Side 41 af 103 FørsteFørste ... 31383940414243445191 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis ASO glipper, kan vi måske overveje Gustav Wikheim? Han er løst fra sin kontrakt i Saudi Arabien og kender Thorup fra Midtjylland. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-sin-kontrakt

    Han har noget x-factor og kan ikke være vanvittig dyr i løn. Han har spillet mange kampe i efteråret og må være i fin form. Jeg er godt klar over, at han nok ikke står øverst på nogens liste herinde, men han er vel ikke den værst tænkelige plan B eller C.
    Jeg synes sgu ikke, der er meget x-faktor over en spiller, der ikke er god nok til at komme på det norske landshold, uagtet at han havde nogle udmærkede perioder i FCM. Jeg ville være voldsomt skuffet, hvis Wikheim bliver vores kant-"forstærkning."
    Sidst redigeret af Garneren : 07.01.22 kl. 22:52
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  2. #602
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Sampdoria har idag lejet Tomás Rincón, som er defensiv midt. Mon vi snart ser Ekdal i den hvide trøje?

    https://www.sampdoria.it/news/club/2...to-dal-torino/

    Update: Prisen på Ekdal skulle i øvrigt være 11 mio kr
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-albin-ekdal
    Sidst redigeret af mikzki : 08.01.22 kl. 14:48
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Sampdoria har idag lejet Tomás Rincón, som er defensiv midt. Mon vi snart ser Ekdal i den hvide trøje?

    https://www.sampdoria.it/news/club/2...to-dal-torino/

    Update: Prisen på Ekdal skulle i øvrigt være 11 mio kr
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-albin-ekdal
    Vildt ærgerlige 11 mio + stor løn at bruge, synes jeg.

    Har en eller anden angst for det ender som med Mellberg; fesent og blot en stor parantes.

    Brug dog noget af den kvalitet vi allerede har på pladsen!

    Falk, Lerager, Stage og et mega dyrt indkøbt talent i Aron J…
    Og om et halvt år kan vi så se om vi får en mere der bejler til pladsen (Zeca).

    Zan


  5. #604
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg tror ikke man skal underkende hvor stort det ville være at få Albin Ekdal til klubben.
    Men ja 11 mill kan være for meget. Havde selv troet prisen ville ligge på 1/2-1 mill euro givet hans kontrakt situation.
    Men trods hans alder vil det være en kanon forstærkning af holdet.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #605
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vildt ærgerlige 11 mio + stor løn at bruge, synes jeg.

    Har en eller anden angst for det ender som med Mellberg; fesent og blot en stor parantes.

    Brug dog noget af den kvalitet vi allerede har på pladsen!

    Falk, Lerager, Stage og et mega dyrt indkøbt talent i Aron J…
    Og om et halvt år kan vi så se om vi får en mere der bejler til pladsen (Zeca).

    Zan
    Hvilken kvalitet er det præcist de ovennævnte bidrager med? Det er i hvert fald ikke den for en central midtbanespiller så afgørende kvalitet, at kunne kontrollere en kamp.

    Ekdal vil være et fremragende indkøb. Er 11 mio. meget for seks måneder? Måske, men priserne er altså steget. I 2008 betalte man glædeligt 18-19 millioner for en jævnaldrende Ulrik Laursen.

    Ekdal har samme alder som Ståle havde da man hentede ham i sin tid. Der findes ingen garantier i foldbold, men at hente Ekdal som den centrale styrmand holdet har manglet i flere år, er nok det tætteste man kommer.

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #606
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvilken kvalitet er det præcist de ovennævnte bidrager med? Det er i hvert fald ikke den for en central midtbanespiller så afgørende kvalitet, at kunne kontrollere en kamp.

    Ekdal vil være et fremragende indkøb. Er 11 mio. meget for seks måneder? Måske, men priserne er altså steget. I 2008 betalte man glædeligt 18-19 millioner for en jævnaldrende Ulrik Laursen.

    Ekdal har samme alder som Ståle havde da man hentede ham i sin tid. Der findes ingen garantier i foldbold, men at hente Ekdal som den centrale styrmand holdet har manglet i flere år, er nok det tætteste man kommer.
    Synes nu bestemt der er kvalitet i dem vi har, og folk skal jo bare være klar over at enten Falk, Lerager, Stage, (Isak) må lade livet hvis Ekdal ankommer. I hvert fald i et eller andet omfang.
    Det synes jeg egentlig er lidt ærgerligt.

    Specielt når vi snakker 11 mio for en aldrende spiller, hvis kontrakt udløber til sommer. Synes sgu den niver lidt.

    Men jeg må også bare erkende at jeg ikke kender nok til Ekdals profil, til at kunne gøre mig alt for klog.

    Hvis han virkelig er den potentielle game-changer som mange giver udtryk for, jamen så kan det jo vinde mesterskaber.
    Og så er det jo helt rigtigt at købe ham. Den bøjer jeg mig selvfølgelig for.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 09.01.22 kl. 13:52

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #607
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Kan vi ikke godt lade være med at kalde Isak for Aron? Aron Johannson er en tidligere AGF’er. Vores unge islænding hedder Ísak Bergmann Jóhannesson.
    ...

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #608
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Kan vi ikke godt lade være med at kalde Isak for Aron? Aron Johannson er en tidligere AGF’er. Vores unge islænding hedder Ísak Bergmann Jóhannesson.
    Det var en hjerneblødning. Hermed rettet.

    Zan

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #609
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har kun set Albin Ekdals seneste 2 kampe men ud fra de kampe jeg har set
    synes jeg godt jeg kan begynde at danne mit et indtryk af hvilken spiller han er
    som jeg også har skrevet om tidligere, men som i mit seneste skriv
    var der en usikkerhed om Ekdal, altså at han fremstår som en stjernespiller der spiller under niveau
    lidt samme følelse jeg sad med, med Pep Biel for halvandet år siden.
    Jeg har de seneste dage gået og grublet over hvad årsagen kunne være.

    De seneste to kampe har han langt fra været prangende og haft det en kende svært
    sammen med et Sampdoria hold der lider for tiden, simplificeret ved hans stats i kampe mod Cagliaeria,
    hvor han ikke vinder nogen dueller men taber fire.
    Baseret på meget lidt statistik og gætterier så ligner det at hans formkurve har været faldende
    siden kampen d. 10 december mod Genoa hvor Sampdoria vandt 3-1 og Ekdal måske sammen med en Gabbiadini
    burde have været MOTM i den kamp.

    BT skrev om interessen fra os d. 22 december, så mon ikke han har vidst det i ugen op til?
    Det jeg gerne vil frem til er, at jeg tror han mentalt er videre fra Sampdoria
    og det også kommer til udtryk i hans spil på banen.
    For det er påfaldende, efter en god periode med gode præstationer i løbet af sæsonen
    selvfølgelig et par få undtagelser, som jeg kan læse mig frem til at går fra at være iøjefaldende til at blive usynlig?

    Jeg er spændt på at se om det også er tilfældet i dag mod Napoli
    han starter i hvert fald inde.

    /Victor



    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Sad lige og så Albin Ekdals kamp mod Cagliari
    og ville lige give lidt en update på hvilken spiller jeg så

    Først og fremmest er han jo en leder på banen der dikterer Sampdorias spil
    både i form af fagter og verbal pressence.
    Han har et godt overblik for sine medspillere som han også bruger i sit lederskab.
    Han er dygtig i pasningsspillet, særligt i over kort distance tror jeg ikke han havde en fejlaflevering.
    Han læser spillet rigtig godt og det er tydeligt at mærke at vi har med en erfaren spiller af gøre
    der ved hvornår han skal gå ind i en duel og hvornår han skal blive på benene.

    Cagliari havde ret meget fokus på at han ikke måtte blive retvendt centralt i banen
    og der var konstant en modspiller indenfor 4 meter af ham når Sampdoria havde bolden.
    Jeg tror han er bedre på et hold der har bolden mere end Sampdoria, men det er kun en fornemmelse.

    Hans største force er helt klart sin fart og eksplosivitet på de første 1-2 meter som han både
    bruger i sit defensive spil og med bold, han var fin med den her fart til at opsnappe og bryde bolde,
    som blandt andet førte til en stor chance.

    Det eneste minus jeg kunne finde er hans løb uden bold, som ikke var så intense
    men han kommer vist også tilbage fra en skade så jeg ved ikke om det kunne have en indflydelse.
    Generelt har han i hvert fald et andet workrate end Zeca men højere fart når han går ind i dueller,
    men strækker sig over mindre område.

    Jeg kunne sagtens se ham gå godt i spænd med både Falk og Stage på centralt hånd,
    men det skal man nok prøves af for at finde den bedste konstellation.

    Dog skal det med at han ikke spillede en særlig god kamp,
    og var tættere på at være en af Sampdorias dårligste end bedste spillere i kampen.

    Jeg er lidt splittet over hvorvidt det vil være en klasse signing
    men så meget desto mere spændende



    /Victor
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 09.01.22 kl. 16:34 Årsag: Update

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #610
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ajax skulle være interesseret i Steven Bergwijn fra Tottenham
    Hvis det går igennem mon så ikke der er en mulighed for at kunne leje Daramy
    Han er i hvertfald bag Tadic og Neres i køen på VW hvis der kommer endnu en spiller til
    Skal han da prøve at opsøge et sted han kan få spilletid, man går i hvertfald lidt følelsen af at det var for tidligt han tog afsted eller at Brugge havde været et mere passende skridt
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  19. #611
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ajax skulle være interesseret i Steven Bergwijn fra Tottenham
    Hvis det går igennem mon så ikke der er en mulighed for at kunne leje Daramy
    Han er i hvertfald bag Tadic og Neres i køen på VW hvis der kommer endnu en spiller til
    Skal han da prøve at opsøge et sted han kan få spilletid, man går i hvertfald lidt følelsen af at det var for tidligt han tog afsted eller at Brugge havde været et mere passende skridt
    Enig.

    Og et kommende VM taler også for den sag. Her sidder han vel også på et af de ydre mandater, så spilletid er vigtigt.

    Mon ikke selv Ajax (såfremt de henter Bergwijn) selv er indstillede på at hjælpe Daramy. Også for værdi af spilleren mv.
    Det kan gøre det økonomisk overskueligt med en lejekontrakt.

    Vil vi det?

    Selvom lejekontrakter kan være som et afbrudt samleje, siger jeg ja.

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #612
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Enig.

    Og et kommende VM taler også for den sag. Her sidder han vel også på et af de ydre mandater, så spilletid er vigtigt.

    Mon ikke selv Ajax (såfremt de henter Bergwijn) selv er indstillede på at hjælpe Daramy. Også for værdi af spilleren mv.
    Det kan gøre det økonomisk overskueligt med en lejekontrakt.

    Vil vi det?

    Selvom lejekontrakter kan være som et afbrudt samleje, siger jeg ja.

    Zan
    Jeg er slet ikke enig. Vi skal kun have Daramy ind, såfremt det bliver et køb, hvilket ikke er realistisk. Det skal vi af den årsag, at vi i givet fald vil træne og kampmatche en spiller vi ikke kommer til at tjene penge på. Samtidig vil han optage en plads fra en anden spiller, klubben i givet fald kunne tjene penge på ved den udvikling der følger med kampmatchningen.
    Såfremt man går med en lejeaftale, tror jeg kun at det vil ske, som i tilfældet var med Gabrielsen, hvor man havde brug for en gardering.


  22. #613
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Enig.

    Og et kommende VM taler også for den sag. Her sidder han vel også på et af de ydre mandater, så spilletid er vigtigt.

    Mon ikke selv Ajax (såfremt de henter Bergwijn) selv er indstillede på at hjælpe Daramy. Også for værdi af spilleren mv.
    Det kan gøre det økonomisk overskueligt med en lejekontrakt.

    Vil vi det?

    Selvom lejekontrakter kan være som et afbrudt samleje, siger jeg ja.

    Zan
    Hold nu op med Daramy. Det er komplet urealistisk af så mange grunde. Ajax har betalt rigtig mange penge for ham, så de er ikke parat til at opgive ham endnu. Og de vil formentlig ikke leje ham ud endnu, fordi han skal lære klubbens måde at spille på. Desuden kan et eventuelt indkøb af Bergwijn jo meget vel hænge sammen med planer om at sælge en af de andre kantspillere i Ajax.

    Det er den ene side af sagen. Den anden er, at det ville være et kæmpe nederlag for Daramy at vende tilbage til FCK nu. Med mindre han er hårdt ramt af hjemve, vil han utvivlsomt hellere til en anden klub i udlandet, hvis han skulle lejes ud.

    Og for FCK giver det meget mere mening at finde en forstærkning med mere perspektiv i. Jeg håber, det først er kl. fem i 12, når alle andre muligheder er udtømt, at vi begynder at overveje den her slags lejeaftaler uden fremtid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #614
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Rasmus Thelander skulle være blandt emnerne af CB's.

    https://twitter.com/CphSundays/statu...lyT8--BkA&s=19

    Fordele:

    Meget erfaring og rutine. Fra hans tid i Panathinaikos er han vant til at spille under stort pres i kaos-kampe med tryk fra fans.
    Dansker og kender ligaen. Plug and play.
    Kontraktudløb til sommer. Bør være billig i indkøb.

    Ulemper:

    Ingen videresalg.

    Truppen har brug for spillere der kan gå ind på holdet med minimal tilvænningstid, som har erfaring og ro, og komme med den rutine de unge spillere ikke har. Her passer Thelander godt.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #615
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Rasmus Thelander skulle være blandt emnerne af CB's.


    Ulemper:

    Ingen videresalg.

    Truppen har brug for spillere der kan gå ind på holdet med minimal tilvænningstid, som har erfaring og ro, og komme med den rutine de unge spillere ikke har. Her passer Thelander godt.
    Flere ulemper:

    Skadehistorik

    Jeg kan godt se fornuften, men det kilder ikke just i mellemgulvet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •