Side 2 af 103 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror ikke det er årsagen til at Lerager ikke har spillet så meget i år. Jeg er sikker på at Jess udelukkende har fokus på at spille med dem, som er bedst for holdet. I øvrigt synes jeg at Lerager har været rigtig god i år, når han har spillet på vores "nye" to-mandsmidtbane. Det bekommer ham tydeligvis vel. Og modsat mange andre, synes jeg han gjorde det fortrinligt i Vejle, hvor jeg ellers virkelig havde frygtet fraværet af Falk. Så jeg tror der bliver masser af spilletid til Lerager fremover også.

    Men Baldursson ser virkelig spændende ud, så vi har da helt klart et meget kompetent alternativ der også. Og så forstår jeg, at Isak også har 8'eren som en af hans foretrukne positioner, så vi er voldsomt godt besat derinde.

    I virkeligheden er det noget af et luksusproblem vi har på den centrale midtbane lige pludselig.
    Dejligt luksusproblem - især i lyset af at det, i nyere fck-historie, har været en notorisk svær position at besætte. Efter vi blev velsignet med Linderoth har forventningerne til CM været tårnhøje og er flere gange blevet udpeget som den største svaghed på tværs af flere trænere. Nu vælter vi os kvalitet og det er ikke så ringe endda :-)

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Dejligt luksusproblem - især i lyset af at det, i nyere fck-historie, har været en notorisk svær position at besætte. Efter vi blev velsignet med Linderoth har forventningerne til CM været tårnhøje og er flere gange blevet udpeget som den største svaghed på tværs af flere trænere. Nu vælter vi os kvalitet og det er ikke så ringe endda :-)
    Arh, det er vist en smule overfladisk. Lerager var allerede ude i forbindelse med Vejle-kampen og sige, at han spillede for lidt. Siden er der kommet to talenter til.

    Når man så samtidigt ser, at rotationen har været stærkt begrænset, så bliver det vist sin sag at give tilstrækkelig spilletid til alle. Et kritikpunkt mod den trup, som Ståle efterlod, var jo, at den var skævt sammensat.

    Vi har 8 centrale midtbanespillere i truppen nu (+ Stamenic, der nu er udlejet), men kun 1 reel kantspiller. Derudover har vi så Bøving, som jeg ikke ser som kant med hans kompetencer, men mere som OMC som alternativ til Pep Biel. Det er da ikke optimalt.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Arh, det er vist en smule overfladisk. Lerager var allerede ude i forbindelse med Vejle-kampen og sige, at han spillede for lidt. Siden er der kommet to talenter til.

    Når man så samtidigt ser, at rotationen har været stærkt begrænset, så bliver det vist sin sag at give tilstrækkelig spilletid til alle. Et kritikpunkt mod den trup, som Ståle efterlod, var jo, at den var skævt sammensat.

    Vi har 8 centrale midtbanespillere i truppen nu (+ Stamenic, der nu er udlejet), men kun 1 reel kantspiller. Derudover har vi så Bøving, som jeg ikke ser som kant med hans kompetencer, men mere som OMC som alternativ til Pep Biel. Det er da ikke optimalt.
    Stamenic er ikke i førsteholdstruppen. Hvordan får du det til 8? Zeca, Falk, Lerager, Stage, Baldursson, Johannesson, Biel. Haraldsson er kant. Og så er Stage og Johannesson jo ikke tiltænkt plads centralt på banen.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Stamenic er ikke i førsteholdstruppen. Hvordan får du det til 8? Zeca, Falk, Lerager, Stage, Baldursson, Johannesson, Biel. Haraldsson er kant. Og så er Stage og Johannesson jo ikke tiltænkt plads centralt på banen.
    Husk Wind på den offensive midt fra tid til anden, og så er der vel potentielt også Diks.

    Jeg stemmer i omkring at vi har mange midtbanefolk og for få wing-typer.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Husk Wind på den offensive midt fra tid til anden, og så er der vel potentielt også Diks.

    Jeg stemmer i omkring at vi har mange midtbanefolk og for få wing-typer.

    Her er jeg fuldstændig enig. Der er vel kun Singh og Bøving der er decideret wing typer og så måske Johanesson selvom han vist er mere offensiv midt af type. Derudover har vi nogle spillere der kan spille der, uden at det er deres favoritposition

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Husk Wind på den offensive midt fra tid til anden, og så er der vel potentielt også Diks.

    Jeg stemmer i omkring at vi har mange midtbanefolk og for få wing-typer.
    Okay, hvis vi begynder at tælle Diks med som central midt, er jeg stået af :)


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Okay, hvis vi begynder at tælle Diks med som central midt, er jeg stået af :)
    Visse vasse, Wilcek kunne da sagtens også spille venstre back! Flere et-benede dino'er som backup til VK :)
    "Tro kan flytte dværge."

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Stamenic er ikke i førsteholdstruppen. Hvordan får du det til 8? Zeca, Falk, Lerager, Stage, Baldursson, Johannesson, Biel. Haraldsson er kant. Og så er Stage og Johannesson jo ikke tiltænkt plads centralt på banen.
    Ok, fair nok med Haraldsson. Men mht. Stage og Johanneson så taler jeg, om deres favoritposition, der i begge tilfælde er central. På fck.dk bringes nyheden om islændingen som overskrift: "Isak Bergmann Johannesson ny 8'er", og det er også her han har spillet langt de fleste af sine seniorkampe i Sverige. De spiller/kommer til at spille på kanten af mangel på bedre muligheder.

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Ok, fair nok med Haraldsson. Men mht. Stage og Johanneson så taler jeg, om deres favoritposition, der i begge tilfælde er central. På fck.dk bringes nyheden om islændingen som overskrift: "Isak Bergmann Johannesson ny 8'er", og det er også her han har spillet langt de fleste af sine seniorkampe i Sverige. De spiller/kommer til at spille på kanten af mangel på bedre muligheder.
    Ja, men Stage har været fremragende på kanten og planen med Johannesson er vel netop, at han kan få en masse spilletid på kanten inden han bider sig fast centralt. Så jeg er ganske tryg.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Ok, fair nok med Haraldsson. Men mht. Stage og Johanneson så taler jeg, om deres favoritposition, der i begge tilfælde er central. På fck.dk bringes nyheden om islændingen som overskrift: "Isak Bergmann Johannesson ny 8'er", og det er også her han har spillet langt de fleste af sine seniorkampe i Sverige. De spiller/kommer til at spille på kanten af mangel på bedre muligheder.
    Haraldsson er nu altså ikke kant? Hans favoritposition er 8’eren.. Men kan da godt være han for nyligt har fået nogle kampe på kanten, det skal jeg ikke kunne sige, så meget følger jeg ikke med.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #26
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis det virkelig er et problem, så har Rasmus Falk jo spillet langt de fleste af sine seniorkampe som kant og må derfor også være at regne som en der bliver brugt ude af position i mangel af bedre, og så man kan jo bare bytte rundt på ham og Johannesson.

    Jeg ville nok ikke gøre det, men jeg har heller ikke den store tiltro til ideen om at alle spillere kun har Én Ægte Position.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Arh, det er vist en smule overfladisk. Lerager var allerede ude i forbindelse med Vejle-kampen og sige, at han spillede for lidt. Siden er der kommet to talenter til.

    Når man så samtidigt ser, at rotationen har været stærkt begrænset, så bliver det vist sin sag at give tilstrækkelig spilletid til alle. Et kritikpunkt mod den trup, som Ståle efterlod, var jo, at den var skævt sammensat.

    Vi har 8 centrale midtbanespillere i truppen nu (+ Stamenic, der nu er udlejet), men kun 1 reel kantspiller. Derudover har vi så Bøving, som jeg ikke ser som kant med hans kompetencer, men mere som OMC som alternativ til Pep Biel. Det er da ikke optimalt.
    Jeg er enig i at vi måske nok mangler en decideret kantspiller med fart og teknik der kan sætte en mand.

    Jeg forholdte mig udelukkende til at vi umiddelbart aldrig har haft så meget kvalitet og talent samtidig til CM. En position der har givet anledning til mange grå hår igennem tiden.

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Okay, hvis vi begynder at tælle Diks med som central midt, er jeg stået af :)
    Det er du velkommen til. Ifølge Transfermarkt startede han 3 kampe på midten i sidste sæson.

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Det er du velkommen til. Ifølge Transfermarkt startede han 3 kampe på midten i sidste sæson.
    Men hvor mange af de andre muligheder kommer i spil før Diks? Tæt på dem allesammen, så jeg vil blive temmelig overrasket, hvis vi ser Diks få en eneste start på CM i denne sæson. At regne ham som CM er altså lidt af en absurditet.


  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    PCs ønskeseddel for vinterens vindue må vel bestå af:

    - En venstre back (til at tage over, når Pierres og Oviedos kontrakter udløber)
    - En midterforsvarer (enten Gabrielsen eller en anden)
    - En kant med fart (helst en venstrebenet højre kant, nu hvor man har Singh til venstre)
    - En centerangriber (forudsat at man skiller sig af med Wilczek)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •