Side 31 af 103 FørsteFørste ... 21282930313233344181 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Det er kun Alex Blanco der har kontraktudløb til sommer.

    Sitek har i 2024 og Pelkas 2023 + option på et år ekstra.

    Åh ja der var jeg lidt for hurtig så bare nogen skrive det på Twitter, men spændende i hvertfald med alle de rygter
    Sidst redigeret af boombastic : 26.12.21 kl. 02:13
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis nu FCN rykker ned, kunne Andreas Schjelderup så være realistisk eller er han allerede udenfor rækkevidde? Han kunne være en god erstatning for Pep, og vi kunne måske hente ham med en frikøbsklausul eller lovning på transfer efter 1-2 år med fast spilletid.

  3. #453
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis nu FCN rykker ned, kunne Andreas Schjelderup så være realistisk eller er han allerede udenfor rækkevidde? Han kunne være en god erstatning for Pep, og vi kunne måske hente ham med en frikøbsklausul eller lovning på transfer efter 1-2 år med fast spilletid.
    Jeg er sikker på, at der er langt større klubber, der er klar til at betale langt flere penge for ham end os.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #454
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er sikker på, at der er langt større klubber, der er klar til at betale langt flere penge for ham end os.
    Vi betalte 30 mio for Johannesson, og umiddelbart vil det være det prisniveau han ligger på lige nu (tror jeg).. Men så er der lønnen, hvor vi nok ikke kan være med.. Plus at vi lige nu skal bruge ressourcerne på færdige spillere og ikke mere potentiale (som vi har rigeligt af). Derfor tror jeg heller ikke det er relevant lige nu, men at det måske kunne blive relevant til sommer, i tilfælde af at FCN rykker ud, kan muligvis være. Det afhænger af flere ting.. Skiber vi selv nogle af vores unge kant-talenter afsted til en stor pris? Brænder Schellerup ligaen af i foråret (så er han nok uden for rækkevidde)..

  6. #455
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mudrazija skifter til slovenske Olympija Ljubljana på en lejeaftale for resten af sæsonen.
    https://www.fck.dk/nyhed/mudrazija-u...pija-ljubljana

    Ærgerligt at han aldrig formåede at slå til i FCK, for han havde nogle fremragende indhop mod bl.a. Brøndby og Lugano, og gav indtrykket af at være en lovende spiller. Håber vi får fundet en god løsning for ham, så han ikke bliver kastet rundt fra udlejning til udlejning i resten af sin kontraktperiode, Matic-style..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #456
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg vil godt garantere at et bud på 30 mio. for Schjelderup ikke ender med andet end et "End call" fra FCN's side. Han har lige forlænget, ligesom med Roony er der storklubber rundt omkring i Europa der allerede har ham på blokken, og i FCN taler de om en potentiel transfer-rekord når han skal sælges. Selv med en nedrykning, så har de solgt Kamaldeen og Kudus for over 200 mio. samlet og i samme periode købt Erik Marxen til 1 mio., de har penge nok til ikke at behøve at sælge billigt bare fordi det hedder 1. division.

  9. #457
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Sidst redigeret af boombastic : 27.12.21 kl. 14:35
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #458
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ruben Gabrielsen færdig

    Det kan vel kun betyde vi skal have en ny CB ind

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #459
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ruben Gabrielsen færdig

    Det kan vel kun betyde vi skal have en ny CB ind

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
    …Eller at man mener Marios er en god 3. CB (jeg håber) og vi har to unge på vej til 4. valget.
    Brug i stedet pengene på ASO eller JBL og en striker.
    Håber heller ikke vi signer Albin Ekdal.

    I kan stadig kun tilføje 3 spillere til UCL truppen, hvilket jeg håber bliver Orri, Roony og en ny kant.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #460
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    …Eller at man mener Marios er en god 3. CB (jeg håber) og vi har to unge på vej til 4. valget.
    Brug i stedet pengene på ASO eller JBL og en striker.
    Håber heller ikke vi signer Albin Ekdal.

    I kan stadig kun tilføje 3 spillere til UCL truppen, hvilket jeg håber bliver Orri, Roony og en ny kant.
    Håber og tror vi signer en CB. Hvis der kommer skader til Boile eller Khocholava, så skal der være et stærkere alternativ end Marios. Han er udemærket, men der langt fra Marios til Khocholava og Boile. Det kan meget vel betyde forskellen på guld og sølv, og det skal der ikke gambles med.

    Det bliver dog svært for PC at finde et 3. valg der har et højt niveau og er tilfreds med konkurrencen der er fra Boile og Khocholava, som man ikke bare lige henviser til bænken uden skader eller karantæner.

    Skal det være en dansker der er plug and play og billig i indkøb kunne Thelander være en mulighed. Stærk i duellerne. Stærk i luftspillet. Har kontraktudløb til sommer. Skal ikke bruge 6 mdr på at lære ligaen og kulturen at kende. Erfaren. 2 års kontrakt med option på et år, så man ikke hænger på ham med henblik på hans alder.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #461
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Håber og tror vi signer en CB. Hvis der kommer skader til Boile eller Khocholava, så skal der være et stærkere alternativ end Marios. Han er udemærket, men der langt fra Marios til Khocholava og Boile. Det kan meget vel betyde forskellen på guld og sølv, og det skal der ikke gambles med.

    Det bliver dog svært for PC at finde et 3. valg der har et højt niveau og er tilfreds med konkurrencen der er fra Boile og Khocholava, som man ikke bare lige henviser til bænken uden skader eller karantæner.

    Skal det være en dansker der er plug and play og billig i indkøb kunne Thelander være en mulighed. Stærk i duellerne. Stærk i luftspillet. Har kontraktudløb til sommer. Skal ikke bruge 6 mdr på at lære ligaen og kulturen at kende. Erfaren. 2 års kontrakt med option på et år, så man ikke hænger på ham med henblik på hans alder.

    Ja det håber jeg også, tror Thelander ville være et godt bud.

    Der er flere danske centerbacks med kontraktudløb til sommer der måske ville kunne noget af det samme
    Asger Sørensen eller Stefan Gartenmann
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  18. #462
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Et forholdsvist usandsynligt, men ikke helt umuligt bud på en ny angriber, som i den grad kunne være indbegrebet af en penistransfer af en angriber, kunne være Edinson Cavani, som har kontraktudløb i Manchester United til sommer. Han bliver 35 til februar, og har ifølge transfermarkt en værdi på "kun" 4 mio. euro, altså 30 mio. kr. Cavani har haft en skadesplaget sæson, og man kan være i tvivl om hvorvidt han stadig har fysikken til at passe ind i Rangnicks system på Premier League niveau. Men mindre kan jo også gøre det i Superligaen, og hans erfaring fra øverste niveau kan være til stor gavn for de unge angribere i truppen.
    Cavani vil sikkert gerne have et sidste VM med for Uruguay, og med den alder, han er oppe på, så kræver det kontinuerlig spilletid. Det vil han godt kunne få i København. Det store spørgsmål vil være, hvilke lønkrav, han kommer med, og hvorvidt sub-top- og midterklubber i Top-4 ligaerne også vil være interesserede i "El Matador". Hvilket netop er årsagen til at den er urealistisk, men ikke helt umulig.
    * Ked af at skulle bringe nyheden... Men jo, Cavani er desværre ret umulig ;-)

    * Mht den nye CB man må formode kommer, så hopper jeg gerne på Thelander-toget. Af alle grunde der bliver nævnt ovenfor.
    Absolut ikke særligt sexet, men ganske solidt på flere parametre.

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  20. #463
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Har Thelander ikke fortalt at han er BIFFER? Eller husker jeg forkert? Jeg er ikke fan af ham. Hverken som spiller eller person. Så hellere Ross, hvis det skal være Aalborg.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #464
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nogen der kan sætte et par ord på de to brødre?
    Forlæns og baglæns jf. pandehåret.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #465
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi jagter eftersigende den 23 årig midtstopper Dennis Hadzikadunic

    han har tidligere spillet i Malmø og pt i russiske rostov men de har økonomiske problemer.
    kender intet til ham men hvad jeg kan læse skulle han være passningstærk og robust og have fart

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...et-midtstopper

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •