Side 97 af 103 FørsteFørste ... 4787949596979899100 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg bliver da lidt skuffet, hvis det udelukkende er gamle kendinge i startopstillingen til første kamp. Med mindre Babacar ikke er fit, vil jeg da tro, at han står foran NJ i køen til den forreste plads. Hvis Mukairu og Amoo også er klar, kan de vel også sagtens være i spil.
    Det fede ved vinduet er, at det er en åben kamp på så mange pladser. Hvis Bøving starter med OB, så starter han ikke, fordi han er den eneste reelle venstrekant, men fordi han har set skarpere ud i opstarten end Mukairo. Starter Rooney, er det fordi han har bevist, at han skal starte på bekostning af Amoo, ikke fordi eneste andet reelle alternativ var Stage (ej at forklejne, jeg elsker Stage).

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #1442
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg bliver da lidt skuffet, hvis det udelukkende er gamle kendinge i startopstillingen til første kamp. Med mindre Babacar ikke er fit, vil jeg da tro, at han står foran NJ i køen til den forreste plads. Hvis Mukairu og Amoo også er klar, kan de vel også sagtens være i spil.
    Det afhænger jo i høj grad om hvor mange plug 'n' play spillere vi har hentet. Samt selvfølgelig deres fysiske form. Tænker at de fleste af spillerne er klar fysisk men måske mangler lidt kampform samt lige skal lære Thorups idéer inden alle 6 nye bliver smidt på banen. NJ9 regnede selv med at han var på lige fod med resten af truppen om ca 10 dage.

    Synes det er svært at vurdere men Thorups system og taktik virker ikke så svær at lære så forhåbentlig tager det ikke vores nye afrikanske delegation 6 mdr at lære.

    Vedr. Wind synes jeg det er et #flotsalg på flere parametre udover det økonomiske. Wind er en dygtig fodboldspillere men tror ikke han var Thorups ønskespiller da han mangler den fart og aggression i hans spil uden/med bold som Thorup gerne vil praktisere. Hans fodboldintellekt er uden tvivl på højeste hylde og spændende at se hvad hans rolle bliver i Tyskland.

    Pt har jeg svært ved at sætte min ideal opstilling hvis alle rammer deres nuværende topniveau (ikke evt potentiale)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1443
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    For igen at opsummere på truppen kan vi se hvor mange vi har til de forskellige positioner på holdet. (Ungdomsspillere)
    MM Grabara, Kalle og Guadagno - Grytebust
    HB Diks og Ankersen (Jelert)
    CB Khocholava, Vavro og Boile (Matthias Jacobsen) - Skader Valdemar Lund og Marios
    VB VK34, Boile og Oviedo (Jelert)
    HM Amoo, (Roony), Falk og Stage
    CM Stage, Lerager, Falk og Johannesson (Baldursson)(Haarbo) - Zeca (måske klar før tid)
    VM Paul Mukairu, Bøving, Falk, NJ og Singh
    AM Biel, NJ, Falk, Johannesson og (Haraldsson) (Roony)
    ST Babacar, NJ, Karamoko og (Orri)

    Jeg synes det giver utrolig mange kombinationer, hvor vi også kan skifte taktik undervejs og udnytte taktiske svagheder hos modstanderen.
    Med denne trup kan man både spille 4231, 442, 433, 532 og 352.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1444
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Alt dette kommer meget an på, hvor hurtige de nye er til at fange det taktiske koncept og skabe relationer. Der er under 3 uger til den første kamp og tror at vi kommer til at stille med 3-4 nye i start 11'eren er for mig utopi. Aftalerne skal sidde der og relationerne på samme måde. Derfor forventer jeg ikke de store ændringer på start 11'eren og mere at de nye bliver bragt i spil i løbet af kampene. Det er her der er en markant forskel på efteråret, hvor vi vil have langt mere at skyde med end i efteråret. Relationer og taktisk forståelse tager tid. Derudover hvor står alle de nye spillere rent fysisk?

    Det bliver spændende og se, hvad det bliver for et hold der "klikker"
    - Torben

  8. #1445
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Alt dette kommer meget an på, hvor hurtige de nye er til at fange det taktiske koncept og skabe relationer. Der er under 3 uger til den første kamp og tror at vi kommer til at stille med 3-4 nye i start 11'eren er for mig utopi. Aftalerne skal sidde der og relationerne på samme måde. Derfor forventer jeg ikke de store ændringer på start 11'eren og mere at de nye bliver bragt i spil i løbet af kampene. Det er her der er en markant forskel på efteråret, hvor vi vil have langt mere at skyde med end i efteråret. Relationer og taktisk forståelse tager tid. Derudover hvor står alle de nye spillere rent fysisk?

    Det bliver spændende og se, hvad det bliver for et hold der "klikker"
    Klart. Men altså, NJ har jo lige så lidt relation til den "gamle" trup som de andre nyindkøb. Og som udgangspunkt tror jeg altså ikke, han står forrest i køen til den plads. Så ville han nok have fået en længere kontrakt...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #1446
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Alt dette kommer meget an på, hvor hurtige de nye er til at fange det taktiske koncept og skabe relationer. Der er under 3 uger til den første kamp og tror at vi kommer til at stille med 3-4 nye i start 11'eren er for mig utopi. Aftalerne skal sidde der og relationerne på samme måde. Derfor forventer jeg ikke de store ændringer på start 11'eren og mere at de nye bliver bragt i spil i løbet af kampene. Det er her der er en markant forskel på efteråret, hvor vi vil have langt mere at skyde med end i efteråret. Relationer og taktisk forståelse tager tid. Derudover hvor står alle de nye spillere rent fysisk?

    Det bliver spændende og se, hvad det bliver for et hold der "klikker"
    Jeg tror Barbacar plus 1 til af de nye starter. Spørgsmålet er om det er højre eller venstre midtbane. NJ, Rooney/Amoo kan starte på bænken uden der er noget drama i det.

    Spændene bliver det hvem som ikke kommer i truppen. Det kan jo sagtens være, at der ikke er plads til NJ, Karamoku, Haraldsson i de første kamptrupper.

    En bænk med
    Kalle
    Vavro
    Peter A
    Johannesson
    Amoo/Rooney
    Bøving/Mukairu
    NJ/Karamoku

    Ser nu hellere ikke skidt ud!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1447
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Kan vi ikke nappe Sanneh på en fri transfer?

    Han er 27, kender land og liga - man kan jo starte med at smide 6 måneder efter ham.

    Jeg er paranoid ift skader i det forsvar.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 01.02.22 kl. 17:40


  13. #1448
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mukairu nævnte selv at han var bedst som VM og jeg tænker også det er den rolle han er tiltænkt, siden han nævner det til sin præsentation. Desuden tænker jeg også at Roony måske er tiltænkt rollen som AM bag angriberen, den rolle passer også bedre til ham end HM hvor en spiller som Amoo passer bedre med sin fart.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  14. #1449
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kan vi ikke nappe Sanneh på en fri transfer?

    Han er 27, kender land og liga - man kan jo starte med at smide 6 måneder efter ham.

    Jeg er paranoid ift skader i det forsvar.

    Zan
    Jeg tænkte det samme. Der blev jo også arbejdet på at hente et 4 valg før vinduet lukkede. Jeg er sikker på at PC er igang med kigge på markedet efter transferfrie centerforsvarer der måske kunne lokkes til en kort kontrakt. Her må spillere som fx Sanneh være på en liste

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1450
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kan vi ikke nappe Sanneh på en fri transfer?

    Han er 27, kender land og liga - man kan jo starte med at smide 6 måneder efter ham.

    Jeg er paranoid ift skader i det forsvar.

    Zan
    Det er udemærket set. 6 måneder med en option på 2 år bagefter. Han er sikkert forholdsvis billig i løn og så er vi dækket rigtig godt ind.

    Man kan stadig skrive med Thelander som 4. valg og så til sommer kan man forsøge at komme af med Marius og så lade Sanneh/Vavro kæmpe om den fast kontrakt. Det ville også stille os stærkere i forhandling med Lazio, hvis vi reelt ikke mangler Vavro

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  18. #1451
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Thorup udtalte til INSIDE at han vurderet at Roony er bedst på kanten men at han også er god i de små rum. Så tror at Roony er tiltænkt en plads på kanten. Medmindre hans fysisk er forbedret drastisk så er han stadig ikke en spiller vi kan regne med over 90 min. Måske 45-60 gode min om det så er som starter eller indskifter afhænger vel lidt om hvor god Amoo er...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1452
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Oviedo bliver i FCK frem til sommer.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-med-til-det/

    Det var hvad man kunne forvente, og med tanke på hans seneste indhop mod Slovan Bratislava, så kan han være en nogenlunde back-up, som kan forhindre behovet for at flytte Boilesen ud på backen i tilfælde af skade eller karantæne til VK34.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1453
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Meget sjov læsning.

    PC svarer ret konkret på forskellige spørgsmål vedr transfervinduet.

    Bla at vi gik ret hårdt efter ASO:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rategi/9118816

    Zan

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #1454
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Oviedo bliver i FCK frem til sommer.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-med-til-det/

    Det var hvad man kunne forvente, og med tanke på hans seneste indhop mod Slovan Bratislava, så kan han være en nogenlunde back-up, som kan forhindre behovet for at flytte Boilesen ud på backen i tilfælde af skade eller karantæne til VK34.
    Fin ekstra gardering ja.
    Tænker dog at Anker/Diks ryger derover, skulle VK blive skadet/karantæne

  25. #1455
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Meget sjov læsning.

    PC svarer ret konkret på forskellige spørgsmål vedr transfervinduet.

    Bla at vi gik ret hårdt efter ASO:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rategi/9118816

    Zan
    Det er meget sjovt, men jeg kan stadig ikke finde ud af om han er god for FCK eller ej :). Det er jo fint nok vi går efter ASO (hvilket er fedt vi gør) og at FCM spørger ind til Eriksen og lige skal meddele det til pressen. PC skal måles på hvem han får og ikke hvem han gerne vil have.

    Måske er det hans stemme, måske er det hans attitude - der er et eller andet ved hans fremtoning, som jeg ikke bryder mig om og jeg synes faktisk ikke vi er lykkedes overdrevet godt med hvad vi vil i de to foregående vinduer. Sidste var en skændsel og dette var som sådan ubemærket, men det kan ligeså godt være 3-4 lottokuponer som er købt dyrt ind.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •