Side 20 af 103 FørsteFørste ... 10171819202122233070 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg var ret vild med Santander og han ville passe godt ind til FCK. En stærk frontangriber, som kan holde på bolden og er farlig på høje indlæg. Forestil jer ham ved bagstolpen og Biel klar til cutback i feltet, vores indlæg ville blive rigtig svære at læse og dæmme op for.

    Jeg ville hellere have Santander end Kamil W, men der kan jo sagtens findes bedre alternativer
    Tror de fleste ville vælge en dåse flåede tomater frem for #9 så Fede Rico kan da kun være en opgradering

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg var ret vild med Santander og han ville passe godt ind til FCK. En stærk frontangriber, som kan holde på bolden og er farlig på høje indlæg. Forestil jer ham ved bagstolpen og Biel klar til cutback i feltet, vores indlæg ville blive rigtig svære at læse og dæmme op for.

    Jeg ville hellere have Santander end Kamil W, men der kan jo sagtens findes bedre alternativer
    Generelt tror jeg vi skal passe meget på til at gå ty til "Has beens" tidligere spillere i klubben, selvom det er fristende. Det har vi brændt os på tidligere :). Jeg tvivler sgu, på om en Type som Santander overhovedet, ville være motiveret til at rykke et gear nedad og tilbage igen.

    Men jeg går da ud fra vores helt fantastisk Scouting afd. med PC i spidsen har en mappe fyldt med potentielle målkanoner fra det store udland som der kan investeres i. De må alt andet end lige have mere fodbold viden os Pøblen her på sidelinen :). Det er vel det, de får deres høje løn, for at have styr på og kunne handle i rettidig omhu.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg forstår sgu ikke denne snak om Santander… Vi har kæmpet ufatteligt meget, og gør det stadig, med ældre, løntunge spillere, som enten pga manglende niveau eller pga et utal af skader, slet ikke bidrager på banen.. Der er så meget der peger på, at Santander ville blive endnu en af disse, at jeg slet ikke kan forestille mig, at PC bare har de mindste overvejelser om at bringe ham ind igen..

    Jeg har heller ikke et bud på en oplagt angriber vi kan hente ind, men jeg kan med hånden på hjertet sige, at det ville være en stor fejl at bringe Santander ind igen, selvom det altid vækker noget i mig, når gamle helte vender hjem.


  6. #289
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg forstår sgu ikke denne snak om Santander… Vi har kæmpet ufatteligt meget, og gør det stadig, med ældre, løntunge spillere, som enten pga manglende niveau eller pga et utal af skader, slet ikke bidrager på banen.. Der er så meget der peger på, at Santander ville blive endnu en af disse, at jeg slet ikke kan forestille mig, at PC bare har de mindste overvejelser om at bringe ham ind igen..

    Jeg har heller ikke et bud på en oplagt angriber vi kan hente ind, men jeg kan med hånden på hjertet sige, at det ville være en stor fejl at bringe Santander ind igen, selvom det altid vækker noget i mig, når gamle helte vender hjem.
    Enig x 1 million. Ikke flere tidligere spillere som kommer og skal slutte af her i klubben. Den eneste "ældre" spiller jeg kan komme i tanke om gerne må komme hjem er Delaney. Men han er også undtagelsen der bekræfter reglen.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #290
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Enig x 1 million. Ikke flere tidligere spillere som kommer og skal slutte af her i klubben. Den eneste "ældre" spiller jeg kan komme i tanke om gerne må komme hjem er Delaney. Men han er også undtagelsen der bekræfter reglen.
    Cornelius måtte også gerne vende hjem for min skyld.. :)

  9. De følgende 15 brugere er enige:

  10. #291
    Tilmeldingsdato
    Nov 2021
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Enig x 1 million. Ikke flere tidligere spillere som kommer og skal slutte af her i klubben. Den eneste "ældre" spiller jeg kan komme i tanke om gerne må komme hjem er Delaney. Men han er også undtagelsen der bekræfter reglen.
    Jeg ville nu også godt se verbic, jeg synes han har mange af de kvaliteter vores hold mangler, men det er vel også ved at være sidste udkald hvis han skal spille i FCK-trøjen igen.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #292
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvad med ham Robert Skov - er han ikke snart træt af at sidde på bænken i Hoffenheim og er klar til at komme hjem og brænde højrekanten af endnu en gang?

  13. #293
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Hvad med ham Robert Skov - er han ikke snart træt af at sidde på bænken i Hoffenheim og er klar til at komme hjem og brænde højrekanten af endnu en gang?
    Robert Skov var netop begyndt at finde formen og få fast spilletid i Hoffenheim igen, inden han blev langtidsskadet. Hvad de 'flere måneders pause', der blev meldt ud, betyder, ved jeg ikke. Men han er næppe aktuel her til vinter.
    ...

  14. #294
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Enig x 1 million. Ikke flere tidligere spillere som kommer og skal slutte af her i klubben. Den eneste "ældre" spiller jeg kan komme i tanke om gerne må komme hjem er Delaney. Men han er også undtagelsen der bekræfter reglen.
    Det er lidt fjollet med de her generaliseringer. At en spiller tidligere har været i FCK bør spille en meget lille rolle med hensyn til, om det er en god idé at hente ham igen, uanset om man argumenterer den ene eller den anden vej. Vi har haft held med at hente tidligere spillere, der har gjort det godt - også nogle, der har virket meget tvivlsomme på papiret. N'Doye er vel det bedste nyere eksempel. Der var næppe mange, der ikke betragtede signingen af ham i 2018 som et gevaldigt "Hail Mary" af Ståle i en presset situation. Men det viste sig at være rigtig godt set, og han spillede nærmest bedre i anden omgang end i første.

    Og der er masser af eksempler på det modsatte, og at det på ingen måde er en god idé at hente gamle helte tilbage. Vi har flere af dem i truppen i dag. Men det bør jo være en vurdering fra case til case. I Santanders tilfælde ved vi, at han ville være en forstærkning, hvis han spiller op til sit bedste. Men hans skadeshistorik, manglende spilletid gennem 1½ sæson og manglende mål i sæsonen inden da taler imod. Til gengæld vil han være tre år yngre end N'Doye var, da han kom tilbage...

    Jeg ved virkelig ikke med Santander, og jeg håber da, at tidligere FCK-spillere kun fylder en brøkdel på vores fuldtidsansatte scouts' blokke. Men derfor skal man jo ikke på forhånd afvise, at en tidligere spiller kan være en god signing.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #295
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er lidt fjollet med de her generaliseringer. At en spiller tidligere har været i FCK bør spille en meget lille rolle med hensyn til, om det er en god idé at hente ham igen, uanset om man argumenterer den ene eller den anden vej. Vi har haft held med at hente tidligere spillere, der har gjort det godt - også nogle, der har virket meget tvivlsomme på papiret. N'Doye er vel det bedste nyere eksempel. Der var næppe mange, der ikke betragtede signingen af ham i 2018 som et gevaldigt "Hail Mary" af Ståle i en presset situation. Men det viste sig at være rigtig godt set, og han spillede nærmest bedre i anden omgang end i første.

    Og der er masser af eksempler på det modsatte, og at det på ingen måde er en god idé at hente gamle helte tilbage. Vi har flere af dem i truppen i dag. Men det bør jo være en vurdering fra case til case. I Santanders tilfælde ved vi, at han ville være en forstærkning, hvis han spiller op til sit bedste. Men hans skadeshistorik, manglende spilletid gennem 1½ sæson og manglende mål i sæsonen inden da taler imod. Til gengæld vil han være tre år yngre end N'Doye var, da han kom tilbage...

    Jeg ved virkelig ikke med Santander, og jeg håber da, at tidligere FCK-spillere kun fylder en brøkdel på vores fuldtidsansatte scouts' blokke. Men derfor skal man jo ikke på forhånd afvise, at en tidligere spiller kan være en god signing.
    Jeg er enig i, at det at en spiller har været her før, ikke alene kan/skal være hverken dis- eller opkvalificerende. Men jeg forstår godt de, som tænker nej, for guds skyld hold nallerne væk fra denne type spillere. Doye er et eksempel på at det kan gå godt, men der er godt nok også mange eksempler på det modsatte. Ofte vil der være tale om ældre spillere, som af en eller anden årsag kan lokkes hjem og “slutte af”. Dels er der derfor ikke videresalgspotentiale, og man skal også vurdere, om spilleren mon har den fornødne gejst og gnist, til at præstere i en liga, som trods alt kræver at du præsterer på 100% hver gang.

    Både her og i BIF er der talrige eksempler på at det har været dyre og halvsløje fornøjelser at hente de gamle helte hjem. Især dem som gennem karrieren har været skadesplagede. Selvfølgelig kan der være tilfælde, hvor man mangler noget lederskab (evt noget klub-DNA) og det derfor giver mening ud fra andre parametre end det der sker inde på banen, men oftest vil jeg nok mene at man skal tænke sig om en ekstra gang, inden man henter aldrende skadesplagede koryfæer hjem.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #296
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig i, at det at en spiller har været her før, ikke alene kan/skal være hverken dis- eller opkvalificerende. Men jeg forstår godt de, som tænker nej, for guds skyld hold nallerne væk fra denne type spillere. Doye er et eksempel på at det kan gå godt, men der er godt nok også mange eksempler på det modsatte. Ofte vil der være tale om ældre spillere, som af en eller anden årsag kan lokkes hjem og “slutte af”. Dels er der derfor ikke videresalgspotentiale, og man skal også vurdere, om spilleren mon har den fornødne gejst og gnist, til at præstere i en liga, som trods alt kræver at du præsterer på 100% hver gang.

    Både her og i BIF er der talrige eksempler på at det har været dyre og halvsløje fornøjelser at hente de gamle helte hjem. Især dem som gennem karrieren har været skadesplagede. Selvfølgelig kan der være tilfælde, hvor man mangler noget lederskab (evt noget klub-DNA) og det derfor giver mening ud fra andre parametre end det der sker inde på banen, men oftest vil jeg nok mene at man skal tænke sig om en ekstra gang, inden man henter aldrende skadesplagede koryfæer hjem.
    Jamen, jeg er helt enig. Man skal vurdere alle de faktorer, du nævner, fra gang til gang. Jeg opponerer blot mod holdningerne om, at det i sig selv enten er et no-go eller en kæmpe gevinst, at en spiller tidligere har spillet i klubben. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har som sån ingen problemer med en gammel helt kommer hjem.
    Men håber fanme vi er færdige med at tage spillere hjem igen som har været meget skadet, og på lange kontrakter.

    mvh Smack

  20. #298
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Jeg har som sån ingen problemer med en gammel helt kommer hjem.
    Men håber fanme vi er færdige med at tage spillere hjem igen som har været meget skadet, og på lange kontrakter.

    mvh Smack
    Som jeg har nævnt tidligere, så er jeg ikke meget for at hente tidligere helte hjem. I langt de fleste tilfælde bliver det ingen succes. Ja der er undtagelse, jeg syntes bare ofte det ender med en stjerner vender hjem til den sidste kontrakt for at skumme fløden.

    Hvis det endeligt skal være så er jeg enig. Slut med lange kontrakter, og hvis det så er umuligt at hente hjem pga. en tidligere helt kun kan lokkes med en guldrendet lang kontrakt, så fred være med det så siger jeg nej tak, så hellere satse på en ny fremadstormende FCK helt, såfremt vores Scouting afd. og PC har kompetencer nok til at finde dem.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #299
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Roonys niveau er sgu med til at skabe et positivt problem for PC & co. Hvis vi køber en anden højre kant, så kan det frigive Stage til kun at fokusere på den centrale midtbane, og så behøver vi ikke købe en erstatning for Zeca her og nu. Det store spørgsmål bliver så, om man skal købe en dyr kant, så Roony bliver et andetvalg, der langsomt kan bringes frem og kan beskyttes lidt i sin udvikling, eller om man skal købe en back-up for Roony, så han får den nødvendige spilletid, men også udsættes (for) tidligt for det pres, der ligger i at være "stamspiller" i Nordens største klub.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #300
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg tror, at skal vi have glæde af Roony, skal han spille nu. Kan han præstere på det nuværende niveau og lægge på fysisk (som i spille 90 minutter), er behovet for en ny spiller til venstrekanten heller ikke så stort som tidligere. Det er dog et dillemma, da vi helst skal have dobbeltdækning på alle pladser, og der skal helst handles til startopstillingen. Den pragmatiske løsning kan være at starte med en ny højrekant. Bøving har spillet sig op på det seneste, men præsterer ikke på et niveau, hvor han skal spille. I virkeligheden er vores største udfordring nok den centrale angriber, hvor Wind bare ikke leverer nok. Han kan så mange ting, men mangler en angribers dræberinstinkt eller en midtbanespillers arbejdsiver og tilbøjelighed til de enkle løsninger. Jeg ved ikke helt, hvad vi skal stille op med ham, men jeg er ikke i tvivl om, at en rigtig dygtig angriber, vil gøre os stærkere.

    Jeg synes i øvrigt, at vi stadig har behov for en midtbanespiller, men måske ikke i stedet for Zeca, men som et alternativ til Falk. Der er lidt for meget rugbrød og lidt for lidt flair i både Stage og Lerager - som i øvrigt begge lader til at være bedst når de kommer op i eller omkring feltet. Vi ved, at Stage kan spille kant (men ser sig selv central midt) - måske Lerager kan det samme?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •