Side 94 af 103 FørsteFørste ... 448491929394959697 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,396 til 1,410 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1396
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser

    Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving
    Biel/Mukairu – Babacar/Karamoko
    Haraldsson lader til at være sprængfarlig, og det lyder som om JT kan lide ham.

    Byt ham ud, så den hedder Biel / Haraldsson - og så kan du lægge Mukairu ned ved siden af Bøving, så den hedder Bøving / Mukairu.

    Så er vi tættere... Men vi mangler stadig at finde ud af Orri... Lidt synd hvis han udelukkende skal spille U-bold, synes jeg...

    Zan

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #1397
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det har indtil videre været et begivenhedsrigt transfervindue med en del nye spændende spillere, men også farvel til Wind, der har været et vigtigt bindeled i vores angreb med sit eminente overblik og gode teknik. Nu er posen i hvert fald blevet rystet.

    Umiddelbart kunne startelleveren og backup se således ud:

    Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving
    Biel/Mukairu – Babacar/Karamoko

    Der er selvfølgelig mange ubesvarede spørgsmål. Babacar og Karamoko virker til at have fysikken til at være makker til en mere dynamisk spiller, som virker til at blive Biel og Mukairu. Derudover er NJ kommet tilbage og jeg tror ikke han er udset som kantspiller. Trods skadeshistorikken virker det som en god transfer, især når så mange nye skal køres ind i truppen og formentligt har udfald. Bøving har umiddelbart ingen direkte backup i den her sammenhæng, da jeg ikke medregner Singh, men Amoo kan vist også spille venstrekanten, ligesom Stage kan vikariere på højrekanten, så Thorups puslespil er alt andet lige blevet noget lettere, da vi også råder over Baldursson og Hakon.

    Salget af en så etableret spiller som Wind er dog risikabelt og de nye får ikke ret lang tid før de kastes i ilden. Samtidig har transfervinduet også indikeret, at Conference League ikke bliver prioriteret helt så højt.
    Jeg tror vi kommer til at spille 4-2-3-1 med biel på 10eren

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1398
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg gætter på at vi får Nico at se i startopstillingen temmelig hurtigt - sandsynligvis på venstrekanten eller som “FCK-10’er”.

    Forhåbentlig minder han bare lidt om sig selv fra “dengang”..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1399
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Sidst redigeret af zebos : 31.01.22 kl. 18:02
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #1400
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg gætter på at vi får Nico at se i startopstillingen temmelig hurtigt - sandsynligvis på venstrekanten eller som “FCK-10’er”.

    Forhåbentlig minder han bare lidt om sig selv fra “dengang”..
    Jeg er godt tilfreds det kun er på en 6 måneders kontrakt og supplement til de andre tilføjelser vi har erhvervet os. Så må vi jo se om NJ levere og kan holde sig skadesfri, hvis ikke så så er det farvel og tak for indsatsen uden at bære nag.

    Var bekymret for vi skulle ud i en 3-5 årige kontrakt :)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1401
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Thelander til FCK lever endnu
    Ja, den spot er altså stadig uløst pga de 2 skadede men mon ikke PC nailer den også og Thelander er vel et ok valg.

  11. #1402
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er godt nok bekymret for de der "gamle stjernespillere"-transfers, men jeg smiler nu alligevel hver gang, de står med en FCK-trøje igen. Fucking følelser :-)

  12. De følgende 14 brugere er enige:

  13. #1403
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg er godt nok bekymret for de der "gamle stjernespillere"-transfers, men jeg smiler nu alligevel hver gang, de står med en FCK-trøje igen. Fucking følelser :-)
    Denne gang virker det dog ganske harmløst, med en 6 måneders kontrakt og så kan vi se derfra - Ståle havde jo nok givet ham 3.5 år.

  14. De følgende 16 brugere er enige:

  15. #1404
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg er godt nok bekymret for de der "gamle stjernespillere"-transfers, men jeg smiler nu alligevel hver gang, de står med en FCK-trøje igen. Fucking følelser :-)
    Ja nu er jeg jo en af dem som er imod at hente tidligere spillere hjem. Skader, og at han ikke engang kan komme på holdet i en tyrkisk bundklub, eller blive solgt uden at ophæve kontrakten først, gør mig MEGET skeptisk. Og jeg kan ikke se der er plads til ham... Hellere spilletid til, bøving, roony, harraldsson m.m.

    Men altså, han får chancen til at modbevise mig som alle andre, jeg håber bare ikke det bliver på bekostning af spilletid til de unge.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1405
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ingen-steder/

    Er vi ikke enige om, at han står bagerst i køen!?... Det virker helt gak-gak! Agenten må være nutidens svar på komiske Ali!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1406
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Ja nu er jeg jo en af dem som er imod at hente tidligere spillere hjem. Skader, og at han ikke engang kan komme på holdet i en tyrkisk bundklub, eller blive solgt uden at ophæve kontrakten først, gør mig MEGET skeptisk. Og jeg kan ikke se der er plads til ham... Hellere spilletid til, bøving, roony, harraldsson m.m.

    Men altså, han får chancen til at modbevise mig som alle andre, jeg håber bare ikke det bliver på bekostning af spilletid til de unge.
    Hvis NJ er købt ind til den plads, han havde største succes på hos os og i Holland, er det vel primært Orri, der må begræde, at han ikke er kommet tættere på truppen. For et par dage siden lignede han en oplagt "oprykker" som tredjevalg. Nu bliver han vel hængende på U19. Men okay, han er kun 17, så mon ikke det går...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1407
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ingen-steder/

    Er vi ikke enige om, at han står bagerst i køen!?... Det virker helt gak-gak! Agenten må være nutidens svar på komiske Ali!
    Ser ikke noget odiøst i den udtalelse. Hvad ellers skal han sige? Bejlerne står næppe i kø.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #1408
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ingen-steder/

    Er vi ikke enige om, at han står bagerst i køen!?... Det virker helt gak-gak! Agenten må være nutidens svar på komiske Ali!
    Jeg kan ikke se, det er Komiske Ali. Han påstår jo ikke, at Singh er i spil til noget lige nu. Han vil bare ikke presses ud. Lad os lige huske, at ingen af os har noget seriøst grundlag at vurdere Singhs fodboldmæssige kvaliteter på. Jeg forstår godt, hvis han har et behov for at vise, hvad han kan.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  24. #1409
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22


  25. #1410
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Det sekund han var fortid i København, burde vi kollektivt blive enige om at ignorere alt relateret til ham. Inklusive hvor han bliver ansat nu.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •