Side 98 af 103 FørsteFørste ... 48889596979899100101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er meget sjovt, men jeg kan stadig ikke finde ud af om han er god for FCK eller ej :). Det er jo fint nok vi går efter ASO (hvilket er fedt vi gør) og at FCM spørger ind til Eriksen og lige skal meddele det til pressen. PC skal måles på hvem han får og ikke hvem han gerne vil have.

    Måske er det hans stemme, måske er det hans attitude - der er et eller andet ved hans fremtoning, som jeg ikke bryder mig om og jeg synes faktisk ikke vi er lykkedes overdrevet godt med hvad vi vil i de to foregående vinduer. Sidste var en skændsel og dette var som sådan ubemærket, men det kan ligeså godt være 3-4 lottokuponer som er købt dyrt ind.
    Jeg synes det er helt fint med noget åbenhed og ikke mindst at få bekræftet strategien, nemlig at der er midler til de helt store signings, hvis muligheden byder sig.. Det synes jeg faktisk er forfriskende og ikke mindst relevant information som fan at få.. Og jeg kan ikke se at det skulle skade klubbens image, eller for den sags skyld ageren på transfermarkedet, på nogen som helst måde.

    PC deler vandene med sin fremtræden, det kan der dog ikke være tvivl om. Jeg kender mange som har samme opfattelse af ham som dig. Jeg selv kan ikke helt se at han skulle være så forfærdelig. Hvad vigtigst er, er dog hans håndværk. Vi må se her i foråret om han har ramt plet i det her vindue.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1457
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er fint og dejligt, PC. Men jeg håber da først og fremmest de hjælper os med at genvinde mesterskabet, og komme i CL...

    Anyways, for at Roony skal sprænge transferrekorder, skal der snart sættes et år mere på den kontrakt! Sæt i gang!

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...olut-vildeste/

    Zan

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1458
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er fint og dejligt, PC. Men jeg håber da først og fremmest de hjælper os med at genvinde mesterskabet, og komme i CL...

    Anyways, for at Roony skal sprænge transferrekorder, skal der snart sættes et år mere på den kontrakt! Sæt i gang!

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...olut-vildeste/

    Zan
    Der står at Roonys kontrakt løber til og med 2024. Dvs. at den er 3 år, så den må ikke være længere.
    Øvre C'er

  6. #1459
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Der står at Roonys kontrakt løber til og med 2024. Dvs. at den er 3 år, så den må ikke være længere.
    Det her har været diskuteret omfattende tidligere. Roony skrev kontrakt med FCK 15. november 2020, og der har ikke været nogen forlydender om, at han har forlænget kontrakten siden da (hvilket der givetvis ville have været, da klubben har hypet ham, siden han kom til). Derfor er det formentlig forkert, når der i diverse artikler og på Transfermarkt står, at han har kontrakt til udgangen af 2024. Alt efter hvor stramme reglerne er, har han formentlig kontrakt til enten 30. juni 2023 eller 31. december 2023.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1460
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    jeg synes faktisk ikke vi er lykkedes overdrevet godt med hvad vi vil i de to foregående vinduer. Sidste var en skændsel og dette var som sådan ubemærket, men det kan ligeså godt være 3-4 lottokuponer som er købt dyrt ind.
    jeg synes det er lidt for søgt at kalde nyindkøb for lottokuponer. Hvornår er en spiller ikke et sats? Sidste vindue var på ingen måde godkendt. Men dette er imo gået over forventning. Amoo, Babacar, Vavro, Karamoko og Mukairo har alle CV'et i orden ift. hvad vores klub kan hente, jeg er kun usikker på jørgensen, men han virker stålsat og der er lav risiko med 5 måneders kontrakten. Babacar dømt udfra CV må have det klart højeste topniveau af alle offensive kræfter. Han skal nok blive en kæmpe success, jeg tror faktisk han er BEDRE end Wind (sammenlignet med Winds nuværende niveau, ikke potentiale)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1461
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    jeg synes det er lidt for søgt at kalde nyindkøb for lottokuponer. Hvornår er en spiller ikke et sats? Sidste vindue var på ingen måde godkendt. Men dette er imo gået over forventning. Amoo, Babacar, Vavro, Karamoko og Mukairo har alle CV'et i orden ift. hvad vores klub kan hente, jeg er kun usikker på jørgensen, men han virker stålsat og der er lav risiko med 5 måneders kontrakten. Babacar dømt udfra CV må have det klart højeste topniveau af alle offensive kræfter. Han skal nok blive en kæmpe success, jeg tror faktisk han er BEDRE end Wind (sammenlignet med Winds nuværende niveau, ikke potentiale)
    Jeg har virkelig også store forventninger til Babacar.. Både når man hører dem der kender ham fra Italien udtale sig, men også vores egne spillere, som træner med ham, virker meget imponerede.. Det plejer at være en god indikator på hvad der er i vente. Ærgerligt vi skal vente helt til OB-kampen på at se ham i aktion, han er en af dem jeg glæder mig allermest til.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1462
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg har virkelig også store forventninger til Babacar.. Både når man hører dem der kender ham fra Italien udtale sig, men også vores egne spillere, som træner med ham, virker meget imponerede.. Det plejer at være en god indikator på hvad der er i vente. Ærgerligt vi skal vente helt til OB-kampen på at se ham i aktion, han er en af dem jeg glæder mig allermest til.
    Han ligner i hvert fald et væsentligt større våben på låget end Wind var, og det kommer til at hjælpe vores hjørnespark hvor Biel vel leverer de kontinuerligt mest præcise indlæg vi har set i FCK.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1463
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Håber de øver hjørnespark. For vi kan blive ekstrem giftige på hjørne:

    - Babacar
    - NJ
    - Vavro
    - Khocolava
    - Stage
    - Lerager
    - Dicks
    - Karamoko

    Hvis der virkelig skal satses i slutningen af en kamp
    - Torben


  15. #1464
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    jeg synes det er lidt for søgt at kalde nyindkøb for lottokuponer. Hvornår er en spiller ikke et sats? Sidste vindue var på ingen måde godkendt. Men dette er imo gået over forventning. Amoo, Babacar, Vavro, Karamoko og Mukairo har alle CV'et i orden ift. hvad vores klub kan hente, jeg er kun usikker på jørgensen, men han virker stålsat og der er lav risiko med 5 måneders kontrakten. Babacar dømt udfra CV må have det klart højeste topniveau af alle offensive kræfter. Han skal nok blive en kæmpe success, jeg tror faktisk han er BEDRE end Wind (sammenlignet med Winds nuværende niveau, ikke potentiale)
    Du har naturligvis ret i at alle indkøb er et sats af mere eller mindre grad. Der findes dog plug and playmkæb, hvor risikoen for fejlcast er betydelig mindre. ASO og Ekdal ville være sådan spillere. Jeg er glad for vores køb, men der er dog stadig en del risiko ved flere af dem.

    - Vavro (jeg er stor fortaler for det køb/leje), men der er da en vis risiko for at han slet ikke når i form inden han er ude igen
    - NJ, igen er jeg faktisk ret glad for kontrakten til ham, men han er om nogen en kæmpe lottokupon
    - Babarca virker som plug and play køb. Jeg tror chancen for failure er minimal
    - Mukairu, det kan altså blive alt imellem himmel og jord og umiddelbart en lottokupon
    - Amoo, kæmpe talent og han skal nok blive et aktiv. På samme måde som Johannesson er han købt rigtig dyrt i Sverige efter relativt fæ kampe (mange når man ser på hans alder), men det er slet ikke sikkert han bliver en del af start 11 fra start. Daramy er også faldet igennem hos Ajax og Amoo kan gære det samme hos os, men jeg er optimist og ser ham ikke som en lottokupon
    - Karamoko, én ok sæson i Østrig efter han blev hentet på Wolfsburg andethold for 1,5 million kroner og nu har vi sendt 1,5 million euro efter ham. Hvis han falder igennem, så er det jo ikke første gang det sker for en angriber i det prisleje.

    Bare fordi jeg siger der er meget “lotto”, så siger jeg jo ikke det er dårlige køb. Det er bare spillere med større risiko for at fejle på hver sin måde. Hvis Vavro bare slet ikke er der, NJ konstant skadet, Amoo ikke helt klar til at tage skridtet op endnu (som Johannesson) og de andre lige skal bruge lidt tid. Så bliver vi ikke mestre

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1465
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Du har naturligvis ret i at alle indkøb er et sats af mere eller mindre grad. Der findes dog plug and playmkæb, hvor risikoen for fejlcast er betydelig mindre. ASO og Ekdal ville være sådan spillere. Jeg er glad for vores køb, men der er dog stadig en del risiko ved flere af dem.

    - Vavro (jeg er stor fortaler for det køb/leje), men der er da en vis risiko for at han slet ikke når i form inden han er ude igen
    - NJ, igen er jeg faktisk ret glad for kontrakten til ham, men han er om nogen en kæmpe lottokupon
    - Babarca virker som plug and play køb. Jeg tror chancen for failure er minimal
    - Mukairu, det kan altså blive alt imellem himmel og jord og umiddelbart en lottokupon
    - Amoo, kæmpe talent og han skal nok blive et aktiv. På samme måde som Johannesson er han købt rigtig dyrt i Sverige efter relativt fæ kampe (mange når man ser på hans alder), men det er slet ikke sikkert han bliver en del af start 11 fra start. Daramy er også faldet igennem hos Ajax og Amoo kan gære det samme hos os, men jeg er optimist og ser ham ikke som en lottokupon
    - Karamoko, én ok sæson i Østrig efter han blev hentet på Wolfsburg andethold for 1,5 million kroner og nu har vi sendt 1,5 million euro efter ham. Hvis han falder igennem, så er det jo ikke første gang det sker for en angriber i det prisleje.

    Bare fordi jeg siger der er meget “lotto”, så siger jeg jo ikke det er dårlige køb. Det er bare spillere med større risiko for at fejle på hver sin måde. Hvis Vavro bare slet ikke er der, NJ konstant skadet, Amoo ikke helt klar til at tage skridtet op endnu (som Johannesson) og de andre lige skal bruge lidt tid. Så bliver vi ikke mestre
    Du forudsætter, at vi prioriterede anderledes end ASO og Ekdal (and the like) og altså gik med større sats. Alt tyder på, at vi har gjort alt i vores magt for at få fat i netop de to spillere, men de valgte anderledes. PC nævner da også her, at vores nye strategi netop er at mikse et U21-U23 segment (hvilket vel så også inkluderer de helt unge fra U17-U20) med etablerede stjernespillere. NJ, Babacar og Vavro er vel i den sidste kategori eller i hvert fald deroppe af, mens Karamoko, Amoo og Mukairo er i den første kategori. ASO og Ekdal ville have været helt deroppe.

    Det er personligt en strategi, som jeg er kæmpe fan af. I hvert fald hvis alternativet er at hente fra en mellemhylde mellem de to, hvor hverken potentialet eller topniveauet er mega spændende. Så bliver det bare leverpostej og kønsløst for mig.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #1466
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Du forudsætter, at vi prioriterede anderledes end ASO og Ekdal (and the like) og altså gik med større sats. Alt tyder på, at vi har gjort alt i vores magt for at få fat i netop de to spillere, men de valgte anderledes. PC nævner da også her, at vores nye strategi netop er at mikse et U21-U23 segment (hvilket vel så også inkluderer de helt unge fra U17-U20) med etablerede stjernespillere. NJ, Babacar og Vavro er vel i den sidste kategori eller i hvert fald deroppe af, mens Karamoko, Amoo og Mukairo er i den første kategori. ASO og Ekdal ville have været helt deroppe.

    Det er personligt en strategi, som jeg er kæmpe fan af. I hvert fald hvis alternativet er at hente fra en mellemhylde mellem de to, hvor hverken potentialet eller topniveauet er mega spændende. Så bliver det bare leverpostej og kønsløst for mig.

    Enig, det er jo hellere ikke en kritik at vi ikke fik spillere, som hellere ville noget andet. Vi er bare alle ret meget oppe og ringe over vinduet (nærmest ulige hvad vi plejer). Alt jeg prøver at sige, det er “ro på”. Lad os lige se dem performe først, da det netop ikke lykkedes os at få plug and PLAY spillere i samme grad som vi ønskede
    Sidst redigeret af superestrella : 08.02.22 kl. 12:07

  20. #1467
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Enig, det er jo hellere ikke en kritik at vi ikke fik spillere, som hellere ville noget andet. K er bare alle ret meget oppe og ringe over vinduet (nærmest ulige hvad vi plejer). Alt jeg prøver at sige, det er “ro på”. Lad os lige se dem performe først, da det netop ikke lykkedes os at få plug and PLAY spillere i samme grad som vi ønskede
    Det er jo heller ingen garanti at mere erfarne spillere lige går ind uden problemer, som fx Lerager.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1468
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-taet-af-ajax

    Ajax skulle angiveligt have Amoo på radaren.

  23. #1469
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-taet-af-ajax

    Ajax skulle angiveligt have Amoo på radaren.
    Nu har nigerianske fodboldmedier vel en troværdighed, som får de tyrkiske ditto til at minde om Nobel-kommisionen?

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1470
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu har nigerianske fodboldmedier vel en troværdighed, som får de tyrkiske ditto til at minde om Nobel-kommisionen?
    Nu du spørger , så nej, men lige i det her tilfælde er kilden NordicBet aka Søren Sorgenfri. Så kan man mene det man vil om ham som kilde.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •