Side 86 af 103 FørsteFørste ... 36768384858687888996 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,276 til 1,290 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1276
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Man kan med rette kritisere PC for meget, men han har altså i sidste ende meget lidt at skulle have sagt i de omtalte situationer.
    Aaarh, det tror jeg så ikke… Selvfølgelig kan han sige nej til 75 mio.. Eller i hvert fald indstille til bestyrelsen, hvorfor det vil være som at pisse i bukserne at sælge nu (hvis han altså var af den overbevisning)..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1277
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ligesom man beviste i sommer, da man solgte Daramy..
    Det er ikke en sammenlignelig situation. Daramy var langt mere afgørende for os i den periode, end Wind har været i efteråret, og hvor Daramy reelt ikke blev erstattet, har jeg ikke fantasi til at alle vores offensive forstærkninger i dette vindue (hvor mange det nu ender med) flopper totalt ligesom Singh.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1278
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men vi må også forholde os til at det nok er en af de handler, hvor klubben er på bagkant med situationen. Hvis ikke Burnley havde budt på Wolfsburgs Wout Weghorst så sent, var Wolfsburg ikke kommet med det sene bud på Wind (Der var fandme mange W'er i den sætning). Og så har vi stået med enten at skulle købe en angriber til overpris, fordi det er så sent i vinduet, eller at leje en lottokupon. Og der har PC så vurderet, at en lottokupon i form af en lejeaftale med NJ har været et bedre alternativ end at skulle haste en dyr transfer igennem, hvor klubben både ville skulle betale overpris i transfersum og løn til den pågældende spiller.
    Jeg ved ikke helt, om jeg skal læse det som et forsvar af, at PC kan være uforberedt, men det gør jeg. er det forkert, så beklager jeg.

    Den logiske sekvens der fører frem til buddet på JW er jo bare transfervinduets logiske sekvens - og også timingen, da vi har en plads længerer nede i transferhierarkiet. Det skal være en del af opmærksomheden og planlægningen for PC.

    At der kommer bud på JW, det tror jeg, at alle ville forvente. Jeg tror der har været bud siden hans debut, undtagen da han var skadet. 22 år, angriber en del af DK's semifinale-landshold.

    Hvis det her kommer så meget bag på PC, at han ikke er forberedt - så er det s.... dårligt arbejde. Det er selvfølgelig ikke en rimelig konklusion endnu, PC har før vist at han har noget i ærmet, så jeg vil vente med min egen konklusion til tirsdag morgen.

    Hvor jeg for to dage syntes, at det var et vindue, der var startet fremragende og blot behøvede signatur-signingen og en kantspiller, så synes jeg, at der trækker faretruende mørke skyer ind over vores dream-teams arbejde.
    Goldbæks Højrefod

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1279
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Man kan med rette kritisere PC for meget, men han har altså i sidste ende meget lidt at skulle have sagt i de omtalte situationer.
    PC tænker jeg godt kunne sætte foden ned og retfærdiggøre overfor bestyrelsen hvorfor et salg af Jonas Wind i så vigtigt er forår i hvert fald ikke er så smart. Men det handler også om at han aldrig fik erstattet først Daramy ordentligt i sommers, det led vi under, og det er i virkeligheden et mindre mirakel at vi kun er to point fra førstepladsen i SL. Det var så tydeligt hvad der manglede på det hold i sidste del af efteråret. Nu sælger man så Wind og erstatter ham med to spillere vi ikke ved hvor vi har.. Som skrevet før, modig mand..

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1280
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Aaarh, det tror jeg så ikke… Selvfølgelig kan han sige nej til 75 mio.. Eller i hvert fald indstille til bestyrelsen, hvorfor det vil være som at pisse i bukserne at sælge nu (hvis han altså var af den overbevisning)..
    Samtidigt har han så skulle argumentere for hvorfor de 20 mio brugt på barbaca ikke udgør en fuldgod erstatning på 9eren.

  10. #1281
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    PC har før vist at han har noget i ærmet, så jeg vil vente med min egen konklusion til tirsdag morgen....
    Jeg håber ligeledes at der er mere i posen end kun Nicolai Jørgensen!... Jeg forestiller mig, at NJ kommer til "at lege" mest med Zeca i hans 6 mdr lejekontrakt!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1282
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er ikke en sammenlignelig situation. Daramy var langt mere afgørende for os i den periode, end Wind har været i efteråret, og hvor Daramy reelt ikke blev erstattet, har jeg ikke fantasi til at alle vores offensive forstærkninger i dette vindue (hvor mange det nu ender med) flopper totalt ligesom Singh.
    Der er vi jo så uenige. Jeg mener Wind er meget afgørende for vores angrebsopbygninger. Det kan da godt være han ikke laver 25 mål på en sæson, men han bidrager med så meget andet.. Hvilket da trods alt også afspejler sig i den pris vi får for ham, dvs. andre kan åbenbart se det samme som mig. Og jeg havde glædet mig til igen at se ham få muligheden sammen med en ægte angriber, for det tror jeg havde løftet både ham og os yderligere. Havde langt hellere set det var Biel vi sendte afsted for 75 mio nu, da vi er langt bedre dækket ind på hans position

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1283
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Samtidigt har han så skulle argumentere for hvorfor de 20 mio brugt på barbaca ikke udgør en fuldgod erstatning på 9eren.
    20 mio? Det må omkostninger til løn du refererer til, da vi ikke har betalt transferpenge for ham (endnu et fare-tegn).

  15. #1284
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nikolai Jørgensen ������ det kan de fandme ikke mene !!!!! Hvad bliver det næste. Forlænger de nu også kontrakten med Bjelland.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  16. #1285
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg ved ikke helt, om jeg skal læse det som et forsvar af, at PC kan være uforberedt, men det gør jeg. er det forkert, så beklager jeg.
    Som sådan er det ikke et forsvar af at PC kan være uforberedt. Jeg tror bare at de færreste forventede et helt nyt bud på Jonas Wind i løbet af de sidste 72 timer af transfervinduet, da de første følere fra en interesseret klub normalt kommer ud noget før det. Og jeg er da sikker på at PC og resten af teamet på forhånd har forberedt et skyggehold af spillere fra andre klubber, som kan fungere som erstatning, hvis der kommer bud på de spillere i truppen, som man ikke nødvendigvis har sat på affyringsrampen. Jeg tror så bare, at mange af de spillere, man havde på skyggeholdet som potentielle afløsere for Wind, enten slet ikke er tilgængelige, eller er så dyre, at man ikke med så kort varsel har tid til at forhandle prisen ned til et acceptabelt niveau. Så det handler ikke om at være dårligt forberedt, men snarere om timingen.

    Derfor giver det mening, at man med så kort varsel bruger ressourcerne på at finde en midlertidig løsning i form af en 4 måneders lejeaftale med en spiller, der typemæssigt minder om Wind, så man i stedet køber sig nok tid til at finde den helt rigtige løsning til sommer. Det er ikke den optimale løsning, men det er den fornuftige lappeløsning på en her-og-nu situation.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1286
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Som sådan er det ikke et forsvar af at PC kan være uforberedt. Jeg tror bare at de færreste forventede et helt nyt bud på Jonas Wind i løbet af de sidste 72 timer af transfervinduet, da de første følere fra en interesseret klub normalt kommer ud noget før det. Og jeg er da sikker på at PC og resten af teamet på forhånd har forberedt et skyggehold af spillere fra andre klubber, som kan fungere som erstatning, hvis der kommer bud på de spillere i truppen, som man ikke nødvendigvis har sat på affyringsrampen. Jeg tror så bare, at mange af de spillere, man havde på skyggeholdet som potentielle afløsere for Wind, enten slet ikke er tilgængelige, eller er så dyre, at man ikke med så kort varsel har tid til at forhandle prisen ned til et acceptabelt niveau. Så det handler ikke om at være dårligt forberedt, men snarere om timingen.

    Derfor giver det mening, at man med så kort varsel bruger ressourcerne på at finde en midlertidig løsning i form af en 4 måneders lejeaftale med en spiller, der typemæssigt minder om Wind, så man i stedet køber sig nok tid til at finde den helt rigtige løsning til sommer. Det er ikke den optimale løsning, men det er den fornuftige lappeløsning på en her-og-nu situation.
    Det er derfor man siger tak, men nej tak for tilbuddet, når det tikker ind i sidste øjeblik. Ligesom de klubber vi skal købe erstatningen hos, åbenlyst også gør.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1287
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg forstår ikke, hvorfor så mange af jer bliver ved med at snakke om, at Wind ikke skal sælges så sent uden erstatning, at NJ er en ringe erstatning, osv. Som jeg nævnte før, er Babacar jo tydeligvis erstatningen for Wind, hentet med rettidig omhu, og NJ er vel en mulighed, der opstår her meget sent i vinduet som supplering – han skal vel nærmere ses som erstatningen for Højlund, eller evt. Wilczek, hvis der kommer et sidste sekunds bud på ham.

    Får vi Amoo ind, som ifølge nogle rygter er sikkert, Wind skudt afsted for nær 100 mio. og NJ som supplering til Babacar, er det satme et godkendt transfervindue!


    EB: "Det kom ikke som sådan bag på FC København, at Jonas Wind kunne forsvinde i dette transfervindue. Det var et scenario, man var forberedt på, og det var blandt andet også derfor, at Khouma Babacar blev hentet til klubben fra Sassuolo."


  21. #1288
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    J... Som jeg nævnte før, er Babacar jo tydeligvis erstatningen for Wind, hentet med rettidig omhu ...
    Tjaa ... rettidig omhu?
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1289
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ioner-for-wind

    90 mill for Wind. Mindst!! Det er fandme en flot pris.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #1290
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ioner-for-wind

    Bang! Så kan jeg leve med det.

    Præcis hvad jeg mente med der skulle betales ved kasse 1!

    Vi stod i en alt for fordelagtig forhandlingssituation.

    Andet ville have været inkompetent købmandskab.

    Zan

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •