Side 93 af 103 FørsteFørste ... 438390919293949596 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,381 til 1,395 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1381
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Enig.
    Den ville jo have ligget lige til højrebenet til Babacar - altså 9'eren.
    Så havde 11'eren klædt Amoo godt.
    Jeg håber måske at Singh bliver lejer ud så Amoo overtager 7'eren.
    Den synes jeg passer bedst til højre kanten.

    Til dem der ikke er med på nummerordenen, har jeg denne opfattelse af "rigtige" numre:
    Bortset fra at 3'eren er back i mit hoved, er jeg helt med på dit system, men faktum er bare, at numrene i FCK virker temmelig tilfældige. Og måske er det også bare et fjollet levn fra engang, hvor spillerne ikke havde faste numre, men det altid var nummer 1-11, der gik på banen. Og endnu mere et levn fra en tid før storklubberne havde gigantiske trupper, og spillere pludselig ville have deres fødselsdato eller skostørrelse som trøjenummer.

    Når Amoo ikke har fået et nummer endnu, er det for mig at se svært at se det som et udtryk for andet, end at han venter på, at et nummer skal blive ledigt. Du har ret i, at 7-tallet ville være oplagt, så det er da muligt, det er Singh og ikke Kamelen, der skal gøre plads. Jeg håber så bare, at FCK opfører sig som en ansvarlig arbejdsgiver over for en ansat, der har haft det svært og ikke presser Singh ud. Men det er en anden snak.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1382
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    NJ ophæver i Tyrkiet. Kunne tyde på han kommer gratis til os nu Kamil er væk
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ever-i-tyrkiet

    vi har samtidig afvist et bud på stage da de kun bød 35 mill

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-bud-paa-stage

  4. #1383
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Det synes jeg ærlig talt er en usmagelig kommentar. Kamil har i sin tid i klubben altid optrådt professionelt. Så kan folk mene om hans fortid, hvad de vil, men han har givet sig 100% for vores klub i sin tid her.
    Usmagelig ligefrem? Du må mene om manden og hans kvaliteter, som du vil. Lige som jeg må. Men vi kan vel godt blive enige om, at nr. 9 sad på en ret høj månedlig hyre. En hyre der nu kan bruges på en spiller, som rent faktisk har udsigt til at spille.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg ved at FCK's udsagn i artiklen også kan være et led i forhandlingen, og selvfølgelig kan beløbet blive så højt at de bliver nødt til at sælge ala Daramy og Wind, men igen er min pointe, at Stage er om nogen "firmaets" mand, der spiller den plads han bliver bedt om. Hvis det nu forholder så sig sådan her i optakten til foråret, at han har fået at vide af JT at han skal spille centralt, jamen så forberede Stage sig på den opgave og vil udføre den til UG kryds og slange og mere til, hvis det behøves.

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-at-saelge-ham

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1385
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    jeg er enig. Er stadig af den påstand at hvis Ståle var blevet. Så var vi blevet mestre sidste sæson med Kamil som topscorer. Men efter Thorup er dette det eneste rigtige.
    Det er et sidespring ift. trådens formål, men jeg kan simpelthen ikke lade denne kommentar stå uimodsagt. Jeg har intet imod Wilczek som person og er inderligt ligeglad med hans fortid, men han var et kæmpe fejlkøb. Han besidder ingen af de kvaliteter, der kendetegner en succesfuld angriber i FCK - heller ikke under Ståle. Især ikke under Ståle.

    Og så er jeg nødt til at citere følgende:
    “Kamil Wilczek er 32 år, men har alligevel fået kontrakt til sommeren 2023, hvor han vil have rundet de 35.

    Det bekymrer dog på ingen måde Ståle Solbakken, der roser polakkens fysiske tilstand.

    - Han er frisk, så jeg er ikke så bange for det. Tre år kan virke som lang tid, men jeg kan garantere for, at han kan sprinte meget godt i de to og et halvt år i hvert fald - så må vi se, hvordan det går det sidste halve år.

    - Det er jeg ikke bekymret over. Han har en gudefysik, siger Ståle Solbakken.”

    Held og lykke til Wilczek fremover - medmindre han tager tilbage til BIF.

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #1386
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Amoo (#2 forward), Bøving (#7 forward) og VK (#4 full back) alle med på liste over de bedste U20 spillere uden for top5-liga'erne

    https://www.football-observatory.com...2021/wp366/en/

  11. #1387
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Amoo (#2 forward), Bøving (#7 forward) og VK (#4 full back) alle med på liste over de bedste U20 spillere uden for top5-liga'erne

    https://www.football-observatory.com...2021/wp366/en/
    Hallo, hvad med vores Roony og Johannesson?!
    Men ja, rimelig sweet young guns-hold vi kan ryge ud af pokalturneringen med næste sæson.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1388
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Velkommen Nikolai Jørgensen. 6 mdr i klubben.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1389
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Så er den officiel NJ9 er tilbage
    https://www.fck.dk/nyhed/nicolai-joe...ilbage-til-fck

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1390
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det giver simpelthen ingen mening - hvor er Orri i hele den ligning? Jeg synes NJ er en rigtig fin løsning, da han kunne blive en super sup, men at man ikke stoler på hans skadehistorik (med rette) til ikke også at have en plan C. Jeg ved godt at Orri ikke har prøvet topniveau endnu, men var hele den nye forretnignsstrategi ikke netop at man ville stole mere på vores talenter i fremtiden?

    Den upopulære mening: Babacar som 1. valg, NJ på leje i 6 mdr. som 2. valg, ryk Orri op som 3. valg - og hvis han falder fuldstændig igennem = behold Wilczek som 4 valg som vi trods alt har på kontrakt og trods alt stadig er en angriber der ved hvordan man scorer mål. Derudover kunne Mukairu også sagtens tage 9'eren og så kan Amoo og Roony tage kanterne.
    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Nummer 9.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1391
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er et sidespring ift. trådens formål, men jeg kan simpelthen ikke lade denne kommentar stå uimodsagt. Jeg har intet imod Wilczek som person og er inderligt ligeglad med hans fortid, men han var et kæmpe fejlkøb. Han besidder ingen af de kvaliteter, der kendetegner en succesfuld angriber i FCK - heller ikke under Ståle. Især ikke under Ståle.

    Og så er jeg nødt til at citere følgende:
    “Kamil Wilczek er 32 år, men har alligevel fået kontrakt til sommeren 2023, hvor han vil have rundet de 35.

    Det bekymrer dog på ingen måde Ståle Solbakken, der roser polakkens fysiske tilstand.

    - Han er frisk, så jeg er ikke så bange for det. Tre år kan virke som lang tid, men jeg kan garantere for, at han kan sprinte meget godt i de to og et halvt år i hvert fald - så må vi se, hvordan det går det sidste halve år.

    - Det er jeg ikke bekymret over. Han har en gudefysik, siger Ståle Solbakken.”

    Held og lykke til Wilczek fremover - medmindre han tager tilbage til BIF.
    Du har helt ret - det er et sidespring i forhold til trådens formål.

    Men da det er en transfertråd og vi trods alt siger farvel og tak i dag til Wilczek, så er det værd at huske på, at Wilczek kun nåede syv kampe under Ståle. Her lykkedes det ham så til gengæld at score fem(!) mål. Bevares, Ronaldo har haft bedre snit - men helt dårligt var det ikke ligefrem.

    Om den stime var fortsat, hvis Ståle havde blevet i klubben, er af gode grunde svært at spå om. Men vi kan vel godt tillade os at konkludere, at Wilczek ikke ligefrem var den store vinder i fyringen af Ståle.

    Nye folk og nye visioner kom til, hvilket er fair nok. Men Wilczek leverede altså i den grad i forhold til, hvad han blev købt ind til. Og jeg synes, det tjener til hans ære, at han uden at brokke sig kæmpede videre, selv om han fik en ny træner med helt andre planer for vores angrebsspil.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  20. #1392
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det har indtil videre været et begivenhedsrigt transfervindue med en del nye spændende spillere, men også farvel til Wind, der har været et vigtigt bindeled i vores angreb med sit eminente overblik og gode teknik. Nu er posen i hvert fald blevet rystet.

    Umiddelbart kunne startelleveren og backup se således ud:

    Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving
    Biel/Mukairu – Babacar/Karamoko

    Der er selvfølgelig mange ubesvarede spørgsmål. Babacar og Karamoko virker til at have fysikken til at være makker til en mere dynamisk spiller, som virker til at blive Biel og Mukairu. Derudover er NJ kommet tilbage og jeg tror ikke han er udset som kantspiller. Trods skadeshistorikken virker det som en god transfer, især når så mange nye skal køres ind i truppen og formentligt har udfald. Bøving har umiddelbart ingen direkte backup i den her sammenhæng, da jeg ikke medregner Singh, men Amoo kan vist også spille venstrekanten, ligesom Stage kan vikariere på højrekanten, så Thorups puslespil er alt andet lige blevet noget lettere, da vi også råder over Baldursson og Hakon.

    Salget af en så etableret spiller som Wind er dog risikabelt og de nye får ikke ret lang tid før de kastes i ilden. Samtidig har transfervinduet også indikeret, at Conference League ikke bliver prioriteret helt så højt.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1393
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det har indtil videre været et begivenhedsrigt transfervindue med en del nye spændende spillere, men også farvel til Wind, der har været et vigtigt bindeled i vores angreb med sit eminente overblik og gode teknik. Nu er posen i hvert fald blevet rystet.

    Umiddelbart kunne startelleveren og backup se således ud:

    Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving
    Biel/Mukairu – Babacar/Karamoko

    Der er selvfølgelig mange ubesvarede spørgsmål. Babacar og Karamoko virker til at have fysikken til at være makker til en mere dynamisk spiller, som virker til at blive Biel og Mukairu. Derudover er NJ kommet tilbage og jeg tror ikke han er udset som kantspiller. Trods skadeshistorikken virker det som en god transfer, især når så mange nye skal køres ind i truppen og formentligt har udfald. Bøving har umiddelbart ingen direkte backup i den her sammenhæng, da jeg ikke medregner Singh, men Amoo kan vist også spille venstrekanten, ligesom Stage kan vikariere på højrekanten, så Thorups puslespil er alt andet lige blevet noget lettere, da vi også råder over Baldursson og Hakon.

    Salget af en så etableret spiller som Wind er dog risikabelt og de nye får ikke ret lang tid før de kastes i ilden. Samtidig har transfervinduet også indikeret, at Conference League ikke bliver prioriteret helt så højt.
    Mukairu er venstre kant

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1394
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det har indtil videre været et begivenhedsrigt transfervindue med en del nye spændende spillere, men også farvel til Wind, der har været et vigtigt bindeled i vores angreb med sit eminente overblik og gode teknik. Nu er posen i hvert fald blevet rystet.

    Umiddelbart kunne startelleveren og backup se således ud:

    Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving
    Biel/Mukairu – Babacar/Karamoko

    Der er selvfølgelig mange ubesvarede spørgsmål. Babacar og Karamoko virker til at have fysikken til at være makker til en mere dynamisk spiller, som virker til at blive Biel og Mukairu. Derudover er NJ kommet tilbage og jeg tror ikke han er udset som kantspiller. Trods skadeshistorikken virker det som en god transfer, især når så mange nye skal køres ind i truppen og formentligt har udfald. Bøving har umiddelbart ingen direkte backup i den her sammenhæng, da jeg ikke medregner Singh, men Amoo kan vist også spille venstrekanten, ligesom Stage kan vikariere på højrekanten, så Thorups puslespil er alt andet lige blevet noget lettere, da vi også råder over Baldursson og Hakon.

    Salget af en så etableret spiller som Wind er dog risikabelt og de nye får ikke ret lang tid før de kastes i ilden. Samtidig har transfervinduet også indikeret, at Conference League ikke bliver prioriteret helt så højt.
    Er meget enig.

    Mit helt store spørgsmål var om PC fik møget endnu mere ud i truppen samt fik hentet spillere ind af en hvis kvalitet. Bevares jeg kender ikke mange af de nye spillere så tiden må jo vise om der er investeret korrekt. Men PC skal have ros for at der er blevet handlet og rusket godt og grundigt op i Truppen. Så nu er det op til JT at få det til at fungere og HURTIGT, uagtet om det er mange nye spillere der skal spilles ind. Sådan er det.

    Jeg gider simpelthen ikke hører flere undskyldninger om at holdet først skal bruge 1 år på at blive spillet sammen. Der skal leveres nu......

    For at citerer JT: Vi skal komme Buldrende :)

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #1395
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Kl er 17, der er gået flere timer siden sidste transfer, hvad sker der er vi gået i stå?

    Jeg syntes der har været et vildt godt vindue, eneste negative er at vi mistede Wind nu og ikke til sommer, men tilgengæld har vi tilsyneladende fået en rigtig god pris.
    Godt at PC har sat foden ned og krævet en meget høj pris for Stage, jeg tænker at vi får brug for midtbane altmuligmanden.
    Der er rigtig mange nye spillere at forholde sig til, jeg glæder mig til at se træningskampe fra Portugal og til den 20.

    Der er et spændende forår vi går i møde.
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •