Side 83 af 103 FørsteFørste ... 33738081828384858693 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Er det ikke snart en ståle sandhed? Syntes Jess har fået spillere til at præster, stage på højre kant, pep biel centralt. Der ud over er både Kamil Grabara, Kevin Diks og David Khocholava faste startere der har sat sig på en plads fra start. Okay Grabara har sine udfald, men er kun 22. Så der Luther Singh, han er lidt en historie for sig selv. Vinter 2021 lejede vi Lukas lerager som skulle konkurrere med vores to bedste i falk og zeca. Men som har gjort det rigtig godt i deres fravær.. der var så også bundu, han var en kæmpe fejl men et logisk forsøg.. så egentlig syntes jeg ikke det så skidt succes rate igen
    Apropos sandheder... Jeg tror, du glemmer, at Biel faktisk begyndte at præstere under Ståle, da han fik sin centrale plads. Af uransagelige årsager gik den viden tabt med det nye trænerteam, således at Biel igen fik den plads på kanten, han aldrig har gjort sig godt på. Først efter en del kampe fik han sin "gamle" favoritposition tilbage, som han så - tada - brillerede på igen.

    I din gennemgang glemmer du også Ísak - vores potentielt største indkøb til dato, som godt nok er en udviklingsspiller, men som vel trods alt endnu ikke har leveret på det niveau, vi alle havde håbet. Det kan heldigvis sagtens nå at komme - men han har ikke ligefrem præsteret endnu.

    Lerager tog også lang tid om at komme i gang og lignede længe lidt af et flop-lejemål. Det går heldigvis klart bedre nu.

    Gabrielsen valgte man ikke at forlænge lejeaftalen med - og helt godt gik det vel heller ikke med ham. Her ligner Vavro en klar forstærkning, da han som bekendt også kender klubben ganske godt allerede.

    Reelt er det vel kun Khocholava og Diks, som har leveret fra dag 1 af nyindkøbene under Thorup. Det er der ikke noget odiøst i. For mange spillere tager det tid at falde til. Og nej, det er ikke en Ståle-sandhed. Det er bare en kendsgerning.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1232
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Apropos sandheder... Jeg tror, du glemmer, at Biel faktisk begyndte at præstere under Ståle, da han fik sin centrale plads. Af uransagelige årsager gik den viden tabt med det nye trænerteam, således at Biel igen fik den plads på kanten, han aldrig har gjort sig godt på. Først efter en del kampe fik han sin "gamle" favoritposition tilbage, som han så - tada - brillerede på igen.

    I din gennemgang glemmer du også Ísak - vores potentielt største indkøb til dato, som godt nok er en udviklingsspiller, men som vel trods alt endnu ikke har leveret på det niveau, vi alle havde håbet. Det kan heldigvis sagtens nå at komme - men han har ikke ligefrem præsteret endnu.

    Lerager tog også lang tid om at komme i gang og lignede længe lidt af et flop-lejemål. Det går heldigvis klart bedre nu.

    Gabrielsen valgte man ikke at forlænge lejeaftalen med - og helt godt gik det vel heller ikke med ham. Her ligner Vavro en klar forstærkning, da han som bekendt også kender klubben ganske godt allerede.

    Reelt er det vel kun Khocholava og Diks, som har leveret fra dag 1 af nyindkøbene under Thorup. Det er der ikke noget odiøst i. For mange spillere tager det tid at falde til. Og nej, det er ikke en Ståle-sandhed. Det er bare en kendsgerning.
    Jeg husker det som værende én kamp under Ståle, hvor han pga skader og karantæner spillede central midt i 4-4-2. Det var hjemme mod FCN i Parken.. Kort efter var Ståle selvfølgelig historie, men spørgsmålet er om han nogensinde for alvor havde fået chancen derinde med både Zeca og Falk klar?

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #1233
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg husker det som værende én kamp under Ståle, hvor han pga skader og karantæner spillede central midt i 4-4-2. Det var hjemme mod FCN i Parken.. Kort efter var Ståle selvfølgelig historie, men spørgsmålet er om han nogensinde for alvor havde fået chancen derinde med både Zeca og Falk klar?
    Dén ene kamp har en nærmest mytologisk betydning. Den havde været et punkt hvorfra alt Ståle gjorde havde peget frem fra succesen i den ene kamp. De foregående 2 år med Biel på kanten havde været glemt. Det samme med resultaterne osv. den kamp havde været en ny begyndelse hvorefter alt var gået godt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1234
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Wtf Nicolaj Jørgensen på vej hjem
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...lai-joergensen

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...lai-joergensen

    Nicolai Jørgensen tæt på! Det må betyde at Wind ryger. Håber NJ kan holde sig skadesfri. Han har ikke imponeret i Kasimpasa ifølge statistikkerne, men hvis vi kan få gang i ham igen, er han naturligvis en klassespiller!

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1236
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...lai-joergensen

    Nicolai Jørgensen tæt på! Det må betyde at Wind ryger. Håber NJ kan holde sig skadesfri. Han har ikke imponeret i Kasimpasa ifølge statistikkerne, men hvis vi kan få gang i ham igen, er han naturligvis en klassespiller!
    Det er godt nok uambitiøst. Han har haft væsentlige problemer med skader, ikke kun under sin tid i Rotterdam, men også i Istanbul. Det må jo så betyde, at det formodentlige salg af Wind er kommet som en overraskelse - eller var i hvert fald ikke planlagt.

    Jeg er skuffet.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #1237
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Wtf Nicolaj Jørgensen på vej hjem
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...lai-joergensen
    Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal mene om det her. Igen gamle legender der vender hjem og skal præstere som de "Gjorde" tidligere. Det plejer næsten aldrig at gå godt. Jeg er med på NJ fik styr på sine skrøbelige glas ben den sidste tid i FCK, men han er trods alt ikke blevet yngre.

    Personligt syntes jeg vi burde se efter noget andet.


  14. #1238
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det er godt nok uambitiøst. Han har haft væsentlige problemer med skader, ikke kun under sin tid i Rotterdam, men også i Istanbul. Det må jo så betyde, at det formodentlige salg af Wind er kommet som en overraskelse - eller var i hvert fald ikke planlagt.

    Jeg er skuffet.
    Skuffet er en meget mild version af de følelser jeg sidder med.. Det er det rene idioti det her.. Fodboldhistoriens største glasben.. Man skulle tro det var en joke det her!

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1239
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Wind fløjet til Tyskland. Så NJ er nok erstatning for Wind. Enig ikke godt Trade. Vi lejer vist NJ i et halvt år

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...fsburg/9105366

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1240
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Transfermarkt melder også at NJ pt er skadet, og har været det de sidste 5 kampe siden 25 decmeber. Det giver jo ingen mening overhovedet at leje en spiller i 6 mdr. der pt er skadet? Det er meget mærkeligt det her.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1241
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skuffet er en meget mild version af de følelser jeg sidder med.. Det er det rene idioti det her.. Fodboldhistoriens største glasben.. Man skulle tro det var en joke det her!
    Ro på, det er jo blot en lejeaftale i første omgang og vi er jo rimelig godt dækket ind med Biel, Falk, Roony, Hakon osv som også kan spille den offensive midt. Jeg synes egentlig det er en fin gardering, selvom han måske ikke kan ramme det vilde niveau vi så sidst han var her.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1242
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det er godt nok uambitiøst. Han har haft væsentlige problemer med skader, ikke kun under sin tid i Rotterdam, men også i Istanbul. Det må jo så betyde, at det formodentlige salg af Wind er kommet som en overraskelse - eller var i hvert fald ikke planlagt.

    Jeg er skuffet.
    Mon ikke salget var forventet til sommer, men at man nu har fået et overraskende stort bud, så salget kommer et halvt år tidligere. Jeg vil tro, at Babacar nok skal ses som rettidig omhu i forhold til det forventede salg til sommer. Nu kommet salget så lidt før, hvorfor man lejer Nicolai Jørgensen så man er dækket bedre ind i tilfælde af, at Babacar ikke slår til. Jeg tror ikke, at Nicolai skal ses som Winds afløser, men som en sikkerhedsventil og en lottokupon, som kan give en fin gevinst med lidt held.
    Nu går man nok stenhårdt efter Amoo. Lykkes det er man i mål og vi bør være fornuftigt dækket ind offensivt.


  23. #1243
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Wind fløjet til Tyskland. Så NJ er nok erstatning for Wind. Enig ikke godt Trade. Vi lejer vist NJ i et halvt år

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...fsburg/9105366
    Ja, så ryger han.

    Det var sgu lidt af en mavepuster et par dage før luk.

    Den vil kunne mærkes i mesterskabskampen - det er jeg helt og aldeles overbevist om.

    Og NJ, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige… Det er nærmest også synd for ham (NJ), for der kan da umuligt være mange fans der ser det som en stor solstrålehistorie…

    Tænker PC ikke kommer udenom Amoo nu. Af mange forskellige årsager.

    Men Wind-salg trækker i min bog en del point ned i ratingen af dette vindue.

    Zan

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #1244
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg håber, at der blot er tale oma at PC lige har sendt en forespørgsel mod NJ som en "worst case", forstået på den måde, at NJ figurer på en liste, men er placeret langt nede på den. Vi må ikke stå uden en "erstatning" for Wind, men vi må simpelthen have mere end et par bedre alternativer end NJ, som står højere på listen
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  26. #1245
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ro på, det er jo blot en lejeaftale i første omgang og vi er jo rimelig godt dækket ind med Biel, Falk, Roony, Hakon osv som også kan spille den offensive midt. Jeg synes egentlig det er en fin gardering, selvom han måske ikke kan ramme det vilde niveau vi så sidst han var her.
    Er ny ganske sikker på, at NJ er tiltænkt pladsen som angriber

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •