Side 90 af 103 FørsteFørste ... 408087888990919293100 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,336 til 1,350 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1336
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det giver simpelthen ingen mening - hvor er Orri i hele den ligning? Jeg synes NJ er en rigtig fin løsning, da han kunne blive en super sup, men at man ikke stoler på hans skadehistorik (med rette) til ikke også at have en plan C. Jeg ved godt at Orri ikke har prøvet topniveau endnu, men var hele den nye forretnignsstrategi ikke netop at man ville stole mere på vores talenter i fremtiden?

    Den upopulære mening: Babacar som 1. valg, NJ på leje i 6 mdr. som 2. valg, ryk Orri op som 3. valg - og hvis han falder fuldstændig igennem = behold Wilczek som 4 valg som vi trods alt har på kontrakt og trods alt stadig er en angriber der ved hvordan man scorer mål. Derudover kunne Mukairu også sagtens tage 9'eren og så kan Amoo og Roony tage kanterne.
    Det kan være, at NJ aftalen ikke går igennem. I går aftes var meldingerne vist, at man ikke er i mål endnu med hans klub.

    Jeg kender forøvrigt ikke spilleren, men LASK har været ret god internationalt de sidste år. Om han har været en betydelig brik i det, aner jeg dog ikke.

    Det kan også være en and :-)

  2. #1337
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Så blev Amoo offentliggjort
    https://www.fck.dk/nyhed/amoo-klar-koebenhavn

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #1338
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    I denne debat om Ekdal kontra Zeca har vi været enige. Jeg vil også sige, at Zeca kan dække en langt større område med hans løbepensum i forhold til Ekdal. Med de nye kanter og dermed mere offensive kanter, kan jeg forestille mig, at der er brug for en 6’er der hurtigt kan læse spillet og dække af i bagrummet og her er og bliver Zeca outstanding. Det er ikke en opgave jeg tænker at Ekdal kan udfylde med samme kvalitet/hurtighed/nærkampstyrke.

    Stage og Lerager og til dels Falk må løse denne opgave de næste 6 mdr indtil Zeca er tilbage igen
    Det handler ikke kun om Zecas fodboldmæssige evner kontra Ekdals. Det handler også i høj grad om synlig ledelse på et hold som mangler Zecas ledelse og nu også Wind's.
    Stage og Lerager bidrager med fantastisk fight og krigerindstinkt - men udprægede ledere er der ingen af dem der er. Vi har Falk som også må betegnes som en del af "ledergruppen" - men hvilken forfatning kommer han tilbage i?

    Jeg er godt med på at Ekdal ville skulle have en eventuel indkøringsperiode som alle andre - men han er naturlig leder og det vil også være den rolle han købes ind til.

    I mine øjne, er der en no-brainer at hente Ekdal - jeg ser ham nærmest som mere vigtig end en ny angriber/kant som der jo også arbejdes på.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #1339
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg føler mig ret overbevist om, at vi ikke både henter Karamoko og Nicolai Jørgensen.

    Og så vælger jeg at tolke det faktum, at Amoo ikke har fået nummer endnu som et hint om, at han venter på at kunne overtage nummer 9. I så fald er det jo en dobbelt fantastisk signing!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1340
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg føler mig ret overbevist om, at vi ikke både henter Karamoko og Nicolai Jørgensen.

    Og så vælger jeg at tolke det faktum, at Amoo ikke har fået nummer endnu som et hint om, at han venter på at kunne overtage nummer 9. I så fald er det jo en dobbelt fantastisk signing!


    Amoo er ikke 9`er..det er helt skørt som numrene sejler i FCK!
    -It is the dirty fucking wins-

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1341
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det giver simpelthen ingen mening - hvor er Orri i hele den ligning? Jeg synes NJ er en rigtig fin løsning, da han kunne blive en super sup, men at man ikke stoler på hans skadehistorik (med rette) til ikke også at have en plan C. Jeg ved godt at Orri ikke har prøvet topniveau endnu, men var hele den nye forretnignsstrategi ikke netop at man ville stole mere på vores talenter i fremtiden?

    Den upopulære mening: Babacar som 1. valg, NJ på leje i 6 mdr. som 2. valg, ryk Orri op som 3. valg - og hvis han falder fuldstændig igennem = behold Wilczek som 4 valg som vi trods alt har på kontrakt og trods alt stadig er en angriber der ved hvordan man scorer mål. Derudover kunne Mukairu også sagtens tage 9'eren og så kan Amoo og Roony tage kanterne.
    Måske Thorup ønsker spillere der passer ind i et systemskifte med to angribere helt foran og tre nede i bagkæden. Så giver det vel mening? Vi ser måske nogle eksperimenter i de på papiret lettere kampe, eller hvis vi kommer komfortabelt foran.

  11. #1342
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Er jeg den eneste, der er stresset over alle de indkøb og udsigten til, at en stor del af vores egne unge spillere skal sidde på bænken? Eller er jeg blot stadig Ståleficeret og har svært ved at håndtere så stor en tilgang af (ukendte) spillere? Nu har (også) jeg pebet over for smal en trup, og når der så sker noget, kan jeg næsten ikke rumme det.

    Og så kan jeg næsten heller ikke rumme en tilgang af Nico. Alt for skrøbelig krop og prollet. Udsigten til at høre om ham og Ankersen, der klovner rundt i det ene indslag efter det andet på fck.tv, gør mig sgu' også stresset.

    Uanset hvad, må det snart gerne blive den 20. februar.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1343
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Måske Thorup ønsker spillere der passer ind i et systemskifte med to angribere helt foran og tre nede i bagkæden. Så giver det vel mening? Vi ser måske nogle eksperimenter i de på papiret lettere kampe, eller hvis vi kommer komfortabelt foran.
    Jeg synes - heldigvis - han dementerede tremandsforsvaret ret kraftigt ovenpå Vavros retur.

    Men det er helt tydeligt for mig, at det har været en prioritet at få "polyvalente spillere"
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1344
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Amoo er ikke 9`er..det er helt skørt som numrene sejler i FCK!
    I know. Zeca med nummer 10 er jo også en absurditet. Men det er bemærkelsesværdigt, at han ikke har fået et nummer, så med mindre han har en eller anden fetich med nummer 19 eller 23, har jeg svært ved at se andre forklaringer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1345
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Han får hverken nr. 9, 19 eller 23 i Conference League (hvis han i det hele taget bliver registreret til turneringen), fordi de numre er optaget, selv hvis både Wilczek, Oviedo og Wind smutter i løbet af i dag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #1346
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Han får hverken nr. 9, 19 eller 23 i Conference League (hvis han i det hele taget bliver registreret til turneringen), fordi de numre er optaget, selv hvis både Wilczek, Oviedo og Wind smutter i løbet af i dag.
    Så må han jo have et andet nummer i de par kampe. Jeg tvivler på, at man lader det styre hans permanente nummervalg. Hvad skulle ellers være grunden til, at han i modsætning til de andre nyindkøb ikke har fået nummer med det samme?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1347
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der er stresset over alle de indkøb og udsigten til, at en stor del af vores egne unge spillere skal sidde på bænken? Eller er jeg blot stadig Ståleficeret og har svært ved at håndtere så stor en tilgang af (ukendte) spillere? Nu har (også) jeg pebet over for smal en trup, og når der så sker noget, kan jeg næsten ikke rumme det.

    Og så kan jeg næsten heller ikke rumme en tilgang af Nico. Alt for skrøbelig krop og prollet. Udsigten til at høre om ham og Ankersen, der klovner rundt i det ene indslag efter det andet på fck.tv, gør mig sgu' også stresset.

    Uanset hvad, må det snart gerne blive den 20. februar.
    Nej jeg er ikke, vi står til at miste wind (her er baba måske erstatning? han skal også have en backup)
    singh, tror jeg er så langt væk, at Amoo skal erstatte bøving (i den grad nødvendigt!)
    stage tager zecas plads i midten sammen med falk
    så får har du mukairu + rooney til den anden kant (eller på den anden, amoo, mukairu, roony og bøving kan jo flyttes lidt rundt)
    så har du biel,johanneson til den offensive centrale midt

  21. #1348
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det går hurtigt i dag. 2 spillere ind og mon ikke NJ er udelukket nu og Ekdal ser efterhånden hellere ikke ud til at ske.

    Vi har i hvert fald fået styrket offensiven, som vi i den grad havde brug for. 4 spillere ind er vildt nok

    Amoo - jeg er helt vild med den transfer
    Babacar - jeg kan faktisk også godt lide den. Jeg synes der virker enormt spændene
    Karamoko - aner intet om ham, men spændene. Ok CV og lyder interessant, men lad os nu se
    Mukairo - kender jeg hellere intet til, men rigtig fint han kan dække flere pladser.

    Jeg synes som sådan truppen er på plads nu. Jeg kunne godt se Ekdal hos os, men faktisk også fordi jeg godt kunne se Zeca forlade os uden jeg ville blive alt fir trist. Det er super ærgerligt at Wind ryger nu, han er godt nok undervurderet af mange herinde, men med nogle hurtigere kanter, så ville han være perfekt. God Wind til ham, fedt at vi sælger et talent som har gjort det godt til op imod 100 millioner

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1349
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Smider lige et link til Karamoko
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ransk-angriber

    men dejlig start på dagen med 2 handler.

  24. #1350
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Stage på vej væk
    Ausburg og fck forhandler om en transfer
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ndler-om-stage

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •