Side 7 af 103 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det pludselig er en sandhed at vi henter endnu en CM.

    Det figurerer flere steder, men har JT eller PC nævnt det? Det har de jo nok, men det undrer mig lidt.

    Hvorfor ikke køre Lerager ind som 6'er. Jeg er med på han ikke har imponeret, men man bør vel kunne få mere ud af ham.

    Vi har et alternativ i Stage, medmindre man mener den kant helt alvorligt.

    Udover det har vi Falk og Isak - samt den anden islandske gut, som jo faktisk også skulle være 6'er typen.
    (Er med på sidstnævnte indtil videre kun er leje).

    Jeg så hellere man brugte alt krudtet på en kant og en angriber. (Angriberen kan diskuteres hvis man tror på Højlund fra nu af).

    Opstår en Amartey-agtig mulighed, kan man selvfølgelig snakke om tingene... ;-)

    Zan
    Helt enig… Krudtet må og skal bruges på de offensive positioner, hvor vi er virkelig tyndt besat og i den grad mangler fart og gennembrudskraft. Jeg forudser desværre et vanskelligt efterår, hvor vi kommer til at lave en del pointtab, især mod dårligere hold, som stiller sig tilfredse med ét point fra første fløjt. Det er desværre for nemt for modstanderne at lukke ned centralt i banen, hvor vores eneste dygtige spillere er placeret, og så lade deres backs stå alene med vores kanter, som ikke har evnerne til at sætte en mand. Det vil unægteligt komme til at koste en masse points, at PC har sat os i denne position.

    Jeg håber bare virkelig ikke at masserne lader deres frustrationer gå ud over trænerstaben, som ikke har den trup at arbejde med, som de burde.

    Mht Amartey, så husker jeg ham faktisk som værende lidt for langsom på bolden til at han var RIGTIG god på CM. Han fysik og power er outstanding og han har formentlig tilegnet sig en hurtigere boldomgang i PL, men jeg er ikke rigtig hooked på ideen…

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det pludselig er en sandhed at vi henter endnu en CM.

    Det figurerer flere steder, men har JT eller PC nævnt det? Det har de jo nok, men det undrer mig lidt.

    Hvorfor ikke køre Lerager ind som 6'er. Jeg er med på han ikke har imponeret, men man bør vel kunne få mere ud af ham.

    Vi har et alternativ i Stage, medmindre man mener den kant helt alvorligt.

    Udover det har vi Falk og Isak - samt den anden islandske gut, som jo faktisk også skulle være 6'er typen.
    (Er med på sidstnævnte indtil videre kun er leje).

    Jeg så hellere man brugte alt krudtet på en kant og en angriber. (Angriberen kan diskuteres hvis man tror på Højlund fra nu af).

    Opstår en Amartey-agtig mulighed, kan man selvfølgelig snakke om tingene... ;-)

    Zan
    Absolut. Ja at miste Zeca vil da være et tab, men er der lige en positition, hvor vi faktisk er godt dækket ind, så er det da 100 % midtbanen, med de nuværende spillere som er tilbage. Zeca på sine bedste dage er god, men Zeca havde altså også nogle ræderlige kampe til tider

    Jeg er også sikker på at nye træder til nu. Det lige før jeg vil sige at gå all-in på Isak og sæt ham ind på hans favorit position ved siden af Lerager, så må vi se om der kan skabes en ny power midtbane.

    Og ja til vintertransfer vinduet skal vi have en kvalitets kant og en TOP angriber. Som jeg har sagt tidligere, så har jeg ikke den store tillid til at Wind og Kamil/Højlund bare banker mål ind denne sæson. Vi mangler helt sikker noget oppe i front.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Absolut. Ja at miste Zeca vil da være et tab, men er der lige en positition, hvor vi faktisk er godt dækket ind, så er det da 100 % midtbanen, med de nuværende spillere som er tilbage. Zeca på sine bedste dage er god, men Zeca havde altså også nogle ræderlige kampe til tider

    Jeg er også sikker på at nye træder til nu. Det lige før jeg vil sige at gå all-in på Isak og sæt ham ind på hans favorit position ved siden af Lerager, så må vi se om der kan skabes en ny power midtbane.

    Og ja til vintertransfer vinduet skal vi have en kvalitets kant og en TOP angriber. Som jeg har sagt tidligere, så har jeg ikke den store tillid til at Wind og Kamil/Højlund bare banker mål ind denne sæson. Vi mangler helt sikker noget oppe i front.
    Er Isaks favoritposition ikke mere 10’eren, ligesom Biel? Håber han kan brænde banen af, som otter, men det er et stort ansvar at lægge, på en 18 årig.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Er Isaks favoritposition ikke mere 10’eren, ligesom Biel? Håber han kan brænde banen af, som otter, men det er et stort ansvar at lægge, på en 18 årig.
    Jo har du nok ret i. Og ja det er et stort ansvar. Men er man dygtig nok og har psyken til det, spiller alder vel ingen rolle. Det ser man jo også ude i Europa, hvor de store talenter i hans alder også spiller på højeste niveau. Derudover har han spillet fast i den bedste svenske liga i et stykke tid, så lidt robusthed of erfaren må han have oparbejdet sig.

    Jeg håber hvertfald JT giver ham en chance for at bevise det, nu da muligheden har åbnet sig for det. Derudover som andre har nævnt så burde Lerager have mere i sig end han har vist, men det er også nu han skal tage chancen og bevise det.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Er Isaks favoritposition ikke mere 10’eren, ligesom Biel? Håber han kan brænde banen af, som otter, men det er et stort ansvar at lægge, på en 18 årig.
    Hans favorit position er mere 8’er end 6’er, og mere 6’er end 10’er.
    Vi har udlejet en 6’er til Køge (Stamenic) for få spilletid.
    Kan man kalde ham tilbage?
    FIFA 22 har store forventninger til ham og vurderer at han bliver lige så god som Isaac Johannesson.
    I øvrigt som de to største talenter i vores trup med et potentielt niveau på henholdsvis 80 og 82.
    Wind kun 79 i potentiale.

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    I bagklogskabens lys skulle man så ha købt Allan Sousa eller Jon Dagur Torsteinsson i stedet for Luther Singh?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I bagklogskabens lys skulle man så ha købt Allan Sousa eller Jon Dagur Torsteinsson i stedet for Luther Singh?
    De havde i hvert fald nok gjort en større forskel på holdet, lige pt.
    Om Singh så kommer efter det, må tiden vise, men han virker godt nok langt fra kampformen.

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I bagklogskabens lys skulle man så ha købt Allan Sousa eller Jon Dagur Torsteinsson i stedet for Luther Singh?
    Nu er det generelt ikke en god løsning at købe for dårlige spillere. Sousa og Thorsteinsson er næppe gode nok til FCK, hvorfor de selvfølgelig heller ikke havde været en god løsning. Så kan man selvfølgelig argumentere for, at noget halvskidt (Sousa/Thorsteinsson) er bedre end noget helt skidt (Singh pt.), men ingen af delene er holdbare i længden. Vi skulle have haft mindst en kvalitetsspiller ind til kanten - det fik vi desværre ikke, og det har nu vist sig som en katastrofe.


  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    I bagklogskabens lys skulle man så ha købt Allan Sousa eller Jon Dagur Torsteinsson i stedet for Luther Singh?
    Det er nok bare udfordringen i at hente spillere fra (feks) Bragas reservehold. Det kan blive godt og det kan blive rigtig skidt.

    Personligt er jeg ikke specielt overrasket, og jeg havde ikke de store forventninger. Det ærger mig dog, at jeg ikke tog fejl.

    Udover det, er det bare en umulig ting at gøre sig klog på transferdelen; eksempelvis så jeg Lerager som det største scoop - og så er han middelmådigheden selv...

    Det er nok også den uforudsigelighed Højer, PC og co. kæmper med, men de måtte sgu gerne ramme plet bare en anelse oftere, eller lave en strategi der virkede mere bulletproof.

    Zan

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er nok bare udfordringen i at hente spillere fra (feks) Bragas reservehold. Det kan blive godt og det kan blive rigtig skidt.

    Personligt er jeg ikke specielt overrasket, og jeg havde ikke de store forventninger. Det ærger mig dog, at jeg ikke tog fejl.

    Udover det, er det bare en umulig ting at gøre sig klog på transferdelen; eksempelvis så jeg Lerager som det største scoop - og så er han middelmådigheden selv...

    Det er nok også den uforudsigelighed Højer, PC og co. kæmper med, men de måtte sgu gerne ramme plet bare en anelse oftere, eller lave en strategi der virkede mere bulletproof.

    Zan
    Jeg er enig, men skal man forsvare PC mfl en lille smule, så spillede manden trods alt fast på et subtophold i Portugal (og ikke på Bragas reserver) sidste sæson. Så Singhs niveau bør jo egentlig være ok. Det er svært at vide, om han ikke trives i DK eller om han bare ikke har nogen træningsmoral, siden han stadig ser ud til at være langt fra en bare acceptabel form. Men dette mentale aspekt skulle man også gerne scoute på og have styr på i samtaler med manden - på den anden side har Corona og en OL-deltagelse jo nok spoleret lidt af disse muligheder. Under alle omstændigheder, så er det åbenlyst en katastrofe, at det er gået som det er gået. Helt afskrive manden bør vi dog nok ikke endnu.

    Mht at ramme rigtigt lidt oftere, så vil jeg påstå, at de har ramt rigtigt med Grabara, Diks og Khocholava, ligesom jeg også tror meget på Johannesson. Gabrielsen virker også til at være en ok backup og Baldursson er vel en lottokupon uden den store risiko. Men andre ord så har man vel ramt ret meget plet dette vindue, hvis "kun" Singh viser sig som en katastrofe. Problemet er nærmere det indkøb, som de ikke fik lavet i den/de manglende kantspiller(e). Den spareøvelse/manglende gamble/sats på Johansson koster desværre dyrt nu. Og med skaderne til Falk, Zeca og Stage så er vi ude i ren overlevelse indtil jul. Vi kan reelt være 10+ point efter FCM til den tid :-(

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Singh i stedet med alt inkl.(transfer, løn og andre omkostninger) Viktor Fischer er nok nær den værste transferombytning FCK nogensinde har lavet.... Jeg må indrømme at jeg stadig er sur over at VF ikke er spiller her mere.
    Very Nice


  18. #102
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Singh i stedet med alt inkl.(transfer, løn og andre omkostninger) Viktor Fischer er nok nær den værste transferombytning FCK nogensinde har lavet.... Jeg må indrømme at jeg stadig er sur over at VF ikke er spiller her mere.
    VF7 er vi mange der savner. Men er det ikke mere qua hans fantastiske personlighed fremfor spillet på banen?
    Vi skal godt nok lang tid tilbage for at finde en Fischer der leverede kontinuerligt....

    Jeg tror ikke på at han havde gjort en forskel på vores nuværende hold, han har fået masser af chancer efter sin skade...

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    VF7 er vi mange der savner. Men er det ikke mere qua hans fantastiske personlighed fremfor spillet på banen?
    Vi skal godt nok lang tid tilbage for at finde en Fischer der leverede kontinuerligt....

    Jeg tror ikke på at han havde gjort en forskel på vores nuværende hold, han har fået masser af chancer efter sin skade...
    Meget enig. jeg tror det er vigtigt at se Fischer fra 2 perioder. Hans niveau før hans skade og så efter hans skade. Det er som Nat og Dag. Det vi har brug for er Speed, Udfordringer og målfarlighed. Det var jo netop disse egenskaber VF havde mistet og som vi akut har brug for. Så nej jeg er ikke ked af vi mistet Fischer. Man kan også argumentere for at den opblomstring vi fik i vores spil i vores gode periode faktisk skete lige efter VF forlod os.

    Det jeg er allermest mavesur over, at at vi ikke har formået i rettidig omhu at erstatte Daramy med nogen af de samme kvaliteter fra Day one. Singh var åbenbart ikke svaret lige nu og her.

    Det står for mig egen regning, men jeg tror han har haft en negativ inflydelse i omklædningsrummet, men ja det er gætværk...

  21. #104
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mundo Deportivo skriver, at FC København angiveligt skulle være med i kapløbet om FC Barcelonas Alex Collado:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/medie-fc-koebenhavn-jagter-barcelona-kant
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Den købsoption udnytter de nok ikke.

    Ligner endnu et flop.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...fcker-fravalgt

    Zan

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 103 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •