Side 51 af 103 FørsteFørste ... 414849505152535461101 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Sebastian Jørgensen er dog et virkelig godt bud på en oplagt kant. Han er en case fuldstændig som Robert Skov - de var/er begge 21 år, været afgørende for SIF med mål og assist, fremragende venstreben, udfordrende og har et kæmpe potentiale.

    Kunne vi lave den samme som med Skov, og købe ham til 1 mio euro (han har kontraktudløb om et år) og lade ham konkurrere med Bahghadji så han stadig kan udvikle sig, det ville da være helt oplagt.
    Synes han er rigtig spændende. Men det vi har brug for er en spiller ala Peter Olayinka. En der kan forhåbentlig kan gå direkte ind og være en klasse over de andre kantspillere. Sebastian Jørgensen ser jeg mere som et projekt, der kunne være god at have som backup indtil han slår igennem for alvor - og som både kan spille kant og angriber.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Synes han er rigtig spændende. Men det vi har brug for er en spiller ala Peter Olayinka. En der kan forhåbentlig kan gå direkte ind og være en klasse over de andre kantspillere. Sebastian Jørgensen ser jeg mere som et projekt, der kunne være god at have som backup indtil han slår igennem for alvor - og som både kan spille kant og angriber.
    Det er muligt, men køber du så stor en profil så vil han koste måske 20-30 mio+ og det vil måske sætte sætte en stopper for Roonys udvikling, da han i så fald skal spille hver gang. Ligeledes vil der være store chancer for videresalg, hvor i mod hvis du køber en etableret spiller som Olayinka på 26 år+ så er markedsværdien bare ikke ligeså høj om 2-3 år.

    Men begge muligheder er da bestemt i spil.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    FCK skal op på det niveau, man havde i 10/11 eller 16/17 sæsonerne, og med dertilhørende CL-deltagelse, hvis man skal kunne tiltrække aktuelle danske landsholdsspillere til klubben, takket være Kasper Hjulmands udtalelser om at der er markant større chance for at komme på landsholdet pt, hvis man spiller i udlandet, end hvis man spiller i Superligaen.

    Det må vi også tage med i ligningen, hvad angår de vanskeligheder, PC står med i sidste, nuværende og kommende transfervindue. Og det har nok massiv betydning for at vi næppe lykkes med at lokke Andreas Skov Olsen til FCK, på trods af vi reelt er lige så godt stillet rent sportsligt som hhv. Rangers og Brugge, når det eksempelvis gælder om at kunne lokke med europæisk fodbold.

    Jf. Kvart i Bolds interview med en italiensk journalist, så var meldingen fra Italien, at Bologna gerne ville have lukket en handel hurtigt, og jeg tror godt at man kunne have været med på Bolognas krav, men at ASO så selv har været tøvende, fordi han gerne ville have bedre muligheder, netop fordi "farmand Hjulmand" har så vidt muligt frarådet et skifte til dansk fodbold.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCK skal op på det niveau, man havde i 10/11 eller 16/17 sæsonerne, og med dertilhørende CL-deltagelse, hvis man skal kunne tiltrække aktuelle danske landsholdsspillere til klubben, takket være Kasper Hjulmands udtalelser om at der er markant større chance for at komme på landsholdet pt, hvis man spiller i udlandet, end hvis man spiller i Superligaen.

    Det må vi også tage med i ligningen, hvad angår de vanskeligheder, PC står med i sidste, nuværende og kommende transfervindue. Og det har nok massiv betydning for at vi næppe lykkes med at lokke Andreas Skov Olsen til FCK, på trods af vi reelt er lige så godt stillet rent sportsligt som hhv. Rangers og Brugge, når det eksempelvis gælder om at kunne lokke med europæisk fodbold.

    Jf. Kvart i Bolds interview med en italiensk journalist, så var meldingen fra Italien, at Bologna gerne ville have lukket en handel hurtigt, og jeg tror godt at man kunne have været med på Bolognas krav, men at ASO så selv har været tøvende, fordi han gerne ville have bedre muligheder, netop fordi "farmand Hjulmand" har så vidt muligt frarådet et skifte til dansk fodbold.
    Objektivt set er niveauet også meget højere i Belgien. Chancerne for Champions League er alt andet lige, nok også større i en klub som Club Brugge med et budget der vel nok er dobbelt så stort som vores og kan byde en meget højere løn. Et kig på Transfermarkt siger fx. at trupværdien er tre gange højere. Spillerne ved også udmærket godt at FCK ikke er på sit højeste lige nu.
    Ulempen er selvfølgelig at Club Brugge har masser af dyre spillere, inklusiv den nye canadiske højre wing Tajon Buchanan - som lige er blevet købt for 45 millioner. Det er ikke givet at ASO vil erobre en kantposition der. Derudover må det nok også bekymre ham at de er begyndt at spille en 3-5-2 position som ikke passer ham særligt godt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    -It is the dirty fucking wins-

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #756
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jens Odgaard har jeg nævnt før, og jeg mener stadig han ville være en fremragende tilgang og på sigt afløser for Wind. Men det bliver formentlig ikke nemt, om vi skulle være interesserede:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ndvarm-odgaard

  11. #757
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er selv frustreret over den sportslige ledelses granat-chok så snart transfervinduet gik i gang.

    Nu prøver jeg dog lige med en lidt formildende omstændighed.

    Sommer og vinter-vinduerne adskiller sig naturligvis på mange måder.

    En fordel ved januar-vinduet er at vi herhjemme kan hente spillere på sidste-dagen, og stadigvæk give dem 3 ugers intensiv træning / træningslejr / træningskampe før forårssæsonen starter.

    Så hvis man skal holde hovedet koldt, og afvente de "helt rigtige" løsninger, er det i dette vindue man skal gøre det.

    Nuvel, vi får nok ikke 4 spillere på 2 uger - men det har jeg heller ikke (personligt) regnet med på noget tidspunkt.

    Mon ikke den hedder 2 spillere og 3 hvis vi er heldige.

    Jeg ønsker mig BRÆNDENDE en venstrekant + en centerforsvarer. En striker ville være en bonus.

    Forstår ikke den store iver efter en CM, hvorfor det ærgrer mig lidt at Ekdal nok bliver penistransferen i dette vindue...

    Zan

  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Grytebust er åbenbart på vej mod Sverige: https://www.aftonbladet.se/sportblad...a-ifk-goteborg

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #759
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er selv frustreret over den sportslige ledelses granat-chok så snart transfervinduet gik i gang.

    Nu prøver jeg dog lige med en lidt formildende omstændighed.

    Sommer og vinter-vinduerne adskiller sig naturligvis på mange måder.

    En fordel ved januar-vinduet er at vi herhjemme kan hente spillere på sidste-dagen, og stadigvæk give dem 3 ugers intensiv træning / træningslejr / træningskampe før forårssæsonen starter.

    Så hvis man skal holde hovedet koldt, og afvente de "helt rigtige" løsninger, er det i dette vindue man skal gøre det.

    Nuvel, vi får nok ikke 4 spillere på 2 uger - men det har jeg heller ikke (personligt) regnet med på noget tidspunkt.

    Mon ikke den hedder 2 spillere og 3 hvis vi er heldige.

    Jeg ønsker mig BRÆNDENDE en venstrekant + en centerforsvarer. En striker ville være en bonus.

    Forstår ikke den store iver efter en CM, hvorfor det ærgrer mig lidt at Ekdal nok bliver penistransferen i dette vindue...

    Zan
    Svært at være uenig. Det bare Øv, at en ny spiller evt. ikke for en vinteropstart / træningslejer med, hvis vi virkelig skal vente på sidste dagen. Det kan jo betyde en del vil jeg mene. Personligt er jeg enig med dig. Jeg forstår hellere ikke den store iver efter en CM (især hvis Falk er fuld fit for fight)

    Næ som du er inde på så ser jeg hellere en Angriber som noget vi for alvor mangler. Har vi virkelig den store tiltro til Wind og Kamil på målfronten ???

  15. #760
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Svært at være uenig. Det bare Øv, at en ny spiller evt. ikke for en vinteropstart / træningslejer med, hvis vi virkelig skal vente på sidste dagen. Det kan jo betyde en del vil jeg mene. Personligt er jeg enig med dig. Jeg forstår hellere ikke den store iver efter en CM (især hvis Falk er fuld fit for fight)

    Næ som du er inde på så ser jeg hellere en Angriber som noget vi for alvor mangler. Har vi virkelig den store tiltro til Wind og Kamil på målfronten ???
    Det er helt korrekt at der skal findes en top-angriber. Og endnu mere skræmmende; der skal faktisk findes 2...

    Kamil er 34 (og i manges øjne ubrugelig) og Wind tager formentlig afsted til sommer - ligegyldigt hvilken sæson han får. Det er jeg ret overbevist om.

    Så er der Højlund tilbage, ligesom Oskarson måske kan gøre sig gældende. Men det går jo ikke rigtigt at gamble på dem...

    Grunden til jeg måske kan vente til sommer med strikeren, er at jeg finder vores vestrekant og CB ekstremt skrøbelige.
    (Og så har jeg en eller anden - absurd - fornemmelse af at Kamil kan gå hen og levere bedre end vi tror... Ved godt den er lidt funky at melde ud, og ved egentlig heller ikke helt hvad jeg bygger det på).

    Men jo enig, ville bestemt ikke klage over en striker i dette vindue - og klart 3. prioritet, fremfor CM (i min bog).

    Zan

  16. #761
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Højre kant og midterforsvarer må være førsteprioritet, ingen tvivl om det. Har vi en etableret højre kant, med Roony som reserve, frigiver det Stage til den centrale midtbane som 6'er. Og pludselig har vi både Lerager, Pep Biel, Isak, Hákon, Baldursson og Stamenic til at dække 8'eren, så man samtidigt kan skubbe Falk ud som en indadvendt venstre kant, der trækker ind i banen, med Bøving og måske Singh som reserver på den position, og så er midtbane-kabalen mere eller mindre løst i forhold til hvad der er nødvendigt.

    Og med Gabrielsen ude, så skal der en bedre back-up end Marios som 3. valg i midterforsvaret. Det er nok en postgang for tidligt at satse på Mattias Jakobsen, mens Valdemar Lund er ude med skader.

    Men derudover, så ville det give rigtig god mening at en angriber er 3. prioritet ift. hvad vi skal have ind. Også frem for en ny central midtbanespiller.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #762
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Højre kant og midterforsvarer må være førsteprioritet, ingen tvivl om det. Har vi en etableret højre kant, med Roony som reserve, frigiver det Stage til den centrale midtbane som 6'er. Og pludselig har vi både Lerager, Pep Biel, Isak, Hákon, Baldursson og Stamenic til at dække 8'eren, så man samtidigt kan skubbe Falk ud som en indadvendt venstre kant, der trækker ind i banen, med Bøving og måske Singh som reserver på den position, og så er midtbane-kabalen mere eller mindre løst i forhold til hvad der er nødvendigt.

    Og med Gabrielsen ude, så skal der en bedre back-up end Marios som 3. valg i midterforsvaret. Det er nok en postgang for tidligt at satse på Mattias Jakobsen, mens Valdemar Lund er ude med skader.

    Men derudover, så ville det give rigtig god mening at en angriber er 3. prioritet ift. hvad vi skal have ind. Også frem for en ny central midtbanespiller.
    Enig og kan også godt købe ind i din pointe mht højrekant fremfor venstrekant...

    Mit ønske om en vestrekant handler mest om at jeg KLART foretrækker Falk på CM.

    Men så må vi bare håbe Bøving kan fortsætte de lovende takter...

    Der er intet i mig der tror at Singh får en rolle i foråret. Faktisk tror jeg ikke han nogensinde får en rolle.

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #763
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg foretrækker også Falk inde centralt, men når vi har så mange lønkroner bundet op i etablerede midtbanespillere, så giver det størst værdi at så vidt muligt have dem ude på banen frem for på bænken. Og der er det bare den formation, hvor man har flest af dem på banen samtidigt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #764
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Der er et Mexican stand-off i gang mellem PC og Oviedo..
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iedo-og-fck-om

    Det skulle vist dreje sig om ca. 2 mio. kr.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #765
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er et Mexican stand-off i gang mellem PC og Oviedo..
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iedo-og-fck-om

    Det skulle vist dreje sig om ca. 2 mio. kr.
    Hvis Oviedo forlanger hele sin løn for de sidste 6 måneder udbetalt, så kan vi lige så godt beholde ham. Så er der jo ikke nogen ekstraomkostning, og kan være en okay reserve hvis der kommer mange skader


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •