Side 18 af 103 FørsteFørste ... 8151617181920212868 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Lerager har da steppet gevaldigt op de sidste 2-3 kampe
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Learager er en super spiller. Så langt over niveauet vi normalt kan hente på. Det har han bevist i tre andre europæiske ligaer. Alle på højere niveau end superligaen. Zanka er også en fremragende spiller. Det har han også bevist. At fravælge spillere, som har en svær periode, forstår jeg ikke. Når holdet bliver bedre, får selvtillid og spillere som Lerager får kontinuerlig tid på en fast position (og nej, han er ikke oprydder a la Zeca), så skal han nok vise sit værd. Stage har fået tid og præsterer nu. Det er skønt. Det samme vil ske med Lerager, det er jeg helt sikker på. :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Learager er en super spiller. Så langt over niveauet vi normalt kan hente på. Det har han bevist i tre andre europæiske ligaer. Alle på højere niveau end superligaen. Zanka er også en fremragende spiller. Det har han også bevist. At fravælge spillere, som har en svær periode, forstår jeg ikke. Når holdet bliver bedre, får selvtillid og spillere som Lerager får kontinuerlig tid på en fast position (og nej, han er ikke oprydder a la Zeca), så skal han nok vise sit værd. Stage har fået tid og præsterer nu. Det er skønt. Det samme vil ske med Lerager, det er jeg helt sikker på. :)
    Håber Leragers historie bliver den samme som med Linderoth og ja jeg ved de ikke er samme type :-)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvad tænker folk om Gabrielsen? For mig at se, lugtede det meget af, at vi lurepassede på andre og han blot var en nødløsning. Hans kontrakt udløber her til årsskiftet. Synes personligt, at han virker som en acceptabel reserve, omvendt mener jeg også, at man ville kunne hente en ind, som ville kunne presse de andre noget mere (især Boilesen).
    Måske hvis kabalen går op, at han kunne blive 4. Valg efter vinter. Det ville dog kræve at man kan skippe Marios..

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Hvad tænker folk om Gabrielsen? For mig at se, lugtede det meget af, at vi lurepassede på andre og han blot var en nødløsning. Hans kontrakt udløber her til årsskiftet. Synes personligt, at han virker som en acceptabel reserve, omvendt mener jeg også, at man ville kunne hente en ind, som ville kunne presse de andre noget mere (især Boilesen).
    Måske hvis kabalen går op, at han kunne blive 4. Valg efter vinter. Det ville dog kræve at man kan skippe Marios..
    Håber på en forlængelse, af lejeaftalen, indtil sommer. Så har vi lidt mere tid, til at se ham an.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Hvad tænker folk om Gabrielsen? For mig at se, lugtede det meget af, at vi lurepassede på andre og han blot var en nødløsning. Hans kontrakt udløber her til årsskiftet. Synes personligt, at han virker som en acceptabel reserve, omvendt mener jeg også, at man ville kunne hente en ind, som ville kunne presse de andre noget mere (især Boilesen).
    Måske hvis kabalen går op, at han kunne blive 4. Valg efter vinter. Det ville dog kræve at man kan skippe Marios..
    Han er alt alt alt for dårlig med bolden. Han smed. Rimelig meget væk i går helt presset, det bliver rent Bambi på glat is, når vi møder nogle som presser højt. Spar pengene

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Learager er en super spiller. Så langt over niveauet vi normalt kan hente på. Det har han bevist i tre andre europæiske ligaer. Alle på højere niveau end superligaen. Zanka er også en fremragende spiller. Det har han også bevist. At fravælge spillere, som har en svær periode, forstår jeg ikke. Når holdet bliver bedre, får selvtillid og spillere som Lerager får kontinuerlig tid på en fast position (og nej, han er ikke oprydder a la Zeca), så skal han nok vise sit værd. Stage har fået tid og præsterer nu. Det er skønt. Det samme vil ske med Lerager, det er jeg helt sikker på. :)
    Problemet med Zanka er ikke en dårlig periode, men dårlig indstilling. Han har selv i interviews - både for 10 år siden og for nylig - indrømmet, at han har problemer med at motivere sig, når han spiller småkampe. Hans ærlighed er prisværdig, men det gør for mig at se beslutningen om ikke at købe ham igen-igen ganske fornuftig, når man tænker på, at han formentlig ville sprænge lønbudgettet og nemt kunne ende med at blive en 'bjellandsk' klods om benene på os.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.fck.dk/nyhed/daniel-haar...aenger-med-fck

    https://www.fck.dk/nyhed/18-aarige-d...uper-meget-mig

    Klubben har skrevet med midtbanetalentet Daniel Bisgaard Haarbo, der vistnok er den tidligere FCK-spiller Morten Bisgaards nevø.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #264
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Andreas Skov Olsen kan åbenbart godt lejes i Bologna. Og de vil også gerne slippe Federico Santander.
    Man kunne slå to fluer med et smæk på den her.. Eneste spørgsmålstegn, jeg har omkring det, er hvorvidt Santander vil kunne fungere med Thorups høje pres. Jeg husker ham ikke som en stor presspiller (bortset fra det røde kort, han fik i et derby for 6 år siden), og han er i mellemtiden blevet 30.. Vi skal ikke have en case, hvor der er mange lønkroner, som ikke kommer i spil på banen igen.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...en-kan-udlejes
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Andreas Skov Olsen kan åbenbart godt lejes i Bologna. Og de vil også gerne slippe Federico Santander.
    Man kunne slå to fluer med et smæk på den her.. Eneste spørgsmålstegn, jeg har omkring det, er hvorvidt Santander vil kunne fungere med Thorups høje pres. Jeg husker ham ikke som en stor presspiller (bortset fra det røde kort, han fik i et derby for 6 år siden), og han er i mellemtiden blevet 30.. Vi skal ikke have en case, hvor der er mange lønkroner, som ikke kommer i spil på banen igen.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...en-kan-udlejes
    Truppen skriger på kvalificeret kvalitet som kan gøre en forskel fra dag 1, så jeg er tilbøjelig til at sige ja tak. Meeen mon ikke Skov Olsen har bedre tilbud. Det ville da være noget af et skridt nedad for ham. Han har trods alt etableret sig på Landsholdet, så der må være andre bejlere der finder ham interessant i det store udland.

    Jeg har bare en dårlig fornemmelse der ikke sker ret meget til Vinter. Måske 1 forstærkning i form af et nyt Talent. Det ser jo ud til at være strategien fremover og stadig have den naive tro på det kan skabe 7 ud af 10 mesterskaber på 10 år. Så snart det talent begynder at vise lidt klasse en periode bliver de solgt (Daramy) og så kan vi starte forfra.

    Held og Lykke med den strategi PC. Det kræver jo bare man er dygtig til at ramme rigtigt med de X-faktor spillere, som forventes at gøre en forskel. Det gik jo ikke så godt med Singh.
    Sidst redigeret af EraZ : 24.11.21 kl. 12:27

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #266
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Truppen skriger på kvalificeret kvalitet som kan gøre en forskel fra dag 1, så jeg er tilbøjelig til at sige ja tak.

    Jeg har bare en dårlig fornemmelse der ikke sker ret meget til Vinter. Måske 1 forstærkning i form af et nyt Talent. Det ser jo ud til at være strategien fremover og stadig have den naive tro på det kan skabe 7 ud af 10 mesterskaber på 10 år. Så snart det talent begynder at vise lidt klasse en periode bliver de solgt (Daramy) og så kan vi starte forfra.

    Held og Lykke med den strategi PC :)
    Jeg er også stor tilhænger af kvalificeret kvalitet! ;-)

    Spøg til side, det store spørgsmålstegn ved Santander må stå ved hans skadeshistorik - og hans deraf følgende form. Han skal være klar til at gå direkte ind og forstærke startopstillingen, hvis det skal give nogen mening at hente ham.

    Hvilke økonomiske begrænsninger PC er underlagt er svært at sige, men jeg er ikke i tvivl om, at han er helt klar over, at det, holdet desperat mangler nu, er etablerede forstærkninger - ikke talenter.

    Alderen siger måske talent, men Andreas Skov Olsen ville være en voldsom forstærkning. Jeg har desværre svært ved at forestille mig, at der ikke skulle stå en stribe større og mere interessante klubber på spring for at få ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #267
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ...det store spørgsmålstegn ved Santander må stå ved hans skadeshistorik ...

    Alderen siger måske talent, men Andreas Skov Olsen ville være en voldsom forstærkning. Jeg har desværre svært ved at forestille mig, at der ikke skulle stå en stribe større og mere interessante klubber på spring for at få ham.
    Man kan vel også sætte et stort spørgsmåsltegn ved ASOs skadehistorik efterhånden. No?

  21. #268
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er også stor tilhænger af kvalificeret kvalitet! ;-)
    Haha :). Ja jeg bliver sgu bare helt harm, når jeg ser vores trup og vi "skulle" være Nordens største klub. Nu ser jeg klubben promovere Talenter og brugen af unge spillere. Det alt sammen rigtig fint, men så skal der fandeme også bare suppleres med X-faktor spillere.

    Var det ikke gode gamle NCH der udtalte "Med mælketænder vinder man ikke Mesterskaber :)"

    Men okay, nu kender jeg jo ikke de økonomiske muskler klubben har at gøre med. Men så må man sku lad vær med at melde så bombastisk ud at vi bare skal vinde guld på samlebånd. Det er sgu grænsen til det komiske...

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #269
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Haha :). Ja jeg bliver sgu bare helt harm, når jeg ser vores trup og vi "skulle" være Nordens største klub. Nu ser jeg klubben promovere Talenter og brugen af unge spillere. Det alt sammen rigtig fint, men så skal der fandeme også bare suppleres med X-faktor spillere.

    Var det ikke gode gamle NCH der udtalte "Med mælketænder vinder man ikke Mesterskaber :)"

    Men okay, nu kender jeg jo ikke de økonomiske muskler klubben har at gøre med. Men så må man sku lad vær med at melde så bombastisk ud at vi bare skal vinde guld på samlebånd. Det er sgu grænsen til det komiske...
    Gik rygtet ikke på at man var villig til at lægge 25 millioner, for Peter Olayinka, i sidste vindue, før lægetjekket ødelagde det? Hvis det står til troende, så er der vel mulighed for at PC støver muldvarpeskindet af, til vinter.

  24. #270
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Gik rygtet ikke på at man var villig til at lægge 25 millioner, for Peter Olayinka, i sidste vindue, før lægetjekket ødelagde det? Hvis det står til troende, så er der vel mulighed for at PC støver muldvarpeskindet af, til vinter.
    De penge blev jo en uge senere brugt på Johannesson, så... Men altså, et spillerbudget kan jo ændres, hvis bestyrelsen vil det, og den kan forhåbentlig se pointen i at investere nu. Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •