Side 27 af 103 FørsteFørste ... 17242526272829303777 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Eriksen som 10'er, Pep Biel som 8'er, Falk som venstre kant, der kan trække ind i banen, Stage som 6'er, Roony, Singh og Bøving til at deles om højre kant (mens en af dem er samtidigt back-up på venstre kant), og Wind som angriber.. Og om et halvt år skydes Wind og Pep Biel afsted, så rykker Falk ind som 8'er, vi henter en ny venstre kant, og så en top-angriber, mens Zeca og Stage deles om 6'eren, Roony og Singh deles om højre kant, og Bøving er back-up for venstre kant.
    Så er kabalen løst..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Selvfølgelig skal vi forsøge med Eriksen, og forhøre os på ham.. Udover alle de sportslige up-sides er der også de kommercielle, som alene kan være med til at tjene omkostningerne til hans løn ind igen. Der har været fuldstændig tavst fra Eriksen-lejren, så det er umuligt at spå om, hvorvidt det på nogen måde er realistisk, men forsøget skal da gøres..

  4. #393
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ville Eriksen være en mulighed og en god signing?
    Det tror jeg ikke på

    Hvis han bare vil tage det stille og roligt med lidt hyggebold, så vælger han OB

    Har han bare 1% ambitioner om titler mm. så vælger han Ajax

    Jeg tror simpelthen ikke på der er andre klubber som kan være relevante for ham

    /Jesper
    cossie's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #394
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Det tror jeg ikke på

    Hvis han bare vil tage det stille og roligt med lidt hyggebold, så vælger han OB

    Har han bare 1% ambitioner om titler mm. så vælger han Ajax

    Jeg tror simpelthen ikke på der er andre klubber som kan være relevante for ham
    Kunne godt se ham i Newcastle men allerhelst i København

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #395
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ambitionerne rækker tilsyneladende længere end til superligaen https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

    Hvis tilbuddet har heddet sæsonen ud er jeg dog godt tilfreds med at det ikke sker.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #396
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Ambitionerne rækker tilsyneladende længere end til superligaen https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

    Hvis tilbuddet har heddet sæsonen ud er jeg dog godt tilfreds med at det ikke sker.
    Tak for det.

    Så kan vi endelig lægge Eriksen-gate i graven, og snakke om de realistiske muligheder.

    Og så håber jeg i øvrigt ikke vi begynder at kigge efter en CM.

    En venstre kant og en striker. Evt en super CB. Så er jeg glad.

    Zan

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #397
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Et forsigtigt bud på en angriber vi kunne overveje, er Jens Odgaard, som lige nu er på lån i Waalvijk fra Sassuolo, hvor hans konstrakt udløber til sommer.. Det er ikke nogen sexet transfer og det rimer heller ikke ret meget på en januar-transfer, men jeg synes han har mange af de kvaliteter vi har brug for hos en frontangriber. 5 mål i 16 kampe for Waalvijk lyder måske ikke af meget, men som jeg husker ham som type, så er han rigtig dygtig med ryggen til mål og i det opbyggende spil. Altså en spiltype som generelt vil trives bedst på et top-hold, der gerne vil have bolden, ligesom os. Og hans afslutningsfærdigheder i boksen er bestemt ikke dårlige heller. Han er stadig kun 22 og spiller det meste af tiden i Æresdivisionen. Jeg kunne derfor sagtens se ham som en del af en angrebskabale her hos os. På mange måder har han samme pakke som Wind i virkeligheden, måske bare 10-15% mindre 10’er, men mere 9’er.

  13. #398
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    En spiller der ærgre mig som vi ikke hentede er 21 årige Nikolai Baden. Han scorede en masse for Tirol i Østrig og nu scorer han kamp efter kamp for Vitesse denne her sæson og i skrivende stund har han scoret 2 mål i Vitesses kamp netop nu. Tænker da at vi er en klub som er mere attraktiv end Vitesse, men nu er han i hvert fald umulig for vores klub at hente
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #399
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    En spiller der ærgre mig som vi ikke hentede er 21 årige Nikolai Baden. Han scorede en masse for Tirol i Østrig og nu scorer han kamp efter kamp for Vitesse denne her sæson og i skrivende stund har han scoret 2 mål i Vitesses kamp netop nu. Tænker da at vi er en klub som er mere attraktiv end Vitesse, men nu er han i hvert fald umulig for vores klub at hente

    Både og, har hørt han skulle være dårlig i det relationelle spil, og være ret meget en afslutter vel lidt ala Wilzhek ved ikke om det er det vi har brug for på vores hold pt.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  16. #400
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tak for det.

    Så kan vi endelig lægge Eriksen-gate i graven, og snakke om de realistiske muligheder.

    Og så håber jeg i øvrigt ikke vi begynder at kigge efter en CM.

    En venstre kant og en striker. Evt en super CB. Så er jeg glad.

    Zan

    At bruge Tipsbladet.dk som kilde for noget som helst er håbløst.

    Samme dag som Tipsbladet.dk bragte ovenstående historie bragte de kl 0922 en artikel om at han fortsætter karrieren og allerede 1440 havde de så en artikel om at det ikke er sikkert at Eriksen fortsætter. Derudover bragte de mindst 2 andre artikler om Eriksen samme dag, med 3-4 forskellige vinkler på hans fremtid (I hvert fald bedømt ud fra overskrifterne).

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #401
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    At bruge Tipsbladet.dk som kilde for noget som helst er håbløst.

    Samme dag som Tipsbladet.dk bragte ovenstående historie bragte de kl 0922 en artikel om at han fortsætter karrieren og allerede 1440 havde de så en artikel om at det ikke er sikkert at Eriksen fortsætter. Derudover bragte de mindst 2 andre artikler om Eriksen samme dag, med 3-4 forskellige vinkler på hans fremtid (I hvert fald bedømt ud fra overskrifterne).
    Jamen, så bruger vi da bare bold.dk / La Gazetta…

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-til-ob-og-fck

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #402
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    At bruge Tipsbladet.dk som kilde for noget som helst er håbløst.

    Samme dag som Tipsbladet.dk bragte ovenstående historie bragte de kl 0922 en artikel om at han fortsætter karrieren og allerede 1440 havde de så en artikel om at det ikke er sikkert at Eriksen fortsætter. Derudover bragte de mindst 2 andre artikler om Eriksen samme dag, med 3-4 forskellige vinkler på hans fremtid (I hvert fald bedømt ud fra overskrifterne).
    Nu er det jo ikke Tipsbladet der er kilder på de historier. Dermed kan man ikke bruge det til at angriber deres troværdighed. De har derimod klart og tydeligt skrevet at nyhederne kommer fra andre medier og aviser hvilket selvfølgelig er helt fair. Så er læseren oplyst om at de ikke har det fra deres egne kilder men blot viderefører historier fra Italien og læseren dermed skal vurderer om de vil tro på kilden eller ej.

  21. #403
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nu er det jo ikke Tipsbladet der er kilder på de historier. Dermed kan man ikke bruge det til at angriber deres troværdighed. De har derimod klart og tydeligt skrevet at nyhederne kommer fra andre medier og aviser hvilket selvfølgelig er helt fair. Så er læseren oplyst om at de ikke har det fra deres egne kilder men blot viderefører historier fra Italien og læseren dermed skal vurderer om de vil tro på kilden eller ej.

    Ja men på sin vis så er Tipsbladet jo også med til at legitimere en historie ved at videre bringe den, jeg ender i hvert fald op med følelsen som læser at Tipsbladet ikke er særlig troværdig
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #404
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Lige en vigtig detalje her. Af en eller anden grund er Tipsbladet.dk og det almindelige Tipsblad to lidt forskellige ting. Nyhedsstrømmen på Tipsbladet.dk har intet med dt originale Tipsblad at gøre mere. Tipsbladet.dk lægger stadigvæk ting ud fra chefredaktøren og forskellige gamle artikler, men det er også det. Sebastian Stanbury har forklaret det en del gange på twitter.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #405
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ja men på sin vis så er Tipsbladet jo også med til at legitimere en historie ved at videre bringe den, jeg ender i hvert fald op med følelsen som læser at Tipsbladet ikke er særlig troværdig
    Det er selvfølgelig fair nok.

    Men på sidelinien florerer der da en del kilder der er mere utroværdige end tipsbladet.
    I og med vi ikke er en nyhedsportal, synes jeg det er fint.

    Det er en form for afsæt i en debat, og så må det være op til den enkelte hvor (u)troværdig man vurderer kilden.

    Det dér med at vi pludselig skal skyde indlæg ned fordi "man synes kilden er utroværdig" eller dum, passer bare ikke rigtigt til sideliniens koncept.

    Personligt mener jeg ikke tipsbladet er fantastisk - men det synes jeg såmænd heller ikke bold eller forza (eller en eller anden Twitter-mand) er.

    Derfor kan det godt lede til interessante meningsudvekslinger herinde alligevel.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 21.12.21 kl. 13:24

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •