Side 66 af 103 FørsteFørste ... 16566364656667686976 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Pis, jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med ham. Jeg er en af dem der mener Bjelland gjorde ham bedre end han var.
    Selvfølgelig kan du lære af erfarende relationer, og Bjelland har helt sikkert givet noget tryghed fremfor en usikker Lüftner.

    Men det er jo ikke første gang i historien, at en spiller skulle bruge tid på tilvænning / gennembrud.

    Jeg nævner lige et par højt-profilerede eksempler: Linderoth, Damen, Anker, Stage og kunne egentlig blive ved.

    Det er selvfølgelig fair at synes Vavro mangler kompetencer, men at Bjelland skulle have så stor impact på hans karriere…

    Det er både at undervurdere Vavro, men også at overvurdere Bjelland.

    At Vavro ikke ligefrem er super på bolden, er jeg dog ganske enig i ;-)

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at spilleren er kendt af klubben - alt andet ville være dybt underligt. Med det i mente, så må det handle om en eller flere af følgende grunde:

    1)
    Man går ikke efter en spiller på hans position evt. favoritside (vi bør være ude efter en kantspiller)

    2)
    Man er ude efter en kantspiller med andre kompetencer end ham (jeg kender ham ikke)

    3)
    Han er ikke vurderet god nok. (i så fald er det forhåbentligt rigtigt vurderet, så FCM brænder penge af på en nitte)

    4)
    Vi er ude efter en bedre spiller på positionen.

    Worst case er, at vi har været interesseret men ventet (da vi har undersøgt andre muligheder) og at FCM overhalede os indenom
    Jeg tænker, at du mangler denne grund:

    Edward Chilufya har efter en flot sæson haft flere bejlere til sin underskrift, men kantspilleren har selv foretrukket, at hans næste skridt bliver Superligaen og med FC Midtjyllands trøje på.
    Herning har måske et godt rygte blandt en del afrikanske spillere?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #978
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Pis, jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med ham.
    "Have mere end Boilesen og Khocholava til de pladser" er det helt korte svar ;-)

    Det er vist ikke nævnt her, men tilsyneladende er Marios skadet. Det sagde PC, omend forsigtigt og godt pakket ind, i løbet af pausen af dagens træningskamp. Gik man glip af det, kan man høre det her fra ca 53.30 og frem. Når samtidig Gabrielsen er væk og Valdemar Lund er skadet, er der ingen tilbage. Så det kan være, der er mere på vej.

    Om han så blev gjort god af Andreas Bjelland? Tjah, det kan være, at han samtidig forbedrede og tilpassede sig ;-) Og ringe var han altså heller ikke i pasningerne. Det er vist lidt en fordom.

    I det mindste lagde han dem ikke ind i sit eget felt i sidste minut af et derby ...

  6. De følgende 15 brugere er enige:

  7. #979
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tænker, at du mangler denne grund:



    Herning har måske et godt rygte blandt en del afrikanske spillere?
    Man kender det jo godt fra europæiske spillere, når andre europæiske spillere har succes i en ellers ukendt klub, så rygtes det hurtigt :)

  8. #980
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tænker, at du mangler denne grund:



    Herning har måske et godt rygte blandt en del afrikanske spillere?
    Måske . Men hvis vi skulle have været i direkte kamp med FCM om hans signatur, så kan vi nok være ret sikre på, at Steinlein og de andre krejlere havde ladet det sive i medierne, hvis de havde slået os i den kamp. Med andre ord, så kan jeg ikke forestille mig andet end, at vi enten ikke har været interesseret eller også været for langsomme grundet prioritering af andre spillere før ham.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #981
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tænker, at du mangler denne grund:

    Herning har måske et godt rygte blandt en del afrikanske spillere?
    Det sjove er, at de stort set ikke har afrikanere i truppen længere. I øjeblikket har de faktisk kun Raphael Onyedika, som er nigerianer. FC Midtafrika er blevet til FC Brazil i stedet. Dem har de så til gengæld også 6 af.

    Gad vide, hvad der egentlig fik dem til at skifte hest?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #982
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det sjove er, at de stort set ikke har afrikanere i truppen længere. I øjeblikket har de faktisk kun Raphael Onyedika, som er nigerianer. FC Midtafrika er blevet til FC Brazil i stedet. Dem har de så til gengæld også 6 af.

    Gad vide, hvad der egentlig fik dem til at skifte hest?
    Det er lidt off-topic, men Tipsbladet havde en meget hæderlig artikel om netop det emne tilbage i november:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vn-i-brasilien
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. #983
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det sjove er, at de stort set ikke har afrikanere i truppen længere. I øjeblikket har de faktisk kun Raphael Onyedika, som er nigerianer. FC Midtafrika er blevet til FC Brazil i stedet. Dem har de så til gengæld også 6 af.

    Gad vide, hvad der egentlig fik dem til at skifte hest?
    Du har selvfølgelig ret. Der kan være alle mulige andre grunde til, at manden selv ville til herning. My bad.

  14. #984
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Der kan helt sikkert være andre grunde. Én ting er sikkert - han har aldrig brugt tre dage i Herning, så ville han aldrig skifte til et så åndsforladt hul i jorden.

    Jeg er tilfreds med Vavro-handlen. Vi får en lejespiller, som kender klubben og flere af klubkammeraterne. Derfor bør han markant nemmere kunne glide ind og spille end nærmest nogen anden spiller på markedet. Det kan synes som lidt kortsigtet, og den høje frikøbsklausul er for mig det mest underlige. Den tror jeg ikke, at vi nogensinde kommer til at indfri, for vi får ikke de penge hjem igen.

    Mit bud er, at man forventer at kunne hente ham billigere til sommer, hvis alt går godt. I så fald kan handlen give god mening, for meget kunne tyde på, at Boile bliver skudt af til sommer, og så har man stille og roligt kørt erstatningen ind. Ellers har man et godt bud på en ny mand, man kan få fast papir på til sommer.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #985
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Pudsig detalje: Vi skriver den 25. januar.

    Netop 25. august vidste vi ikke bare, at Peter Olayinka var blevet forsøgt købt, og at det var mislykkedes, men også hvorfor:
    https://www.bt.dk/superligaen/slavia...e-ikke-igennem

    Bare til dem, der bliver ved med at høre ting i vvs-installationerne ;-)

  17. #986
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Seks dage tilbage og vi mangler to kvalificerede kantspillere - måske også en 6'er - og så skal der også sælges en del. PC må have is i maven.

    Mens jeg venter blev jeg nysgerrig på dette ..

    Er der råd? I perioden fra 3. kvartal 2019 frem til 3. kvartal 2021 er værdien af vores transferrettigheder faldet med DKK 88 mio. eller ca. 1/3. Så det ligner, at der er plads. Hvis ikke vi køber, men alene lejer, vil vi formentlig i forlængelse af afskrivninger være nede på et niveau, der svarer til værdien i 2016. Corona-påvirkningen på denne værdi er naturligvis en parameter, der har indflydelse. Sammenlignes værdien af vores kontraktrettigheder med eks. Club Brügge er vores værdi dog faldet markanet mere.

    Når klubben melder ud om økonomi er det ofte med forventninger til økonomi baseret på europæisk deltagelse og nettoværdien af transferaktivitet - indtægtssiden.

    I relation til transfervinduet kunne det være interessant at høre om klubbens forventninger til udviklingen i investeringerne i stil med udmeldingen i 2014.

    En hypotese til be- eller afkræftelse - med afsæt i, hvad der kan konstateres i regnskabet - så kan der meget vel være truffet en beslutning om at reducere investeringerne i spillertruppen - alternativt freestyler PC på den front, hvilket jeg næppe tror.
    Goldbæks Højrefod

  18. #987
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Seks dage tilbage og vi mangler to kvalificerede kantspillere - måske også en 6'er - og så skal der også sælges en del. PC må have is i maven.
    Jeg tror, du bliver skuffet, hvis du forventer to kantspillere.
    Mvh.
    Dane


  19. #988
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg tror, du bliver skuffet, hvis du forventer to kantspillere.
    Det tror jeg også ...
    Goldbæks Højrefod

  20. #989
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det tror jeg også ...
    Til gengæld er endnu en central forsvarer jo nu nok den mest sandsynlige tilføjelse - næst efter en kant og Ekdal - oven på PC's kryptiske udtalelse i pausen af træningskampen i går.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #990
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis Boilesen ryger til sommer, håber jeg, PC går efter Jacob Rasmussen. Han er 24, dansk og en venstrefodet spillende midterforsvarer på samme måde som Boile. Han er ejet af Fiorentina, som vi har gode relationer til efter Diks-handlen, og er fast mand i Vitesse lige pt. med Conference League-erfaring samt EL-erfaring fra Rosenborg.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •