Side 80 af 103 FørsteFørste ... 30707778798081828390 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Der er dælme forskel på de to cases, udover den åbenlyse med at der er forskel på om der er tale om spillere eller folk til staben.

    Det virker tydeligvis som om Narteys bagland har større fokus på det økonomiske end på det sportsligt rigtige for ham (og hans lillebror), og jeg kunne sagtens forestille mig, at han ved først givne lejlighed ville forsøge at komme væk fra klubben, hvis vi hentede ham. Så jeg ville dælme have svært ved at have tillid til at turde bygge noget op om en spiller, hvis bagland ønsker ham væk derfra hurtigst muligt. Især fordi han ved, han har mulighed for at gøre karriere andre steder.

    Med Mounir er det noget anderledes. Det er noget mere vanskeligt for ham at træde et skridt opad i karrieren. Det ville kræve at han bliver rekrutteret til en udenlandsk klub, og det tror jeg ikke, han vil, for familiens skyld. Derfor vil alt andet i Danmark være et skridt nedad, og det har han for meget faglig stolthed til at ville, ligesom det derfor ville være karrieremæssigt selvmord at gøre andet end at yde det maksimale i sit arbejde. Og det er han for klog til. Derfor har jeg større tillid til at han vil gøre sit bedste i sit arbejde for FCK, end jeg har tillid til at Nartey vil det.
    Sidst redigeret af Kiwi : 29.01.22 kl. 14:04
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1187
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er dælme forskel på de to cases.
    Det virker tydeligvis som om Narteys bagland har større fokus på det økonomiske end på det sportsligt rigtige for ham (og hans lillebror), og jeg kunne sagtens forestille mig, at han ved først givne lejlighed ville forsøge at komme væk fra klubben, hvis vi hentede ham. Så jeg ville dælme have svært ved at have tillid til at turde bygge noget op om en spiller, hvis bagland ønsker ham væk derfra hurtigst muligt. Især fordi han ved, han har mulighed for at gøre karriere andre steder.

    Med Mounir er det noget anderledes. Det er noget mere vanskeligt for ham at træde et skridt opad i karrieren. Det ville kræve at han bliver rekrutteret til en udenlandsk klub, og det tror jeg ikke, han vil, for familiens skyld. Derfor vil alt andet i Danmark være et skridt nedad, og det har han for meget faglig stolthed til at ville, ligesom det derfor ville være karrieremæssigt selvmord at gøre andet end at yde det maksimale i sit arbejde. Og det er han for klog til. Derfor har jeg større tillid til at han vil gøre sit bedste i sit arbejde for FCK, end jeg har tillid til at Nartey vil det.
    Jeg er med på at lillebror skiftede til BIF. Men hænger det sammen med at familien er glædende BIF’ere? Havde indtryk af at det mere hang sammen med, at det var en spiller vi ikke sådan rigtig satsede på? Du ved givetvis en hel del mere om emnet end undertegnede, så uddyb endelig! Er han og familien glødende VSTGN så er der vel større chance for at han skal erstatte Frendrup. Gud forbyde det, da det vil være en gevaldig opgradering.

  4. #1188
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er dælme forskel på de to cases.
    Det virker tydeligvis som om Narteys bagland har større fokus på det økonomiske end på det sportsligt rigtige for ham (og hans lillebror), og jeg kunne sagtens forestille mig, at han ved først givne lejlighed ville forsøge at komme væk fra klubben, hvis vi hentede ham. Så jeg ville dælme have svært ved at have tillid til at turde bygge noget op om en spiller, hvis bagland ønsker ham væk derfra hurtigst muligt. Især fordi han ved, han har mulighed for at gøre karriere andre steder.

    Med Mounir er det noget anderledes. Det er noget mere vanskeligt for ham at træde et skridt opad i karrieren. Det ville kræve at han bliver rekrutteret til en udenlandsk klub, og det tror jeg ikke, han vil, for familiens skyld. Derfor vil alt andet i Danmark være et skridt nedad, og det har han for meget faglig stolthed til at ville, ligesom det derfor ville være karrieremæssigt selvmord at gøre andet end at yde det maksimale i sit arbejde. Og det er han for klog til. Derfor har jeg større tillid til at han vil gøre sit bedste i sit arbejde for FCK, end jeg har tillid til at Nartey vil det.
    Det er dig der snakker om i hjertet. Enten betyder den der Bif-baggrund noget for dig, eller også gør den ikke. Du må bare beslutte dig, og det har du jo nok allerede gjort.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #1189
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Interessant.. Kvart i bold melder at nummer 9 snart kan blive ledig. Det ville ikke gøre mig noget :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1190
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg vil så gerne være fri for at signe med en spiller, hvis familie har BØF i hjertet, og hvis agent (og fætter) er vanvittigt grådig (og muligvis BØF)..
    Hvis du virkelig tror at vi ikke har en eneste spiller i truppen som er i familie/venner med eller agent af en brøndbyfan så er du da godt nok naiv haha... Kan du oprigtigt, hvis du selv kigger dig om sige at du ikke har en eneste brøndbyfan i din omgangskreds? Jeg har godt nok aldrig været på en arbejdsplads, hvor der ikke har været både, AGF, Brøndby og andre fans xD

    Hvad med Delaney? Hans familie er flettet ind i brøndbyfans. Skal vi tale om Boilesen også? :)

  9. #1191
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kæmpe ja tak.. Dygtig, kontrollerende 6’er, med en sikker venstre pote.. Samtidig kan han gardere i centerforsvaret, hvor Boile ser ud til at slide lidt mere med det end forventet.. Lader til at Ekdal-forbindelsen er sten død nu..
    Nævnte transfervinduet ikke også Nartey midtugen? Mon ikke sagen blot er den, at vi har spurgt til rigtig mange spillere deriblandt Nartey? Jeg tror ikke, at vi skal lægge voldsomt meget i det. Jeg tror stadig, at man håber på Ekdal, men det er klart at man er nødt til at have undersøgt andre muligheder, såfremt det kikser.

  10. #1192
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nævnte transfervinduet ikke også Nartey midtugen? Mon ikke sagen blot er den, at vi har spurgt til rigtig mange spillere deriblandt Nartey? Jeg tror ikke, at vi skal lægge voldsomt meget i det. Jeg tror stadig, at man håber på Ekdal, men det er klart at man er nødt til at have undersøgt andre muligheder, såfremt det kikser.
    Jeg har svært at se perspektiverne i en Ekdal handel. Det må da kun være for en løsning på den korte bane (indtil Zeca er klar igen). Men hvad så med tiden derefter? Giver det mening at have to nøglespillere til den samme position? Jeg tænker det ikke... Perspektivet omkring Zeca må da være, at man til Juli/august må have et langt bedre billede af om han kan komme tilbage i fuld styrke og hvis ikke, så kan man se markedet an der.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1193
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    Perspektivet omkring Zeca må da være, at man til Juli/august må have et langt bedre billede af om han kan komme tilbage i fuld styrke og hvis ikke, så kan man se markedet an der.
    Så længe kan vi jo ikke vente, hvis vurderingen er, at midtbanen skal styrkes for at vinde mesterskabet.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1194
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jonas Wind er åbenbart på vej til Club Brugge. (Melder Cornelius Gabe på Twitter) Hvis PC sælger vores bedste angriber til Club Brugge i et forår hvor vi bare skal være danske mestre, så skal den mand fyres med det samme. Det er jeg bare nødt til at sige. Han solgte vores bedste offensive kort i sommers og alle ved hvordan det endte. Laver han det nummer 1 gang til så er det simpelthen utilgiveligt!

    Edit. Kvart i bold siger at det ikke er det de har hørt, selv om der ifølge dem kan komme en bombe

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    Jeg har svært at se perspektiverne i en Ekdal handel. Det må da kun være for en løsning på den korte bane (indtil Zeca er klar igen). Men hvad så med tiden derefter? Giver det mening at have to nøglespillere til den samme position? Jeg tænker det ikke... Perspektivet omkring Zeca må da være, at man til Juli/august må have et langt bedre billede af om han kan komme tilbage i fuld styrke og hvis ikke, så kan man se markedet an der.
    Måske vurderer man, at Zeca simpelthen ikke er god nok. Og så har skadet blot fremskyndet processen med at finde et nyt anker på den defensive midtbane. Jeg elsker Zeca, men samtidig har vi med ham som nøgleperson på midtbanen haft nogle frygtelige sæsoner, hvor vi i mange kampe ikke er gode nok til at beskytte forsvaret og generelt dominere fysisk.

    Alternativt så er svaret måske blot som cybamerc nævner, nemlig at vi skal vinde mesterskabet i år, og at vi dertil mangler en til den defensive midt. Alle sejl synes at blive sat ind på guld.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1196
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    Jonas Wind er åbenbart på vej til Club Brugge. (Melder Cornelius Gabe på Twitter) Hvis PC sælger vores bedste angriber til Club Brugge i et forår hvor vi bare skal være danske mestre, så skal den mand fyres med det samme. Det er jeg bare nødt til at sige. Han solgte vores bedste offensive kort i sommers og alle ved hvordan det endte. Laver han det nummer 1 gang til så er det simpelthen utilgiveligt!

    Edit. Kvart i bold siger at det ikke er det de har hørt, selv om der ifølge dem kan komme en bombe
    Det kommer vel an på, hvad der kommer ind i stedet. Det er jo ikke fordi, at Wind har brændt ligaen af denne sæson, ligesom vi da vist heller ikke har holdt os tilbage med kritik herinde.
    Men det forklarer måske købet af Babacar og hvorfor vi åbenbart stadig leder efter offensive spillere.


  19. #1197
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    Jonas Wind er åbenbart på vej til Club Brugge. (Melder Cornelius Gabe på Twitter) Hvis PC sælger vores bedste angriber til Club Brugge i et forår hvor vi bare skal være danske mestre, så skal den mand fyres med det samme. Det er jeg bare nødt til at sige. Han solgte vores bedste offensive kort i sommers og alle ved hvordan det endte. Laver han det nummer 1 gang til så er det simpelthen utilgiveligt!
    Jeg ser ikke Wind som uerstattelig og har tilmed lidt fidus til Babacar. Der er selvfølgelig altid en risiko for, at nyindkøb ikke slår til eller skal bruge tid, men umiddelbart er jeg fortrøstningsfuld ift. transfervinduet og tror, at vi kommer styrkede ud af det. Også hvis det skulle ende med salg af spillere som Wind eller Stage.


  20. #1198
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske vurderer man, at Zeca simpelthen ikke er god nok. Og så har skadet blot fremskyndet processen med at finde et nyt anker på den defensive midtbane. Jeg elsker Zeca, men samtidig har vi med ham som nøgleperson på midtbanen haft nogle frygtelige sæsoner, hvor vi i mange kampe ikke er gode nok til at beskytte forsvaret og generelt dominere fysisk.

    Alternativt så er svaret måske blot som cybamerc nævner, nemlig at vi skal vinde mesterskabet i år, og at vi dertil mangler en til den defensive midt. Alle sejl synes at blive sat ind på guld.
    Jeg er enig i din analyse. Det kunne også tænkes, at Zeca måske har et ønske om at komme tættere på familien og derfor er han snarlig på vej videre? I så fald er FCK dækket ind på begge scenarier - manglende kvalitet og at han skal videre til sin sidste store kontrakt i sydeuropa et sted.

    Har måske bare et naivt ønske/håb om at Zeca kommer tilbage på fuld styrke igen efter sommerferien ;-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1199
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg ser ikke Wind som uerstattelig og har tilmed lidt fidus til Babacar. Der er selvfølgelig altid en risiko for, at nyindkøb ikke slår til eller skal bruge tid, men umiddelbart er jeg fortrøstningsfuld ift. transfervinduet og tror, at vi kommer styrkede ud af det. Også hvis det skulle ende med salg af spillere som Wind eller Stage.
    Han er ikke uerstattelig, men selvom han ikke mosede igennem i efteråret, var der alligevel bare mange kampe hvor han var bedste mand. Også selvom han ikke scorede… Og så er der hans rutine (selvom det lyder weird for en ung fyr, der spillede på ungdomsholdet for relativt få år siden).

    Jeg kan godt frygte hvad et Wind-salg vil gøre ved vores guldchancer.

    Den skal hedde 100+ i hvert fald… En guldbejler bør ikke sælge en landssholdsangriber - 2 dage før transferluk - for et beløb der ikke siger bang.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 29.01.22 kl. 16:30

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #1200
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Problemet er bare at vi reelt set ikke ved hvad Babacar kan. Vi ved også at det normalt tager tid for spillere at falde til. Jeg mener det ville være en fejl at sælge Wind før til sommer. Vi skal bare vinde det mesterskab, og jeg mener at vi vil have bedre chancer for det med Wind i truppen. Jeg håber bare Wind selv siger at han vil blive til sommer.. Det bliver nogle hårde kommende dage det her..

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •