Side 26 af 103 FørsteFørste ... 16232425262728293676 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ville Eriksen være en mulighed og en god signing?
    Det ville være en drøm, hvis Roony og Eriksen delte kampene på højre kant. Jeg kan næsten ikke (inden for det realistiske) tænke på et mere oplagt makkerpar, til at dele den plads.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ville Eriksen være en mulighed og en god signing?
    En god signing: Ja.

    En mulighed?: Nej.

    Hvorfor ikke?: Af rigtig mange årsager, hvis man reflekterer lidt over det.

    Zan

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #378
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det ville være en drøm, hvis Roony og Eriksen delte kampene på højre kant. Jeg kan næsten ikke (inden for det realistiske) tænke på et mere oplagt makkerpar, til at dele den plads.
    Jeg er helt sikker på, at 29-årige Christian Eriksen ville elske at tage til FCK for at dele spilletid med en 16-årig knægt på en plads, han kun har spillet sporadisk gennem karrieren.


  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er helt sikker på, at 29-årige Christian Eriksen ville elske at tage til FCK for at dele spilletid med en 16-årig knægt på en plads, han kun har spillet sporadisk gennem karrieren.
    Christian Eriksen spillede de fleste kampe som offensiv central midt for Tottenham. Men han spillede altså også ret ofte på enten venstre eller højre midt. Og hans stats er faktisk bedre på de 2 kanter, målt per kamp.

    Attacking Midfield 143 29 40 (Kampe, mål, assist)
    Left Midfield 79 25 23
    Right Midfield 54 12 23
    Central Midfield 25 3 4
    Right Winger 1 - -

  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Christian Eriksen spillede de fleste kampe som offensiv central midt for Tottenham. Men han spillede altså også ret ofte på enten venstre eller højre midt. Og hans stats er faktisk bedre på de 2 kanter, målt per kamp.

    Attacking Midfield 143 29 40 (Kampe, mål, assist)
    Left Midfield 79 25 23
    Right Midfield 54 12 23
    Central Midfield 25 3 4
    Right Winger 1 - -
    Helt korrekt, men det var i en 442-opstilling. Skulle CE komme til FC imod alle odds, så ville han passe lige så dårligt ind på kanten som Biel. Han ville til gengæld være klasse på den centrale midtbane eller som 10'er.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #381
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Helt korrekt, men det var i en 442-opstilling. Skulle CE komme til FC imod alle odds, så ville han passe lige så dårligt ind på kanten som Biel. Han ville til gengæld være klasse på den centrale midtbane eller som 10'er.
    Og det er jo netop problemet, Eriksen er en 29 årig, højrebenet Pep Biel. - Jeg er godt klar over at der er lidt forskel i kvaliteten, men Pep er et af vore bedste salgsobjekter og en af vore største profiler. Eriksen ville være en penistransfer, i den helt store klasse, men han dækker ikke der hvor vi har størst behov.

    Jeg vil æde min Stetson på, at Eriksen ikke bliver hentet, med mindre Pep bliver solgt i samme håndevending. Eriksen ejes vel også stadig af Inter, som nok forventer sig fint betalt for at rive kontrakten over, eller hvad?

  10. #382
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Og det er jo netop problemet, Eriksen er en 29 årig, højrebenet Pep Biel. - Jeg er godt klar over at der er lidt forskel i kvaliteten, men Pep er et af vore bedste salgsobjekter og en af vore største profiler. Eriksen ville være en penistransfer, i den helt store klasse, men han dækker ikke der hvor vi har størst behov.

    Jeg vil æde min Stetson på, at Eriksen ikke bliver hentet, med mindre Pep bliver solgt i samme håndevending. Eriksen ejes vel også stadig af Inter, som nok forventer sig fint betalt for at rive kontrakten over, eller hvad?
    Har man muligheden for at hente Eriksen, så gør man det også. Tror ikke den er meget længere, medmindre transfer ambitionerne har overhalet de sportslige ambitioner.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #383
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Har man muligheden for at hente Eriksen, så gør man det også. Tror ikke den er meget længere, medmindre transfer ambitionerne har overhalet de sportslige ambitioner.
    Det tror jeg ikke... og det er godt nok også mange penge at bruge, på at lukke et hul som ikke er der. - Selvom han nok kan sælge nogle trøjer.

  13. #384
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har svært ved at se Eriksens motivation for et skifte til FCK. Han har spillet europæisk på den helt store scene og mangler formentligt heller ikke noget på kistebunden.

    Hvis han fortsætter bliver det enten som den hjemvendte søn til OB eller et retur til Ajax.
    Fc Ålene

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #385
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se Eriksens motivation for et skifte til FCK. Han har spillet europæisk på den helt store scene og mangler formentligt heller ikke noget på kistebunden.

    Hvis han fortsætter bliver det enten som den hjemvendte søn til OB eller et retur til Ajax.
    Ud over at få lov at spille med sin bedste ven, forlover og sine børns gudfar. Som situationen er, så vil Falk være et stort trækplaster. Derudover har Ajax tidligere meldt ud, at Eriksen ikke var interessant, men det var naturligvis før han var transferfri.

    Skal han til OB, så tror jeg han kræver, at L'easy-fyren åbner tegnebogen igen, for jeg er 110% sikker på, at han ikke gider suppen, hvis der ikke ligger et potentielt mesterskab i horisonten.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Super svært at gætte på en meget privat persons motiver og prioriteter - ellers hans fysiske tilstand.

    Men er han nogenlunde klar og gider han Fck vil han være et instant løft på samme måde som Grønkjær var det. Hans korte og lange pasningsspil er længder foran hvad suppen ellers kan byde på, og han vil være det perfekte omdrejningspunkt.

    Naturligvis prøver vi, hvis der er indikationer af det kan lykkedes. Så skal Stage, Falk, Lerager og Biel danse stoledans om de sidste pladser centralt - og så må vi se hvordan Zeca kommer retur.
    Sidst redigeret af Something : 17.12.21 kl. 16:01

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #387
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det tror jeg ikke... og det er godt nok også mange penge at bruge, på at lukke et hul som ikke er der. - Selvom han nok kan sælge nogle trøjer.
    Er vi i en situation hvor vi kan sige nej til en spiller af Eriksens kaliber, hvis det skulle være en mulighed for os? Synes det lyder absurd, at vi skulle sige 'nej tak, vi mangler ikke en spiller på den plads aktuelt', hvis en af landets allerbedste spillere blev en mulighed. Han vil selvfølgelig være en dyr spiller, men der frigives trods alt en del lønkroner til sommer. Men vi skal selvfølgelig skrue kraftigt ned for budgettet, hvis det skal matche de nuværende ambitioner...

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #388
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Er vi i en situation hvor vi kan sige nej til en spiller af Eriksens kaliber, hvis det skulle være en mulighed for os? Synes det lyder absurd, at vi skulle sige 'nej tak, vi mangler ikke en spiller på den plads aktuelt', hvis en af landets allerbedste spillere blev en mulighed. Han vil selvfølgelig være en dyr spiller, men der frigives trods alt en del lønkroner til sommer. Men vi skal selvfølgelig skrue kraftigt ned for budgettet, hvis det skal matche de nuværende ambitioner...
    Det er helt usandsynligt. Ligesom B. Laudrup og Grønkjær. Men bliver det en mulighed, så finder jydekrejlerne og ham den konstant stive nogle penge. Det er jeg sikker på.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #389
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Selvfølgelig ville Eriksen være et kæmpe indkøb for os - større end Laudrup og Grønkjær. Det kan godt være, det ikke er den plads, vi har mest brug for at forstærke, men hans niveau er langt højere end alle vores andre offensive spilleres. Og så ville han samtidig give en stor hype omkring klubben og et markant tilskuerboost oven i det boost, vi allerede oplever.

    Men jeg kan slet ikke se, hvorfor han skulle gøre det. Og vi har diskuteret ham flere gange for nylig, så det bliver temmelig trivielt at gentage den snak endnu engang...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #390
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det ville være nærmest uansvarligt, hvis ikke PC som minimum lægger en føler ud og får en indikation fra Christian Eriksens lejr på, om en tur til København har bare den mindste interesse. At vi ikke specifikt mangler spillere til den plads, skal vi nok løse, og om ikke andet lukkes hullet på midtbanen efter Zeca i hvert fald rent numerisk. Eriksen kan, med de rette spillere omkring sig, dække alle tre pladser på vores centrale midtbane og fungere både som 10'er a la på landsholdet eller som dybere liggende playmaker, en rolle han spillede en del i Inter. Ja, egentlig kunne jeg også godt se ham på venstre kant, hvorfra han kan trække ind i banen, hvis man til gengæld har en hurtig, udfordrende spiller i den anden side.

    En tilgang af Christian Eriksen vil dog højst sandsynligt sende Rasmus Falk ud på venstre kant og kraftigt intensivere konkurrencen mellem Stage, Lerager og Isak. Men de fleste kan vel også blive enige om, at lige netop bredden har været et stort problem dette efterår. En helt tredje ting er, at det også vil gardere os mod et forventet salg af Pep Biel til sommer.

    Det helt store spørgsmål er selvfølgelig: Hvilken forfatning er Eriksen i, ikke mindst mentalt?
    Mvh.
    Dane

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •