Side 69 af 103 FørsteFørste ... 19596667686970717279 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Han var ikke med mod Helsingør, fordi han er med landsholdet i Dubai. De spiller i overmorgen mod Jordan, og på tirsdag mod Uzbekistan.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #1022
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det åbner vel døren for at kunne hente Albin Ekdal.

    Det betyder også, at Stamenic kan få mere tid og plads til at udvikle sig som 8'er, som reelt er hans favoritposition, og evt. med tiden, hvis hans kontrakt forlænges (udløber i sommeren 2023), kunne fungere som en afløser for Stage, som har kontraktudløb om 2½ år, og måske gerne vil til udlandet forinden, og/eller som en backup for Lerager.

    Og en mindre detalje: Fordi udlejningen til HB Køge er sket over to omgange, så kan Stamenic ikke længere komme i betragtning som en spiller, der kan indregistreres i B-truppen for FCK i europæisk sammenhæng.
    Jeg hører stadig til den lille gruppe der ikke ser den store nødvendighed i endnu en CM.

    Jeg synes vi er dækket rigtig fint ind, og det er altså kanten der skal have kærlighed. Virkelig!

    Medmindre man tager den store beslutning at smide Falk derud mere permanent.

    Zan

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1023
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg tror ikke de to har det store med hinanden at gøre. Stamenic fik kun spilletid i første kamp og var ikke i truppen mod Helsingør. Tror mere det hele tiden har været planen at han skulle have den sidste halvdel af sæsonen på leje, min eneste anke ved en retur til HB Køge er egentlig at jeg gerne havde set ham prøve talentet af på et højere niveau. Vejle spiller alligevel Pokemon Go med deres trupsammensætning, kunne man ikke have solgt dem på også at have en New Zealander i truppen?
    Det kan jo være, Stamenic foretrækker at spille i S-togsafstand fra København. Det ville veje ret tungt, hvis det var mig. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  6. #1024
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Fra FCK’s side giver det da også ganske god mening at leje ud til en klub, hvor man er rimelig sikker på, hvad man får. Det er sjældent, at vi har den store succes med at udlejning at vores talenter, men HB Køge lader til at være et fint match til Stamenic.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1025
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...asmus-hoejlund

    Ifølge BT er FCK angiveligt enige med Sturm Graz om salg af Rasmus Højlund.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  10. #1026
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...asmus-hoejlund

    Ifølge BT er FCK angiveligt enige med Sturm Graz om salg af Rasmus Højlund.
    Ærgeligt! Jeg havde håbet på at se mere til ham, men med Orrí på vej, fra U19 og en ny angriber, købt til start 11´eren, så giver det jo meget god mening.


  11. #1027
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    BT skriver nu at Højlund er enig med Salzburg for en pris af DKK 19 mio.
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...asmus-hoejlund

    Jeg synes det er en god handel for alle parter.
    Det åbner nok for Ekdal, selvom jeg har tvivlet på den handel fra start.
    Spørgsmålet for mig er mest om det giver os lyst til at gå med på højere bud på ASO eller om vi kan lukke en handel med Amoo?
    Vi kunne også intensivere jagten på Jacob Bruun Larsen med de penge.

    Jeg synes vi skal holde os til at forstærke kanterne, da vi bør holde på Wilczec til sommer, og lade Orri udvikle sig indtil da.
    Vi kan maks lave 3 ændringer (Babacar, Vavro og Roony/NY) i truppen til UCL, og vi er ved at svække os selv med at sælge ud af truppen der kan spille turneringen.

    Spændende dage følger.
    Sidst redigeret af Løven : 26.01.22 kl. 13:05 Årsag: Ståle kom før mig

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1028
    Tilmeldingsdato
    Jan 2022
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Vi kan maks lave 3 ændringer (Babacar, Vavro og Roony/NY) i truppen til UCL, og vi er ved at svække os selv med at sælge ud af truppen der kan spille turneringen.

    Spændende dage følger.
    Du rammer hovedet på sømmet her.
    Babacar er for stort et navn til udelade fra UCL. Forsvaret er for tyndt til at holde Vavro ude. Vi skal have en kant, hvis vi vil vinde mesterskabet - men skal vi så have den nye kant eller Roony med i UCL? Det betyder helt sikkert at Bøving ikke sælges, da vores UCL trup vil være urimelig tynd på kanterne. Og hvad så med Ekdal ift. UCL, hvis han kommer?

    Højlund kan dog undværes.

  14. #1029
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    BT skriver nu at Højlund er enig med Salzburg for en pris af DKK 19 mio.
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...asmus-hoejlund

    Jeg synes det er en god handel for alle parter.
    Det åbner nok for Ekdal, selvom jeg har tvivlet på den handel fra start.
    Spørgsmålet for mig er mest om det giver os lyst til at gå med på højere bud på ASO eller om vi kan lukke en handel med Amoo?
    Vi kunne også intensivere jagten på Jacob Bruun Larsen med de penge.

    Jeg synes vi skal holde os til at forstærke kanterne, da vi bør holde på Wilczec til sommer, og lade Orri udvikle sig indtil da.
    Vi kan maks lave 3 ændringer (Babacar, Vavro og Roony/NY) i truppen til UCL, og vi er ved at svække os selv med at sælge ud af truppen der kan spille turneringen.

    Spændende dage følger.
    God deal mht Højlund.

    Og helt enig, smid nu bare mesterslanten for en drømmekant!

    Så skal jeg ikke forlange mere.

    Zan

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1030
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    God deal mht Højlund.

    Og helt enig, smid nu bare mesterslanten for en drømmekant!

    Så skal jeg ikke forlange mere.

    Zan
    Pinligt når vi henter Ekdal og ASO og alligevel bliver nummer 2/3 i Suppen...

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1031
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg synes salget af Rasmus Højlund er decideret fremragende arbejde af PC. Højlund virker som en meget ufærdig spiller, som på trods af en stor fysik og god fart, har alt for store mangler specielt teknisk, afslutningsmæssigt og relationelt til nogensinde at blive den profil vi ønsker. Når Orri samtidig kommer op nedefra, så vil han kun ryge endnu længere ned i hierarkiet. Samtidig er prisen - hvis den er rigtig - imponerende. Jeg ved godt, at han bliver solgt på potentialet, men faktisk er det det, som for mig gør prisen imponerende, for jeg ser ikke en spiller med et stort internationalt potentiale, mere en jævn god suppe-angriber.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #1032
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Fremragende salg af Højlund. Jeg er enig med andre i at han er et stort talent, men han skal have spilletid for at udvikle sig og timingen skal være bedre for at slå igennem i FCK så - og med Wind og Babacar til én plads, ja så havde Højlund nok også set skriften på væggen.

    Jeg betragter ham på nogenlunde niveau med Bøving, men forskellen er bare at den 'etablerede' spiller til Bøving som han skal konkurrere med ikke spiller fodbold - og så er der bare mulighed for at udvikle sig og få spilletid.

    Med den pris er det win-win-win for både os, Sturm Graz og Højlund.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #1033
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Med en god videresalgsklausul, så kan det godt blive en ret fornuftig aftale. Der er meget kort fra den østrigske liga til Bundesligaen, så hvis han fortsætter sin udvikling, så er det ikke utænkeligt, at der kan komme nogle flere økonomiske gevinster til FCK med tiden via en god aftale.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1034
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Fremragende salg af Højlund. Jeg er enig med andre i at han er et stort talent, men han skal have spilletid for at udvikle sig og timingen skal være bedre for at slå igennem i FCK så - og med Wind og Babacar til én plads, ja så havde Højlund nok også set skriften på væggen.

    Jeg betragter ham på nogenlunde niveau med Bøving, men forskellen er bare at den 'etablerede' spiller til Bøving som han skal konkurrere med ikke spiller fodbold - og så er der bare mulighed for at udvikle sig og få spilletid.

    Med den pris er det win-win-win for både os, Sturm Graz og Højlund.
    Ja plus at der er en Orri der virker endnu mere spændende der kommer nede bagfra vi skal alle dage sælge
    elsker den detalje at han lige koster det mere end Mikael Uhre

    men også som sagt en win win for tror ikke der havde været gået længe før han var overhalet af Orri
    fastspille tid på et fint hold er da lige hvad han har brug for
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  25. #1035
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi har budt tre millioner euro, på Amoo.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...talent/9099312

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •