne man da. Men for det første ved man, at salgsprisen falder i takt med kontraktens længde (naturligvis ikke uafhængigt af alle mulige andre faktorer, men som tommelfingerregel), så hvis man ved, at en forlængelse er udelukket, er det mere oplagt at tænke, at man skal smede, mens jernet er varmt.

    For det andet er man nødt til at tage spillerens tilfredshed og forholdet mellem spilleren og klubben med i overvejelsen. Hvis forholdet kølnes, stiger risikoen for dårligere præstationer og konflikter, hvilket også fordrer tanken om at smede osv.

    Men altså, set i bakspejlet var et jo oplagt dumt ikke at holde på ham. Hvis nu vi havde fået en anden wing ind, der havde brændt ligaen af, havde vi ikke brugt krudt på den her diskussion nu.
    Hvis flere klubber var ude efter ham til næste sommer, behøvede det bestemt ikke at trække prisen ned, at Daramy kun ville have et år tilbage af kontrakten. Og Daramy burde være rigeligt motiveret til at give den en skalle, så han ville kunne score sit livs kontrakt til sommerferien. Og ja - så kunne man jo nok have mødtes på midten eller lovet en lidt større procentdel ved næste salg. Hvor der er vilje, er der vej.

    Men skaden er sket - og desværre ser det mere og mere ud som om, at Daramy som frygtet røg af sted for tidligt. Det halter med spilletid i Ajax, og han spillede sig ikke ligefrem nærmere en fast startplads på landsholdet i går.

    Kan man dog ikke blive enige med Ajax om at låne Daramy i forårssæsonen? Daramy ville flyve direkte ind i startopstillingen og blive mødt af ubetinget kærlighed fra hele Parken + formentligt også samtlige medspillere. Han ville få masser af spilletid og formentligt også booste selvtilliden og dermed blive mere værdifuld for Ajax, som så endda også kunne spare en del lønkroner.

    For os ville det selvsagt være en gigantisk styrkelse i kampen om mesterskab og dermed CHL-deltagelse, og det ville bestemt heller ikke være dumt i forhold til meget mulige play-off-kampe i Conference League + det ville give ro til at få en afløser på plads.

    Selvfølgelig ville det smarteste være at finde en direkte afløser i vinterpausen. Men det kræver altså virkelig en investering af de større + risikoen for, at det vil tage lang tid at få spillet den nye spiller ind.

    Jeg elskede Ståles konservative indkøbsstrategi med, at vi næsten altid sørgede for at have en backup klar, inden vi solgte. Det system må vi gerne komme tilbage til hurtigst muligt - og meget gerne med en lejekontrakt med Daramy.

    Føj, hvor ville det være lækkert!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #231
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nå, men fra i dag kan vi anvende Roony Bardghji på førsteholdet i Superligaen. Det tæller vel næsten som en ny transfer, ikke?

    Vi må ikke bruge ham i Europa på den her side af nytår, og vi må kun bruge ham i forårets europæiske kampe, hvis han tager en plads som A-liste spiller, hvilket i så fald vil være én af de tre udskiftninger i truppen, vi må lave. Ikke den bedste ide, når vi også skal have en Zeca-afløser, en kantspiller, og måske en voksen offensiv spiller mere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #232
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt ham ret tæt siden skiftet. Hvis han stadig kan spille kant og har samme niveau som sidst han var her, så kan han da sagtens komme hjem og få lidt spilletid på højrekant. Hvis han har udviklet sig mere i retning som Biel i en mere central plads, så har jeg svært ved at se ham få spilletid her. Under alle omstændigheder så ser jeg ham ikke som meget andet end en breddespiller i FCK (ellers var han nok mere omtalt og/eller skiftet videre fra Rosenborg), og hvis Rosenborg forventer et betydelig transferbeløb for ham, så tænker jeg at pengene er bedre investeret andetsteds.

    Når det er sagt, så er det selvfølgelig altid fedt når en Københavnerdreng ønsker at vende hjem.

  14. #234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt ham ret tæt siden skiftet. Hvis han stadig kan spille kant og har samme niveau som sidst han var her, så kan han da sagtens komme hjem og få lidt spilletid på højrekant. Hvis han har udviklet sig mere i retning som Biel i en mere central plads, så har jeg svært ved at se ham få spilletid her. Under alle omstændigheder så ser jeg ham ikke som meget andet end en breddespiller i FCK (ellers var han nok mere omtalt og/eller skiftet videre fra Rosenborg), og hvis Rosenborg forventer et betydelig transferbeløb for ham, så tænker jeg at pengene er bedre investeret andetsteds.

    Når det er sagt, så er det selvfølgelig altid fedt når en Københavnerdreng ønsker at vende hjem.
    Kan se han har spillet mest højrekant men også central midt, venstrekant og endda lidt venstreback. Han har scoret 8 mål og lavet 10 assists i 32 kampe for et middelmådigt Rosenborg-hold, og er stadig kun 22. Jeg gad egentlig gerne se ham tilbage og tror han kan tage næste skridt her.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #235
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Carlo Holse. Jeg ville godt have ham hjem. Han har altid haft kæmpe potentiale, og jeg tror han kan blive endnu bedre hos os. Samtidig er han FCK’er. Win-Win! Kom i gang PC

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #236
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan se han har spillet mest højrekant men også central midt, venstrekant og endda lidt venstreback. Han har scoret 8 mål og lavet 10 assists i 32 kampe for et middelmådigt Rosenborg-hold, og er stadig kun 22. Jeg gad egentlig gerne se ham tilbage og tror han kan tage næste skridt her.
    Spørgsmålet er, så om Rosenborg er middelmådige netop fordi det er spillere som Holse, der er profilerne på holdet. Kan han fås (tæt på) gratis, jamen så lad os da endelig hive ham ind som ekstra gardering på kanten. Koster han 8-10 mio. kr. så kan jeg virkelig ikke se, at det skulle være en god ide.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #237
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Kasper, fra Kvart i Bold, puster til rygter, om at vi skulle være ude efter en Everton spiller. Kan ikke lige se hvem det skulle være, da alle def midter og fløj spillere virker helt udenfor vores rækkevidde. Nogen ideer herinde?

    edit: kan også være ud, så evt. bye bye Wind :-(

    dobbelt edit: men det er heldigvis ind rygtet går på nu :-D
    Sidst redigeret af Jt80 : 16.11.21 kl. 20:51

  21. #238
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Kasper, fra Kvart i Bold, puster til rygter, om at vi skulle være ude efter en Everton spiller. Kan ikke lige se hvem det skulle være, da alle def midter og fløj spillere virker helt udenfor vores rækkevidde. Nogen ideer herinde?
    Gylfi Sigurdsson? Der er selvfølgelig et mellemværende med de engelske myndigheder, der skal afklares først.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #239
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Gylfi Sigurdsson? Der er selvfølgelig et mellemværende med de engelske myndigheder, der skal afklares først.
    Men det er vel ikke ligefrem den plads, vi mangler spillere på?

  24. #240
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Gylfi Sigurdsson? Der er selvfølgelig et mellemværende med de engelske myndigheder, der skal afklares først.
    Hvad er egentlig status på hans pædofilisag?

    Uanset hvad håber jeg ikke, vi går efter en formentlig snart pensionsmoden, pædofilimistænkt spiller til en position, vi ikke mangler folk til...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •