Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    9 15.52%
  • Uafgjort

    15 25.86%
  • FCK vinder

    34 58.62%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 43

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Søndagens kamp på Cepheus Park i Randers er samtidigt startskuddet til et interval på 7 kampe på 3 uger, hvor de fire hold i Top-4 (FCK, FCM, RFC og FCN) møder hinanden på kryds og tværs, krydret med midtugekampe i hhv. Conference League og pokalturneringen imellem hver superligarunde, afsluttende med en hjemmekamp mod oprykkeren Viborg.

    Med en sejr fastholder FCK førstepladsen, og vil kunne lægge afstand til mindst to af holdene i Top-4, mens man med uafgjort i værste fald vil være à point med FCM, inden de to holds indbyrdes opgør i Parken i næste uge.

    FCK må med al sandsynlighed undvære Falk, der stadig døjer med efterdønningerne fra sin skade i hjemmekampen mod Sivasspor. Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Zeca og Khocholava er hver især i karantænefare, og vil med et gult kort til 6 strafpoint gå glip af hjemmekampen mod FCM.

    Kampens dommer er Sandi Putros, som dømmer sin 7. FCK-kamp. FCK er gået fra banen som sejrherre 3 gange med ham som fløjtepasser, mens man 2 gange tidligere har forladt banen som taber. 4 gange har Putros peget på straffesparkspletten i FCKs favør, hvor han to gange har tildelt Løverne to straffespark i samme kamp. Derudover har han to gange dømt straffespark mod FCK, ligesom han i sidste sæson udviste Zeca for to gange gult kort i samme kamp.

    Kampen vises på Canal 9, med optakt fra kl. 15:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    For mig er det “næsten” årets største kamp, for det er her ældstearvingen får debut som tilhænger til en udekamp. Det bliver sgu stort og jeg skal nok blive rørstrømsk!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Puha, jeg er meget nervøs. Uden Falk, Zeca og Khocolava, der skal holde lidt igen, og wings bestående af formentlig Stage og Bøving.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Puha, jeg er meget nervøs. Uden Falk, Zeca og Khocolava, der skal holde lidt igen, og wings bestående af formentlig Stage og Bøving.
    Ja, hvor er det dog også irriterende at Falks skade skulle være "sådan én".

    Bare det ikke bliver ved, ligesom den gang med Fischer. Så sindssygt frustrerende!!

    Denne kamp sælger jeg uden at tøve(!!!) for 0-0 eller 1-1, og at vi stadig råder over Khocolava og Zeca (samt Falk) imod FCM i Parken.

    Zan

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Søndagens kamp på Cepheus Park i Randers er samtidigt startskuddet til et interval på 7 kampe på 3 uger, hvor de fire hold i Top-4 (FCK, FCM, RFC og FCN) møder hinanden på kryds og tværs, krydret med midtugekampe i hhv. Conference League og pokalturneringen imellem hver superligarunde, afsluttende med en hjemmekamp mod oprykkeren Viborg.

    Med en sejr fastholder FCK førstepladsen, og vil kunne lægge afstand til mindst to af holdene i Top-4, mens man med uafgjort i værste fald vil være à point med FCM, inden de to holds indbyrdes opgør i Parken i næste uge.

    FCK må med al sandsynlighed undvære Falk, der stadig døjer med efterdønningerne fra sin skade i hjemmekampen mod Sivasspor. Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Zeca og Khocholava er hver især i karantænefare, og vil med et gult kort til 6 strafpoint gå glip af hjemmekampen mod FCM.

    Kampens dommer er Sandi Putros, som dømmer sin 7. FCK-kamp. FCK er gået fra banen som sejrherre 3 gange med ham som fløjtepasser, mens man 2 gange tidligere har forladt banen som taber. 4 gange har Putros peget på straffesparkspletten i FCKs favør, hvor han to gange har tildelt Løverne to straffespark i samme kamp. Derudover har han to gange dømt straffespark mod FCK, ligesom han i sidste sæson udviste Zeca for to gange gult kort i samme kamp.

    Kampen vises på Canal 9, med optakt fra kl. 15:00
    Tak til Kiwi for altid at være frisk på en optaktstråd, men sjældent har den været så død som op til denne kamp.
    Selv er jeg meget nervøs for kampen, da jeg er bange for at miste det momentum vi har haft på det seneste. Specielt omdrejningspunkterne Daramy, Falk og Biel er 2/3 fraværende til denne kamp.

    Derudover skal vi til at forholde os til karantæner ved næste gule kort. Optimalt spillede Zeca ikke i dag, men med Falk ude, kan jeg ikke se det ske. Det samme gælder for Khocholava, som også burde være oversidder, men med både Marios og vores nye freak store forsvarer (Gabrielsen) ude med skader, ligner det heller ikke en pause til Khocholava. Den kommer måske naturligt efter Midtjyllandkampen.

    Singh er åbenbart ikke udstyret med et pas, (hvordan kunne han så spille de andre kampe?) så han er heller ikke med.


    Det giver dette bud på startopstilling, som der nok kan debatteres om, men er mit bedste bud.

    Grabara
    Diks-Khocho-Boile-VK
    Zeca-Lerager
    Stage-Biel-Bergmann
    Wind

    Biel fortjener at blive i hans favoritposition, selv om han gerne måtte dække en kant i øjeblikket.
    Wilczek har ikke virket i form på det seneste.
    Bøving kunne starte på venstrekanten, da han har bedre kendskab til VK.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Tak til Kiwi for altid at være frisk på en optaktstråd, men sjældent har den været så død som op til denne kamp.
    Selv er jeg meget nervøs for kampen, da jeg er bange for at miste det momentum vi har haft på det seneste. Specielt omdrejningspunkterne Daramy, Falk og Biel er 2/3 fraværende til denne kamp.

    Derudover skal vi til at forholde os til karantæner ved næste gule kort. Optimalt spillede Zeca ikke i dag, men med Falk ude, kan jeg ikke se det ske. Det samme gælder for Khocholava, som også burde være oversidder, men med både Marios og vores nye freak store forsvarer (Gabrielsen) ude med skader, ligner det heller ikke en pause til Khocholava. Den kommer måske naturligt efter Midtjyllandkampen.

    Singh er åbenbart ikke udstyret med et pas, (hvordan kunne han så spille de andre kampe?) så han er heller ikke med.


    Det giver dette bud på startopstilling, som der nok kan debatteres om, men er mit bedste bud.

    Grabara
    Diks-Khocho-Boile-VK
    Zeca-Lerager
    Stage-Biel-Bergmann
    Wind

    Biel fortjener at blive i hans favoritposition, selv om han gerne måtte dække en kant i øjeblikket.
    Wilczek har ikke virket i form på det seneste.
    Bøving kunne starte på venstrekanten, da han har bedre kendskab til VK.
    Jeg tror helt klart Bøving starter inde fremfor Bergmann.
    Han havde også en rigtig rigtig god u-landskamp.

    Men puha, hvor er den ikke rar idag - og det med Singhs pas er da super mærkeligt.

    Zan

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Tak til Kiwi for altid at være frisk på en optaktstråd, men sjældent har den været så død som op til denne kamp.
    Selv er jeg meget nervøs for kampen, da jeg er bange for at miste det momentum vi har haft på det seneste. Specielt omdrejningspunkterne Daramy, Falk og Biel er 2/3 fraværende til denne kamp.

    Derudover skal vi til at forholde os til karantæner ved næste gule kort. Optimalt spillede Zeca ikke i dag, men med Falk ude, kan jeg ikke se det ske. Det samme gælder for Khocholava, som også burde være oversidder, men med både Marios og vores nye freak store forsvarer (Gabrielsen) ude med skader, ligner det heller ikke en pause til Khocholava. Den kommer måske naturligt efter Midtjyllandkampen.

    Singh er åbenbart ikke udstyret med et pas, (hvordan kunne han så spille de andre kampe?) så han er heller ikke med.


    Det giver dette bud på startopstilling, som der nok kan debatteres om, men er mit bedste bud.

    Grabara
    Diks-Khocho-Boile-VK
    Zeca-Lerager
    Stage-Biel-Bergmann
    Wind

    Biel fortjener at blive i hans favoritposition, selv om han gerne måtte dække en kant i øjeblikket.
    Wilczek har ikke virket i form på det seneste.
    Bøving kunne starte på venstrekanten, da han har bedre kendskab til VK.
    Lidt samme situation som før vejlekampen - det gik dog. Er også en kende bekymret og tænker vi rammer et x i dag (håber dog ikke).

    Vildt man signer en spiller i 4 mdr. der starter med skade. Mit bud er han får under 3 kampe sammenlagt…

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Lige angående Singhs pas-situation, så skal man lige have for øje, at det er langt fra alle lande som har så smidige regler som Danmark. I flere lande - også lande vi normalt tænker som demokratiske og velfungerende - skal man møde op enten på ambassader eller hos myndighederne i landet for at få udstedt pas. Man sender ikke nødvendigvis pas, og man har ikke nem-ide eller tilsvarende, så man kan ikke bare bestille på forhånd.

    Min pointe er, at Singh er med stor sandsynlighed havnet i en situation, hvor han skal have et nyt pas og det kan han kun få udleveret personligt i Sydafrika, hvilket absolut ikke er underligt, med mindre man er en forkælet skandinav, som tror hele verden fungerer som hos os.

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Lige angående Singhs pas-situation, så skal man lige have for øje, at det er langt fra alle lande som har så smidige regler som Danmark. I flere lande - også lande vi normalt tænker som demokratiske og velfungerende - skal man møde op enten på ambassader eller hos myndighederne i landet for at få udstedt pas. Man sender ikke nødvendigvis pas, og man har ikke nem-ide eller tilsvarende, så man kan ikke bare bestille på forhånd.

    Min pointe er, at Singh er med stor sandsynlighed havnet i en situation, hvor han skal have et nyt pas og det kan han kun få udleveret personligt i Sydafrika, hvilket absolut ikke er underligt, med mindre man er en forkælet skandinav, som tror hele verden fungerer som hos os.
    Men stadig vildt underligt at man skal til OL i Tokyo, og ikke lige tænker over at forny passet i god tid. Derefter venter vi 14 dage med præsentationen, fordi der skal gå orden i papirerne og visum, men får ikke fornyet passet i denne periode.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-luther-singh

    Det virker som dårligt agent arbejde, og PC måtte da gerne lige have tjekket hans pas, da de skrev kontrakt.
    Det virker helt vildt amatør agtigt det her.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Derfor kan han godt have mistet sit pas derefter..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Men stadig vildt underligt at man skal til OL i Tokyo, og ikke lige tænker over at forny passet i god tid. Derefter venter vi 14 dage med præsentationen, fordi der skal gå orden i papirerne og visum, men får ikke fornyet passet i denne periode.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-luther-singh

    Det virker som dårligt agent arbejde, og PC måtte da gerne lige have tjekket hans pas, da de skrev kontrakt.
    Det virker helt vildt amatør agtigt det her.
    Igen, du forholder dig til sitationen som en dansker. Det er ikke nødvendigvis så nemt, som du skriver. Min kone er eksempelvis fra Australien, et land de fleste ser som markant mere veludviklet, velfungerende og demokratisk end Sydafrika. Hun kan ikke søge om et nyt pas, med mindre hun har mistet det og det er politianmeldt eller det er udløbet. Når hun skal forny passet, så SKAL hun møde personligt op på ambassade i Kbh. - i en periode endda på ambassaden i Berlin - for at ansøge om et nyt pas. Hun kan desuden ikke få det tilsendt med posten, men skal møde personligt op, for at få det udleveret. Jeg ved, at der findes en del lande, hvor den tilgang ikke er dæggende, og hvor pas kun kan ansøges om og afhentes i landet. Det vil bestemt ikke undre mig, hvis Sydafrika tilhører den sidste gruppe.

    Min pointe er, at Singh nemt kan stå i en catch 22, hvor myndighederne Sydafrika gør det latterligt kompliceret for ham at få udstedt et nyt pas, og det er ikke så amatør-agtigt af hverken ham, agten eller PC, som du påstår. Kritikken bør i stedet rettes mod lovgiverne i Sydafrika.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Igen, du forholder dig til sitationen som en dansker. Det er ikke nødvendigvis så nemt, som du skriver. Min kone er eksempelvis fra Australien, et land de fleste ser som markant mere veludviklet, velfungerende og demokratisk end Sydafrika. Hun kan ikke søge om et nyt pas, med mindre hun har mistet det og det er politianmeldt eller det er udløbet. Når hun skal forny passet, så SKAL hun møde personligt op på ambassade i Kbh. - i en periode endda på ambassaden i Berlin - for at ansøge om et nyt pas. Hun kan desuden ikke få det tilsendt med posten, men skal møde personligt op, for at få det udleveret. Jeg ved, at der findes en del lande, hvor den tilgang ikke er dæggende, og hvor pas kun kan ansøges om og afhentes i landet. Det vil bestemt ikke undre mig, hvis Sydafrika tilhører den sidste gruppe.

    Min pointe er, at Singh nemt kan stå i en catch 22, hvor myndighederne Sydafrika gør det latterligt kompliceret for ham at få udstedt et nyt pas, og det er ikke så amatør-agtigt af hverken ham, agten eller PC, som du påstår. Kritikken bør i stedet rettes mod lovgiverne i Sydafrika.
    Uh, sådan foregår det da også for danskere hvis man skal have nyt pas.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Uh, sådan foregår det da også for danskere hvis man skal have nyt pas.
    Du kan bestille med nem-id, du kan bruge et dansk konsulat i udlandet til at søge fra og få udleveret et midlertidigt pas (det har jeg selv gjort), ventetiden er markant kortere, du kan bestille før de pas er udløbet osv. Derudover er Sydafrika ikke et velfungerende land med et smidigt demokrati, så nej, det er ikke det samme.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Fra Pas-gate til kamptråd.

    Bøving starter inde og resten giver sig selv. Bøving er en spændene spiller og det er godt for hans udvikling at få kampe, men han må være det svage led i dagens opstilling. Så skal det bemærkes at vi ingen backup har til det centrale forsvar og 2 boksangriber på bænken. Jeg håber at se Johannesson snart og gerne i dag, det bliver i hvert fald spændene at se hvordan holdet imod en bedre modstander og med en lidt tynd trup

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (12/09-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Igen, du forholder dig til sitationen som en dansker. Det er ikke nødvendigvis så nemt, som du skriver. Min kone er eksempelvis fra Australien, et land de fleste ser som markant mere veludviklet, velfungerende og demokratisk end Sydafrika. Hun kan ikke søge om et nyt pas, med mindre hun har mistet det og det er politianmeldt eller det er udløbet. Når hun skal forny passet, så SKAL hun møde personligt op på ambassade i Kbh. - i en periode endda på ambassaden i Berlin - for at ansøge om et nyt pas. Hun kan desuden ikke få det tilsendt med posten, men skal møde personligt op, for at få det udleveret. Jeg ved, at der findes en del lande, hvor den tilgang ikke er dæggende, og hvor pas kun kan ansøges om og afhentes i landet. Det vil bestemt ikke undre mig, hvis Sydafrika tilhører den sidste gruppe.

    Min pointe er, at Singh nemt kan stå i en catch 22, hvor myndighederne Sydafrika gør det latterligt kompliceret for ham at få udstedt et nyt pas, og det er ikke så amatør-agtigt af hverken ham, agten eller PC, som du påstår. Kritikken bør i stedet rettes mod lovgiverne i Sydafrika.
    Hold nu op.
    Der er ikke noget formildende omkring det her.
    Det er snotdumt, måske umodent, men i alle tilfælde uansvarligt, at en "professionel" fodboldspiller ikke har styr på det her, når man tænker på hvor meget de rejser.

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 85
    Sidste Meddelelse: 26.05.21, 19:55
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  4. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •