Side 84 af 103 FørsteFørste ... 34748182838485868794 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,246 til 1,260 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1246
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Til PC's forsvar, så skal det vel tages med i betragtning, at buddet på Wind er kommet så sent, at han ikke har kunne finde en fornuftig og samtidig realistisk erstatning. Det ændre dog ikke på, at NJ simpelthen er så meget en has-been, at jeg simpelthen ikke kan se fornuften, selv ikke i en kort lejeaftalen. Der må sgu da være noget som er en marginal bedre en ham der ude!
    Sidst redigeret af Devil : 30.01.22 kl. 09:55

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1247
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ro på, det er jo blot en lejeaftale i første omgang og vi er jo rimelig godt dækket ind med Biel, Falk, Roony, Hakon osv som også kan spille den offensive midt. Jeg synes egentlig det er en fin gardering, selvom han måske ikke kan ramme det vilde niveau vi så sidst han var her.
    Men det er vel ikke den offensive midt der bekymrer nu, men angrebet? Der kommer til at være en del ubekendte, vi kommer til at have Baba, Jørgensen og Wilzcek at gøre godt med. Med Jørgensens skadeshistorik in mente, så ser det temmelig sårbart ud oppe foran efter salg af Wind og Højlund.

    Medmindre man har så stor tillid til Orri Oskarsson, at han er en del af regnskabet.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1248
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er jo tydeligt, at Babacar er Winds erstatning. Vi henter ikke en fast spiller fra Serie A og Süperlig gennem de seneste mange år i sin bedste fodboldalder til at sidde på bænken. Det er klart, han er toppen af, hvad vi kan hente til Danmark. NJ er vel tiltænkt en supplerende rolle, plus han kan også dække kanten, hvis det bliver nødvendigt.


  6. #1249
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg kan måske blive en anelse bekymret for hvordan NJ10 vil reagere, hvis vi henter ham, og han ikke er blandt de tre spillere, vi registrerer til ECL. Kan det have negativ indflydelse på hans præstationer? Og er det sundt for truppen, hvis han surmuler lidt over det? Han kan jo være lidt af en brokkerøv.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. #1250
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan måske blive en anelse bekymret for hvordan NJ10 vil reagere, hvis vi henter ham, og han ikke er blandt de tre spillere, vi registrerer til ECL. Kan det have negativ indflydelse på hans præstationer? Og er det sundt for truppen, hvis han surmuler lidt over det? Han kan jo være lidt af en brokkerøv.
    Tror du helt ærligt ikke, at det bliver afklaret med ham, inden han skriver under? Om ikke andet må han få besked på, at risikoen er der.
    Mvh.
    Dane

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #1251
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis forlydender fra det tyske er korrekte, og PC får 10 mio Euro plus diverse bonusser, ja så synes jeg sgu det er et flot salg. Wind er kørt fast i FCK, og har er reelt for "gammel", for langsom og scorer for lidt til bryde 100 grænsen. Mine eneste anker er tidspunktet og erstatningen, men det er vel det muliges kunst lige nu for PC?


  10. #1252
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan måske blive en anelse bekymret for hvordan NJ10 vil reagere, hvis vi henter ham, og han ikke er blandt de tre spillere, vi registrerer til ECL. Kan det have negativ indflydelse på hans præstationer? Og er det sundt for truppen, hvis han surmuler lidt over det? Han kan jo være lidt af en brokkerøv.
    Apropos ECL-registrering, så fik vi da vist manet din og andres påstand til jorden om, at PC ville agere på transfervinduet udfra UEFAs regler om registrering af nye spillere :)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1253
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Tænk at du bliver ved?
    Er du på en eller anden mission her som en fortsættelse af dine udokumenterede påstande i skakten i eftermiddags?

    Når folk giver udtryk for at det er uhensigtsmæssig at sælge Wind, så er det jo set ud fra en ide om, at vi så vil være tyndt besatte, hvis de tilbageværende angribere af en eller anden grund ikke slår til?
    Vi kan jo, som fans, hverken gøre fra eller til hvis Wind bliver solgt?
    Og jeg er så ikke nødvendigvis helt enig, da jeg trods Wind's kvaliteter ikke ser hvordan de matcher hvad spillermaterialet matcher op med (i øvrigt uden yderligere sammenligning hvordan jeg ser Eriksen på det danske landshold)
    Med hensyn til dit indlæg:
    To gange antyder du, at Wind giver udtryk for at han ønsker at forlade FCK - til trods for at du to gange skriver at du ikke ved om du har belæg for at vide om Wind giver udtryk for et ønske om at forlade FCK?

    Hvorfor så skrive det?
    Fordi vi reelt ikke ved for eller imod, men der er grunde til at man vil kunne forestille sig det.
    Så er der lidt almindeligheder om at det ikke er godt “ …når en klub prøver at holde på en spiller imod deres vilje.”?
    wtf???
    Hvor kom den fra, når FCK melder at Wolfsburg har afgivet et bud på Wind?
    Tolker du den meddelelse som at FCK prøver at fastholde Wind i en kontrakt mod hans vilje - til trods for at du antyder at Wind ønsker at forlade FCK?


    Jeg er faktisk på ingen måde modstander af hvad FCK har gjort i denne situation, mit problem er folk der udbasunerer at FCK bare skal holde på Wind lige meget hvad der bliver budt

    Så lukker du af med mene at Wind har svagheder som ikke passer ind i et spilkoncept, som du mener FCK ønsker, - men forøvrigt ikke har mandskabet til at kunne udføre?
    Nej, jeg mener at Wind hverken passer ind i det spilkoncept som FCK virker til at ønske, eller ind i det spilkoncept som mandskabet i øvrigt passer bedst til. Igen, dette er ikke en afskrivning af Winds evner, men mere at jeg synes at de matcher dårligt med hvor FCK er.

    Det er næsten for morsomt.

    Lad mig prøve en anden leg…..
    Nu er det ikke fordi at jeg lægger så meget i at du har ikke skrevet så mange positive indlæg om FCK, men du har heller ikke været medlem så længe- som man kan se på den DATO du har meldt dig ind på dette forum :)
    Jeg er sikker på, at du nok skal finde det positive frem på et eller andet tidspunkt.

    God Wind fremover


    Velkommen til indspisthed A/S - Der hvor man ikke må være med mindre man allerede er der

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1254
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jo, jeg regner da stærkt med at han får besked på at risikoen er der. Men som udviklingen i transfervinduet har været, med at alle tre centerforwards, vi havde ved årsskiftet, enten er væk eller på vej væk, så ville det virkelig være mærkeligt, hvis det ikke var der, vi brugte størstedelen af vores tilgængelige udskiftninger. Og så meget desto større ville risikoen for en skuffet NJ10 være, hvis han bliver forbigået i den henseende. Og PC og Thorup fik da nævnt, at det er et puslespil, de skal have til at gå op.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1255
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan måske blive en anelse bekymret for hvordan NJ10 vil reagere, hvis vi henter ham, og han ikke er blandt de tre spillere, vi registrerer til ECL. Kan det have negativ indflydelse på hans præstationer? Og er det sundt for truppen, hvis han surmuler lidt over det? Han kan jo være lidt af en brokkerøv.
    Han har forhåbentlig fået at vide at han er hentet som gardering for Orri og Hákon, dvs hvis de ikke slår til som indskiftere, så kan vi hive NJ frem når vejret er blevet mildere, og der skal ske noget i de sidste 10…

    Drømmen om at vi nu skulle have et hold der var sværere at læse for modstanderen (stiller vi med wind i 10’er og et monster forrest, eller Biel på 10’er og én angriber fremme) er nu totalt brast.. De må grine deres røv i laser ovre i Herning..

    Jeg er ligeglad med hvor uforberedt man har været på det bud her og hvor sent det er kommet - det retfærdiggør på ingen måde at man sælger Wind og henter en kronisk skadet spiller ind som erstatning. Det burde bare have gjort det endnu nemmere at sige nej! Højlund havde været en langt bedre erstatning for Wind end NJ…

    Nu vi er ved forhandlingerne med Hammarby, kunne man så ikke få Jesper Jansson med i handlen med Amoo.. PC er tydeligvis bremseforhandlerens forlængede arm, og hans tydeligste ambition synes at være at skaffe penge til kassen - det er voldsomt kortsigtet den tankegang her, og det bliver dyrt på den lange bane.. Vi ender jo som BIF hvis vi fortsætter sådan her..

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1256
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg synes, at transfervinduet indtil videre har set fornuftigt ud ift. både til- og afgange, men NJ er jeg meget skeptisk omkring. Han virker som en spiller, der har været færdig i nogle år efterhånden. Risikoen for klubben er selvfølgelig minimal, hvis han hentes på en halvårlig lejeaftale, men det kan nemt gå hen at blive endnu en trist afslutning for en af klubbens store spillere.


  19. #1257
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvis forlydender fra det tyske er korrekte, og PC får 10 mio Euro plus diverse bonusser, ja så synes jeg sgu det er et flot salg. Wind er kørt fast i FCK, og har er reelt for "gammel", for langsom og scorer for lidt til bryde 100 grænsen. Mine eneste anker er tidspunktet og erstatningen, men det er vel det muliges kunst lige nu for PC?
    Jeg er meget uenig.. Wind var en meget vigtig spiller for os, og samme alder som Cajuste, der gik for samme beløb. Det er SÅ ringe det her.. Jeg kan slet ikke være i mig selv over hvor ringe det er..

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1258
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Apropos ECL-registrering, så fik vi da vist manet din og andres påstand til jorden om, at PC ville agere på transfervinduet udfra UEFAs regler om registrering af nye spillere :)
    Ja, han har da været noget mere aktiv og aggressiv end jeg havde regnet med. 5-6 mulige afgange, og det tilsvarende antal mulige tilgange. PC satser virkelig på at FCK skal have det mesterskab. Og det kan jeg lide.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1259
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Han har forhåbentlig fået at vide at han er hentet som gardering for Orri og Hákon, dvs hvis de ikke slår til som indskiftere, så kan vi hive NJ frem når vejret er blevet mildere, og der skal ske noget i de sidste 10…
    Orri er ikke registreret til Europa i denne sæson, så han skal registreres som en af de tre ændringer, hvis det skulle være.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. #1260
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er tilfreds med at vi sælger Wind. Han er vores bedste spiller, når han rammer niveauet, men han har også været en taktisk hovedpine for Jess. Når biel og Wind tildels lykkedes i efteråret har det ikke været på grund men på trods af taktikken jess ligger for dagen. Jeg har længe gået med en fornemmelse af at holdet kunne kører bedre med biel på 10eren og en mere “ren” 9er end wind nogensinde bliver. Wind er 22, har spillet en del sæsoner for fck uden imponerende mesterskabs track record. Han skal til at sælges hvis ikke prisen snart begynder at falde. Så alt i alt tror jeg at jess bliver mere taktisk fri uden Wind på holdkortet, og derfor giver det mening at sælge hvis prisen er den rette, og klubben ikke hedder brentford.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •