Side 5 af 103 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vil du have flere centrale CM'er? Forstår jeg ikke helt.

    Som udgangspunkt er løsningen vel Lerager eller evt Stage (hvis der købes en kant). Ligeledes har vi jo også tilføjet Isak og Baldur.

    Zan
    Jeg tænker også vi har fine erstatninger for Zeca som kan overtage den rolle. Personligt håber jeg Isak og Lerager på midten, så må vi se om de 2 kan få det til at fungere, indtil Falk er klar igen.

    Stage gør det fint som "midlertidig" kant, så der ville jeg ikke ændre noget. Men jeg vil absolut også mene der skal købes en udfordrende hurtig kant i vinterpausen Og måske også en angriber. Jeg har ikke meget tiltro til at Wind og Kamil bare hamrer kasser ind denne sæson.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tænker også vi har fine erstatninger for Zeca som kan overtage den rolle. Personligt håber jeg Isak og Lerager på midten, så må vi se om de 2 kan få det til at fungere, indtil Falk er klar igen.

    Stage gør det fint som "midlertidig" kant, så der ville jeg ikke ændre noget. Men jeg vil absolut også mene der skal købes en udfordrende hurtig kant i vinterpausen Og måske også en angriber. Jeg har ikke meget tiltro til at Wind og Kamil bare hamrer kasser ind denne sæson.
    Helt klart bruge krudtet på kant og angriber, ja!

    Wind smutter til sommer, og Wilczek er ved at være der aldersmæssigt.

    Kant er bare ret obvious…

    Zan

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Helt klart bruge krudtet på kant og angriber, ja!

    Wind smutter til sommer, og Wilczek er ved at være der aldersmæssigt.

    Kant er bare ret obvious…

    Zan
    Spørgsmålet er om Wind er væk allerede til vinter? - Han ser godt nok ramt ud efter hvad der er sket med hans far (forståeligt nok)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Spørgsmålet er om Wind er væk allerede til vinter? - Han ser godt nok ramt ud efter hvad der er sket med hans far (forståeligt nok)

    Jeg har tænkt det samme. Ikke på grund af sagen Per Wind, men mere bare fordi.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg har tænkt det samme. Ikke på grund af sagen Per Wind, men mere bare fordi.
    Det kunne godt tænkes. Men uanset hvad så trænger vi altså til en kvalitets angriber i boksen. Wind har en masse gode kvaliteter, men han bliver aldrig en mand der over en hel sæson bare bomber mål ind. Min tiltro til Kamil er på et meget lavt punkt (Måske BØF vil købe ham tilbage :p) og Højlund er et supertalent, men det bliver jo ikke i år han slår igennem for alvor.

    Der skal godt nok handles til Vinter på 2 positioner Kant/angriber som skal handles ind inden vintertræning/opstart begynder, hvis man hos ledelsen mener det seriøst at guldet skal hjem eller man er tilfreds med en "mellemsæson".

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Tvivler på at Wind ryger til vinter, hvor der ikke er tradition for de store salg. PC har jo malet sig lidt op i et hjørne med sine offentlige udtalelser om, at Wind skal sælges for 100+ mio.

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tvivler på at Wind ryger til vinter, hvor der ikke er tradition for de store salg. PC har jo malet sig lidt op i et hjørne med sine offentlige udtalelser om, at Wind skal sælges for 100+ mio.
    Dét hjørne kan han jo være tvunget til at male sig selv ud af igen, nu hvor man øjensynligt føler sig nødsaget til at sælge, hvis spiller + nævenyttig agent brokker sig lidt *host*Daramy*host*. Især med tanke på, at man nok fra ledelsens side har formået at pisse Wind Jr. tilpas meget af.

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tvivler på at Wind ryger til vinter, hvor der ikke er tradition for de store salg. PC har jo malet sig lidt op i et hjørne med sine offentlige udtalelser om, at Wind skal sælges for 100+ mio.

    Ja, men alderen arbejder vel efterhånden i mod et meget stort salg. Er det ikke som om, at prisen er højere for en 18-årig, ikke-færdigudviklet, spiller fremfor en til den tid næsten 23-årig, hos hvem man lettere kan se udviklingspotentialets omfang?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, men alderen arbejder vel efterhånden i mod et meget stort salg. Er det ikke som om, at prisen er højere for en 18-årig, ikke-færdigudviklet, spiller fremfor en til den tid næsten 23-årig, hos hvem man lettere kan se udviklingspotentialets omfang?
    Jeg er bange for, at du har ret. Jeg forventer et salg i 40 mio. egnen til vinter eller sommer. Til den tid er begge nok interesserede i, at der sker noget. Wind for at komme videre i karrieren og FCK for at få et trods alt acceptabelt salg ud af en spiller, som udviklingsmæssigt er gået lidt i stå (det frygter jeg i hvert fald).

    Nå men nu må vi se. Jeg tror ikke sagen om farmand kommer til at have den store betydning. Det er nok mere trangen til udlandet, manglende udvikling og FCK som måske også ønsker en lidt anden type enten mht at fylde mere i boksen eller mht mere fart.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er egentlig meget simpelt for Jonas Wind. Ligegyldigt hvad man/han mener om situationen med Per Wind, så er det hans egen indsats frem til sommer, som afgøre hvor han ender. Spiller han op til sit bedste, så bliver det en bedre liga og flere penge. Omvendt vil pilen peger den anden vej, hvis niveauet falder. Så personlig er jeg meget fortrøstningsfuld i forhold til Jonas Winds motivavtion. Den skal nok være der.


  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Burde vi ikke gøre et forsøg på at leje Robert Skov til januar?
    Det er godt nok ikke meget han får spillet i Hoffenheim.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSteen Se meddelelser
    Burde vi ikke gøre et forsøg på at leje Robert Skov til januar?
    Det er godt nok ikke meget han får spillet i Hoffenheim.
    Jeg tvivler på, at han (og nok heller ikke Hoffenheim) er frisk på det, men det ville da være en fremragende forstærkning. Men det ville i så fald uden tvivl være en lejeaftale uden længere perspektiver, så det er ren lappeløsning. Men det er måske også ok i den nuværende situation...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSteen Se meddelelser
    Burde vi ikke gøre et forsøg på at leje Robert Skov til januar?
    Det er godt nok ikke meget han får spillet i Hoffenheim.
    Absolut. Han er jo gået i stå i Hoffenheim. en lejeaftale kunne være fristende og se om vi hurtigst muligt kan få ham igang igen. Det ville nok også være i hans egen interesse i henhold til en mulig VM udtagelse næste år.

    En mand som har scoret 29 mål i en sæson for os og som kender klubben uden den store integration. Så kan han flække FCM med et par frisparks mål og så er den ged barberet :) DO IT

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    som kender klubben uden den store integration.
    Er vi ikke ved at være der hvor det eneste der stadig er det samme er sæderne i Parken?

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Er vi ikke ved at være der hvor det eneste der stadig er det samme er sæderne i Parken?
    Jooo det ligefør :)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 103 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •