Side 95 af 103 FørsteFørste ... 458592939495969798 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke se, det er Komiske Ali. Han påstår jo ikke, at Singh er i spil til noget lige nu. Han vil bare ikke presses ud. Lad os lige huske, at ingen af os har noget seriøst grundlag at vurdere Singhs fodboldmæssige kvaliteter på. Jeg forstår godt, hvis han har et behov for at vise, hvad han kan.
    Jo jo, men jeg anfægter stadig at agenten vælger at udtale sig i medierne om hans status. Vi ved self ikke om det er EB eller agenten selv der har skabt kontakten for interviewet, men derfor mener jeg stadig, at det bedte ville have været at holde lav profil - ingen kommentar. Hvilke andre agenter til spillere i FCK udtaler sig i medierne?
    Jeg vil lige slå fast, at jeg er enig i, at vi ikke har noget seriøst grundlag at vurdere ud fra, men sådan forholder det sig generelt om alt det vi gør os "kloge" på herinde. Vi gætter og gisner i et væk. Jeg ønsker altid det bedste for alle spillere inklusiv Singh, men den udtalelse agenten kommer med gør intet godt for Singh i den situation han befinder sig i nu og specielt ud fra de signinger der er sket i de sidste 24 timer.
    Lad os håbe det bedste for hans fodboldfremtid - jeg tror bare ikke at den er FCK.
    Sidst redigeret af Jyden74 : 31.01.22 kl. 20:01

  2. #1412
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Må lige nævne, at min Stockholmske kollega uopfordret har skrevet til mig, at Amoo er et fremragende køb.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #1413
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Det sekund han var fortid i København, burde vi kollektivt blive enige om at ignorere alt relateret til ham. Inklusive hvor han bliver ansat nu.
    Usmageligt indlæg.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  5. #1414
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Usmageligt indlæg.
    ..mens en anden der laver det forbudte skifte på endnu højere niveau og fravælger landsholdet opnår gudestatus og kåres til århundredes sportsnavn, det er en underfundig verden og en verden til forskel (disclaimer, uden sammenligning i øvrigt).

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1415
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Haraldsson lader til at være sprængfarlig, og det lyder som om JT kan lide ham.

    Byt ham ud, så den hedder Biel / Haraldsson - og så kan du lægge Mukairu ned ved siden af Bøving, så den hedder Bøving / Mukairu.

    Så er vi tættere... Men vi mangler stadig at finde ud af Orri... Lidt synd hvis han udelukkende skal spille U-bold, synes jeg...

    Zan
    Af en eller anden grund fik jeg det til, at Mukairu var angriber. Måske fordi han ikke ligger ret bredt på de youtubevideoer jeg har set. Bredden er dermed endnu bedre, at jeg først formodede.

    Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving/Mukairu
    Biel/NJ– Babacar/Karamoko

    Så er det spændende hvordan der bliver plads til talenterne, ligesom Thorup ikke er helt så afhængig af at skulle lægge puslespil for at få startopstillingen til at gå op. Selvfølgelig er det ikke sikkert nyindkøbene rammer niveauet, slet ikke med kort tid i klubben, men undskyldningerne for ikke at vinde mesterskabet bliver færre og færre, selvom jeg stadig er noget ærgerlig over at Wind ikke er her længere.

  8. #1416
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Af en eller anden grund fik jeg det til, at Mukairu var angriber. Måske fordi han ikke ligger ret bredt på de youtubevideoer jeg har set. Bredden er dermed endnu bedre, at jeg først formodede.

    Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving/Mukairu
    Biel/NJ– Babacar/Karamoko

    Så er det spændende hvordan der bliver plads til talenterne, ligesom Thorup ikke er helt så afhængig af at skulle lægge puslespil for at få startopstillingen til at gå op. Selvfølgelig er det ikke sikkert nyindkøbene rammer niveauet, slet ikke med kort tid i klubben, men undskyldningerne for ikke at vinde mesterskabet bliver færre og færre, selvom jeg stadig er noget ærgerlig over at Wind ikke er her længere.
    Bortset fra Marios efter sigende er alvorligt skadet...

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1417
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg husker ikke særlig mange vinduer, der har været så spændende i de sidste dage. Og det er vildt sjovt, at vi alle nærmest var sikre på Ekdal nok skulle lande, mens Thelander også lignede en god backup løsning, men vi fik ingen af dem.

    Jeg er overordnet tilfreds, men er svært at vurdere, da en del af de nye kan gå i alle retninger. Jeg glæder mig bare vildt til den 20. nu!

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #1418
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    OPSUMMERING:

    AFGANGE:
    - Ruben Gabrielsen, Toulouse (lejeophold slutter)
    - Pierre Bengtsson, Djurgården (ukendt beløb)
    - Rasmus Højlund, Sturm Graz (2,5 mio. euro)
    - Jonas Wind, Wolfsburg (12 mio. euro)
    - Kamil Wilczek, Piast Gliwice (kontrakt ophævet)
    I alt: min.14,5 mio. euro

    TILGANGE:
    - Khouma Babacar, Sassuolo (fri transfer)
    - Denis Vavro, Lazio (leje)
    - Paul Mukairu, Antalyaspor (1,9 mio. euro)
    - Akinkunmi Amoo, Hammarby (4,3 mio. euro)
    - Mamoudou Karamoko, LASK (1,5 mio. euro)
    - Nicolai Jørgensen, Kasimpasa (fri transfer)
    I alt: 7,7 mio. euro
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1419
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det startede sløvt men sluttede med et brag.

    Selvom jeg holder fast i at det er modigt at sælge velsagtens sit vigtigste offensive kort forud for et skelsættende forår, så skal PC alligevel have ros for det resterende stykke arbejde han har lavet. Vi står nu med følgende trup som jeg mener er den stærkeste trup i DK. Hvis der bliver arbejdet godt de næste 3 ugers tid og man får sat det rigtigt sammen, så burde vi simpelthen være stærke nok til at vinde DM.


    Grabara
    Johnsson
    Guadagno

    Diks
    Ankersen

    Khocolava
    Boilesen
    Vavro

    Kristiansen

    Falk
    Stage
    Lerager
    Johannesson
    Baldursson

    Amoo
    Roony

    Pep Biel
    Haraldsson

    Mukairu
    Bøving

    Babacar
    Karamoko
    Jørgensen

    (Jehlert)
    (Jakobsen)
    (Haarbo)
    (Oskarsson)



    - Kommer givetvis ikke i brug:

    Zeca (Langtidsskadet)

    Marios (Langtidsskadet)

    Lund (Langtidsskadet)

    Singh ("skadet")

    Grytebust (Ikke i planerne)

    Oviedo (Ikke i planerne)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1420
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Svært at sige om Oviedo er helt ude af planerne. Man forsøgte at afskibe ham, men da det ikke lykkedes blev det så Pierre. Jeg tror ikke at det var planen at de begge skulle væk. Dermed er vi lidt garderede på den plads, så man ikke er afhængig af at Boilesen eller Ankersen/Diks skal derud.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1421
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Grytebust må vel stadigvæk forventes afsat til Aalesund, da det norske vindue ikke er lukket endnu.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1422
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Svært at sige om Oviedo er helt ude af planerne. Man forsøgte at afskibe ham, men da det ikke lykkedes blev det så Pierre. Jeg tror ikke at det var planen at de begge skulle væk. Dermed er vi lidt garderede på den plads, så man ikke er afhængig af at Boilesen eller Ankersen/Diks skal derud.
    Jeg tænkte præcis det samme i de sidste dage i vinduet, at jeg faktisk håbede at Oviedo blev. Han er langt fra gammelt niveau, men han kan blive vigtig hvis det går fuldstændig ragende galt med skader til VK og/eller Ankersen/Diks som jeg tror er 2. valg i stedet for at forære ham fuldstændig gratis væk, så er han sgu en ok løsning

    Se f.eks i midterforsvaret nu, hvor én skade og én karantæne gør at vi står i et ret stort problem.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1423
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Se f.eks i midterforsvaret nu, hvor én skade og én karantæne gør at vi står i et ret stort problem.
    En ting er skade/karantæne - Noget andet er konkurrence om pladsen.
    Vi så det eksempelvis med Ankersen, der er blevet meget bedre og mere skarp efter Diks er kommet til.
    Sådan bør det være på alle positioner på banen.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1424
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vinduet er spændende og også godkendt, synes jeg.

    Men der er altså lidt malurt i bægeret:

    * Wind-salget er jeg ret sikker på kan mærkes, men selvfølgelig skulle han sælges for 90 mio.

    * Vavro er da dejligt, men den frikøbsklausul, gør det hele ret uforløst.

    * Det hele er en smule uhomogent, synes jeg. Mange angribere, mangel på en forsvarsspiller, og stadig for mange målmænd (lad os håbe Gryte når at smutte).

    * Det hele gik - meget imod min forventning - ret amok. JT skal nu få harmoni og mønstre på plads, og vi skal præstere fra dag 1!! Hvis vi skal vinde det mesterskab.

    FCM var noget mere beskedne, men det kan desværre godt ende med at være en fordel for dem. Max Meyer er ret vildt, og det kan jeg godt misunde dem en smule.
    Ellers skal de bare køre videre hvor de slap, som så HELDIGVIS var ret… slapt… ;-)

    Og lad os nu for helvede ikke starte foråret med 3-4 x “han skal lige op på 100 procent” eller “han har lidt med låret, men er snart klar (klip til 5 kampe senere….)

    Zan

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #1425
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg synes, at vinduet er godkendt og mere end det. Salget af Wind kunne ligne et gamble, men med de mange offensive spillere, der er i truppen nu, så skal der sagtens være noget, der vil fungere – helst fra start.

    Fraværet af Zeca tror jeg godt, vi kan dække ind og tre mand i midterforsvaret, er selvfølgelig ikke optimalt. Stage har før vikarieret der – både for os og AGF – og den plads kan han selvfølgelig igen udfylde i en kort periode.

    Vi skal nogle år tilbage, før jeg kan huske, at vi havde så stærk en trup på papiret.

    Jeg er imponeret, glad og voldsomt overrasket over PC. Hvis vores trup er så stærk, som jeg synes, at det ser ud til, så er han også en rigtig god købmand – ’han kommer langt for pengene’.

    Vinder vi DM – tror jeg vi er tilbage på tronen igen.

    Nu vil jeg læne mig tilbage og glæde mig til foråret og forhåbentlig komme til at juble og nyde en masse god fodbold, med et FCK helt fremme.
    Goldbæks Højrefod


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •