Side 89 af 103 FørsteFørste ... 39798687888990919299 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Amen to that!

    Vi sælger Wind, køber Amoo (og lejer NJ, selvom det er weird) - og så lukker vi vinduet hvis det står til mig.

    Så er vi dækket ind på alle pladser, og ingen har alt for langt til holdet.

    Og for fanden PC, læg nu bare et år på Roonys kontrakt, som en lille forsinket julegave.

    Den store ubekendte bliver hvor meget Wind-salget påvirker vores mesterskabschancer.
    Jeg frygter at det er en del, men ok 90 mio er mange penge for ham.

    Men nej, vi skal ikke have Ekdal ind.

    Zan
    Fuldstændig uenig!

    Ekdal er livsvigtig at få ind nu, og vil binde det hele sammen!
    -It is the dirty fucking wins-

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1322
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    Men nej, vi skal ikke have Ekdal ind.

    Zan
    Skal vi ikke også tolke lidt på den her artikel, at vi får vores kaptajn og naturlige 6'er tilbage som en kriger der tørster efter blod?! - at han er klar til sæsonstart 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-en-ny-sekser

  4. #1323
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og hvorfor så ikke det? Han vil måske være det indkøb, der mest direkte løser et problem. Man har mange centrale midtbanespillere, men ingen rigtig 6'er. Selv med Zeca var det et problem. Ekdal har rutinen, overblikket til at organisere sit hold og en boldomgang, der gør, at der rent faktisk kan komme noget ro på den centrale midtbane.

    Det er den type indkøb, der løftede FCK i 00'erne og det er præcis manden, man skal bruge på den korte bane.
    Fedt med noget uenighed omkring Ekdal køb sat op imod manglende kvalitet hos Zeca inden hans skade. Jeg er af den holdning, at Zeca faldt i sit niveau grundet den tydelig mangel på kvalitet på vores kanter, der gjorde at vi i mange perioder i kampene var på hælen. En mand på midten kan ikke løfte et helt hold, hvis der ikke er flere der kan bidrage med kvalitet. Med den klare opkvalificering på kanterne samtidig med gode backs i begge sider (Kristansen og Dicks) er jeg ikke i tvivl om at Falk og Zeca nok skal udfylde pladsen på de to CM-pladser for sæsonen 22/23. Indtil da, må Stage, Falk og Lerager steppe op!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1324
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    Fedt med noget uenighed omkring Ekdal køb sat op imod manglende kvalitet hos Zeca inden hans skade. Jeg er af den holdning, at Zeca faldt i sit niveau grundet den tydelig mangel på kvalitet på vores kanter, der gjorde at vi i mange perioder i kampene var på hælen. En mand på midten kan ikke løfte et helt hold, hvis der ikke er flere der kan bidrage med kvalitet. Med den klare opkvalificering på kanterne samtidig med gode backs i begge sider (Kristansen og Dicks) er jeg ikke i tvivl om at Falk og Zeca nok skal udfylde pladsen på de to CM-pladser for sæsonen 22/23. Indtil da, må Stage, Falk og Lerager steppe op!
    Zeca er fremragende til mange ting, men ikke til at sætte struktur på holdet. Han og Falk er begge meget urolige spillere, der ofte løber rundt som fluer i en flaske. Sommetider fungerer det vældig godt, men alt for ofte skaber det for meget uro og defensive åbninger, ligesom boldomgangen ofte er for tvivlsom.

    Samtidig lever Zeca meget på sin løbestyrke, som sjældent bliver bedre med alderen.

    Ekdal er kun et år yngre, men han lever meget mere på taktisk kløgt, nærkampstyrke og fornuftige pasninger. Zeca kan sagtens bruges, når han er tilbage fra sin skade. Men alle de store FCK-hold har haft en stærk 6'er til at få tingene til at hænge sammen og det er Ekdal.


  7. #1325
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    Skal vi ikke også tolke lidt på den her artikel, at vi får vores kaptajn og naturlige 6'er tilbage som en kriger der tørster efter blod?! - at han er klar til sæsonstart 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-en-ny-sekser
    Det kan vi bare ikke bruge til så meget i det forestående og utroligt vigtige forår… Desværre Zeca, men vi kan ikke vente på dig..

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1326
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Amoo skulle være på vej til København og få foretaget lægetjek og underskrift.
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...getjek-mangler

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1327
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og hvorfor så ikke det? Han vil måske være det indkøb, der mest direkte løser et problem. Man har mange centrale midtbanespillere, men ingen rigtig 6'er. Selv med Zeca var det et problem. Ekdal har rutinen, overblikket til at organisere sit hold og en boldomgang, der gør, at der rent faktisk kan komme noget ro på den centrale midtbane.

    Det er den type indkøb, der løftede FCK i 00'erne og det er præcis manden, man skal bruge på den korte bane.
    Jeg ved at jeg er - relativt - alene om ikke at ønske Ekdal ind.

    Jeg er ganske bevidst om han kan bidrage med noget vi ikke har.

    Men det kommer med en pris jeg mener er for høj.

    Falk, Lerager, Stage, Isak, (Baldur), (Zeca). Med endnu en CM, skal der i hvert fald tages nogle voldsomme beslutninger; for det giver sig selv, at nogen IKKE vil få voldsomt meget spilletid.

    Og jeg mener så at ovenstående BØR være kvalitet nok til at forme en midtbane der rykker.

    Hvis Ekdal er så fantastisk at det er værd at ofre nogen af ovenstående, så må jeg jo bøje mig. Men jeg er skeptisk.

    Zan


  12. #1328
    Tilmeldingsdato
    Jan 2022
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg ved at jeg er - relativt - alene om ikke at ønske Ekdal ind.

    Jeg er ganske bevidst om han kan bidrage med noget vi ikke har.

    Men det kommer med en pris jeg mener er for høj.

    Falk, Lerager, Stage, Isak, (Baldur), (Zeca). Med endnu en CM, skal der i hvert fald tages nogle voldsomme beslutninger; for det giver sig selv, at nogen IKKE vil få voldsomt meget spilletid.

    Og jeg mener så at ovenstående BØR være kvalitet nok til at forme en midtbane der rykker.

    Hvis Ekdal er så fantastisk at det er værd at ofre nogen af ovenstående, så må jeg jo bøje mig. Men jeg er skeptisk.

    Zan
    Ingen af vores nuværende CM’ere kan udfylde Zecas rolle. Så ja tak til Ekdal.
    Falk skal selvfølgelig starte, men minimum tre af dem du nævner ikke niveauet til FCK pt

    isak mangler en del før han er fast starter alligevel.

    Baldursson har ikke imponeret.

    Jeg er omvendt nok relativt alene om at syntes Stage er overvurderet. Han må gerne ryge på bænken, da der er for langt mellem tanke og handling. Trods hans fine løb i dybden, så ødelægger han opspillet mere end han bidrager, og han kan ikke udfylde den defensive rolle. Med andre ord, så er han en Lerager light.
    Jeg har før hørt at Stage er mere målfarlig end Lerager, men statistikken viser at de har scorer præcis lige mange mål pr kamp for FCK.

    Med andre ord, så bør der være kampe nok til Ekdal, Lerager, Falk og til dels Isak - mens resten må lide under den hårde konkurrence, der bør være i en klub som FCK.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1329
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er lige før, jeg håber, at Jonas Wind dumper lægetjekket i det tyske (på et meget tyndt grundlag forstås). Jeg vil virkelig gerne beholde ham ½ år mere ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1330
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Endnu en angriber er eftersigende landet i København i går:
    Copenhagen Sundays skriver at Mamoudou Karamoko, fransk angriber, landede i går og skriver under i dag også, sammen med Amoo og Nicolai Jørgensen.


    Edit:
    Tipsbladet har også fanget den:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-dage-og-timer
    Sidst redigeret af zebos : 31.01.22 kl. 07:33
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1331
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Todi Se meddelelser
    Ingen af vores nuværende CM’ere kan udfylde Zecas rolle. Så ja tak til Ekdal.
    Falk skal selvfølgelig starte, men minimum tre af dem du nævner ikke niveauet til FCK pt

    isak mangler en del før han er fast starter alligevel.

    Baldursson har ikke imponeret.

    Jeg er omvendt nok relativt alene om at syntes Stage er overvurderet. Han må gerne ryge på bænken, da der er for langt mellem tanke og handling. Trods hans fine løb i dybden, så ødelægger han opspillet mere end han bidrager, og han kan ikke udfylde den defensive rolle. Med andre ord, så er han en Lerager light.
    Jeg har før hørt at Stage er mere målfarlig end Lerager, men statistikken viser at de har scorer præcis lige mange mål pr kamp for FCK.

    Med andre ord, så bør der være kampe nok til Ekdal, Lerager, Falk og til dels Isak - mens resten må lide under den hårde konkurrence, der bør være i en klub som FCK.
    Enig i at Baldur ikke er en seriøs bejler. Derfor også parantes.

    Er også enig i Isak har et stykke igen. Men det stykke håber jeg ikke er alt for langt for 27 mio.

    Der er mange der sammenligner Zeca og Ekdal. Ligemeget hvor meget man holder af tal-udtryk som 6’er osv, er de to spillere stadig ret forskellige. Zeca kan én ting! Og den kan han til gengæld rigtig godt. Fight og tacklinger!
    Ekdal er vel mere en placeringsdygtig og kontrollerende midtbane med gode pasninger.
    Og lige netop det kan være selveste årsagen til at skrive med ham.
    Med andre ord, hvis man vil have Zecas afløser, ligger han i virkeligheden mere i Stage…?

    Om Stage er overvurderet ved jeg ikke. Men siden man ikke solgte ham til Bundesligaen, så ligner han en mand JT meget gerne vil bruge…

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1332
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Endnu en angriber er eftersigende landet i København i går:
    Copenhagen Sundays skriver at Mamoudou Karamoko, fransk angriber, landede i går og skriver under i dag også, sammen med Amoo og Nicolai Jørgensen.


    Edit:
    Tipsbladet har også fanget den:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-dage-og-timer
    Hvorfor så leje NJ…?

    Og punkt 2, ser Karamokos stats ikke virkelig svage ud?

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 31.01.22 kl. 08:07

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1333
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Enig i at Baldur ikke er en seriøs bejler. Derfor også parantes.

    Er også enig i Isak har et stykke igen. Men det stykke håber jeg ikke er alt for langt for 27 mio.

    Der er mange der sammenligner Zeca og Ekdal. Ligemeget hvor meget man holder af tal-udtryk som 6’er osv, er de to spillere stadig ret forskellige. Zeca kan én ting! Og den kan han til gengæld rigtig godt. Fight og tacklinger!
    Ekdal er vel mere en placeringsdygtig og kontrollerende midtbane med gode pasninger.
    Og lige netop det kan være selveste årsagen til at skrive med ham.
    Med andre ord, hvis man vil have Zecas afløser, ligger han i virkeligheden mere i Stage…?

    Om Stage er overvurderet ved jeg ikke. Men siden man ikke solgte ham til Bundesligaen, så ligner han en mand JT meget gerne vil bruge…

    Zan
    I denne debat om Ekdal kontra Zeca har vi været enige. Jeg vil også sige, at Zeca kan dække en langt større område med hans løbepensum i forhold til Ekdal. Med de nye kanter og dermed mere offensive kanter, kan jeg forestille mig, at der er brug for en 6’er der hurtigt kan læse spillet og dække af i bagrummet og her er og bliver Zeca outstanding. Det er ikke en opgave jeg tænker at Ekdal kan udfylde med samme kvalitet/hurtighed/nærkampstyrke.

    Stage og Lerager og til dels Falk må løse denne opgave de næste 6 mdr indtil Zeca er tilbage igen

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1334
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Bliver en spændende deadline dag. Der kan godt nok ske meget. Tror min F5 bliver slidt i dag

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1335
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Endnu en angriber er eftersigende landet i København i går:
    Copenhagen Sundays skriver at Mamoudou Karamoko, fransk angriber, landede i går og skriver under i dag også, sammen med Amoo og Nicolai Jørgensen.

    Edit:
    Tipsbladet har også fanget den:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-dage-og-timer
    Det giver simpelthen ingen mening - hvor er Orri i hele den ligning? Jeg synes NJ er en rigtig fin løsning, da han kunne blive en super sup, men at man ikke stoler på hans skadehistorik (med rette) til ikke også at have en plan C. Jeg ved godt at Orri ikke har prøvet topniveau endnu, men var hele den nye forretnignsstrategi ikke netop at man ville stole mere på vores talenter i fremtiden?

    Den upopulære mening: Babacar som 1. valg, NJ på leje i 6 mdr. som 2. valg, ryk Orri op som 3. valg - og hvis han falder fuldstændig igennem = behold Wilczek som 4 valg som vi trods alt har på kontrakt og trods alt stadig er en angriber der ved hvordan man scorer mål. Derudover kunne Mukairu også sagtens tage 9'eren og så kan Amoo og Roony tage kanterne.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •