Side 96 af 103 FørsteFørste ... 468693949596979899 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nyt problem - vi har alt alt for mange spillere omkring førsteholdet. Officielt 28 spillere, men dertil skal lægges 2-3 talenter (Roony, Jelert, Orri). Igen er holdet lidt skævt på nogle pladser, ikke mindst pga skader i forsvaret… men

    Jeg synes det har været et rigtig godt og interessant vindue. Der er måske købt lidt for meget til de offensive pladser, konkurrence er godt - men det kan blive for meget.

    Biel
    Haraldsson
    (Falk)
    Amoo
    Singh
    Roony
    Bøving
    Mukairu
    Karamoko
    NJ
    Babacar
    Orri

    Til 4 pladser. Nu ved jeg godt at Falk bruges på den centrale midtbane og Singh er ualmindelig tvivlsom, samt Orri og Roony trods alt kun er talenter. Men Bøving (som jeg ikke synes var god nok fra start) voksede helt vildt og han får nok ikke meget spilletid. Mukairu og Karamoko kender jeg intet til, men de må vel forvente en del spilletid. Det bliver et puslespil

    Angående transfers

    Vavro - 8/10, jeg synes det er en perfekt lejeaftale, hvor vi mangler en spiller og kan vi få ham igang, så er han altså vild
    Amoo - 10/10. Forventninger fra mig er skyhøje, rigtig fed spiller at få ind
    NJ - 6/10. Jeg kunne rigtig godt lide NJ og jeg synes han er fin i truppen. Det er noget af en lottokupon, men pga den korte kontrakt, så tager jeg gerne det med.
    Babacar - 8/10, rigtig interessant navn og kan vel blive vores bedste spiller (ren N’Doye), spændene
    Mukairu - kender jeg sket ikke
    Karamoko - kender jeg slet ikke

  2. #1427
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er - på papiret - så ovenud tilfreds med dette vindue. For satan hvor har PC bare haft nosserne til at trykke på knappen og "designe" det hold, som han gerne vil have. Og det vildeste er jo næsten, at den nuværende trup ikke er dyrere end truppen, da Ståle blev fyret. Ikke for at sparke bagud, men for at understrege, hvor godt arbejde det er. Wow.

    Både Oviedo og Grytebust kan nå at forlade os endnu. Det tror jeg faktisk, at de gør. Det efterlader os en smule svagt på VB og på CB. Men på CB har vi altså en fremadstormende ung stopper i Mattias Jakobsen, og det er nok heller ikke tilfældigt, at han allerede har fået en del spilletid i opstarten. Han bliver 4. valg, og det skal han nok klare i de få momenter, hvor vi får behov for ham. Ellers har vi 3 gode højrebacks, så en af dem må jo vikariere på venstre, hvis VK bliver skadet. Jeg ser 10 gange hellere ovenstående scenarie end at vi havde købt en random spiller som 4. valg eller havde smidt 10 mio. for Thelander, der er gratis om 5 mdr.

    At sælge Wind til 90 mio. er fandme flot. Der hvor Wind var allerbedst for os var i link-up spillet og som opspilsstation. Her henter vi NJ ind, som kan meget af det samme, når han er på toppen. Det ved vi reelt ikke, og derfor bliver der ikke stukket en 3,5 årig kontrakt efter ham, men 6 mdr. til at bevise sig selv - igen godt arbejde af vores sportsdirektør.

    Jeg kan slet ikke vente til den 20. februar.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #1428
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er godt tilfreds med vinduet. Måske lidt mere voldsomt end jeg havde regnet med, men skyldes nok et efterslæb fra sommerens vindue.

    PC - 8/10 Vi kan hurtigt komme til at se tynde ud i forsvaret, så vi må krydse fingre for at der ikke kommer skader. Derudover fejlet vi også med en erfaren 6'er, men giver mulighed for at Stage kan steppe ekstra op i foråret.
    Vavroo - 9/10 Han kommer til at få meget spilletid og han er top kvalitet vi kan få ind. Jeg håber thorup kommer til at give ham godt med spilletid, hvor khocolava og boile starter, men at vi bruger 1 af de 5 udskifter til at skifte vavro ind, så han får 20-30 minutter spilletid, hver kamp og er klar til når boile skal have en pause eller khocolava har fået karantæne.
    Amoo - 10/10 også høje forventninger herfra og elsker at han allerede er aktive med fans på twitter. Han kan gå hen og blive en darling, men tror også vi skal væbne os med tålmodighed, hvor det godt kan tage lidt tid før han viser hans værdi
    NJ - 9/10 Jeg vurdere det højt, da der er blevet lavet en super kontrakt med ham, så det kan næsten kun blive en gevinst og han kommer til at tage lederskab på den offensive front. Men er dog også bekymret for, hvor mange kampe kan kommer til at spille. Er dog ret sikker på han KUN kommer til at spille 9'er positionen
    Babacar - 9/10 Tror der er mange superliga spillere der kommer til at få problemer med ham
    Mukairu - 8/10 der er ikke høje forventninger til ham, men han har været i søgelyset hos mange større klubber, så tror vi bliver positiv overrasket over ham
    Karamoko - 5/10 dette køb forstår jeg ikke, men hænger måske sammen med man ikke er sikker på NJ og om man kunne lukke en aftale med ham. Jeg forventer intet af ham, så han kan kun overraske. Tror dog at han er videre inden for 1 års tid. I bund og grund havde jeg nok hellere set at man gav Orri mere tiltro.

    Bud på start 11 (OB kamp)

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ

    (Tror ikke Falk er klar til om 19 dage til en plads i startopstillingen og tror også at der skal gå lidt tid før de nye kommer ind. Primært i forhold til at fløjspillere også har nogle defensive pligter. NJ kan måske også være Babacar)

    Efter 5-10 kampe

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony/Amoo Falk Stage Bøving
    Biel Babacar

    Efter nogle kampe, så tror jeg at Roony og Amoo kommer til at dele spilletiden cirka 50/50. I den ene kamp så spiller Roony fra Start og kommer ud efter 60 minutter og Amoo får 30 minutter. I den næste er det omvendt. Bøving tror jeg kommer til at holde fast på sin plads og Falk bør komme ind centralt.

    Vi kommer i langt højere grad til at benytte os af alle 5 udskiftninger specielt på de offensive pladser, men som skrevet længere oppe, så håber jeg at Thorup sikre rotation imellem de 3 midterforsvarer, så alle bliver holdt "varme".
    - Torben

  5. #1429
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes det har været et rigtig godt og interessant vindue. Der er måske købt lidt for meget til de offensive pladser, konkurrence er godt - men det kan blive for meget.

    Biel
    Haraldsson
    (Falk)
    Amoo
    Singh
    Roony
    Bøving
    Mukairu
    Karamoko
    NJ
    Babacar
    Orri

    Til 4 pladser. Nu ved jeg godt at Falk bruges på den centrale midtbane og Singh er ualmindelig tvivlsom, samt Orri og Roony trods alt kun er talenter. Men Bøving (som jeg ikke synes var god nok fra start) voksede helt vildt og han får nok ikke meget spilletid. Mukairu og Karamoko kender jeg intet til, men de må vel forvente en del spilletid. Det bliver et puslespil
    Som du selv antyder, er der reelt ikke 12 spillere til de 4 fire pladser. Falk er i spil til en af de tre pladser bag de fire, Singh skal næppe regnes med lige foreløbigt, og Orri er ikke en del af truppen (det ville han nok være blevet, hvis vi ikke havde indkøbt tre centrale angribere, men han må vente lidt længere). Det er Roony heller ikke, men det virker helt utænkeligt, at han ikke bliver det.

    Så reelt har vi to venstre kanter, to højre kanter, to offensive midter og tre center forwards, hvoraf den ene kun har fået en kort kontrakt og skal bevise sit værd. Så det synes jeg egentlig ser ret velafbalanceret ud. Det, der kan være en bekymring, er, at vores to kæmpetalenter, der begge bør spille så meget som muligt, som udgangspunkt bejler til samme plads. Spørgsmålet er, om Jess vil prøve at give Amoo og/eller Roony spilletid på en af de andre pladser. Måske som afløser for Pep, der må forventes at blive solgt til sommer...

    Men vores offensiv har vel aldrig set så spændende ud før med kæmpe talenter og nogle etablerede spillere, der på papiret ser ud til at kunne blive rigtigt stærke for os.

    Jeg er ret fortrøstningsfuld med hensyn til midtbanen. Det kan godt være, vi mangler en Ekdal-type, men jeg tror godt, Lerager og Stage kan udfylde oprydder-pladsen ved siden af Falk. Og hvis vi havde hentet Ekdal uden at sælge Stage, ville vi have haft for mange midtbanespillere, der ville skulle sidde udenfor i hver kamp.

    Forsvaret er til gengæld en bekymring. Man kan sige, at det var godt, vi ikke fik solgt Oviedo nu, fordi det trods alt kan fjerne vikartjansen på venstre back fra Boilesen, men jeg kan godt frygte, at vi komme til at se kampe i foråret med nogle mærkelige og rustne forsvarskonstellationer.

    Uanset hvad; der er lagt op til et spændende forår!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1430
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg synes, at det har været et fint transfervindue med nogle spændende tilgange. Et perfekt transfervindue havde krævet en ekstra CB, en defensiv midtbane og et par yderligere afgange. Det sidste kan selvfølgelig stadig nås.

    Konkurrencen er bestemt styrket, men måske en tand for meget i angrebet, hvor velsagtens alle vores tre nyindkøb forventer spilletid. Det er i hvert fald en markant forandret situation ift. efteråret, hvor vi havde en klar førsteangriber og to backups, som i en eller anden grad accepterede deres situation.

    Det skal blive spændende at se, hvordan det hele lander. Jeg tror, at vi har fået en markant stærkere offensiv, og med Falk tilbage kan det blive et flot forår. Desværre er FCM jo i nogenlunde samme forfatning som i efteråret, selv hvis alle deres nyindkøb skulle floppe, så det mesterskab, nogle kræver af Thorup, ligger ikke lige til højrebenet.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1431
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg forholder mig i høj grad til, at Thorup har fået den offensive fart i truppen, som gav ham succes i Belgien, og som vi så udfolde sig så flot frem til Daramys salg. Jeg vil endda påstå, at offensiven samlet set står stærkere nu, end den gjord før Daramy blev solgt, specielt fordi der nu kan skiftes ud, uden holdet mister fart og dynamik.

    Jeg tror den offensiv styrke vil gøre, at den kan aflaste defensiven, så Thorup dermed nemmere kan kompensere for Zecas fravær og den manglende oplagte 6'er. Så her er jeg ikke bekymret. I forhold til den manglende CB, så er det jo reelt kun et problem, hvis der kommer skader. Kommer der ikke det, så står vi stærkt. Så må vi jo bare håbe, at defensiven kan holde sig skadesfri.

  10. #1432
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Fedt vindue, som jeg stadigt lige skal fordøje tror jeg...

    Vi har hentet en hær af offensive spillere og god blanding mellem talent, potentiale og erfaring. Her er jeg meget fortrøstningsfuld og glæder mig til at se vores nye udtryk herpå.

    Jeg kan stadigt ikke lade vær' med at ærgre mig over at vi ikke landede Ekdal, eller en lignende type. Jeg synes at jeg gentagne gange ser indlæg med; "vi har nok midtbanespillere...." - "Stage og Lerager skal nok klare den...." etc.

    Er egentligt meget enig i at vi har nok midtbanespillere og at Stage og Lerager nok skal klare jobbet fint - jeg frygter bare at vi har mangel på synlig ledelse. Det er et hold med MANGE nye - som alle er sultne for at vise deres værd. Det er i mine øjne derfor rigtigt ærgeligt at man ikke har fået en ekstra styrmand til "ledelsesgruppen"...

    Falk, Davit, Boile og til dels Ankersen, Vavro og NJ må betegnes som vores nuværende ledere. Jeg ser hverken Lerager eller Stage(på trods af deres opblomstring) som naturlige ledere. Det ville vi have fået i Ekdal(eller lignende).

    Af de store FC-hold der har været gennem tiderne, har vi altid haft en markant lederskikkelse - jeg kan ikke pege på hvem der er vores store leder pt - udover Zeca som jo ikke er til rådighed!

    Ikke desto mindre, går vi en spændende og nogenlunde fortrøstningsfuld tid i møde. Det må simpelthen ikke glippe i år.

    FORZA!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1433
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Fedt vindue, som jeg stadigt lige skal fordøje tror jeg...

    Vi har hentet en hær af offensive spillere og god blanding mellem talent, potentiale og erfaring. Her er jeg meget fortrøstningsfuld og glæder mig til at se vores nye udtryk herpå.

    Jeg kan stadigt ikke lade vær' med at ærgre mig over at vi ikke landede Ekdal, eller en lignende type. Jeg synes at jeg gentagne gange ser indlæg med; "vi har nok midtbanespillere...." - "Stage og Lerager skal nok klare den...." etc.

    Er egentligt meget enig i at vi har nok midtbanespillere og at Stage og Lerager nok skal klare jobbet fint - jeg frygter bare at vi har mangel på synlig ledelse. Det er et hold med MANGE nye - som alle er sultne for at vise deres værd. Det er i mine øjne derfor rigtigt ærgeligt at man ikke har fået en ekstra styrmand til "ledelsesgruppen"...

    Falk, Davit, Boile og til dels Ankersen, Vavro og NJ må betegnes som vores nuværende ledere. Jeg ser hverken Lerager eller Stage(på trods af deres opblomstring) som naturlige ledere. Det ville vi have fået i Ekdal(eller lignende).

    Af de store FC-hold der har været gennem tiderne, har vi altid haft en markant lederskikkelse - jeg kan ikke pege på hvem der er vores store leder pt - udover Zeca som jo ikke er til rådighed!

    Ikke desto mindre, går vi en spændende og nogenlunde fortrøstningsfuld tid i møde. Det må simpelthen ikke glippe i år.

    FORZA!
    Stage er jo nuværende viceanfører, når Boile ikke spiller, så jeg vil nu sige, at han er en del af ledergruppen.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #1434
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Stage er jo nuværende viceanfører, når Boile ikke spiller, så jeg vil nu sige, at han er en del af ledergruppen.
    Point taken - men jeg ser ham stadigt ikke som naturlig leder af den grund.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  15. #1435
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er rigtig spændende med de mange strenge at spille på offensivt. Som en anden skriver herinde må det forventes at thorup kommer til at bruge alle 5 udskiftninger i mange kampe. Det giver også mening specielt offensivt at benytte en mulighed til at skifte A kæden efter 60 min til B kæden de sidste 30 min, dvs skifte de forreste 3 i en 4-3-3 eller spidsen og de to fløje i en 4-2-3-1 , så man holder farten oppe forest. Jeg har ikke forstået hvorfor man ikke ser flere hold gribe muligheden for at anskue offensiven som en art ishokey med en A & B “kæde” som bringes fast i spil tidligt, mens starterne spiller efter 60 og ikke 90 minutters udholdenhed. Med den nuværende trup ville det være at starte Amoo, Babacar, NJ, med biel lige bag dem, for så at skifte efter 60 min til Roony, Karamoko, Mukairu/bøving, eller ligende.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1436
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Synes også det er et flot vindue som fremtidssikrer holdet. Fordi vi -- på mange pladser -- har to spillere på hver position som er nærmest lige gode, kan vi nu sælge til sommer uden at stå helt smadrede tilbage. Godt arbejde.
    Eneste aber dabei er, at vores start 11 vel nærmest er identisk (kvalitetsmæssigt) med efterårets hold. Danebulls bud på start 11 lyder:

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ

    Det er vel faktisk lidt dårligere end vi sluttede (pga. manglende Wind). Så har vi til gengæld mere kvalitet blandt spiller 12-18 og er mere robuste ift. skader
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  18. #1437
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Synes også det er et flot vindue som fremtidssikrer holdet. Fordi vi -- på mange pladser -- har to spillere på hver position som er nærmest lige gode, kan vi nu sælge til sommer uden at stå helt smadrede tilbage. Godt arbejde.
    Eneste aber dabei er, at vores start 11 vel nærmest er identisk (kvalitetsmæssigt) med efterårets hold. Danebulls bud på start 11 lyder:

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ

    Det er vel faktisk lidt dårligere end vi sluttede (pga. manglende Wind). Så har vi til gengæld mere kvalitet blandt spiller 12-18 og er mere robuste ift. skader
    Jeg bliver da lidt skuffet, hvis det udelukkende er gamle kendinge i startopstillingen til første kamp. Med mindre Babacar ikke er fit, vil jeg da tro, at han står foran NJ i køen til den forreste plads. Hvis Mukairu og Amoo også er klar, kan de vel også sagtens være i spil.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #1438
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Synes også det er et flot vindue som fremtidssikrer holdet. Fordi vi -- på mange pladser -- har to spillere på hver position som er nærmest lige gode, kan vi nu sælge til sommer uden at stå helt smadrede tilbage. Godt arbejde.
    Eneste aber dabei er, at vores start 11 vel nærmest er identisk (kvalitetsmæssigt) med efterårets hold. Danebulls bud på start 11 lyder:

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ

    Det er vel faktisk lidt dårligere end vi sluttede (pga. manglende Wind). Så har vi til gengæld mere kvalitet blandt spiller 12-18 og er mere robuste ift. skader
    NJ er væsentlig mere klassisk angriber end Wind var, og jeg tror der er en meget mindre sandsynlighed for at han løber i vejen for Biel

  21. #1439
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg bliver da lidt skuffet, hvis det udelukkende er gamle kendinge i startopstillingen til første kamp. Med mindre Babacar ikke er fit, vil jeg da tro, at han står foran NJ i køen til den forreste plads. Hvis Mukairu og Amoo også er klar, kan de vel også sagtens være i spil.
    Og Vavro foran Boile, hvis han ikke får hele opstarten med

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1440
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Og Vavro foran Boile, hvis han ikke får hele opstarten med
    Ja (gys!), også det. Hvad er det egentlig med Boile? Corona?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •