Side 82 af 103 FørsteFørste ... 32727980818283848592 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,216 til 1,230 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1216
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Amoo vil iflg Hammarby gerne prøve noget nyt
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...oeve-noget-nyt

  2. #1217
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Til sommer ville jeg - af forskellige årsager - være indstillet på Wind smuttede for 7-9 mio.

    Men i vores nuværende situation? No way!

    Jeg synes virkelig det er et gamble at gå ind i mesterskabskampen med en helt ny konstellation i front.

    Jeg er med på Wind mangler nogle kasser, men folk må altså ikke glemme de mange kampe han har spillet på et rigtig højt niveau, selvom han ikke scorede…

    Jeg er med på alt har sin pris - men denne skal være høj!

    Zan
    Jeg er enig. Jeg var egentlig forberedt på Wind først skulle afsted til Sommer. På trods af Wind har nogle "mangler" som flere har nævnt, så mener jeg stadig han har været vigtig for os på mange andre punkter. Læg dertil i en halvsæson, hvor et DM guld ikke må misses.

    Det er et gamble, men ja Prisen kan selvfølgelig være høj og så er det vel bare afsted.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1218
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ras Se meddelelser
    Det er et kæmpe plus Wind er så sikker en straffeskytte. Det kan de fleste hold bruge.
    Men han kan nu også andet end det. ✨
    https://youtu.be/VD4oq7pD8Pk
    Det er jeg helt med på, at han kan. Han har et fantastisk blik for spillet og laver nogle fantastiske ting ind i mellem. Men han har også en del kampe, hvor han forsvinder helt. Og så er han grundlæggende svær at få plads til på vores hold, fordi han ikke er en stabil afslutter og i virkeligheden passer bedst på Biels plads.

    Hvis vi fortsat skal spille med én rigtig striker og en liggende bag ved, er jeg faktisk rimeligt tryg ved Babacar med Oskarsson (eller evt. et nyindkøb) som backup samt Biel liggende bagved med Haraldsson som backup.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #1219
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jeg helt med på, at han kan. Han har et fantastisk blik for spillet og laver nogle fantastiske ting ind i mellem. Men han har også en del kampe, hvor han forsvinder helt. Og så er han grundlæggende svær at få plads til på vores hold, fordi han ikke er en stabil afslutter og i virkeligheden passer bedst på Biels plads.

    Hvis vi fortsat skal spille med én rigtig striker og en liggende bag ved, er jeg faktisk rimeligt tryg ved Babacar med Oskarsson (eller evt. et nyindkøb) som backup samt Biel liggende bagved med Haraldsson som backup.
    Du har ret.

    Hvis bare ikke det var fordi Babacar er ny og først skal spilles ind på holdet. Bevares jeg håber da han levere fra dag 1, men det syntes jeg generelt sker rimelig sjældent efterhånden.

    Jeg tror der er rimelig konsensus om at Wind skal videre, timingen er måske bare ikke så god, men igen det er jo vilkårene jo, så hvis prisen er god så er der jo nok ikke så meget at gøre.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1220
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har ret.

    Hvis bare ikke det var fordi Babacar er ny og først skal spilles ind på holdet. Bevares jeg håber da han levere fra dag 1, men det syntes jeg generelt sker rimelig sjældent efterhånden.

    Jeg tror der er rimelig konsensus om at Wind skal videre, timingen er måske bare ikke så god, men igen det er jo vilkårene jo, så hvis prisen er god så er der jo nok ikke så meget at gøre.
    Er det ikke snart en ståle sandhed? Syntes Jess har fået spillere til at præster, stage på højre kant, pep biel centralt. Der ud over er både Kamil Grabara, Kevin Diks og David Khocholava faste startere der har sat sig på en plads fra start. Okay Grabara har sine udfald, men er kun 22. Så der Luther Singh, han er lidt en historie for sig selv. Vinter 2021 lejede vi Lukas lerager som skulle konkurrere med vores to bedste i falk og zeca. Men som har gjort det rigtig godt i deres fravær.. der var så også bundu, han var en kæmpe fejl men et logisk forsøg.. så egentlig syntes jeg ikke det så skidt succes rate igen

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1221
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...spilleren-amoo

    Nyt bud på Amoo - 30 mio kr. Som ikke er blevet accepteret.

  11. #1222
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Som flere andre skriver er timingen af et salg af Wind i dette vindue meget skidt, nogle synes tilfredse bare prisen er høj nok.

    Jeg synes det virker decideret hasarderet at sælge nu eftersom (som andre påpeger) vi så står med Babacar der først skal til at lære at spille sammen med de andre. Jeg har egentlig stor fidus til Baba men mener det var i Absalons Radio at de havde en serie A kender til at beskrive ham som meget spændende og dygtig men også en der kan falde ud af kampene og har problemer med disciplinen (gav mig flashbacks til hvordan Ståle agerede far for Ndoye da han kom som ung).

    Anyways, vi skal bruge noget fysisk power i front (vi har rigeligt med gode nipsere bag angriberne) og svært at se vi kan undvære Wind allerede nu hvor vi skal vinde skabet medmindre vi får endnu en angriber ind som uden at kende relationerne er lige så god for os som Wind på sit bedste.

    Håber PC ikke sparer på de sidste positioner men får lavet fuld dækning overalt, dvs kun sælger Wind hvis vi får max kvalitet ind på samme pos. Hertil en def midt, Ammo fra Hammarby og en CB på leje. Så er forudsætningerne i top.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1223
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Som flere andre skriver er timingen af et salg af Wind i dette vindue meget skidt, nogle synes tilfredse bare prisen er høj nok.

    Jeg synes det virker decideret hasarderet at sælge nu eftersom (som andre påpeger) vi så står med Babacar der først skal til at lære at spille sammen med de andre. Jeg har egentlig stor fidus til Baba men mener det var i Absalons Radio at de havde en serie A kender til at beskrive ham som meget spændende og dygtig men også en der kan falde ud af kampene og har problemer med disciplinen (gav mig flashbacks til hvordan Ståle agerede far for Ndoye da han kom som ung).

    Anyways, vi skal bruge noget fysisk power i front (vi har rigeligt med gode nipsere bag angriberne) og svært at se vi kan undvære Wind allerede nu hvor vi skal vinde skabet medmindre vi får endnu en angriber ind som uden at kende relationerne er lige så god for os som Wind på sit bedste.

    Håber PC ikke sparer på de sidste positioner men får lavet fuld dækning overalt, dvs kun sælger Wind hvis vi får max kvalitet ind på samme pos. Hertil en def midt, Ammo fra Hammarby og en CB på leje. Så er forudsætningerne i top.
    Herudover nævnte serie A kenderen også, at Babacar har notoriske problemer med skader, så vi skal helt sikkert nok regne med, at han ikke spiller samtlige minutter her i foråret.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1224
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Wind har været et vigtigt element i vores angreb og særligt blikket for medspillerne er suverænt, men derudover viser han også hyppigt god teknik og en evne til at fastholde bolden. Jeg kender intet til de nye, men det virker noget satset at sælge Wind nu. Men igen, så er #flotsalg jo nok førsteprioriteten.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1225
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Spændende vindue.

    Har aldrig forstået hvorfor spillere skal have tid til at slå til. De har sikkert alle spillet fodbold siden de var 5 år, så hvis de skal have tid, så er det nok mere at de ikke er gode nok eller bedre end dem vi har allerede.

    Roony bliver for syg, så ikke købe middelmådighed eller udvikling på bekostning af ham

  18. #1226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Spændende vindue.

    Har aldrig forstået hvorfor spillere skal have tid til at slå til. De har sikkert alle spillet fodbold siden de var 5 år, så hvis de skal have tid, så er det nok mere at de ikke er gode nok eller bedre end dem vi har allerede.

    Roony bliver for syg, så ikke købe middelmådighed eller udvikling på bekostning af ham
    Der er vel mange faktorer, heriblandt taktik og også mentalt, når man skal falde til på et nyt hold. Derudover skal træneren formentligt også have tid til at se en ny spiller an og evt. lave justeringer. Jeg tænker da også, at vi andre dødelige skal have tid til at falde til, når vi startet på en ny arbejdsplads.


  19. #1227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Er det ikke snart en ståle sandhed? Syntes Jess har fået spillere til at præster, stage på højre kant, pep biel centralt. Der ud over er både Kamil Grabara, Kevin Diks og David Khocholava faste startere der har sat sig på en plads fra start. Okay Grabara har sine udfald, men er kun 22. Så der Luther Singh, han er lidt en historie for sig selv. Vinter 2021 lejede vi Lukas lerager som skulle konkurrere med vores to bedste i falk og zeca. Men som har gjort det rigtig godt i deres fravær.. der var så også bundu, han var en kæmpe fejl men et logisk forsøg.. så egentlig syntes jeg ikke det så skidt succes rate igen
    Diks og David ja, men Stage, Pep og tildels Grabara vil jeg da ikke mene slå til fra start. Og der er jo intet unaturligt i det, min pointe var at det kloge valg var at beholde Wind til Sommer så Babacar kan blive kørt ind.

    Så nej ikke noget med Ståle sandheder i min bog, Dette er jo en svær balancegang for næsten alle hold når der kommer nye spillere til. Når det så er sagt så krydser jeg da alt hvad jeg har for Babacar smadrer ligaen fra start, time will tell.

  20. #1228
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Diks og David ja, men Stage, Pep og tildels Grabara vil jeg da ikke mene slå til fra start. Og der er jo intet unaturligt i det, min pointe var at det kloge valg var at beholde Wind til Sommer så Babacar kan blive kørt ind.

    Så nej ikke noget med Ståle sandheder i min bog, Dette er jo en svær balancegang for næsten alle hold når der kommer nye spillere til. Når det så er sagt så krydser jeg da alt hvad jeg har for Babacar smadrer ligaen fra start, time will tell.
    Stage og biel slog bestemt ikke igennem fra start, men Jess fik dem ret hurtig til at ligne nogle der havde set en bold før. Det var jo som to ny indkøb næsten. Det var mere det der var min pointe, at jeg syntes det virker som om Jess har et system og måde at spille på som folk hurtigere falder til i, og der håber jeg også de nye gør fra dette vindue.

    Jeg er som dig også lidt lunken ved et Wind salg, hans blik for medspillere er eminent. Men jeg ser ham ikke som angriber, ham og biel skulle nok kæmpe om samme plads. Den eneste grund til at han har spillet fast alene I front er nok nærmere mangel på konkurrence. Jeg kan super godt lide Wind, men jeg frygter mere vi ikke får en kant med fart end at vi evt sælger Wind.
    En helt ny offensiv er dog et sats, det vil jeg godt give dig ret i. Bestemt

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1229
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    81

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Bare at sige "Wind skal ikke sælges" er liiiige en postgang for billig for mig, da vi jo af gode grunde ikke ved hvor opsat han selv er på at komme afsted. Og omend det meget vel kan være at der er begrænset direkte support i det, vil min fornemmelse være, at imellem 1) ønsket om at få en på opleveren i udlandet, og 2) en følelse af manglerne respekt fra den øvre sportsledelse ifm. Papa Per's fyring/smiden under bussen, så vil jeg på ingen måde være overrasket over hvis han mere eller mindre direkte har givet udtryk for at han gerne vil videre. Og det er sjældent set at det går godt når en klub prøver at holde på en spiller imod deres vilje.

    Når det så er sagt, har jeg på trods af Winds åbenlyse styrker (og svagheder) nogen gange et problem med at se hvordan han naturligt passer ind i det spillekoncept som FCK virker til gerne at ville have og/eller derudover har mandskabet til at kunne.

  23. #1230
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Bare at sige "Wind skal ikke sælges" er liiiige en postgang for billig for mig, da vi jo af gode grunde ikke ved hvor opsat han selv er på at komme afsted. Og omend det meget vel kan være at der er begrænset direkte support i det, vil min fornemmelse være, at imellem 1) ønsket om at få en på opleveren i udlandet, og 2) en følelse af manglerne respekt fra den øvre sportsledelse ifm. Papa Per's fyring/smiden under bussen, så vil jeg på ingen måde være overrasket over hvis han mere eller mindre direkte har givet udtryk for at han gerne vil videre. Og det er sjældent set at det går godt når en klub prøver at holde på en spiller imod deres vilje.

    Når det så er sagt, har jeg på trods af Winds åbenlyse styrker (og svagheder) nogen gange et problem med at se hvordan han naturligt passer ind i det spillekoncept som FCK virker til gerne at ville have og/eller derudover har mandskabet til at kunne.

    Tænk at du bliver ved?
    Er du på en eller anden mission her som en fortsættelse af dine udokumenterede påstande i skakten i eftermiddags?

    Når folk giver udtryk for at det er uhensigtsmæssig at sælge Wind, så er det jo set ud fra en ide om, at vi så vil være tyndt besatte, hvis de tilbageværende angribere af en eller anden grund ikke slår til?
    Vi kan jo, som fans, hverken gøre fra eller til hvis Wind bliver solgt?

    Med hensyn til dit indlæg:
    To gange antyder du, at Wind giver udtryk for at han ønsker at forlade FCK - til trods for at du to gange skriver at du ikke ved om du har belæg for at vide om Wind giver udtryk for et ønske om at forlade FCK?

    Hvorfor så skrive det?

    Så er der lidt almindeligheder om at det ikke er godt “ …når en klub prøver at holde på en spiller imod deres vilje.”?
    wtf???
    Hvor kom den fra, når FCK melder at Wolfsburg har afgivet et bud på Wind?
    Tolker du den meddelelse som at FCK prøver at fastholde Wind i en kontrakt mod hans vilje - til trods for at du antyder at Wind ønsker at forlade FCK?
    Det du skriver virker lidt uigennemtænkt….

    Så lukker du af med mene at Wind har svagheder som ikke passer ind i et spilkoncept, som du mener FCK ønsker, - men forøvrigt ikke har mandskabet til at kunne udføre?

    Det er næsten for morsomt.

    Lad mig prøve en anden leg…..
    Nu er det ikke fordi at jeg lægger så meget i at du har ikke skrevet så mange positive indlæg om FCK, men du har heller ikke været medlem så længe- som man kan se på den DATO du har meldt dig ind på dette forum :)
    Jeg er sikker på, at du nok skal finde det positive frem på et eller andet tidspunkt.

    God Wind fremover
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •